Şimdi Ara

*** T-ROC KULLANICI KULÜBÜ ***

Bu Konudaki Kullanıcılar: cellisttr
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 9 Misafir (2 Mobil) - 7 Masaüstü3 Mobil1 iOS
5 sn
2.615
Cevap
96
Favori
215.132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese selamlar. T-Roc kullananlar, kullanmak isteyenler, sorusu olanlar ve bilgi paylaşmak isteyenler için ve forumda da konusunu bulamadığım için böyle bir başlık açıyorum.

    *** T-ROC KULLANICI KULÜBÜ ***


    *** T-ROC KULLANICI KULÜBÜ ***


    *** T-ROC KULLANICI KULÜBÜ ***


    *** T-ROC KULLANICI KULÜBÜ ***



    -Araç Hakkında Bilgi

    Araç 2019 Şubat ayı itibariyle Türkiye'de satışa başladı. 1.5 TSI ACT DSG motor şanzıman donanımıyla geliyor araç. 2020 İlk 6 aylık TR satış rakamları baz alındığında SUV Sınıfında 7. sırada.








    -Donanım Listesi

    Araç Temmuz 2020 tarihi itibariyle Türkiye'ye Standart Highline donanım olarak gelmektedir. Standart Highline donanım listesini aşağıdan görebilirsiniz.

    *** T-ROC KULLANICI KULÜBÜ ***
    *** T-ROC KULLANICI KULÜBÜ ***
    *** T-ROC KULLANICI KULÜBÜ ***
    *** T-ROC KULLANICI KULÜBÜ ***

    Aracın standart highline donanımına ek olarak alabileceğiniz opsiyon listesi aşağıdaki gibidir:

    -Cam Tavan
    -Çift Renk/Siyah tavan
    -Adaptif Cruse Control / Şerit Takip Asistanı / Tabela Tanıma
    -Geri görüş kamerası
    -Anahtarsız giriş ve çalıştırma
    -Elektrikli bagaj kapağı

    -Broşür Linki:
    https://ebrosur.vw.com.tr/araclar/t-roc/t-roc.html


    -Üye Listesi ve Whatsapp Grubu

    VW T-ROC Kullanıcıları için talep olursa bir whatsapp grubu kurmayı düşünüyorum. Bu grupta teknik bilgiler, paylaşımlar, yardım ihtiyaçları ve yanıtların konuşulabileceği bir ortam olsun istedim. Peugeot 2008' de, golfte, leonda vs. whatsapp grupları var foruma özel, bizde neden olmasın İlk üye olarak kendimi yazıyorum

    1. F-G



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F-G -- 18 Temmuz 2020; 22:40:49 >







  • T-ROC Bugün Bebeği Korudu:


    Benim araçta kör nokta asistanı ile beraber gelen, geri viteste arka sağ çapraz ve arka sol çarpışma engelleme var, bugün geri geri manevra yaparken dengesizin biri son sürat ara sokakta sağ çaprazdan geldi, görmedim geldiğini ve öyle bir fren yaptıki benim araç, tamam dedim vurdum her halde. Bir baktım 1 metre kadar mesafe kalmış, kazayı engelledi. Eğer bu güvenlik olmasaydı gelen araç sağlam bir şekilde arka kapıyıda alacak şekilde vuracaktı bana. Adam frene basıp durabildiğinde beni geçti çünkü.


    WV çarpışma engelleme sistemleri iyi çalışıyor arkadaşlar, test etmiş oldum, sonra yoluma devam ettim, yüzümde bir gülümseme ile, çünkü tam o sağ arka kapı tarafında bebek oturuyordu, VW bugün bebeğimizi korudu. 😃

    Gizli özellik açtım:


    Merak eden varsa diye paylaşmak istedim. Android ile (ios'da olmuyormuş) "car scanner" isimli programı indridim. Ömür boyu pro özelliği 50TL idi o yüzden direk alıp geçtim. Ücretsiz ile arada ne kadar işlev farkı var bilmiyorum.


    N11'den çift kartlı elm327 aldım (350TL idi galiba). Bu önemli çünkü dandik olanlar yazma işlemi yapamadığından sadece okuyor ama özellikleri değiştiremiyor.


    VW çok kolay şekilde direksiyonun alt tarafına koymu ODB girişini. Buraya cihazı taktım ve hemen telefonla bağlandım.

    Önce bir yedek alma işlemi yaptım 5dk kadar sürdü. Sonra girdim özelliklere neler değiştirilebiliyormuş diye hiç birini değiştirmeden önce sadece hepsini okudum. Sonra neler yapacağımı belirleyip tek tek değiştirdim.


    Bende kamera olmadığı için şerit takip ve tabela okuma özelliğine hiç dokunmadım.

