Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
680
Cevap
4
Favori
58.613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: owan

    quote:

    Orijinalden alıntı: owan

    Bilen arkadaşlara birşey danışmak istiyorum, benim cihazım geçen hafta pazartesi ellerine vardı fakat çarşamba günü kayda alındı. Benim tamirat süreci pazartesiden itibaren mi yoksa çarşambadan itibaren mi işlicek?

    Beni bu konuda aydınlatacak bir arkadaşımız yok mu acaba? İlgilenirseniz yada fikrinizi yazarsanız sevinirim. Gün dolduğunda ona göre hareket etmek istiyorum.

    öncelikle gönderim şeklini belirtmeniz daha net cevap vermemizi sağlayacaktır. Elinizde form var mı yoksa kargo ile mi yolladınız?
  • Sony Xperia olarak ürünlerimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.
    Teknik servisimizin vermiş olduğu teknik destekten mutlu olmamanız dolayısı ile üzgün olduğumuzu bildirmek isteriz.
    Cep telefonunuzda belirtmiş olduğunuz problem yetkili servisimiz Ankara Arvato-Teleservice tarafından incelenmiş, cihazınızın gerekli kontrolleri de yapıldıktan sonra “Belirtilen durum kabul edilebilir sınırlar içinde” olduğundan cihazınız size geri gönderilmiştir. Yaşadığınız süreç için üzgün olmak ile beraber teknik servisimizin vermiş olduğu kararın nihai karar olduğunu size bildirmek isteriz.
    Yorum ve önerilerinizi bizimle paylaştığınız, ürünlerimizi tercih ettiğiniz ve bize ayırdığınız zaman için teşekkür eder, iyi günler dileriz.

    Saygılarımızla,
    Alper YEŞİL
    Diğer sorularınız için, lütfen bize yeniden yazın.
    Sony Xperia Çağrı Merkezi
    Tel: 0212 473 77 77
    Mail: questions.tr@support.sonymobile.com


    Bir arkadaşım Sony nin Saha Satış Yöneticilerinden biri ile ile tanışmış ve bu sıkıntıları dile getirmiş. Adam net bir şekilde "kesinlikle değiştirmeleri gerekiyor bana servis formunu taratıp mail atın ve tekrar servise yollayın ben bizzat takip edeceğim" demiş.




  • sararmayı merak edenler icin ekliyorum ileride dahada kötüleşiyor ekranlar

     Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar


     Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar


     Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar


     Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar


     Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan

    quote:

    Orijinalden alıntı: owan

    quote:

    Orijinalden alıntı: owan

    Bilen arkadaşlara birşey danışmak istiyorum, benim cihazım geçen hafta pazartesi ellerine vardı fakat çarşamba günü kayda alındı. Benim tamirat süreci pazartesiden itibaren mi yoksa çarşambadan itibaren mi işlicek?

    Beni bu konuda aydınlatacak bir arkadaşımız yok mu acaba? İlgilenirseniz yada fikrinizi yazarsanız sevinirim. Gün dolduğunda ona göre hareket etmek istiyorum.

    öncelikle gönderim şeklini belirtmeniz daha net cevap vermemizi sağlayacaktır. Elinizde form var mı yoksa kargo ile mi yolladınız?

    Şöyle anlatayım. Bu ayın 4 ünde cuma günü cihazı Ankaraya gönderme talebiyle kargoya verdim. Nasıl olduysa gönderim fişini kaybetmişim bu yüzden internetten takibini yapamadım. Pazartesi günü kargoya verdiğim şubeye gönderi konudu almaya gittim. Oradaki görevli kodu verdi fakat ürünün oraya çoktan ulaştığını İlhan adında birisinin kargoyu aldığını söyledi.

    Yani özetle benim kargom ayın 7 sinde Ankara teleservice e ulaştı. Daha sonra internetten IMEI ile cihazı takip etmeye çalıştım ama görünmedi. Çarşamba günü kayda alındı ve internetten takip etmeye başlayabildim. Yani cihaz 2 gün serviste kaldı ama servise kaydı yapılmadı. Sormak istediğim, ellerine ulaşmış ama kayda alınmamış günler tamirat sürecine dahil midir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: owan

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan

    quote:

    Orijinalden alıntı: owan

    quote:

    Orijinalden alıntı: owan

    Bilen arkadaşlara birşey danışmak istiyorum, benim cihazım geçen hafta pazartesi ellerine vardı fakat çarşamba günü kayda alındı. Benim tamirat süreci pazartesiden itibaren mi yoksa çarşambadan itibaren mi işlicek?

    Beni bu konuda aydınlatacak bir arkadaşımız yok mu acaba? İlgilenirseniz yada fikrinizi yazarsanız sevinirim. Gün dolduğunda ona göre hareket etmek istiyorum.

    öncelikle gönderim şeklini belirtmeniz daha net cevap vermemizi sağlayacaktır. Elinizde form var mı yoksa kargo ile mi yolladınız?

    Şöyle anlatayım. Bu ayın 4 ünde cuma günü cihazı Ankaraya gönderme talebiyle kargoya verdim. Nasıl olduysa gönderim fişini kaybetmişim bu yüzden internetten takibini yapamadım. Pazartesi günü kargoya verdiğim şubeye gönderi konudu almaya gittim. Oradaki görevli kodu verdi fakat ürünün oraya çoktan ulaştığını İlhan adında birisinin kargoyu aldığını söyledi.

    Yani özetle benim kargom ayın 7 sinde Ankara teleservice e ulaştı. Daha sonra internetten IMEI ile cihazı takip etmeye çalıştım ama görünmedi. Çarşamba günü kayda alındı ve internetten takip etmeye başlayabildim. Yani cihaz 2 gün serviste kaldı ama servise kaydı yapılmadı. Sormak istediğim, ellerine ulaşmış ama kayda alınmamış günler tamirat sürecine dahil midir?

