Şimdi Ara

(Ss'li) 70 Madde ile Sadece Tembeller Toplu Taşıma ve Araba Kullanır (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
500
Cevap
9
Favori
23.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
80 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pendikten üsküdara işe bisikletle gidip gelinir mi?
  • İlk başta konu sahibine bakmamıştım ama en beğenilen mesajda geldi yineyi görünce anladım zaten kim olduğunu.

    İstiklal Caddesinde bisiklet süremezsin!
    Hem bisiklet bir taşıttır, farkedin diyip hem de taşıt trafiğine kapalı yerde sürmeye çalışmak ahmaklıktır. Kaldı ki yaya yoğunluğundan zaten sürülmüyor, yayaları da kendini de tehlikeye atıyorsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iskender86 kullanıcısına yanıt
    İsteyen Toroslar'ı aşıyor. Daha bugün, "Ne kadar zorlanıyorsunuz!" dedi biri sırıtarak. Hiç kafa yok, dinlentimi ne sandı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam konularını arada bir görüyorum beğenerek okuyorum vizyonumuz seninle örtüşüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ø kullanıcısına yanıt
    5 Kilometreyi kimse kar fırtına olmadıkça arabayla gitmiyor yürüyor zaten. Bu ülke o kadar zengin değil. Kaldı ki bisiklet alacağın parayla artı olarak bu bisikletin lastiği ve saire patlayacak onun da masrafıyla kaç yıl toplu taşımaya biniyorsun hesapladın mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hahaha, kendi hayatları bu adamın hayatıyla örtüşmeyince gelip nefret kusmaya çalışan gereksiz tipler adamın her konusunda var. Türkiye'nin kalitesi ve insan profili bu, daha iyisi çıkmaz. Nefretten arınamamış, saygısız, kalitesiz ve ayrıştırıcı.
    Bu arada bisiklet olayı da Türkiye için mantıksız. Hâlâ bisiklet yollarında insanlar yürüyor.
    Tabii ki işe gittiğiniz yer kalabalık, huzursuz bir yer değilse bisiklet güzel tercih.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caneycaney

    Bu mesaj silindi.
    Olsada kullanmam ben uzun yol adamıyım o kadar pedal çevirecek ciğer yok bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Theologist kullanıcısına yanıt
    köyüne git dedim yaşadığın yere git demedim ankaralıysan yedi göbek bilemem o zaman git sivas a mivas a yerleş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pikelenjelo

    köyüne git dedim yaşadığın yere git demedim ankaralıysan yedi göbek bilemem o zaman git sivas a mivas a yerleş
    Yaşından dolayı böyle bir yorum yapıyorsun galiba, öyleyse normaldir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Theologist kullanıcısına yanıt
    haklısın sen
  • evim esenler’de okulum beykoz’da.. sabah derslerine bisikletle nasil giderim acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shellder25

    evim esenler’de okulum beykoz’da.. sabah derslerine bisikletle nasil giderim acaba?
    Çok çok uzak mesafeler istisna diye belirtmiştik zaten konu başında. Sizinki de istisna durumlardan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Texassm0ke

    araba mı hocam bu trafik ışığı olsun, millete bisiklet tavsiye ederken ışıklarda bekleme derdi yok, vakit kaybı yok diye anlatılıyor, zaten bisiklet o kadar avantajlı ki ışıklarda bekliceğin sürede zaten gidiceğin yere bile varırsın
    ayrıca şuanki yolları düşünürsek araba yolunun en az 2 katı genişliğinde bisiklet yolu olsun ki hem bisikletlilerin çarpışma riski azalır, hemde acelesi olanlar yavaş gidenleri beklemesin, bizim burda bisiklet yolu varken hiç verimli değildi, o yüzden hızlı gitmek istediğimde araba yolunu kullanırdım, dar yol risk demektir, hızlıysanız kaçış manevrasını engeller