    İç ambiyans menüsünden multi medya ve kadran göstergelerinin renklerini ayarlanabilir yaptım. 10 renk seçtim. Şimdi multi media ayarlar ekranından bu 10 renkten istediğimi seçip kolayca değiştirebiliyorum. Gündüz kırmızı gece mavi veya yeşil hoş duruyor.


    Anahtar araç içerisinde değilken kapılar kapandığında otomatik kilitlemesini ayarladım. Böylece acaba kilitledim mi diye aklım arabada kalmıyor. İnip kapıyı kapattım mı çat diye kilitliyor. Ama aynaları kapatmıyor. Aynalar için illa kumandadan basmak gerekiyor. Belki onu da bulurum ileride.


    En sevdiğim özellik ise iki kere kilitlemeye basınca aracın bip diye korna basmasını sağlamak oldu. Park yerinde arabayı nereye koymuştum en son diye düşünmeye son. Basıyorum iki kez kilitlemeye ve bip sesine yöneliyorum. AVM kapalı otoparklarında çok havalı oluyor özellikle:)


    Bazı şeyler ise deneme yanılma ile belli oluyor. Mesela Android Auto için normalde kabloyla bağlamak gerekiyor. Ama biliyorum ki bunun kablosuz olan versyonları da var. Özelliklerde kablosuz Android Autoyu görünce hemen açtım. Bir de yanında wifi noktası aç gibi bir özellik vardı onu da açtım. Multi Medya ayarlarına Wifi bağlanma ayarları falan geldi. Ama sanırım donanım olarak desteklenmiyor ki bu ayarlar hiçbir işe yaramadı 


    Açılış logosu değiştir, müzik ses iyileştirme, depodaki boş alanı gösterme, navigasyon komutlarının ön tarafta görünmesi gibi bir çok özellik daha var. Gereksiz bulduklarımı sırf denemiş olmak için kurcalamadım.


    Bir de bazı garip durumlar var. Mesela bu değişiklikleri yapmak için motor kapalı, kontak açık, el freni çekili ve kaput açık olmalı. Bunun için bir sensör mü var bilmiyorum ama ilginç şekilde kaput açık değilse yazma hatası veriyor.


    En nihayetinde bu iş garantiyi bozmuyor olsa da bu değişiklikler sebebiyle bir donanım zararı oluşursa eminim ki o garanti kapsamı dışı kalıyordur. Bunlar alt seviye programlamalar olduklarından da bir şeyleri geri dönüşsüz bozmak da mümkün. Ben bu durumu göze aldım ve benim için yeterli olan özellikleri açtım. Yani kimseyi mutlaka yapın diye yönlendirmiyorum ona göre Edindiğim şu kısacık tecrübeyi paylaşmak istedim.

    Haydi bakalim. Dun yeni makyajli t-roc tanitildi. On konsol artik yumusak malzeme. Kapi ustleri sert ancak altlari artik deri karisimi geliyor. On tampon ve arkada ciddi degisiklik var. Ekran degismis. Dokunmatik klima ara yuzu gelmis. İyi seyirler herkese,

    https://www.youtube.com/watch?v=0p85VhVZGGA&feature=youtu.be
    Son bir sene içinde 2019 Sportage, 2015 BMW 3, 2019 3008 kullandım. 3008 de torsiyondu, 18 jant ve çok sertti. BMW zaten kıyaslanamaz. Sportage bağımsız süspansiyon ve 17 jant 60 yanak lastik ile çok konforlu idi. Geçen ay T-ROC aldım. Torsiyon olduğunu hissettiriyor. Lastikler 18 olduğunu hissettiriyor ama virajlarda da fark ediyor. Konfor çok yok ama görünüş ve performans açısından bence sorun yok. Benim param buna yetti. Üstüne 200 daha koyup C-SUV almak isterdim ancak para yoktu. Bence F/P aracı, ikinci elde değeri de önemliydi benim için.

    Boşverin, hiçbir t-roc evlatlarınızın saçının teli etmeyecek..

    Dünya malı.. fazla değer veriyoruz.. Çizik direk göz önünde, keyif kaçırır doğru ama ilerde veletler büyüyünce hatıra niyetine anlatırsınız..


    Ben arabayı İstanbul'dan aldım, Ankara'ya getirdim, oda ne? Çamurlukta belli belirsiz bir gamze. Taş vs sıçramış belli ki.. Daha 1. gün yahu... N'apalım sağlık olsun...


    Kazasız günler dilerim...

