Şimdi Ara

T-ROC alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
0
Favori
11.442
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu aracı beğendim ama içi hakkında çok iyi yorumlar yok. Bagajı bile dar diyorlar. Bu aracı önerir misiniz? Ya da yüksekliği fazla(taşlık bozuk yolda da kullanılabilecek) olan 750 bin civarında başka araç öneriniz olur mu?




  • B sınıfı VW. Makyajsız kasasında B sınıfının da en altına oynayacak seviyede kalite var. Istisnasız her yer takır takır sert plastik. Yani Clio bile böyle değil. ( Makyajlı kasalarda iç mekan kalitesi artırıldı ) Neredeyse C Sınıfı Crossover parasına satılan üstelik VW marka bir araca hiç yakışmıyor.

    Bagajı da bence kağıt üzerinde açıklanan litreye göre, gerçek kullanımda küçük. Daha önce Tiguan da olduğu gibi bagajın atıl noktaları da hesaplanıp söyleniyor sanırım. Ama hadi ona tamam B sınıfı en nihayetinde diyebiliriz.

    Dış tasarım bence güzel, motoru da ha keza 1.5 TSI iyi bir ünite. Şanzıman malum çift kavrama. Riski her zaman var.

    Muhtemelen Tucson, Sportage, 3008 vs bakardım ben. Premium olmayan sınıfta vw her zaman rakiplerinden bir tık pahalı olurdu ama en azından iç mekan kalitesi vs ile göz boyardi iyi hissettirirdi. şimdi o da yok
  • Elektrikli c4 alsana o paraya
  • B sınıfı VW. Makyajsız kasasında B sınıfının da en altına oynayacak seviyede kalite var. Istisnasız her yer takır takır sert plastik. Yani Clio bile böyle değil. ( Makyajlı kasalarda iç mekan kalitesi artırıldı ) Neredeyse C Sınıfı Crossover parasına satılan üstelik VW marka bir araca hiç yakışmıyor.

    Bagajı da bence kağıt üzerinde açıklanan litreye göre, gerçek kullanımda küçük. Daha önce Tiguan da olduğu gibi bagajın atıl noktaları da hesaplanıp söyleniyor sanırım. Ama hadi ona tamam B sınıfı en nihayetinde diyebiliriz.

    Dış tasarım bence güzel, motoru da ha keza 1.5 TSI iyi bir ünite. Şanzıman malum çift kavrama. Riski her zaman var.

    Muhtemelen Tucson, Sportage, 3008 vs bakardım ben. Premium olmayan sınıfta vw her zaman rakiplerinden bir tık pahalı olurdu ama en azından iç mekan kalitesi vs ile göz boyardi iyi hissettirirdi. şimdi o da yok
  • Hocam bagajı bile dar çünkü araba poloyla aynı platformu(mqb a1) kullanıyor. Polo ile arasında uzunluk olarak yaklaşık 2 cm, genişlik olarak yaklaşık 1 cm fark var. Ön arka tekerler arasındaysa yalnızca bir kaç mm fark var yani aynı diyebiliriz. Yani aracın yaşam alanı poloyla aynı. Poloyu yerden 1.5 cm yükseltip insanlara 300 bin fazlaya çakıyorlar matematik bilmeyen kitle de cip aldım zannediyor. Malzeme kalitesini zaten konuşmaya tenezzül etmiyorum bir çok kaynakta yapılan yorumlar mevcut.

    1.5 santim daha fazla yerden yükseklik bir poloyu arazide etkili bir araç yapar mı yorumu size bırakıyorum.
  • B segmenti yerden az yüksek hb bir araçdan ne bekleniyorsa onu gayet iyi sunan bir araç bence t-roc. Beklentileri ona göre belirlemek lazım…
  • illa alınacaksa makyajlı kasası alınabilir, makyajsız ilk çıkanın içine bakmayın hiç.
  • Mokali Amca kullanıcısına yanıt

    Riski her zaman var derken hocam kastınız nedir. Şanzıman sorunu anlamında mı dediniz.

    Bir de bunun yerine 2008 bakmak mantıklı mı? 3008 çok geniş geliyor bana

  • TeKNoYDN kullanıcısına yanıt

    Evet yani çift kavrama çalışma prensibi gereği, tam otomatik şanzımanlara göre daha bozulmaya yatkın. En nihayetinde zaten kavramanın ömrü bitecek ve değişmesi gerekecek, ayrıca mekatronik arızalar vuruntular vs de oluyor. Her çift kavrama riskli iken DSG bir tık daha riskli denebilir. Tork dayanımı da düşük yani dizelleri bile 250 nm tork ile sınırlandırılmış.


