|
Öncelikler herkese merhabalar, Süperonline'nin tüm rezilliğini ve nasıl bir mide bulandırıcı İSS olduğun'dan bahseteceğim. Bildiğiniz gibi bende herkes gibi binama fiber bağlatmak için gerekli yollara başvurarak zorda olsa fiberi bağlattım ama sadece bağlatmak ile kaldım 1 ayı geçik sinyal yok https://forum.donanimhaber.com/binanim-onunde-superonline-fiber-logar-kapagi-var-yardim--160628188 Şimdi fiber sürecini aktarıcam, süperonline tarafından Fiber başvurumuz onaylandı ve protokol için ekip gelicek denildi ve ekip 1 hafta içerisinde geldi ve protokol imzaladık sonrasında proje ekibi gelip binamızı inceledi ve sonrasında 3 gün sonra 1 ekip daha geldi keşif için ve proje onaylandı ardından fiber kurulum için binanıza KAREL taşeron ekibi geli kurulum yapılıcak denildi tamam dedik, ve ardından
KAREL taşeron ekip 4 kişi gelip fiber kutu ofdk'yı kurdular ve kabloları çektiler ve ardından sinyal verilip sonrasında'da dairelerimize kadar kablo çekimi için ekip gelinicek denildi. ve 4 gün sonra ekipler geldi ama sinyali vermek için değilde ilk önce dairelere kadar kablo çekibi yapan ekip geldi gelen ekip'de şaşırdı abi sinyal vermemişler dedi ve buraya bize'de sinyal verildi gidin kurulumu yapın denildi dedi ama sinyal'i vermeye gelecek ekip gelmedi gelmesi lazımdı ama ekip gelmedi dairelerimize kabloları çeken ekip bile biraz sitemde bulundu bayi'ye ama yinede sağolsun dairelere kadar kabloları özen ile çektiler çok temiz çalıştılar, ve sonra bizde sinyal verilmesi için bekmeleye geçtik abonelik'leri alan kişi en fazla 1 hafta içerisinde sinyal verildik'ten sonra evde modem kurulumları olucak dedi ve ardın'dan 2 hafta geçti bekle bekle bekle tahammül kalmadı, bende abonelik alan arkadaşı aradım ve durumu sordum arkadaş bana abi şuan bir sorun çıkmış onunlar uğraşıyorlar tamam dedim bende, ve ardında 3 hafta oldu ama halen arayan soran yok bende şikayette bulundum btk üzerin'den ve gelen klasik cevaplar sorun için çalışıyoruz ve ardından sizlere dönüş yapılıcak vs vs 1 ay oldu nerdeyse ve ben 2 gün aralıklar ile 2 kez şikayette bulundum bayiden ve yine klasik cevap işlemi tamamlamak üzereyiz diye ve ertesi gün süperonline'den bu mesaj geldi, ve ardın'dan binamızdaki tüm abonelikleri iptal ettiler. Mh aradığım'da ise Kablo teyin'i edilemiyormuş ve sinyal verilemiyormuş, kısaca'sı bağlatmamak ve uğraşmamak için iptal ettiler gereksiz gerekçeler göstererek ve bende ardın'dan benim binamı çizen proje ekibine bayi'yi şikayet ettiğimi ve sorunun ne olduğunu merak ettim sorduğum'da ise bana bu cevabı verdi, Bayilik bir durum yok orada fttb ile fttx hatt üzeri DC birlesmiyor Karabağlar rutsatinizbsorun çıktı xxxx ekibi uğraşıyor orası tam kritik noktada kalmış bende tamam dedim yani durum bundan ibaret ve kaldık yine fibersiz bende kaldırılması talebi ilettim fiber kutunun gelse bile aslaa ve aslaa bağlatmam ve bende başıma gelince anladım bu firmanın ne kadar mide bulandırı bir firma olduğunu. @XpressMusic34 @Alp-1905 @Sahilli @sis651 @Drak44 Sizlerinde fikirlerini merak ediyorum cevaplar iseniz sevinirim. ![]() ![]() |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






kullanıcısına yanıt






