Şimdi Ara

(Ss'li) 70 Madde ile Sadece Tembeller Toplu Taşıma ve Araba Kullanır (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
500
Cevap
9
Favori
23.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
80 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • At sahibi A kullanıcısına yanıt
    tepkiler trol hocam dikkat çekmek için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist

    Halk bindiği için başbakanları da biniyor. Başbakanları bindiği için halk binmiyor.

    Halk bindiği için altyapı düzgün, altyapı düzgün olduğu için halk binmiyor.

    Alıntıları Göster
    Bakış açısı ters olduğu sürece aradaki bu farkı anlamak birçok insan için imkansız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ø kullanıcısına yanıt
    Bu ülkeler yüzyıllardır kullanıyor neredeyse. Altyapıyı ona göre hazırladılar. Fakat bunu Türkiye'de yapamazsın.

    Yaparsan da Isparta'da ki gibi olur. Esnafın park ettiği yere bisiklet yolu yaparsan kaldırtırlar. Türkiye'de kafa değişmez(Park yerine para ödememek için kaldırdılar yolu.). Daha anlaşamadığımız o kadar konu var insanlarla bisiklet en sonuncusudur. Belki yeni ulaşım yollarında yaparsın da onu da yapmazlar dediğin gibi kullanan yok. Biz yaşam stilimizi ona göre değiştirdik zamanında. Bisiklet aynı zamanda bence kültürdür. Fakat bizde bu kültüre yer yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Return to Monke

    Bu ülkeler yüzyıllardır kullanıyor neredeyse. Altyapıyı ona göre hazırladılar. Fakat bunu Türkiye'de yapamazsın.

    Yaparsan da Isparta'da ki gibi olur. Esnafın park ettiği yere bisiklet yolu yaparsan kaldırtırlar. Türkiye'de kafa değişmez(Park yerine para ödememek için kaldırdılar yolu.). Daha anlaşamadığımız o kadar konu var insanlarla bisiklet en sonuncusudur. Belki yeni ulaşım yollarında yaparsın da onu da yapmazlar dediğin gibi kullanan yok. Biz yaşam stilimizi ona göre değiştirdik zamanında. Bisiklet aynı zamanda bence kültürdür. Fakat bizde bu kültüre yer yok.
    Bizde bisiklet kültürü olmadığı için,

    1) Trafik sorunu var,

    2) Kirlilik sorunu var,

    3) Stres ve psikolojik sorunlar var,

    4) Sağlık sorunları var,

    5) Saygı sorunları var,

    6) Çalışma sorunu var,

    7) Kazalar sonucu yüksek ölüm sorunu var,

    8) Düzensiz yaşam sorunu var,

    9) Yeşil alan sorunu var,

    10) Zaman sorunu var,

    .
    .
    .

    böyle böyle 100 maddeye çıkabilir....


    Umarım daha anlaşılır olmuştur bisikletin önemi.

    O sorunların detayını kaynaklardan ve makalelerden görebilirsiniz konu içindeki paylaşımlarda.




  • İşe bisikletle gidip gelmeyi isterdim. Ama maalesef öyle bir yol yok. Motora saygı yok ki bisiklete olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hk@n

    İşe bisikletle gidip gelmeyi isterdim. Ama maalesef öyle bir yol yok. Motora saygı yok ki bisiklete olsun.
    Kullanım arttıkça saygı da artacaktır. Ayrıca profesyonel görünmeniz önemli, kasklı olunca çoğu sürücü yol veriyor.
  • .bisikletle trafiğe çıktığınızda araçların sizi korna çalıp rahatsız ve tedirgin etmesi, espri (!) olsun falan diye üstünüze kırmaları, asla adamdan sayıp yol vermemeleri, nispeten yeni bir kullanıcıysanız kaza yapmaktan çekinmeniz bisikleti bir kenara bırakıp toplu taşımaya yönelmenize sebep oluyor.

    kadıköyde sahil ve inönü caddesi dışında (en azından benim bildiğim kadarıyla) ayrı bir bisiklet yolu yok. bisikletle en sağdan ya da en soldan gitmeye çalışsanız park halindeki araçlardan dolayı mutlaka yola çıkmanız gerekiyor. açıkçası bunlar beni tedirgin ediyor. kentsel dönüşüm yüzünden delik deşik olmuş yollardan bahsedemiyorum bile; zira bir inşaatın açıp üstünü taşla kapadığı bir çukur yüzünden kaza yaptım. işte bunlar beni gerdiği için bisikleti alıp rahatça çıkamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist

    Kullanım arttıkça saygı da artacaktır. Ayrıca profesyonel görünmeniz önemli, kasklı olunca çoğu sürücü yol veriyor.