    B Crossover veya SUV ne ise ( SUV desek tartışma çıkıyor) alacak olsam muhtemelen GT donanım seviyesinde Peugeot 2008 alırım. Troc da seçeneklerim arasında olur ama ilk sirada değil ( daha önce yakın aile dostumda varken bayağı deneyimledim Troc 'u ) 2008 içinde kapora vermiştim kimi durumlardan ötürü iptal edip Qashqai almıştım o dönem.

  • alkgs A kullanıcısına yanıt

    Başka bir arabaya yönlensem iyi olacak gibi

  • alkgs A kullanıcısına yanıt

    T-roc ile T-cross karıştırdınız sanırım. T-roc gayet büyük bir araç poloya göre

    T-ROC alınır mı?


    T-ROC alınır mı?




  • Mokali Amca kullanıcısına yanıt

    Quaskai den memnun musunuz hocam?

  • TeKNoYDN kullanıcısına yanıt

    Qashqai'yi de değiştirdim hocam. Açıkçası C SUV sınıfında Kadjar ile birlikte ( aynı araç sayılır zaten ) en altlara oynuyor. ( En son çıkan kasadan bahsetmiyorum ) Herhangi bir sorunu yoktu ama genel tokluk, rafine ve sürüş kalitesi konusunda vasat bir aracti. Sınıfında dediğim gibi hemen tüm rakipleri daha iyi. Ondan inip mesela Sportage 'a bindiğimde kısa sürede farkı hissetmiştim.

  • Mokali Amca kullanıcısına yanıt

    2008 bakıyorum ama GT paketler aşırı pahalı.

  • T-roc, vw ve yakışıklı olduğu için çok tuttu, ama bence gereksiz pahalı ayrıca 2008 daha yakışıklı ve daha donanımlı, b suv tercihim 2008 olurdu bu nedenle,ama o da dar bir araba alabiliyorsan c suv al derim, c suv' a paran yetmiyorsa seat arona da öneriririm fiyat/performansı gayet iyi bir model. C suv olarak bir çok seçenek var, ama donanımlı olsun sıfır olsun dersen fiyatlar da yükseliyor, donanımsız olsun dersen t-roc'tan daha ucuza bile c suv bulabilirsin. Hyundai tucson gayet iyi bir marka model örneğin, suv adına her şey var, baz modelleri t-roc'un fullünden ucuz.
  • güzel araba performansı da güzel. tasarımı ve özellikle kırmızı rengi çok güzel durur. fiyatı biraz düşük olsa tadından yenmez ama genel olarak alınabilir bir araç. şehir suvu gibi, her türlü ihtiyacınızı görür. şehir içinde rahat çünkü devasa suv değil, şehir dışına gider çünkü a segment gibi küçük değil, bozuk yollarda üzmez çünkü yerden yüksek

  • TeKNoYDN kullanıcısına yanıt

    2008 de bakılabilir, o da güzel araç.


    T-roc ile 2008 arasında kalmıştık, tercihimiz T-roc oldu.

    Bu seçim kişiden kişiye, beklentiye göre değişir. Bazıları 2008 in içi için daha modern diyor ancak ben ise o tasarımı sevmiyorum mesela. Sürücü ekranı, multimedya ekranı bence T-roc tarafında daha iyi. Bunlar dediğim gibi zevk meselesi.

    2021 makyaşsız aracım. 2022 ön göğüs yumuşatılmış ancak birsürü donanım kırpılmış. Neyse... Uzatmadan iyi ve kötü yönlerini yazayım.

    Arabalardan çok anlamayan biri olarak konuşuyorum bu arada, kullanıcı olarak değerlendirin.

    Aracın motoru çok iyi diyebilirim, hiç öyle gitmem demiyor, yokuşta kalırım demiyor, bastınız mı uçuyor. Ayrıca çok sakin kullanımda oldukça ekonomik araç. Motor sesi yok denecek kadar az, yol gürültüsü az. (Lastik faktörünü anlatacağım aşağıda). Multimedya ekranını güzel, ses sistemi görece güzel, direksiyon hissi güzel. Aracın ön görüş açısı güzel, (Özellikle 2008 e göre seçme sebebi oldu bu) DSG risk kabul ancak vites geçişleri çok hızlı. Sürücü asistan paketleri var vs vs...

    Gelelim kötü yanlarına.

