Şimdi Ara

SUPERONLINE-ŞİKAYET

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
4.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Az önce superonline'a göndermiş olduğum maili sizlerle paylaşmak istedim.
    Forumda gördüğüm kadarıyla çoğu arkadaşımın superonline'nın ufak kelime oyunlarıyla satmış olduğu internet abonelikleriyle ilgili sıkıntıları gün geçtikçe artmakta. Herneyse, sizden ricam aşağıda yazmış olduğum mailin içeriğini okuyan ve okuyacak arkadaşlarında bir şekilde tepkilerini dile getirmelerini istemek olacaktır.Sessiz kalmak yada aman boşver demekle hiç bir şey elde edemiyceğimizi hatırlatmak isterim.

    İyi akşamlar...


    Merhaba;

    Adil kullanım kota uygulamanızı, ana sayfanızda bulunan ücretlendirme sekmesinin altındaki fiber seçeneğinde, sadece download sütunundaki kota sınırlarını göstererek, upload kotasından aynı sayfada hiç bir şekilde bahsetmeyip, abone olacakları ve mevcut abonelerinizi yanlış yönlendirmenizden dolayı firmanıza olan güvenimi ve bakış açımın değiştiğini belirtmek isterim.

    Ayrıca, yüksek hızda internet hizmeti verip bunu download ve upload (upload sınırlama olayını da sizden öğrendik) miktarlarına bakılarak sınırlandırmanız, Türkiye sınırları içerisinde bulunan ISS ler arasındaki yerinizi çok güzel bir şekilde göstermiş oldu.

    Bu mesajımı umarım, kapımıza kadar göndermiş olduğunuz güler yüzlü satış uzmanları yada arıza kaydı açtırdığımız zaman 24 saat içerisinde geri dönüş gerçekleştirmeniz gibi aynı özveride bulunarak dikkate alırsınız.

    İyi çalışmalar.







  • İyi güzel yazmışın dostum. Ancak bir sonuç çıkacağını sanmıyorum.
  • Aynen yazı çok güzel ama bende sanmıyorum değişme olcağını.. sol çok yanlış yaptı. daha tam yaygınlaşmadan kota olayını getirdi.. ama bizim millet kuzu gibi ne dersen inanır..
  • Bu gibi eposta'lardan binlerce gidiyordur onlara günde. Dikkate alacaklarını sanmıyorum ama hiç göndermemekte olmaz tabi. Damlaya damlaya göl olabilir belki.
  • SÜPERONLİNE TAM ANLAMIYLA MELETTİRİYOR VA PARA KAZANIYOR

    süperonline attığım maili sizlerle paylaşmak istedim dönüş yapılacağını veya sistemin düzeleceğini zannetmiyorum, süperonlinesedelerden biriyim ilgilenen biri olur işallah

    Not: geçen sene kullandığım hattımı adres değişikliği ile kapatmak istedim , önce onay verdiler ertesi günü beni arayarak hattı kapatmayalım donduralım dediler, taşındığınız yerde hat bağlandığında kullanabilirsiniz ve açılana kadar hiçbir ücret ödemeyeceksiniz dediniz

    Daha sonraki aylarda hattın açıldığını ve bir gram data almadığım halde ve beni arayarak hattımın açıldığını beyan etmeden benden HAKSIZ YERE 2 aylık tahsilat yaptınız size dönüş yaptığımda bana bunu söylediğinizi ifade ettiniz ilk başta kapatma ve dondurma esnasında söylemiş olabilirsiniz hattın kullanıma açıldığını niçin beni arayarak iletmediniz ( satış için arayabiliyorsunuz ama ) hatta geçen hafta tekrar kapatma işleminde bana 10 günlük süre içinde modeminizi teslim etmeniz lazım dediniz 4 cü gün hattı kullanıma tekrar açtınız bu mesajı görmesem yine bende para tahsil edeceksiniz hiç kullanmadığım 2 aylık para tahsil ettiniz zaten

    Tekrar 3 cü kez kapatma işlemini gerçekleştirdik ve 10 gün yine süre verdiniz hiçbir merkeziniz modem teslim almıyor veya sistemler arızalı deniliyor işi gücü bırakarak fellik fellik Ankara yer aradım son care kargo ile gönderdim, 3 kuruşluk işlemler için rezillik yaşadım paramdan oldum

