Şimdi Ara

Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.951
Cevap
71
Favori
415.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 gün
  • Cevaplayan Üyeler 565
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 620
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 44 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 476
  • Favoriye Eklediklerim 80
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BRC_KHAN (620 mesaj) tolyo (368 mesaj) fotbes (358 mesaj) Mansurcan46 (326 mesaj) DreamRiver (298 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3175 mesaj) Mobil (4636 mesaj) Tablet (111 mesaj) Mini (251 mesaj) Uygulama (949 mesaj)
  • @
13 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Sony >> Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    495 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ibnisinai

    Hic bir sekilde olmuyor hepsini denedim guncelleyemeyecek miyim şimdi? Servise de göndermek istemiyorum ne olur ne olmaz pek olumlu şeyler diymuyorum servis hakkinda

    Alıntıları Göster
    Şarj oluyor ama usb görmüyor gerçekten çok ilginç. Ciddi bir şekilde cihazı elime alıp incelemek istiyorum. Servisten döndüğünde denelde basınç testinden geçemez olarak geri döner. Z3 üm o şekilde geri gelmişti. Değişim çıkar belki istersen gönder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yüzbaşı
    408 Mesaj

    Her yolu denedim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ouzqan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    408 Mesaj

    Benimki şarj da olmuyor :( su geçirmezlik olayindan dolayi gondermek istemiyorum. değişim çıkacağını kesin olarak bilsem gonderirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    angelkill kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5191 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ibnisinai

    Her yolu denedim hocam
    o zaman sorun telefonda büyük ihtimalle de soket de olabilir. Mecbur servise gidecek.
  • Yüzbaşı
    408 Mesaj

    Yazılımsal bence adaptorle sarj oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ouzqan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5191 Mesaj

    Hocam data verisi ile şarj akımı aynı pinler üzerinden olmaz. Usb kablo üzerinden farklı pinler ile farklı akımlar aktarılıyordur. Belki telefon soketinde ki pinler de bir zedelenme olmuş olabilir. Hadi sorun yazılımsal diyelim yine telefon onarımı için mecbur data bağlantısına ihtiyacınız var.

    En temizi servise göndermeniz onlar gerekeni yapacaktır.
    |
    |
    ibnisinai kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    408 Mesaj

    Anladım teşekkür ederim hocam. Peki 6 ay içinde değişim zorunluklari var mi? Eger varsa mesela 6 ay olmasina 1 hafyakala filan göndersem sıkıntı olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ouzqan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2470 Mesaj

    Bilgisayara bağlarken usb nin bir tarafı şarj bir tarafı veri aktarımı yapar. İki taraflı deneme yaptınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ibnisinai kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5191 Mesaj

    Kolay kolay değişim çıkmaz. Parça değişimine gidilir. Hiçbir türlü parça temin edilemez ve eğer elde sıfır xz1 varsa anca değişim çıkar. Veya garanti kapsamında değişen parçaların toplam maliyeti telefon fiyatını geçmesi lazım ki o da oldukça zor. Öyle birşey olması için anakart olsun ekran olsun kasa olsun iptal olması ve garanti kapsamında olması lazım ki değişsin.
    |
    |
    ibnisinai kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    362 Mesaj
    Bu google asistan gelmeden önce orta sanal tuşa basılıp ekrandaki İngilizce kelimeleri Türkçeye çevirme özelliği vardı onu tekrar nasıl açabilirim? Bilen varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    408 Mesaj

    Denedim hocam.











    Hocam 6 ay icinde atiza çıkarsa değişim hakkı var diye bi şey okumuştum formdan birisi öyle demişti ama? @ouzqan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: DreamRiver kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör ouzqan
  • Yarbay
    5191 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ibnisinai

    Denedim hocam.











    Hocam 6 ay icinde atiza çıkarsa değişim hakkı var diye bi şey okumuştum formdan birisi öyle demişti ama? @ouzqan
    hak falan hikaye hocam ne diye değişim bekliyorsun ki ver garantiye değişsin parçası işte. Boş yere sorun yaşıyorsun. İlla hakkımı arayacağım dersen bu kadar basit sorundan tüketici hakem heyeti için 5-6 ay sürer. Hadi en iyi ihtimallerle 2 ay süreceğine garantiye versen 1 haftada sorundan kurtulacaksın.
    |
    |
  • Yarbay
    2470 Mesaj

    Parça temin edilemez, cihaz onarım yapılamaz ise 30 iş günü içinde para iadesi de dahil yeni cihaz isteyebilirsin. Bunun Dışında değişim filan olmaz.

    Bu nedenle cihazı garantiye göndermekten ve cihazda onarım istemekten başka çaren yok gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DreamRiver -- 29 Aralık 2018; 12:37:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ibnisinai kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2289 Mesaj
    Çoğu zaman telefonun kendi hava durumu widget’i doğru çalışmıyor.Yer tespitini yapamıyor.hava sıcaklığını uygulamaya girmeden yanlış değerde filan gösteriyor.tavsiye edebileceğiniz bir widget var mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yürüyen Hoparlör -- 29 Aralık 2018; 13:50:22 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    408 Mesaj

    Anladım teşekkürler cevaplarınız için mecburen garantiye yolluyacam galiba insallajusu gecirmede bi sıkıntı cikmaz@DreamRiver

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: DreamRiver kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör ouzqan
  • Çavuş
    60 Mesaj
    Hocam google assistant şuan bende kullanılamıyor. Başka google assistant ı kapanan ve ayarlarda kullanılamıyor diyen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2470 Mesaj

    Bizim meteorolojinin kendi uygulamasını yükle. Hem reklam yok hemde kullanışlı güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Yürüyen Hoparlör kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    69 Mesaj
    Ben Pie ilk çıktığı zaman telefona yüklememiştim OTA'dan, 1 ay sonra güncelleme bildirimi kayboldu ve şu anda da güncellemeleri denetlediğimde telefonunuz güncel diyor, Xperia Companion'dan da baktığımda yazılım güncel mesajını alıyorum. Var mıdır bunun bir çözümü?
  • Yarbay
    5191 Mesaj

    hiçbir şer olmaz merak etme. nu kadar pimpirikli olursan herşey seni bulur hocam.
    |
    |
    ibnisinai kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    391 Mesaj
    Ekranda cizgilenme veya baska bir sorun felan varmı??

    < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
triple negative breast cancer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,953
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.