Bildirim
Supercharger mi Turbo mu ?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
SC devir sonuna kadar basıncı sabit tutamaz diye biliyorum. Ayrıca SC de 3500 de basınç geliyor ve hep sabit kalmış ancak rolantiden itibaren basınç yavaş yavaş yükselir anı gelme olmaz turbo gibi. Nerede ne için kullanılacak önemli olan o. Yüksek güç için turbo dengeli güç dağılımı için SC daha ideal
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: casual07
SC devir sonuna kadar basıncı sabit tutamaz diye biliyorum. Ayrıca SC de 3500 de basınç geliyor ve hep sabit kalmış ancak rolantiden itibaren basınç yavaş yavaş yükselir anı gelme olmaz turbo gibi. Nerede ne için kullanılacak önemli olan o. Yüksek güç için turbo dengeli güç dağılımı için SC daha ideal
3500de gelen turbo hangi araba acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Genel olarak soyledim. Ama 3500 devir civarı 2 litre turbo motorlular ornek verilebilir o civarda tam dolmasa bile.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: casual07
Genel olarak soyledim. Ama 3500 devir civarı 2 litre turbo motorlular ornek verilebilir o civarda tam dolmasa bile.
Saolun hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kangal alır -
Turbonun artıları:
-Daha verimli olması
-Küçük motorlara uygulanabilmesi
-Motora ek yük oluşturmaması
-Beygirgücünde ciddi artış
Eksileri:
-Turbo gecikmesi dediğimiz olay
-Ani güç salınımı (belli bir rpm in üstünde devreye girmesi)
-Yağ tüketimi
Supercharger artıları
-Ciddi beygirgücü ve düşük rpmlerde devrede olması
-Gecikme yok
-Ucuz
-Motor yağını kullanmaz
Eksileri:
-Verimsiz, çalışması için motordan güç alır
-Daha dayanıksız
-V8 gibi büyük motorlarda daha çok kullanılır
-Küçük motorlarda kullanışsız
Sonuç: benim ve dünyanın tercihi turbo. Verimli olmayanın bu dünyada yeri yok artık. -
quote:
Orijinalden alıntı: istblacken
Turbonun artıları:
-Daha verimli olması
-Küçük motorlara uygulanabilmesi
-Motora ek yük oluşturmaması
-Beygirgücünde ciddi artış
Eksileri:
-Turbo gecikmesi dediğimiz olay
-Ani güç salınımı (belli bir rpm in üstünde devreye girmesi)
-Yağ tüketimi
Supercharger artıları
-Ciddi beygirgücü ve düşük rpmlerde devrede olması
-Gecikme yok
-Ucuz
-Motor yağını kullanmaz
Eksileri:
-Verimsiz, çalışması için motordan güç alır
-Daha dayanıksız
-V8 gibi büyük motorlarda daha çok kullanılır
-Küçük motorlarda kullanışsız
Sonuç: benim ve dünyanın tercihi turbo. Verimli olmayanın bu dünyada yeri yok artık.
Nasıl verim yok ? Turboya göre verimsiz doğru ama ben devamlı güç isterim. Belli devirde gelip sonra azalan motora karşı az ama devamlı güç veren motor tercihimdir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Atmosferik candır. -
quote:
Orijinalden alıntı: istblacken
Turbonun artıları:
-Daha verimli olması
-Küçük motorlara uygulanabilmesi
-Motora ek yük oluşturmaması
-Beygirgücünde ciddi artış
Eksileri:
-Turbo gecikmesi dediğimiz olay
-Ani güç salınımı (belli bir rpm in üstünde devreye girmesi)
-Yağ tüketimi
Supercharger artıları
-Ciddi beygirgücü ve düşük rpmlerde devrede olması
-Gecikme yok
-Ucuz
-Motor yağını kullanmaz
Eksileri:
-Verimsiz, çalışması için motordan güç alır
-Daha dayanıksız
-V8 gibi büyük motorlarda daha çok kullanılır
-Küçük motorlarda kullanışsız
Sonuç: benim ve dünyanın tercihi turbo. Verimli olmayanın bu dünyada yeri yok artık.
Supercharger turboya göre motoru çok daha az yorar ömrünü kısaltmaz.
Tercihim 3.0 motora kadar turbo 3.0 ve üstü sc olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Superharjed kullaniyorum hicte verimsizlik yok tek turbolu tsi de kullandim ama supercaherjed her devirde dolu dolu gidiyor tek turboda turbo devreye girene kadar ve alt devirlerde arac oluden farksiz.. Cok can sıkıyor..