    Türkiye,mize yakışmaya şeyler bunlar bu şekilde para kazanma yöntemi olamaz… 1 gram data almadan hat kullanıma açılarak tahsil edilmekte HAKSIZ KAZANÇ Bunun gibi şikayetleriniz her yerde var firmanız önemsemiyor anlaşılan ve bu tahsilatları kabul ediyor . Bu memlekette nasıl zorluklarla para kazandığımızı acaba sizler biliyormusunuz merak ediyorum

    50 -100 TL için mahkemeye gidemeyeceğimizi biliyorsunuz ( vaktimiz yok ayrıca ) bunu bilerek tüketici haklarını suistimal yaparak kazanç sağlanıyor ben ve benim gibi insanların %80 ugraşamıyor bu işlemlerle ödeyip sineye çekiyor Ama çok yazık bizim gibi bir millete yakışmaya şeyler bunlar. Tüm dünyada ambulansa yol verilir bizim Ülkemizde de yol verilir fakat ambulansın arkasına takılmak için yol veren millet konumundan çıkmamız lazım ve bize yakışır şeylerle uğraşmamız lazım..

    Kısacası sayın yetkililer mu mailimi süper onlineüst düzey yetkili ve yöneticilerine bir şekilde ulaştıracağım. Belki haberleri bile yoktur, sadece satış müdürlerinin bilgisi dahilindedir eminim onlarda ciro ve karlılık artırma, üstlerinin gözüne girme peşinde olduklarından dolayı bu işlemlere göz ardı etmektedir. İnanın bu maili ve şikayetimi her yere ulaştırcağım, belki bana dönüş yapılcak özür dileyecek, ben bunun peşinde değilim, bu sistemin düzelmesini sağlamak amacı ile bunu yapıyorum bana ödediğim parayıda göndermeyin istemiyorum, sadece bu uygulama düzelsin onun peşindeyim … saygılarımla




  • hızlı internet ve bununla ilgili kampanyalarını çeşitli zamanlarda en az 10 defa evimize gelerek anlattılar. Yaklaşık 1,5 ay önce ışık hızında internet reklamlarına aldanarak ses ve internetimi superonlina taşıdım. 29.01.2013 tarihinde internet ve telefon hattında arıza oldu. Arıza kaydı bıraktım ancak istanbul gibi merkezi yerde bugünle beraber 4 gündür fiber internet ve telefon hizmeti alamıyorum. Anlayacağınız ışık hızında internet reklamlarına kanarak bu çağ da istanbulun göbeğinde telefon ve internetsiz kaldım, Bu firmadan kesinlikle uzak durun. Teknik destek filan beklemeyin çünkü arıza kaydını bile 3 günde anlayıp işleme koyamıyorlar. Gerçekten Çözüm nasıl üretecekler çok merak ediyorum.
  • Superonline'den kampanya dahilinde, sıfır olarak fujitsu ah532-core i5 notebook aldım. Kutusunu açtığımda, notebookun arızalı olduğunu farkettim. Kısa süre zarfında yetkili bayii, Superonline'yi ve fujitsuyu defalarca aramama rağmen sorunumu çözen olmadı. Bana sadece servise götürün dendi. Elimde arızalı notebookla kala kaldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarcan06

    SÜPERONLİNE TAM ANLAMIYLA MELETTİRİYOR VA PARA KAZANIYOR

    süperonline attığım maili sizlerle paylaşmak istedim dönüş yapılacağını veya sistemin düzeleceğini zannetmiyorum, süperonlinesedelerden biriyim ilgilenen biri olur işallah

    Not: geçen sene kullandığım hattımı adres değişikliği ile kapatmak istedim , önce onay verdiler ertesi günü beni arayarak hattı kapatmayalım donduralım dediler, taşındığınız yerde hat bağlandığında kullanabilirsiniz ve açılana kadar hiçbir ücret ödemeyeceksiniz dediniz

    Daha sonraki aylarda hattın açıldığını ve bir gram data almadığım halde ve beni arayarak hattımın açıldığını beyan etmeden benden HAKSIZ YERE 2 aylık tahsilat yaptınız size dönüş yaptığımda bana bunu söylediğinizi ifade ettiniz ilk başta kapatma ve dondurma esnasında söylemiş olabilirsiniz hattın kullanıma açıldığını niçin beni arayarak iletmediniz ( satış için arayabiliyorsunuz ama ) hatta geçen hafta tekrar kapatma işleminde bana 10 günlük süre içinde modeminizi teslim etmeniz lazım dediniz 4 cü gün hattı kullanıma tekrar açtınız bu mesajı görmesem yine bende para tahsil edeceksiniz hiç kullanmadığım 2 aylık para tahsil ettiniz zaten