    Alıntıları Göster
    Hollanda'ya giden tanıdıkların söylediklerine göre bisikletler için trafik ışığı varmış. Hatta yayadan bile öncelikli geliyor bisiklet orada. Bir bisikletli ile yaya çarpışırsa yaya suçlu yani. Ama bir dediğinizde doğruluk payı var. O da yolların dar olması. Yine Hollanda'da bisiklet otobanı bile varmış gidenlere göre. Bizde de öyle bir durum olduğunda, Hollanda'daki gibi bisiklet önemli konuma geldiğinde bu tartışmalar olmaz diye düşünüyorum. Türkiye şartları farklı olduğu için bu konular uzuyor.
  • Trafik mühendisiyim. Bisiklet fanteziniz büyük şehirlerde olmaz.
    Almanyanın en büyük şehri Berlinin nüfusu 3,5 milyon.
    Ulaşım A noktasından B noktasına ise nüfus arttıkça A-B arası mesafe artar.

    Raylı metro sistemleri şehirlerimiz için en güzelleri.

    İzmiri örnek vermişssin ya, İzmir'i bu konuda başkent olmayan liman şehirleri ile kıyaslayalım. Gördüğüm yerlerden örnek vereyim.


    Şehir - Nüfus - Metro Hattı

    İZMİR - 4,2 Milyon - 1 hat
    NAPOLİ - 1,0 Milyon - 3 hat
    VALENCİA - 0,8 Milyon - 3 hat
    MARSİLYA - 0,9 milyon - 2 hat



    Bisiklet fetişizmi yerine metro yapılmasını öneririm bu devasa şehrimiz için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 35plt35

    Trafik mühendisiyim. Bisiklet fanteziniz büyük şehirlerde olmaz.
    Almanyanın en büyük şehri Berlinin nüfusu 3,5 milyon.
    Ulaşım A noktasından B noktasına ise nüfus arttıkça A-B arası mesafe artar.

    Raylı metro sistemleri şehirlerimiz için en güzelleri.

    İzmiri örnek vermişssin ya, İzmir'i bu konuda başkent olmayan liman şehirleri ile kıyaslayalım. Gördüğüm yerlerden örnek vereyim.


    Şehir - Nüfus - Metro Hattı

    İZMİR - 4,2 Milyon - 1 hat
    NAPOLİ - 1,0 Milyon - 3 hat
    VALENCİA - 0,8 Milyon - 3 hat
    MARSİLYA - 0,9 milyon - 2 hat



    Bisiklet fetişizmi yerine metro yapılmasını öneririm bu devasa şehrimiz için.
    1.2 Milyonluk Danimarka'nın başkentinde işliyor da neden İzmir'de işlemesin?

    Trafik mühendisiyseniz açın da şu makaleyi baştan okuyun....

    https://www.fastcompany.com/40550701/how-the-humble-bicycle-can-save-our-cities

    Bizim bu şehirlerden neyimiz eksik?

    Şehir içi bisiklet kullanımın en yaygın olduğu şehirler. çoğunun nüfusu İzmir'den fazla...

    1. COPENHAGEN, DENMARK
    2. AMSTERDAM, NETHERLANDS
    3. PORTLAND, OREGON
    4. BOULDER, COLORADO
    5. MONTREAL, CANADA
    6. TOKYO, JAPAN
    7. RIO DE JANIERO, BRAZIL
    8. STRASBOURG, FRANCE
    10. BUDAPEST, HUNGARY
    11. AUSTIN, TEXAS
    12. PARIS, FRANCE
    13. SEVILLE, SPAIN
    14. DUBLIN, IRELAND
    15. BERLIN, GERMANY

    http://mentalfloss.com/article/76848/15-worlds-most-bike-friendly-cities



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Theologist -- 26 Nisan 2019; 10:4:4 >
  • Theologist kullanıcısına yanıt
    Kopenhag 0,6 m
    Amsterdam 0,8 m
    Portlan 0,6 m
    Boulder 0,1 m
    Strasbourgh 0,3 m
    austin 0,9 m
    seville 0,7 m
    dublin 0,5 m



    Nufüslar böyle. Bu şehirlerde bisiklet kullanılır A-B noktaları arası.

    Listende İZMİR'den büyük sadece TOKYO ve RIO var. Çoğunun nüfusu izmirden fazla değil yani. Önce araştıralım.
    (Seville yi gördüm mesela, kasaba gibi...)