    Aracın süspansiyonu sert, hele ki lastiklerde sert ise küt küt ses geliyor çukurlarda. Bu yüzden michelin aldım ama çok az faydasını gördüm. Araç sert virajlarda yatma eğiliminde biraz. Ön göğüs sert ancak rahatsız etmiyor beni bu. DSG faktörü. Ön göğüs ve sol kapının orda çok az trim sesi var. Arka görüş açısı iyi değil. Arka yaşam alanı dar.


    Genel olarak süspansiyon ve bazen android auto bağlantı sıkıntısı haricinde araçtan şikayetim pek yok.

    2022 yılı itibariyle fiyat konusunu bir kenara bırakırsam eğer, şu an almaya kalksam tucson sportage gibi araçlara da bakardım.





  • 2008 ya da troc alacağıma benzer şeyleri daha uyguna sunan juke, captur vs alırım ya da honda hrv, subaru XV, grandlandx, tucson vs bakarım.

    Fena araba değiller ama o fiyata değmezler. 948bine xclusive xv varken rline troc 995bin. Bağımsız süspansiyon, elektrikli gerçek deri koltuklar, güvenlik donanımları, 4*4 vs birçok fazlası var.
  • Bu araç gerçekten enteresan bir araç.


    1. Tasarım olarak bence çok güzel. Bazıları için sadece veya fazla klasik gelebilir. Ama bunun tarz meselesi olduğu kanısındayım. Ben şahsen passat'ı da ( iç-dış ) tasarım olarak çok beğeniyorum. Ama baktığında kimisi de geliyor 508 gibi bir araç varken passat almak delilik diyecek kadar ağır eleştirebiliyor passat'ı
    2. malzeme kalitesi olarak polo dan kötü. Allah var şimdi doğruya doğru. (makyaj öncesi)
    3. 1.5 TSI motor gerçekten başarılı bir motor. Passat'ı bile hayli hayli yürütüyor T-roc u uçurur o motor.
    4. DSG evet bir risk. Ama yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım, çok yumuşak ve seri geçişleri olan çok konforlu bir şanzıman. şahsen benim için arabadan vazgeçirecek bir negatif özellik değil.
    5. Bagaj baya kullanışsız. Yani benim gibi bir karı bir koca aileyseniz çok sorun değil ama sayı arttıkça sıkıntı olacak bir bagaj. Hoş benim babamda zamanında Fiat Tipo vardı (Bagaj 350 litre felan olması lazım) 2 çocuklu bir aile Fiat Tipo ile gayet tatile de gidiyorduk normal günlük de kullanıyorduk vs. Bu bagaj işinde günümüzde biraz lükse veya rahata mı alıştık bilemiyorum :):)
    6. Konfor olarak abartılacak bir araba değil. Ama yerden yere vurulacak bir araba da değil. Ama şahsi fikrim, her ne kadar MQB platformunda olsada MQB A1 den bir MQB A2 (ör: Tiguan) veya MQB Evo ( örn: Golf 8) platformlu araçlardaki konfor çıkmıyor.
    7. Fiyat olarak bence kesinlikle çok pahalı. Arabaya kötü demiyorum. Ve evet ucuz araba da yok tamam kabul. Ama yani Tucson ile yarışacak bir araba da değil yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaddogJin -- 17 Ekim 2022; 13:7:50 >




  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Dediğiniz gibi Subaru XV yürüyen aksam ve güvenlik konusunda muazzam ancak, 14saniye de 100 Km hıza ulaşması ve 99'luk tesbihle dede modu sürüşte bile 8 Lt altına inemeyen tüketiminden de bahsetmek gerek. Bir eski subaru XV kullanıcısı olarak mevcut yakıt fiyatları ile ben asla tekrar düşünmüyorum. Zaten Subaru da Türk pazarına değil ABD ve Kanada pazarına oynuyor.


    Kanımca konuyu başlatan kişiye bütçesi doğrultusunda sizin de ilk önerileriniz arasında olan, dolu dolu bir Captur önerebilirim. (Bu arada da Captur'un arka frenleri kampana idi, yenileri de öyle mi bilmiyorum. Eğer hala kampana ise başka bir şey bakmak lazım)

    Selamlar

  • savascantek kullanıcısına yanıt

    30bin km'lik uzun vadeli tüketimi paylaşmıştım, tüketimden yana gayet memnundum xv'den. Kaldı ki bu turbo motorlu, benzinli troc vs de koklamıyor. Performansı kötü ama güvenlik artısı, donanım artısı vs bunu gözardı ettirir.


    https://forum.donanimhaber.com/subaru-xv-yakit-tuketimi-video-eklendi--146259158

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.