    Tekrar 3 cü kez kapatma işlemini gerçekleştirdik ve 10 gün yine süre verdiniz hiçbir merkeziniz modem teslim almıyor veya sistemler arızalı deniliyor işi gücü bırakarak fellik fellik Ankara yer aradım son care kargo ile gönderdim, 3 kuruşluk işlemler için rezillik yaşadım paramdan oldum

    Türkiye,mize yakışmaya şeyler bunlar bu şekilde para kazanma yöntemi olamaz… 1 gram data almadan hat kullanıma açılarak tahsil edilmekte HAKSIZ KAZANÇ Bunun gibi şikayetleriniz her yerde var firmanız önemsemiyor anlaşılan ve bu tahsilatları kabul ediyor . Bu memlekette nasıl zorluklarla para kazandığımızı acaba sizler biliyormusunuz merak ediyorum

    50 -100 TL için mahkemeye gidemeyeceğimizi biliyorsunuz ( vaktimiz yok ayrıca ) bunu bilerek tüketici haklarını suistimal yaparak kazanç sağlanıyor ben ve benim gibi insanların %80 ugraşamıyor bu işlemlerle ödeyip sineye çekiyor Ama çok yazık bizim gibi bir millete yakışmaya şeyler bunlar. Tüm dünyada ambulansa yol verilir bizim Ülkemizde de yol verilir fakat ambulansın arkasına takılmak için yol veren millet konumundan çıkmamız lazım ve bize yakışır şeylerle uğraşmamız lazım..

    Kısacası sayın yetkililer mu mailimi süper onlineüst düzey yetkili ve yöneticilerine bir şekilde ulaştıracağım. Belki haberleri bile yoktur, sadece satış müdürlerinin bilgisi dahilindedir eminim onlarda ciro ve karlılık artırma, üstlerinin gözüne girme peşinde olduklarından dolayı bu işlemlere göz ardı etmektedir. İnanın bu maili ve şikayetimi her yere ulaştırcağım, belki bana dönüş yapılcak özür dileyecek, ben bunun peşinde değilim, bu sistemin düzelmesini sağlamak amacı ile bunu yapıyorum bana ödediğim parayıda göndermeyin istemiyorum, sadece bu uygulama düzelsin onun peşindeyim … saygılarımla


    takdirle karşılıyorum çabanızı. Bu şekilde vurdumduymaz firmaları yoğun pres yaparak yola getirebiliriz. Her ortamda bu çabamızı göstermeliyiz. Hatta tüketici hakem heyetine de gitmekden çekinmeyin.. O ihmalkar % 80 lik koyunlardan biri olmayın.

    Ben de süperonline zedeyim. 2 Ayda hayatımdan bezdim sayesinde. 1998 den beri internet kullanan biri olarak rezillikden başka birşey değil bu süper fibernet. Uzun yazmayacağım yaşadıklarımı aklıma geldikçe çıldırıyorum çünkü.

    Şimdi türkiyeyi kartellere tekelci firmalara emanet eden gebe bırakanlar utansın derim. Büyük sermeyenin oyuncağı yaptılar bu ülkeyi ve bu milleti. Büyük firmalar kanun kural tanımaz halde iş yapar oldular. Yazıklar olsun. Hakkımızı alana kadar mücadeleye devam arkadaşlar. Dinsizin hakkından imansız gelirmiş. Onlar bizi bezdirene kadar biz onları bezdirelim.




