Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
8.736
Cevap
84
Favori
387.259
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Sony >> Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    Merhaba.

    android 9 sonrası alttaki sanal tuşlar herkesde sabit kaldımı. Sadece video izlerken kayboluyor. Yoksa bir tek bende mi öyle. 8.1 de kendiliğinden kayboluyordu.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    55 Mesaj

    Hocam o basınç testini ilk aldığımda yapmıştım, şimdi de tekrar yapıyım dedim. O konuda bir sorun yok alalı 5.5 ay oldu sanırım şu aralar sınavlarla uğraştığım için zaman ayırıcak zamanım pek yok o yüzden nasıl yaparım bilmiyorum. Burda yine aklımda soru işaretleri oldu :d



    Hocam 6 ayı geçerse sıfırı ile değiştiremiyor muyum?

    Ve değiştirirsem şuanki telefonumla beraber yenisini mi veriyorlar? Onuda şu yüzden soruyorum evde ikisini yine akşam karanlık bir ortamda yan yana deneyebileyim diye?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bayaltog kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    388 Mesaj

    Hocam o kadar ayrıntılı bilmiyorum ama brc khan arkadasimiza bir soralim



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: Ata1234566 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör BRC_KHAN
  • Yüzbaşı
    388 Mesaj

    Hocam o kadar ayrıntılı bilmiyorum ama brc khan arkadasimiza bir soralim



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: Ata1234566 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör BRC_KHAN
  • Yarbay
    4338 Mesaj

    Yasaya göre yani tüketici haklarına göre malı satın aldığın tarihten itibaren ilk 6 ay içerisinde herhangi bir fabrikasyon hatalara karşı direkt yenisi ile değişimi hakkın var. Ama bu 7. ve 24. ay'a kadar yok, aynı arızadan 3 kere giderse veya farklı arızadan 4 kere cihazın servise gider gelirse ve gene tekrarlanırsa o zaman yenisi ile değişim hakkın var. Bunları servis çoğu zaman uygulamaz direkt tamir işlerine girişir der ki git thh ver uğraş.

    Yenisi ile değişim çıkarsa zaten o süreçte cihazın serviste kalıyor onu sende alıyor veya kutusunu teslim etmediysen etmek zorundasın o zaman sana sıfır kapalı kutu cihaz veriliyor. Yani öyle eskisi de sende üstüne yenisi verilir olayı malesef yok.
    |
    |
    Ata1234566 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2471 Mesaj

    Hocam şimdi durumu açıklayayım 6502 sayılı tüketici hakları kanununa göre ilk 6 ay içinde tespit edilen her türlü hata ayıplı mal statüsüne girer ve sizin o dakikadan sonra seçimlik olarak:

    - Ücretsiz onarım (imkan varsa misli ile ürün değişimi)
    - Ücret iadesi
    - Ayıbın tutarı kadar satış bedelinden iade isteme haklarınızdan birini tercih edebilirsiniz.

    * imkan varsa kısmını özellikle kalın yazdım çünkü bu kısmı tartışmaya açık. Şimdi Sony mobile ülkemizde ciddi bir çekilme süreci yaşıyor, büyük ihtimalle 3 seneye kalmaz Avrupa pazarı da dahil olmak üzere pek çok pazardan elini eteğini çekmiş olacak. Bu sebepten ötürü ben sizin ürünü değiştireceklerini hiç düşünmüyorum bu saatten sonra, sizi ya onarıma ya da ücret iadesine zorlayacaklardır. Bu yüzden ciddi bir sorunu yoksa o şekilde kullanmaya devam edin derim. Ha sorun çok rahatsız edici durumdaysa onarıma gönderin, ön paneli sıkıca kapatıp size geri yollayacaklardır büyük ihtimalle.
    |
    |
    Ata1234566 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    55 Mesaj
    Hocam teşekkür ederim, yani sorun aslında rahatsız etmiyor tamamen tesadüfen farkettim sadece su geçirmezliği ile ilgili bir sorun oluşturur mu diye kafayı taktım. Eğer su geçirmezliği ile ilgili bir sorun yoksa gerek yok değiştirmem. Sizin bir fikriniz var mı hocam ışık sızması var hafif de o su geçirmezliği için bir sıkıntı mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    55 Mesaj

