Şimdi Ara

Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
8.950
Cevap
71
Favori
415.770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 gün
  • Cevaplayan Üyeler 565
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 620
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 44 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 476
  • Favoriye Eklediklerim 80
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BRC_KHAN (620 mesaj) tolyo (368 mesaj) fotbes (358 mesaj) Mansurcan46 (326 mesaj) DreamRiver (298 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3175 mesaj) Mobil (4636 mesaj) Tablet (111 mesaj) Mini (251 mesaj) Uygulama (949 mesaj)
  • @
13 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Sony >> Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    301 Mesaj

    cevap için teşekkürler hocam, ama youtube uygulaması ve bein sports uygulamalarında da aynı problem mevcut bunları ne yapacağız. uygulamalardan da tam ekran izleyemiyorum. dediğin tarayıcıyı bir deneyeyim o zaman. bütün şifrelerde chrome da hazır girili, yeni bi tarayıcı kullanmak cihaz değiştirmek gibi zahmetli. :) neyse sony'nin de bende kalan az bir kredisi vardı o da bitti. bir daha da töbe.
    |
    |
    VADev kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    673 Mesaj

    Tarayıcıda olan sanal tuş problemi başka yerde problem yok bende



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VADev -- 31 Aralık 2018; 13:24:21 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    flypow3r kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Bende sanal tuşların kaybolmaması sıkıntısı Chrome da vardı bende de şifreler Chrome da kaldı ama yapacak birşey yok sıfırdan edge yi kurdum Chrome yi sildim yapacak birşey yok ya ocak ayının güvenlik yapmasını pehliyeceğüz. O yüzden alternatifleri kullanalım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    Güncellemeden sonra sürekli böyle bir hata alıyorum. Temiz kurulum yapmadım yüzlerce uygulamayı tekrar kuracak zamanım ve enerjim yok.

    Yedekleme bir yere kadar işe yarıyor aynı şekilde kuramıyorsun sonuçta.



    Temiz kurulum, sıfırlama haricinde bu sorunun çözümü var mıdır?






    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    673 Mesaj

    Ayarlara git, aramaya arka ışık yaz çıkan sonuçta arka ışık kontrolünü kapat.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    exkomutan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    363 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: exkomutan

    Güncellemeden sonra sürekli böyle bir hata alıyorum. Temiz kurulum yapmadım yüzlerce uygulamayı tekrar kuracak zamanım ve enerjim yok.

    Yedekleme bir yere kadar işe yarıyor aynı şekilde kuramıyorsun sonuçta.



    Temiz kurulum, sıfırlama haricinde bu sorunun çözümü var mıdır?





    Bu uygulamanın verilerini temizle düzelecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teğmen
    162 Mesaj
    Son güncellemeden sonra pil de çabuk bitmeye başladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    513 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: depresy0n

    Son güncellemeden sonra pil de çabuk bitmeye başladı.
    Aynen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    162 Mesaj

    Whatsapp a bakabilir misiniz arkaplanda ne kadar süre çalışmış. O mu bu kadar çok pil tüketiyor acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    er1710 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    28 Mesaj

    çok yaptım gene tekrar ediyor
    |
    |
    Mansurcan46 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    257 Mesaj

    Daha önceki bir mesajından alıntı:

    Küçük bir not:

    2 güncelleme önce, özellikle GOOGLE MAPS navigasyon kullanırken, bazen de durup dururken ekrana peşpeşe "Akıllı arka ışık kontrolü sürekli olarak duruyor" mesajı gelmeye başladı. Umarım ilk güncelleme ile çözerler. Eğer siz de aynı can sıkıcı mesajı alıyorsanız çözülene kadar AYARLAR-Ekran-Gelişmiş-Akıllı arka ışık kontrolü seçeneğini kapalı duruma getirebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    exkomutan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    257 Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Bu telefon bir harika dostum da pahalı olacak ama hiç bir telefon bu skoru alamamış antutudan en fazla 320 bin veya 330 bin felan hadi hayırlısı da. Bizim telefonlar ne olacak xz4 çıktı iPhone gibi inşallah yavaşlatmazlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    denizci34-85 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    257 Mesaj

    Ben memnunum xz1imden, Sony yapmaz bence yavaşlatma falan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Black.adam24 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Hacı yavaşlatmazsa güzel telefon küçük ufak tefek sıkıntılar var ama düzeltir gibime geliyor. Yoksa sağlam telefon

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    denizci34-85 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    346 Mesaj
    Şarj olmuyor diye KVK Kartal servisine gönderdiğim telefon eğrildiği için kasa değişmesi gerektiği ve garanti dışı olarak 420 TL istediklerini Yukarılarda yazmıştım. Sony'in tavsiyesi üzerine yaptırmadan geri çağırdım telefonu. Fotoğraflarını ve videosunu çekip Sony gönderdim. Bana çok yapabilecekleri bir şey olmadığını, KVK'ye garanti kapsamında yapmalarını tavsiye edeceklerini ama çokta bir değişiklik olmayabileceğini ve telefonu tekrar göndermemi söylediler.
    Kartal yerine Bakırköy'e gönderdim ama kutunun içine de bir önceki servis kağıdı ekledim ve ayrıca herhangi bir eğrilik görmediğimi, garanti kapmasında yapılmasını istediğimi ilettim.

    Şimdi cihaz takipten kontrol ettiğimde ise garanti kapsamında parça beklendiği yazıyor. İlk gönderimde beni kandırmaya mı çalıştılar yoksa gerçekten öylemiydi, müşteri memnuniyeti için mi böyle yapıyorlar, deli sorular aklımda. Bizim ülkemizde bu işler niye böyle yürüyor anlamış değilim.




  • Yüzbaşı
    320 Mesaj

    Benim bir samsung süpürgem vardı. Teleskopik boruda ayar tutma sorunu ve hortumda yırtılma vardı. Avcılar servisi Teleskopik borunun garanti dışı olduğunu söyledi. Hortumu garantiden değiştirebileceklerini belirtti. Kızdım ve Bakırköy servisine gittim. Orada ise hortumun garantiden değişebileceğini ama teleskopik borunun garanti dışı olduğunu söylediler. :) Yani işin özeti herkes bildiğini istediği şekilde yürütüyor. Kişilerin insafındayız yetkili servislerde.
    |
    |
    akif87 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    346 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Günal

    Benim bir samsung süpürgem vardı. Teleskopik boruda ayar tutma sorunu ve hortumda yırtılma vardı. Avcılar servisi Teleskopik borunun garanti dışı olduğunu söyledi. Hortumu garantiden değiştirebileceklerini belirtti. Kızdım ve Bakırköy servisine gittim. Orada ise hortumun garantiden değişebileceğini ama teleskopik borunun garanti dışı olduğunu söylediler. :) Yani işin özeti herkes bildiğini istediği şekilde yürütüyor. Kişilerin insafındayız yetkili servislerde.
    İnsan hayret ediyor cidden.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    608 Mesaj
    Türk Telekoma geçiş sağladım Turkcell'deyken de volteyi kullanıyordum buraya geçince de otomatik olarak açıldı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çavuş
    84 Mesaj
    Yeni guncelleme sonrası şarjı daha fazla bitmeye başladı gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
En ucuz kedi maması fiyatları
triple negative breast cancer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.