    Alıntıları Göster
    Peki hocam bisiklet sürerken köpek saldırısına karşı ne önerirsiniz ? Arabayla bile bazen aşırı saldırgan köpekler kovalıyor. Bisiklet sürücüleri nasıl bir önlem almalı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yani arabaların bırakın yayalara ve bisikletlilere daha diğer arabalara bile saygısı olmadığından dolayı yollarda bisiklet sürmek çok tehlikeli. araba yolu dışında yol zaten çok çok az, asfaltın kenarına bisiklet yolu yapılsa o zaman da aptal sürücüler işgal eder tıpkı emniyet şeridini işgal ettikleri gibi. bu durumda bisiklet sürecek pek bir yer zaten yok ülkemizde. bunun yanı sora ülke aşırı yokuşlu, ben daha markete giderken bile ayı gibi bir yokuşu inip çıkmak zorunda kalıyorum ki şehir merkezine indiğimi düşünemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hk@n

    Peki hocam bisiklet sürerken köpek saldırısına karşı ne önerirsiniz ? Arabayla bile bazen aşırı saldırgan köpekler kovalıyor. Bisiklet sürücüleri nasıl bir önlem almalı ?

    Alıntıları Göster
    Bisiklet sürücüleri köpek saldırısında köpeğin üstüne doğru gitmelidir, sadece ufak bir ilerleyiş bile köpeğin kaçması için yetecektir.

    Köpekten asla kaçılmamalıdır.
  • 8 yıldır Ankara'da bisiklete biniyorum. Arkadaşın dediği gibi kasklı olmak, karanlıkta parlayan kıyafetler ve lambalar takmak etkili olabiliyor. O yüzden şahsen nadir sıkıştırmalar dışında genelde araçlarla problemim olmadı. Hatta bazen birbirimize 2-3 kere yol verip de birbirimizi beklettiğimiz insanlar da çıkabiliyor. :) Ama şunu da kabul etmeliyiz ki ne yazık ki gelişmiş bir ülke statüsünde değiliz. kırmızı ışıkta duruyorum. adamın biri yanımda durmuş pencereyi açmış niye duruyorsun ki diyor bana. Bir diğerine sinyalin yok mu diyorum, adam yok diye cevap veriyor. O yüzden genelde sıkıntı yaşamasam da hala korku ile çıkıyoruz yollara.
  • İş adamıyız o yüzden araba zorunlu ama iş olmadığı zaman bir yere gidince bisiklet kullanıyorum. O da sadece şehir içi Tuzla'da. Diğer bisiklet problemli.
  • Hocam toplu taşımayi bende sevmiyorum ama aktif bisiklet kullanan biri olarak her gun okula giderken dikatimi kaybettiğim anda ölüm tehlikesiyle karşılaşıyorum trafikte bisiklet kullanmak can pazarı gibi cok tehlikeli malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eruvetos

    Hocam toplu taşımayi bende sevmiyorum ama aktif bisiklet kullanan biri olarak her gun okula giderken dikatimi kaybettiğim anda ölüm tehlikesiyle karşılaşıyorum trafikte bisiklet kullanmak can pazarı gibi cok tehlikeli malesef.
    Dikkatli olmalıyız tabi ki sadece bisiklet sürerken değil yolda yürürken de dikkatli olmak gerek.

    Kaza riski arabada çok daha fazla. Bisikletle ve yürümek aynı riski taşıyor hemen hemen.

    Ölüm riski Arabada %84 ise bisiklette %14, yayalarda %13tür



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Theologist -- 25 Nisan 2019; 13:54:38 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dark Knifenin konusu nelere yol açtı olm açmıyacaktınız forum karıştı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: At sahibi

    Bu mesaj silindi.
    Hayata sadece kendi penceresinden tek taraflı bakan megaloman herifin teki çünkü. Üslubu bile bu herife sinir olmaya yeter.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jungian_Shadow

    Hayata sadece kendi penceresinden tek taraflı bakan megaloman herifin teki çünkü. Üslubu bile bu herife sinir olmaya yeter.

    Alıntıları Göster
    İstatistik koyup bilimsel veriler paylaşmak nasıl tek taraflı bakmak oluyor? Aksine objektif olmuyor mu?
  • Hem elektrikli hem pedallı bisiklet en iyisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist

    Defalarca tekrar ettim buyurun daha ayrıntılı yazayım kaynak göstererek...

    Motorsiklet kullanıp ölen insan sayısı 6141 insanda 1.

    Araba kullanıp ölen sayısı 11,883 kişide 1.

    İş kazasında ölen sayısı 30,735 kişide 1.

    Bisiklet kullanırken ölen sayısı 68,673 kişide 1.

    Yürürken ölen sayısı 75,026 kişide 1.



    Yeterli gelir umarım.

    Alıntıları Göster
    Bu istatistiklerin Türkiye gerçekleri ile uzaktan yakından alakası yok. Daha geçen sene tren kazasında kac kişi öldü. Kaldı ki hiç birisi birbirine doğrudan rakip olan ulaşım araçları değil. Araçla saatte 120 km hizla gidiyorsun bisiklet ile 20 30 km kaza yapınca ölme ihtimalin illaki daha fazla olacak. Herkes aracı 30 km hizla sürse en güvenli araç araba çıkar. Sizin mantık depremde insanlar apartmanda ölüyor diye herkes çadırda kalsin gibi bişey.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • adam avcilardan mecdiyeköye biaitletle mi gidicek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.