Ayrica supercharced li aracta 1000 devirde vites degistir ayni dizel arac gibi cevap veriyor....
Tartismasiz supercharced...
Bi elin nesi var iki elin sesi var tass tiss diye diye gidiyosun...
Her devirde her viteste bircok kada model arabayla oyun oynayarak gidiyorsun muhtesem zevkli..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: pdr tecnics
Superharjed kullaniyorum hicte verimsizlik yok tek turbolu tsi de kullandim ama supercaherjed her devirde dolu dolu gidiyor tek turboda turbo devreye girene kadar ve alt devirlerde arac oluden farksiz.. Cok can sıkıyor..
Ayrica supercharced li aracta 1000 devirde vites degistir ayni dizel arac gibi cevap veriyor....
Tartismasiz supercharced...
Bi elin nesi var iki elin sesi var tass tiss diye diye gidiyosun...
Her devirde her viteste bircok kada model arabayla oyun oynayarak gidiyorsun muhtesem zevkli..
Hocam siz ne guzel insansınız bi supercharger aşığısınız. Aracınız ne hocam :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu işler boş, bmw sıralı 6 silindirli atmosferik bunları öper -
Golf 5 tsi 140..
Hicte 140 gibide gitmiyo
Bildigin 200 hp var sanki altinda..
Birde 2000 devir altinda fazlasiyla ekonomi yapabiliyorsun..
Yani sifff kompresorle yuruyo araba turbo devreye girmedigi icin cok ekonomik oluyor vede cekis gucu cok cook fazla yani 20 km hizda giderken 6. Vitese tak ikiletmeden alip yuruyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet yolda opmeye calisiyo bircok 520 ci arkadaslar ama pisman oluyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: pdr tecnics
Golf 5 tsi 140..
Hicte 140 gibide gitmiyo
Bildigin 200 hp var sanki altinda..
Birde 2000 devir altinda fazlasiyla ekonomi yapabiliyorsun..
Yani sifff kompresorle yuruyo araba turbo devreye girmedigi icin cok ekonomik oluyor vede cekis gucu cok cook fazla yani 20 km hizda giderken 6. Vitese tak ikiletmeden alip yuruyor
Supercharger farkı hocam. Allah kaza bela vermesin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: jimhendrix
bu işler boş, bmw sıralı 6 silindirli atmosferik bunları öper
Atmosferik, turboyu superchargeri nerede öper :D
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: pdr tecnics
Evet yolda opmeye calisiyo bircok 520 ci arkadaslar ama pisman oluyorlar
520ci diye bi araba olmadığından öpmeye yeltenemez zaten.
öper fiili yanlış oldu sesi yeter falan diyebilirdim geçemez tabiki turbolu tiesayları
ancak 150hp 320i, 140hp golf 5 ile yürüyemez mi şimdi yani?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 23 Temmuz 2016; 23:34:38 >
-
Bmw twinpower turboları mesela daha verimliler 1500dd devreye giriyor, hatta bazı araçlarda 1250 dd devreye giren turbolar var, dizel gibi değil benzinlilerdeki turbolar daha yüksek aralıklı sabit tork veriyor, ayrıca sc belli devirden sonra motorda yarardan çok gücünü çalmasından ötürü daha verimsizleşiyor, çift turbolar şuan bence daha iyidir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
320d e90 larin seriligi dillere destan neredeyse ama emin olun golf 5 tsi 140 cift charj lik arac bu aracla neredeyse esdeger yuruyor...
Bir kere denene ihtimalimiz oldu isik ta tesduf yanyana denk geldik mermi gibi firladi kalkista bana dort bes metre arayi acti ama emin olun 70 li 80 li hizlardan itibaren arayi kapatip neredeyse kafa kafaya gelmisken kavsaga geldik arkadas biraz sasirdi.. Tabi durunca bakti soyle bi inceledi..
Yani ovmek degil maksatta supercharjed motorun en kucuk birimi dahi cok zevkli keyifli 177 beygirlik e 90 la yuroyor daha nolsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- baskı balata değişimi sonrası performans
- e torq nedir
- citroen berlingo tavsiye eder misiniz
- toyota chr paket sıralaması
- mga balata
- kia ev5
- torres evx menzil yorumları
- renault duster fiyat listesi
- passat 2022 fiyat listesi
- 2025 avrasya tüneli geçiş ücreti
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X