|
Süperonline firmasındaki taahut yenileme sürem yaklaştığı için uygun teklif bakmaya başladım en uygunu telekom.verdi bende onlara geçtim. Telekom bağlanınca süperonline'yi iptal ettirdim. Router ve Ont cihazini gonderdikleri ilgili kargo kodlari 14.07.2025 tarihinde ayri ayri kargoladim(çunku ayri ayri kargolamam gerektigini soylediler iki farkli anlasma kodu yollamislar). Kargolar 16.07.2025 tarihinde ellerine ulaşmış. Routuer cihazını sistemden düşmüşler ancak ONT cihazını düşmemişler. Bana ont cihazını teslim etmedigimi ve 610 tl lik ücretin tarafıma yansıtılacağı ile ilgili sms geldi. Hemen arayıp durumu sordum oyle bisey yok otomatik gelmistir o kesaj dikkate almayin dedi Muster temsilcisi. Ancak ben itiraz ettim ve takım lideri ile görüştüm. benden kargo kodlarını aldı ve bir iki gün içinde kaydımın kapanacağını söyledi. Sorun yine çözülmedi. Gümce fatura tutarına 610 tl cihaz ücreti yansıdığını görünce 26.07.2025 tarihinde bu kez yine çağrı merkezini aradım. Uzun tartışmalar sonucu fatura itiraz talebi açtı. 96 saat içinde çözülür denildi. Bugün 02.07.2025 tarihinde hala çözülmedi. Ont cihazını yolladığım bayi cihaz elimize geçemedi diyormus. Oysa elimde belge var ve şubeden kargoyu teslim alanın adını soyadını da öğrendim. Başkasına gitmiş diyecegim ama biz adres ve isim vermiyoruz superonline bize anlasma kodunu veriyor o koda gore kendisi gidiyor kargo. Zaten alici dfirma isminide superonline iletisim hiz. as yaziyor. Dun faturam kesildi ve faturaya bu tutarı yansıtmislar. Siz bu faturayı ödeyin iade yaparız diyorlar. Neden iade ettiğim bir cihazin ucretini odeyeyim. Bunlar ne bicim bir firma bir daha mi tovbe ettim < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet8989 -- 2 Ağustos 2025; 17:53:27 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
Hızlı






