< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 3 Haziran 2026; 1:22:42 > |
|
_____________________________
|

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 3 Haziran 2026; 1:22:42 > |
|
_____________________________
|
|
Hocam senin zaten bi kere elestirdigine tanik olmadik ki :)
|
|
Modlanmış GoW
Spiderman üstüne modlanmış Wolverine Yemin ederim gram heyecanlanmadım, eskiden izlerken bi oyun görünce hemen o tarih gelsin isterdik artık o kadar aynı şeyler yapıyolar ki insanı en ufak heyecanlandırmıyor Gta 6 çıktığı gibi 4-5 ay hevesimi alıp satıcam şu konsolu, tembel Sony e ve tembel stüdyolarına para kazandırmak yok |
|
Sony daha kötüsünü yapana kadar en kötüsü bu.
|
|
Çok sönük bir sunumdu. 10 Dakikası zaten death stranding denen yürüme simülasyonuna gitti. Teknoloji geliştikçe daha güzel kaliteli oyunlar görmemiz gerekirken sürekli eski oyunların remake ve remastered sürümleri ısıtılıp önümüze sunuluyor. Naughty Dog mesela yeni nesile hala oyun çıkaramadı. Ben şu sunumda Uncharted 5, days gone 2, killzone, infamous gibi oyunlar görmek isterdim. Şuan tek beklediğim oyun var oda GTA 6. Ne yazık ki oyun sektörü hiç iyi yere gitmiyor.
|
|
Adamlar sizle dalga geçer gibi remastered remastered Premium plus çıkarıyor hala beğenen var ya 😂 days gone remastereddan memnun olmak için 13 yaşında olup ilk kez konsol edinmek gerekir
|
|
10 saniyelik trailerdan başladı geleneksel klasiğimiz "Downgrade yemiş muhabbetti" Hayırlı olsun
|
|
Kaçıranlar için sunum geniş özet ![]() |
|
Dün birisi burada, son yüzyılın en görkemli state of play etkinliği olacak demişti, nerede o?
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Hani Annesinden dayak yediği halde yine Anne diye ağlayan küçük çocuk vardır ya..!!
Bizmkiside aynı öyle işte; Bizi en çok BEŞİKTAŞ üzsede yine BEŞİKTAŞ diye haykırıyoruz. AŞK işte..!! |
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Hani Annesinden dayak yediği halde yine Anne diye ağlayan küçük çocuk vardır ya..!!
Bizmkiside aynı öyle işte; Bizi en çok BEŞİKTAŞ üzsede yine BEŞİKTAŞ diye haykırıyoruz. AŞK işte..!! |
|
| _____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Şampiyon Galatasaray
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|