    TROC sesli bir araç hocam, bence kronik ses sorunları var. Sadece bahsettiğizin dışında, DSG şanzımanıda sesli, hafif bozuk yolda veya tümseklerde, düşük hızda 1-2-3 vitesler arası geçişlerde iki pencereyide açın, dinlemenize gerek yok duyacaksınız zaten, şanzımandan metal şangırtı sesi geliyor. Bazı kişilerde benzin pompası ötüyor, birde düşük hızlarda iki apartman veya iki araç arasından geçerken duyulan bir sürtme sesi var, balata sürter gibi tıslama sesi. Ayrıca jantları 17 ve amortisörleri gereksiz sert olduğundan trim sesleride mevcut. 2011 yılında bile DSG-7 için şangırtı yapıyor şikayetleri yazılmış, şu konuda https://forum.donanimhaber.com/dsg-sanziman-ses-sorunu--49402048


    Bende sizin gibi ses konusunda hassas bir insanım. Yani bunlardan kurtulmak için üst sınıfa çıkmak lazım, volvo gibi mercedes gibi. Yada gidip CVT şanzıman toyota alınabilir oda bana göre berbat bir araç, sadece şanzımanı iyi. Ben corolla'dan geçtim troca, geri dönermisin deseler dönmem. Tüm bu kronik ses sorunlarına rağmen troc'tan aldığım o motor gücü, tork ve kaliteli sürüş keyfi, toyotanın bayıldığı yokuşları keçi gibi çıkması gibi konular beni mutlu ediyor. Volvo vs gibi üst sınıfların fiyatları uzaya çıktı. Şuanda rline troc sıfır fiyatı 2 milyon, yani 2 milyonluk bir araçta böyle kronik ses sorunları insanı üzüyor ama ülkedeki araç fiyatları ve bu enflasyonda yapacak hiçbir şey yok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mesudum

    Çok değerli bilgiler, ilginiz için teşekkür ederim.


    İzleyebildiğim kadarıyla dakikası 200 MB civarı tutuyor, en yüksek çözünürlükte. Elimdeki 128 GB kartla oldukça uzun süre kayıt kalıyor. Dahili Wi-Fi ile aktarım zor oluyor, ben de kartı alıp incelemek için tableti kullanıyorum. Surveillance durumunda bir olay kaydı varsa kamera uyarıyor şeklinde okudum. Bu olay kalıcı hafızaya alındığı için gözden kaçırmak zor, silmek kasti olarak mümkün.


    Paylaştığım ekipman batarya voltajı 11,8 Volt altında kamerayı kapatıyor. O nedenle sizdeki eski ekipmanın eski tasarımı kaynaklı aküde şanssızlık yaşadığınızı düşünüyorum.


    Son olarak kasko: Belki sözleşmeye göre sizin hasarınızı tazmin etseler bile bir sonraki tekliflerine bu maliyeti kullanıcıya mutlaka yansıtırlar. Güncel haberlerde görüyoruz. Ölümlü kaza olsa bile sigorta şirketi olayı takip edip hasarı yasal olarak isteyebiliyorlar. Sizin görüntü kayıtlarınız şirketle paylaşılırsa hem kaçan kişiye kâr kalmaz, hem hasar maliyeti müşterilere daha az yansıtılmış olur.


    Sipariş ulaşınca detayları vermeyi severim.

    UP02 araç kablosu 1 günde geldi. Bir saat içinde sigorta tespitini ve montajı tamamladım. Sol A sütunu içinden geçirerek sigorta kutusuna inmeye çalıştım. Eski Honda arabamda kapı fitilini sökmek ve A sütununu çıkarıp içinden kablo geçirmek çocuk oyuncağıydı. VW fitilini çıkarmak mümkün olmadı. Yapıştırılmış. Çıkarmadım. Ayrıca A sütununu sökemedim. Fitil içine kabloyu sakladım. Sütun içine sıkıştırsam hava yastığını engelleme riski vardı. Halbuki sütundan kameraya kadar tavan kaplaması içinden kablo çekilebilmesi için özellikle boşluk bırakılmış gibi..


    Sigorta kutusunda büyük değerli sigortalardan seçim yaptım. Kameranın çalışması için 2,4 Amper kaynak gerektiği için diğer fonksiyonları etkilememesi için büyük değerli çıkış kullandım. Fuse tap kullanmak yerine büyük boy sigortaların ayaklarına doladım. Akım yönlerini kontrol ederek bağlantıların sigortadan sonraya gelmesine dikkat ettim.


    Bağlantılardan sonra kamera içindeki ayarlamaları surveillance ve time lapse recording başlıkları altında aktive ettim. Kartı bir kaç saat sonra çıkarıp inceledim. Kayıt periyodunu 2 dakika olarak ayarlamıştım. Kayıtlar 350-450 MB tutuyor. Time lapse kayıtlar 1:40 klipler halinde kaydediliyor ve bu süre içinde 50 dakikalık görüntü özetleri yer alıyor. Buna göre 128 GB kapasite 1 ay yerine belki 1 haftalık bilgi kaydedip bütün geçmişin üzerine yazmaya başlayacak.



