Şimdi Ara

Station wagon neden tutulmuyor? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
1.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Genelde daha uzun gibi dururlar ama aynı aracın sedanıyla hemen hemen aynı boydadır. Genişlik farkı zaten olamaz. Yükseklik bazılarında hafif 1 cm daha yüksek olabiliyor. Bagajın büyüklüğü, bagaj eşiğinin düz olması, yükleme ağzının geniş oluşu ve tavanın biraz daha yüksekten arkaya gelmesi sebebiyle iç ferahlığın fazla olması artıları.


    Sevilmeme sebepleri olarak; aynı aracın sedan veya hatchback versiyonuna göre arkanın virajda veya yanal rüzgarlarda daha çabuk savrulmaya meyilli olması, yaşlı ve emekli amcaların kullandığı imajı verdiğini düşünülmesi, hb'in daha spor, sedanın daha kitap gibi durduğu düşüncesi vs...


    SW, genel kullanıcı için en mantıklı, en hoş araç tipidir ama ülke buna uygun kafa yapısında değil.


    Station wagon neden tutulmuyor? 


    Station wagon neden tutulmuyor?
    Station wagon neden tutulmuyor?


    Station wagon neden tutulmuyor?


    Station wagon neden tutulmuyor?


    Station wagon neden tutulmuyor?


    Station wagon neden tutulmuyor?


    Station wagon neden tutulmuyor?




  • 508 pse sw gelsin 500bin den az . gelir mi gelmez. arabanın kendisi gelmez bırak fiyatını.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruzgar3460

    O ne öyle cenaze arabası gibi  

    Cenaze arabası. Hmm... suvlarında cenaze arabasından bi farkı yok o halde

    Station wagon neden tutulmuyor?

    Station wagon neden tutulmuyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gurbetçiler olmasa göremeyeceğimiz araçlardan.


    Station wagon neden tutulmuyor?
    Station wagon neden tutulmuyor?
  • Sanırım kartallardan sonra uzaklaştı insanlar. Bana kalsa sedan alacağıma sw alırım neredeyse aynı uzunlukta çok daha fazla hacim sunuyor ve kesinlikle daha premium gösteriyor arabayı ama fiyat farkıda önemli. En basitinden egeada bile sedan ile sw arasında 50-60 bin oynuyor kim gidip o paraya sw alır ki? b crossover alıp geçiliyor artık.

  • Enteresan bir döngü var. Piyasa sedan seviyor, kullanıcı sw-mpv sevse bile piyasası var diye sedan alıyor.

    Eski sw (toros ve kartal) araçlarda yol tutuşu çok kötü, yük koyunca arka çok alçalmasın diye leylek gibi yapılmış, yenilerde öyle bir sıkıntı da yok.

    Avrupadaki gibi 5-6 aylık maaş ile alınsa, ikinci el kaygısı olmadan yıllarca kullanılıp hurdaya çıkarılsa veya 1-2bin euroya satılıp geçilse insanlar beğendiği arabayı alabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaisensei

    2. El….

    iki tane volvo v60 cc'yi 1 saatte sattım ben

  • meselenin 3 boyutu var

    1- kartal ve torostan kalma kötü imaj (halbuki volvo v90cc benim diyen sedandan çok daha güzel bir araba)


    2- premiumları saymazsak üreticilerin (en azından ülkemizde) sw araçlar için mantık sınırları dışında fiyat istemeleri. zaten çok tutmayan bir model, fiyatını sedanına oranla uygun yapacaklarına daha yüksek yapıyorlar böylece satış rakamları azalıyor.

    3- bir de kabul etmek lazım rolls royce ye bile suv yaptıran piyasa koşulları. insanlarda inanılmaz bir suv talebi var ve bu talep o kadar mantıksız boyutlara ulaştı ki vw troc u yada audi q2 yi bile suv niyetine alan zeka fakirleri var.

  • Station wagon neden tutulmuyor? 

    Station wagon neden tutulmuyor?
  • Vatandaşın almadan önce nasıl satılacağını düşündüğünden ve satmanın riskli olduğunu düşündüğünden tutulmuyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Elimi uzatıyorum, tutuyorum.

  • Ailede genellikle SW kullanırız. Sedan gibi hava atılamaz. Ama özellikle bagaj açısından arka koltukları yatırınca da sedan ile kıyaslanmaz.

    Fakat MPVler yaygınlaşınca, SW piyasası durgunlaştı. Üstüne bir de hafif ticariler gelişince artık pek yüzüne bakan yok.

    Şu an Duster'im var, 7 koltuklu MPVlere bakıyorum. SW defterini kapattım.

  • Genelde arkaya dikizden bakarız arka koltuk üstünden sonra eşya koyduğunuzda dikizden arka camı tam göremezsiniz. Bu sebeple sedan ile aslında aynı bagaja sahiptirler.

    Arabalar yüksek hızlarda rüzgar 💨 ile hemde olurlar. Sedanlar üstünden atan rüzgarı bagaj kapağına alır buda arabayı aşağı bastırır. Ancak hb ve sw de bu oluşmaz.

    Suvlarda jeplerde ise arka bagaj alt kısım yüksekliği daha fazladır. Çoğu suv o kadar heybetli görüntüsüne rağmen bir opel corsa kadar bile bagaja sahip değildir.

    Dolayısı ile sedan her zaman en mantıklı araba bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaşadığınız şehirde park sorunları bolsa ne SW ne de SUV alınır, bu sanırım en büyük etken.


    Ayrıyeten araç büyüdükçe beygir gücü isteği artıyor ama 200 beygir bile bulsan parasını yetiştiremezsin


    Onun dışında SW vs SUV tamamen zevk meselesi fakat SUV'da (kabin büyüklüğü ve bagaj aynı genelde) tavan yüksek olabiliyor, en önemlisi görüş açısı olarak yüksek araç kullanmanın keyfi var




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibo-wan -- 29 Ağustos 2021; 9:20:52 >
  • Genelde bir araba modelinin SW versiyonunun, sedan veya hatchback versiyonlarına kıyasla yol tutuşu, hızlanması, sürüş dinamikleri ne ölçüde farklıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 29 Ağustos 2021; 12:12:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.