    Diğer tüm şehirlerin Berlin ve Paris dahil nüfus olarak İzmirden kalabalık değil.


    Ayrıca bisiklet kullanılmasın demiyorum, devasa şehirlerimize metro yapılsın, yetersiz diyorum. A noktasından B noktasına gitmek için metro yok diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 35plt35 -- 26 Nisan 2019; 10:11:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 35plt35

    Kopenhag 0,6 m
    Amsterdam 0,8 m
    Portlan 0,6 m
    Boulder 0,1 m
    Strasbourgh 0,3 m
    austin 0,9 m
    seville 0,7 m
    dublin 0,5 m



    Nufüslar böyle. Bu şehirlerde bisiklet kullanılır A-B noktaları arası.

    Listende İZMİR'den büyük sadece TOKYO ve RIO var. Çoğunun nüfusu izmirden fazla değil yani. Önce araştıralım.
    (Seville yi gördüm mesela, kasaba gibi...)

    Diğer tüm şehirlerin Berlin ve Paris dahil nüfus olarak İzmirden kalabalık değil.


    Ayrıca bisiklet kullanılmasın demiyorum, devasa şehirlerimize metro yapılsın, yetersiz diyorum. A noktasından B noktasına gitmek için metro yok diyorum.
    Ben de Metro yapılmasın demiyorum ki...

    İlk 15 şehri örnek verdim sadece çok daha fazla örnek var İzmir'den fazla nüfusa sahip olup bisikletin şehir içi kullanımında önceliğinin olduğu şehirler listesinde...
    https://www.theguardian.com/cities/bike-blog/2014/mar/04/cycling-cities-search-bike-friendly-metropolis

    Çin
    People: 1,342,700,000
    Bicycles: >500,000,000
    Cyclists: >37.2%

    Belçika
    People: 10,827,519
    Bicycles: 5,200,000
    Cyclists: ~48%

    İsviçre
    People: 7,782,900
    Bycicles: 3,800,000
    Cyclists: ~48.8

    Japonya
    People: 127,370,000
    Bicycles: 72,540,000
    Cyclists: ~56.9%

    Finlandiya
    People: 5,380,200
    Bicycles: 3,250,000
    Cyclists: ~60.4%

    Norveç
    People: 4,943,000
    Bicycles: 3,000,000
    Cyclists: ~60.7%

    İsveç
    People: 9,418,732
    Bicycles: 6,000,000
    Cyclists: ~63.7%

    Almanya
    People: 81,802,000
    Bicycles: 62,000,000
    Cyclists: ~75.8%

    Danimarka
    People: 5,560,628
    Bicycles: 4,500,000
    Cyclists: ~80.1%

    Hollanda
    People: 16,652,800
    Bicycles: 16,500,000
    Cyclists: ~99.1%



    Veeee Türkiye...

    Kimsenin aklına saymak bile gelmemiş, o kadar değersizdir bisiklet bizim toplumda.

    Yukarıdaki ülkelerden bazıları Türkiye'den daha engebeli genel olarak, Japonya, İsviçre vs.

    https://civitas.eu/sites/default/files/civ_pol-09_m_web.pdf
    https://www.spokefly.com/blog/top-10-countries-bicycles-per-capita/

    Ayrıca şurada da güzel bir yazı var...
    https://www.bisikletizm.com/turkiyede-kac-kisi-bisiklete-biniyor/


    Avrupa Bisiklete yatırım yapıyor, Metro'ya vs. değil...
    https://www.bisikletizm.com/turkiyede-kac-kisi-bisiklete-biniyor/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Theologist -- 26 Nisan 2019; 10:36:13 >
  • Bizde doğru dürüst bisiklet binme kültürü yok. Bisiklet çocukların bindiği bir eğlence aracı olarak görülüyor ama aynı zamanda bir ulaşım aracı. Böyle şeylerin toplum kültürüne yerleşmesi için önce insanların saygı duyduğu, örnek aldığı kişilerin bunu yapması gerek mesela siyasi parti liderleri, devlet büyükleri v.b bu şekilde insanlara bunun gerçekten faydalı ve gerekli olduğunu anlatabiliriz. Sadece bisiklet yolu yapmayla olacak iş değil yani.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zihnin Geleceği