    Hmm.. Teşekkür ederim hocam su geçirmezliği için sorun olmuyorsa değiştirmem gerekecek kadar rahatsız etmiyor sadece aklımda su geçirmezliği takıldı da.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Python kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    157 Mesaj
    Sony 3 aydır Almanya cihazlarına neden güncelleme göndermiyor bilgisi olan var mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4338 Mesaj

    Zannetmiyorum sorun olacağını, onun zaten basınç testi var ilk sayfada anlatıldı yapabilirsin. Yan kapağını aç testi yaparken milibar şeklikde gösteriyor ekrana bastır biraz o milibar değişmiyor sonra yan kapağını kapat ve bastır iç basıncı artacak bu de demektir ki hava almıyordur. Eğer kapağı kapattığın halde bastırıyorsun ve hiç oynamıyorsa sabit kalıyorsa demek ki hava aldığı yer var.
    |
    |
    Ata1234566 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Yav jack girişinde mi sıkıntı var bilmiyorum da bazen kulaklık takılıyken sesi dışarıya veriyor bu jack girişini nasıl test edebilirim hocam bir yardım ediverin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Black.adam24 -- 27 Aralık 2018; 16:17:24 >
  • Çavuş
    55 Mesaj

    Hocam dediğiniz gibi yaptım teşekkür ederim. Çıkarttığımda kapağı 0.01 oynadı oynamadı. Kapatınca baya bir oynadı :d sonuç olumlu galiba



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Python kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4338 Mesaj

    Aynen dostum olumlu suya dayanıklı cihaz.
    |
    |
    Ata1234566 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    55 Mesaj
    Cevaplarınız için teşekkür ederim hocam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    842 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Black.adam24

    Yav jack girişinde mi sıkıntı var bilmiyorum da bazen kulaklık takılıyken sesi dışarıya veriyor bu jack girişini nasıl test edebilirim hocam bir yardım ediverin
    Telefonlar kulaklık çıkarılınca müziği otomatik durdurur. Jackte vi sıkıntı olsaydı müzik otomatik dururdu yani. Muhtemelen yazılımsal bi olay o



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    404 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: angelkill

    Geliştirici seçeneklerinden usb yapılandırmasına baktın mı peki?

    Alıntıları Göster
    Hic bir sekilde olmuyor hepsini denedim guncelleyemeyecek miyim şimdi? Servise de göndermek istemiyorum ne olur ne olmaz pek olumlu şeyler diymuyorum servis hakkinda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    476 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ibnisinai

    Hocam güncellemeyi yapabildiniz mi
    Yok yapmadım hocam yorumları okuduğum kadarıyla 9 da hala tam oturmuş bir sistem değil 8 den şu an memnunum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    404 Mesaj

    Ben şu an istesem de guncelleyemiyorum tekefon pcye hicbi sekikde bagkankiyor usb görmüyor. Sizde de öyle mi acaba?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    alexander vasilievich kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    476 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: alexander vasilievich

    Yok yapmadım hocam yorumları okuduğum kadarıyla 9 da hala tam oturmuş bir sistem değil 8 den şu an memnunum

    Alıntıları Göster
    Bende sıkıntı yok istediğim zaman bağlayabiliyorum dosya aktarımı falan yapıyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5015 Mesaj

    başka bir bilgisayar da dene hocam
    |
    |
    ibnisinai kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Z5 Premium / Always Sony
    Çankırı
    Ne Mutlu TÜRKÜM Diyene ..!
HızlıCevap
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bey Azura
Mobilya Takımları
son dakika
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.