|
Bildirim
|
Start Stop’un amacı emisyonu düşürmektir. Gereklidir. 100km’de kaç lt tasarruf ediyoruz demek değildir.
|
Emisyon düşürmek için astarı yüzünden pahalıya gelen bir teknoloji. Sanki S&S sistemleri için üretilen daha dayanıklı parçalar üretim esnasında fazladan emisyona sebep olmuyor. Aynı güneş paneli hikayesi gibi...
|
neden arabanın güzel bir özelliğini, sırf S&S aküye 3-5 lira daha fazla vermemek için iptal ettiriyorsun ki?
|
Konuyu açan benim. Sen biraz haddini aşıyormusun.
|
Start Stop gerçekten gereksiz bir özellik.
|
Bana pek de cazip bir özellik gibi gelmiyor. Yoğun trafikte sürekli motorun durup çalışması motora zarar verir mi bilmiyorum ve zaten ayrı bir konu ama sürekli durup çalışması da beni rahatsız eder. Ciddi bir ekonomi sağlayacağını da düşünmüyorum. 100km de yarım litre ekonomi yapsa bir depoda (500km) 15 lira eder. Bildiğim kadarıyla bu akülerin ömrü de kısa oluyor. 5 sene kullanacağım standart akü 350 liraysa 3 sene kullanacağım SS akü 650 lira. Hiç de ekonomik değil.
|
Start stop bazı araçlarda frene daha sert basınca devreye giriyor. O zaman tamam, super sistem derdim. Malesef kendi aracımda böyle değil çok hassas mesela park ederken bile motor durup çalışıyor uyuz oluyorum .
|
Evet mikrohibrit sistem farkını en güzel ışıklarda gözlemleyebilirsiniz.
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sey_47 -- 7 Şubat 2019; 14:45:59 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 7 Şubat 2019; 16:53:24 > |
|
|
|
|
|
|
|
|