    *** T-ROC KULLANICI KULÜBÜ ***


    *** T-ROC KULLANICI KULÜBÜ ***
  • İyi günler hocam sürüş asistan plus paketli araç siparişi verdim. Bu araçta tabela okuma standart olarak geliyor mu cevabınız için teşekkür ederim
  • Surus asistanli aldiginizda geliyor diye biliyorum.
  • Selamlar bende bugün ödemeyi yaptım salı yada çarşamba günü teslim alıyoruz inşallah. Highline üzerine 18 jant, anahtarsız çalıştırma, sürüş asistan paketi, panaromik tavan, geri görüş kamerası, elektrikli bagaj opsiyonları var. Renk turuncu+siyah
  • alpyellow a kullanıcısına yanıt
    Merhaba hayırlı olsun benim de aracım gelecek aynı araç. Zam gelmiş araçlara ne kadara maloldu acaba teşekkürler
  • sertan0078 s kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Hayırlı olsun sized. Seramik kaplama kaput koruma sigorta kasko dahil 311bin. Ötv muaf aldık 201 ödedik. Pazartesi tekrar zam gelicekmiş.
  • alpyellow a kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler ÖTV Li çok para ikinci el Mercedes almak daha mantıklı
  • sertan0078 s kullanıcısına yanıt
    Haklısın 300 binler gerçekten çok para. Ama megane bile opsiyonlarla 300 bin olmuş. Şaka gibi fiyatlar gerçekten
  • Merhaba

    Konsolun sert plastik olması sebebiyle ilerleyen dönemde trim sesi oluşuyor mu ?
  • fastx7 f kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    9 aydır aracı kullanıyorum,ne ön konsolda ne cam tavanda trim sesi oluşmadı.Bir de yaşadığınız şehrin ve aracın gündüz güneş altında kalması da bazı farklılıkları yaratıyor,şöyle ki sert plastiğin görsel ve dokunma hissi dezavantajı olmakla beraber yumuşak plastik de kaliteli değilse ısıdan ve güneşten ötürü zamanla sertleşip trim sesi dediğimiz çıtırtılar oluşabiliyor.Yine yumuşak plastik aslında kaplama olduğu için de zamanla güneş gören yerler,el değen yerler soyulabiliyor,elbette bunlar tamamen kaliteye ve zamana bağlı durumlar.

    Sağlıklı sürüşler dilerim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tyrell -- 3 Eylül 2020; 17:10:15 >
  • Tyrell T kullanıcısına yanıt
    merhaba, yorumlarınız için teşekkür ederim. Yol sesi, genel yalıtım olarak düşünceniz nasıl ?
  • fastx7 f kullanıcısına yanıt
    Merhaba,rica ederim,yol sesi rahatsız edici asla değil gelen ses de aracın yalıtımıyla ilgili değil üzerinde gelen Bridgestone T001 ile ilgili ama sorun teşkil etmiyor.Rüzgar sesi elbette araç yüksek olduğu için 120 km/saat sonrasında bir miktar var o da sorun değil.Motor 1.5 TSI ACT bir önceki 1.4 TSI ACT’ye (diğer araçlarda karşılaştırdık) göre daha sessiz,bu da bir etken.
    Siz aracı alma aşamasında mısınız?
  • Tyrell T kullanıcısına yanıt
    Bilgiler için teşekkürler. Ben kısmetse, aracı yarın teslim alacağım bayiden.

    Youtube'dan baya video izlediğim için soru sormamıştım ama arkadaş sayesinde ben de ekstra bilgi edinmiş oldum.

    Benim tek takıldığım tr deki araçlarda direksiyon arkası ekranda navigasyon olmaması oldu. Çok büyük rahatlık olurdu diye düşünüyorum
  • Tyrell T kullanıcısına yanıt
    henüz araştırıyorum, ötv zammı bir süre ertelememi gerektiriyor. Bilgiler için tekrar teşekkürler.
  • Arka koltuklar tam yatıyor değil mi? Bagajla beraber bir yükleme alanı elde edebiliyoruz?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: W.Amadeus

    Arka koltuklar tam yatıyor değil mi? Bagajla beraber bir yükleme alanı elde edebiliyoruz?

    Evet arka koltuklar tam olarak yatıyor ve iç kabin ile birleşen bir alan oluşuyor .

  • *** T-ROC KULLANICI KULÜBÜ ***

    İncelemelerde standart Usb vardi bu giris nedir, bilgisi olan var mi?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.