    Bizde doğru dürüst bisiklet binme kültürü yok. Bisiklet çocukların bindiği bir eğlence aracı olarak görülüyor ama aynı zamanda bir ulaşım aracı. Böyle şeylerin toplum kültürüne yerleşmesi için önce insanların saygı duyduğu, örnek aldığı kişilerin bunu yapması gerek mesela siyasi parti liderleri, devlet büyükleri v.b bu şekilde insanlara bunun gerçekten faydalı ve gerekli olduğunu anlatabiliriz. Sadece bisiklet yolu yapmayla olacak iş değil yani.
    Halk binerse kendi gibi kültürlü insanları seçer ve sonuç olarak örnek insanlar başımızda olur.

    Yani halkın değişmesi gerek, bizim değişmemiz gerek. Liderler içimizden çıkar, nasılsak öyle yönetiliriz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist

    Ben de Metro yapılmasın demiyorum ki...

    İlk 15 şehri örnek verdim sadece çok daha fazla örnek var İzmir'den fazla nüfusa sahip olup bisikletin şehir içi kullanımında önceliğinin olduğu şehirler listesinde...
    https://www.theguardian.com/cities/bike-blog/2014/mar/04/cycling-cities-search-bike-friendly-metropolis

    Çin
    People: 1,342,700,000
    Bicycles: >500,000,000
    Cyclists: >37.2%

    Belçika
    People: 10,827,519
    Bicycles: 5,200,000
    Cyclists: ~48%

    İsviçre
    People: 7,782,900
    Bycicles: 3,800,000
    Cyclists: ~48.8

    Japonya
    People: 127,370,000
    Bicycles: 72,540,000
    Cyclists: ~56.9%

    Finlandiya
    People: 5,380,200
    Bicycles: 3,250,000
    Cyclists: ~60.4%

    Norveç
    People: 4,943,000
    Bicycles: 3,000,000
    Cyclists: ~60.7%

    İsveç
    People: 9,418,732
    Bicycles: 6,000,000
    Cyclists: ~63.7%

    Almanya
    People: 81,802,000
    Bicycles: 62,000,000
    Cyclists: ~75.8%

    Danimarka
    People: 5,560,628
    Bicycles: 4,500,000
    Cyclists: ~80.1%

    Hollanda
    People: 16,652,800
    Bicycles: 16,500,000
    Cyclists: ~99.1%



    Veeee Türkiye...

    Kimsenin aklına saymak bile gelmemiş, o kadar değersizdir bisiklet bizim toplumda.

    Yukarıdaki ülkelerden bazıları Türkiye'den daha engebeli genel olarak, Japonya, İsviçre vs.

    https://civitas.eu/sites/default/files/civ_pol-09_m_web.pdf
    https://www.spokefly.com/blog/top-10-countries-bicycles-per-capita/

    Ayrıca şurada da güzel bir yazı var...
    https://www.bisikletizm.com/turkiyede-kac-kisi-bisiklete-biniyor/


    Avrupa Bisiklete yatırım yapıyor, Metro'ya vs. değil...
    https://www.bisikletizm.com/turkiyede-kac-kisi-bisiklete-biniyor/

    Alıntıları Göster
    ben seni anlıyorum canım da şimdi sana kendimden örnek vereyim. Şehir içini kalabalık bulduğum için metropol merkezine 30 km dışarıda oturuyorum. Metro olmasa her gün 30 km sabah, 30 km akşam bisiklet kullanabilir miyim? Hayır.

    İlk önce tuvalete bile arabayla gitme meraklısı milletimizin zihniyetinden bir kurtulalım, metrolara binelim, sonra işine yakın oturana bisiklet kültürü aşılayalım. Adamlar toplu taşımaya binmekten aciz. Metro kullanıyorum deyince salakça bakan insanlar var. Bilmem hak verir misin?
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.