  • başarıya ulaşırsınız umarım
  • 10 mayısta superonline fiber aboneligim basladı 3 gun içerisinde dsmart hediyemi getireceklerini söylediler ancak bugun 23 mayıs hala dsmart kurulmadı ve 7 gun sonra faturam cıkacak kullanmadıgım d smart ın fatuarısını da ödeyeceğim. Turkcell superonline farkı musteri numaram 52045708
    Bunun yanından işyerime de 0gectiğimiz ağustos ayında kurumsal internet aboneliği başlattım bunun için antalya teleses elektronikten gelen yetkililer bana superonline a geçtiğim taktirde 3 aylık faturamı ödeyeceğini söylediler.Aradan 9 ay geçti bütün faturalarımı ben yatırdım.Musteri hizmetlerini aradığımda ise mahkemeye vereceğimi söyledim ancak müşteri hizmetleri yetkilisi hiçbirşey ispat edemeyeceğimi söyledi.Turcell superonline farkı... musteri numaram 52045708
  • SUPERONLİNE PIŞMANLIKTIR !!
  • kolaybirisim K kullanıcısına yanıt
    uydurma be... 6 yıllık konuyu hortlattığına değdi mi? iftiracı...
  • Hakkaten ha bu eski konulari hirtlatan adamlarin amaci tamamen belli 😅 araplardan para aliyor kesi
  • SOLF kullanıcısına yanıt
    ahahaha hiç güleceğim yoktu. Arapların alması benim işime gelmez kardeşim siyaset yapmak istemiyorum ama sizin veremediğiniz hizmeti gerekirse başkası versin. Beceremiyosanız yapmayın kardeşim veya pardon diyin özürünüzü dileyin efendi gibi... İşiniz gücünüz müşterilerinize zorluk çıkartmak sorun varsa bildirirsin şu şu tarihlerde şu kadar bir kesinti olacak şöyle olacak böyle olacak diye.. Ben senin peşinde koşmak zorunda değilim. Ödediğim bedelin içinde sadece hizmet almak değil bilgide almak dahil. Sen interneti keseceğin zaman bilgilendirmesini de yapacaksın. Ben senin yoğun olan telefon hatlarını bekleyip sonuç alamadan telefonu kapatıp sonradan TTNET'i arayıp onlardan alıyorsam bilgiyi bu senin sorunundur. Benim arap parası yemem değil..
  • kolaybirisim K kullanıcısına yanıt
    troll abone... yada TT satış temsilcisi iletişimde metal devri 1980'lerde bitti... sen tarihi eser ADSL/VDSL için niye SUPERONLINE'na çamur atıp duruyorsun?
  • tutankenshta kullanıcısına yanıt
    Ne dedin ne anlatmaya çalıştın hiç bişey anlamadım. Ama SUPERONLİNE KULLANMAYIN KULLANDIRTMAYIN!! superonline abonesi olarak bunu istemeye istemeye söylüyorum..2 senelik taaddütümün son 15 günü. Şafak sayıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kolaybirisim

    Ne dedin ne anlatmaya çalıştın hiç bişey anlamadım. Ama SUPERONLİNE KULLANMAYIN KULLANDIRTMAYIN!! superonline abonesi olarak bunu istemeye istemeye söylüyorum..2 senelik taaddütümün son 15 günü. Şafak sayıyorum


    Adsl mi? Eğer Adsl ise teknik olarak Türk Telekom 2. Sınıf müşterisi sayılırsın hocam fiber de sıkıntı yaşıyorsan suçlu tamamen superonline.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de aynı sorun var. Takmıyorlar bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Upload da hız kısıtlaması yapan firma superonline dır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man Of Earth


    quote:

    Orijinalden alıntı: kolaybirisim

    Ne dedin ne anlatmaya çalıştın hiç bişey anlamadım. Ama SUPERONLİNE KULLANMAYIN KULLANDIRTMAYIN!! superonline abonesi olarak bunu istemeye istemeye söylüyorum..2 senelik taaddütümün son 15 günü. Şafak sayıyorum


    Adsl mi? Eğer Adsl ise teknik olarak Türk Telekom 2. Sınıf müşterisi sayılırsın hocam fiber de sıkıntı yaşıyorsan suçlu tamamen superonline.

    ADSL. onun içinde ayrıca sinirliyim zaten kaç tane yazılı dilekçe mail attık zahmet edip gelip alt yapı çalışması var mı yok mu bakmadılar bile. Para vericez lan gelinde bakın işte.. 50*4 dairelik bi siteyiz hadi yarısı alsa 100 daire eder nerden baksan en götü boklu internet tarifesi bile 60 tl desek 6000 tl kazanacaksınız ayda ulan.. Tamamen pişmanlıktır. Her yazdığımda dile getiriyorum eğer ki 1 kişi bile benim yorumlarımı görüp vazgeçerse almaktan ne mutlu bana.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.