Şimdi Ara

stage 1-2-3-4.....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
9.987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • stage nedir kendi aracima uygulatmak istesem ne kadar tutar ?stage neye gore.belirlenir 100 hp araca 50 hp eklenince stage 2 olur gibimidir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Kendiniz uygulayamassiniz.Stage 1 sadece yazilimdir.Stage 2 de aracta 3-4 parca degisir.Stage 3 metanol ve buyuk turbo isin icine girer.Stage 4 u bilmiyorum.
  • Stage türkçesiyle aynı şekilde derece, seviye demek. Motorun ne kadar güçlendirildiğini temsil eder.
    Yalnızca turbo motorlu araçlar için geçerli bir terimdir.
    Aracın nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogzdrk

    Kendiniz uygulayamassiniz.Stage 1 sadece yazilimdir.Stage 2 de aracta 3-4 parca degisir.Stage 3 metanol ve buyuk turbo isin icine girer.Stage 4 u bilmiyorum.

    Hocam metanol ne ise yarar arabada. Gucu ne kadar etkiler. Varsa fenis capli bilginiz alabilir miyim? Vaktiyle hz.google a sordum ama pek birsey bulamadim etanol falan girdi isin icine...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOOSTEDTR

    Stage türkçesiyle aynı şekilde derece, seviye demek. Motorun ne kadar güçlendirildiğini temsil eder.
    Yalnızca turbo motorlu araçlar için geçerli bir terimdir.
    Aracın nedir?

    corrola hb 2005 110hp 150nm otomatik 1.6 sol benzin&lpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi syndicatedynamics -- 3 Şubat 2016; 2:42:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drfree1

    quote:

    Orijinalden alıntı: BOOSTEDTR

    Stage türkçesiyle aynı şekilde derece, seviye demek. Motorun ne kadar güçlendirildiğini temsil eder.
    Yalnızca turbo motorlu araçlar için geçerli bir terimdir.
    Aracın nedir?

    corrola hb 2005 110hp 150nm otomatik 1.6 sol benzin&lpg

    Yapılabilecek pek birşey yok. Öyle bineceksin. Arabayı rahatlatmak için katalitik iptali, efendi bir son susturucu, direct intake ve hava filtresi yapabilirsin. Artı güç elde etmezsin. Gaz tepkilerin iyileşir. Araba motora hava çekerken de sportif bir ses gelir. O kadar. Ancak araba otomatik olduğu için gaz tepkilerinin iyileştiğini de hissedemez hale gelirsin. Değmez. Ancak arabanın freni veya yol tutuşundan memnun değilsen, onlara yapılabilecek bir dolu şey var tabi.

    Stage 1: Motora müdehale etmeden, sadece tek bir şeyi değiştirerek ek güç elde edebileceğin her türlü modifikasyon. Hava filtresi, intake, egzoz, yazılım, blow-off, benzin pompası basıncı ile oynama gibi, motora dokunmadan yapılabilen her türlü modifiye Stage 1'e girer.

    Stage 2: Yavaş yavaş motora müdehale etme... Daha büyük ve farklı geometride turbo takma, Supercharger takma (özellikle amerikan arabaları için), kam mili ile oynama...

    Stage 3: Arabayı artık sokak modundan pist moduna almaya başlayan hareketler... Sokak için fazla sert suspansiyonlar, Yarış kaliperleri/ diskleri ve hatta lastik bile stage 3 modifikasyona girebilir. Arabaya yarı slick lastik takarsan...

    Stage 4 ve 5'de araba artık tanınmaz halde oluyor. 1000hp Impreza STI falan görüyorsun ya... Onlar genelde Stage 4 oluyor.

    Kısaca Stage kavramında sabit şunu, şunu değiştir bu stage 1'dir, bu stage 2'dir diye bir değişen parça listesi yok. Sadece yaptığın işin ne kadar ekstrem olduğunu vurguluyor bu Stage kavramı.

    Gündelik kullanılan bir arabada zorunlu değilse Stage 1 dışına çıkılmamalı. Aklını peynir ekmekle yemediysen Stage 2 geçilmemeli. Ancak "bu benim hobim" diyen insanlar işi ekstrem yerlere taşıyabiliyorlar. Ancak bu insanlar arabaları conta yaktığında bagajı açıp, malzemeleri çıkarıp, üst kapağı söküp, çakmaktan aldığı elektrikle kapağı şöyle bir taşlayıp, yeni conta takıp, kapağı geri kapatabilen insanlar oluyor.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.