    Elinizde teleservice ait servis formu olsaydı telefonu teslim ettiğiniz an itibariyle süre işlerdi. Belge ve kargo evrakı bile olmadığı için kaldı ki kargo evrakı hukuksal ortamda teleservice için bağlayıcılık taşımaz. Bildiğim kadarıyla içinde bulunduğunuz durumda "serviste geçen süre" ile ilgili yaptırım gücünüz yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan

    Elinizde teleservice ait servis formu olsaydı telefonu teslim ettiğiniz an itibariyle süre işlerdi. Belge ve kargo evrakı bile olmadığı için kaldı ki kargo evrakı hukuksal ortamda teleservice için bağlayıcılık taşımaz. Bildiğim kadarıyla içinde bulunduğunuz durumda "serviste geçen süre" ile ilgili yaptırım gücünüz yok.

    Yani söylediklerinizden özetle 20 iş gününü doldurduğunda hiçbir değişim yada para iadesiden yararlanamayacak mıyım? Bu çok kötü olur ozaman

    Edit: Pardon tekrar okudum da yanlış anlamışım sanırım. Serviste geçen 2 gün için bir yaptırım gücüm yok anladığım kadarıyla. Bende hani olurda 20 iş gününü doldurur diye bekliyorum. Direkt para iadesi almaya çalışacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi owan -- 15 Mayıs 2012; 17:41:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: owan

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan

    Elinizde teleservice ait servis formu olsaydı telefonu teslim ettiğiniz an itibariyle süre işlerdi. Belge ve kargo evrakı bile olmadığı için kaldı ki kargo evrakı hukuksal ortamda teleservice için bağlayıcılık taşımaz. Bildiğim kadarıyla içinde bulunduğunuz durumda "serviste geçen süre" ile ilgili yaptırım gücünüz yok.

    Yani söylediklerinizden özetle 20 iş gününü doldurduğunda hiçbir değişim yada para iadesiden yararlanamayacak mıyım? Bu çok kötü olur ozaman

    Karamsarlığa kapılmanı istemem. Eğer ekran sararmasından dolayı başvuruda bulundu isen zaten 2-3 güne telefonu sana geri postalarlar "kabul edilebilecek seviyede" diyerek dolayısıyla 20 iş günü gibi bir değerlendirme yapamazsın.
    Farklı bir durumla başvuru yaptın ve 20 iş günü dolarsa hak iddaa etmen için sence de elinde muhataplarının onayladığı bir belge olması gerekmez mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan

    quote:

    Orijinalden alıntı: owan

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan

    Elinizde teleservice ait servis formu olsaydı telefonu teslim ettiğiniz an itibariyle süre işlerdi. Belge ve kargo evrakı bile olmadığı için kaldı ki kargo evrakı hukuksal ortamda teleservice için bağlayıcılık taşımaz. Bildiğim kadarıyla içinde bulunduğunuz durumda "serviste geçen süre" ile ilgili yaptırım gücünüz yok.

    Yani söylediklerinizden özetle 20 iş gününü doldurduğunda hiçbir değişim yada para iadesiden yararlanamayacak mıyım? Bu çok kötü olur ozaman

    Karamsarlığa kapılmanı istemem. Eğer ekran sararmasından dolayı başvuruda bulundu isen zaten 2-3 güne telefonu sana geri postalarlar "kabul edilebilecek seviyede" diyerek dolayısıyla 20 iş günü gibi bir değerlendirme yapamazsın.
    Farklı bir durumla başvuru yaptın ve 20 iş günü dolarsa hak iddaa etmen için sence de elinde muhataplarının onayladığı bir belge olması gerekmez mi?

    Çok haklısınız ama ben bir şekilde elimde yazılı bir belge olmasada hakkımı alacağıma inanıyorum. Sarı ekran sorunundan direkt geri döneceğini bildiğim için aklıma gelen tüm sorunları kaleme aldım ve bir haftadır ilerleme yok şuan.




  • ben ayın 9 unda verdim turkcel time 14 unde kaydı alındi diyor altunizade subesi oda ankaraya kargolamıs 14 unde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boys82 -- 15 Mayıs 2012; 17:50:02 >
  • Arkadaşlar merhaba;
    Aşağıda yazmış olduğum yazıları herkes kendine göre ismi ve IMEI yi
    düzenleyip 16 Mayıs 2012 saat 20:00 da şu adreslere ayrı ayrı
    copy-paste yapsın.. BOMBALAYIN SİTELERİ AYNI ANDA.
    BİR SONUÇ GELMEZSE hafta bir bombalama yapacağız aynı yazılarla,
    üye sayımız da gün geçtikçe artar nasılsa..

    FORUM ÜYELERİNİ FACEBOOK GRUBUMUZA DAVET EDİYORUZ

    http://www.facebook.com/groups/220338524745164/?bookmark_t=group

    Bu iş başka türlü çözülmeyecek.. Hepinizin desteğini bekliyorum..


    Bombalama yapılacak adresler:

    1- mhankara@teleservice.com > buraya türkçe olanı mail atıyoruz

    2- http://www.facebook.com/sonymobile > buraya ingilizce olanı yapıştırıyoruz.

    3- http://www.facebook.com/sonymobiletr > buraya da yine türkçe olanı bombalıyoruz.




    To SONY MOBILE;

    I bought my SONY XPERIA-S eagerly after two months waiting.
    (IMEI: 351700541XXXXX)

    After a couple of hours using, i realized the "yellow tint".
    I searched this issue on google and read that SONY MOBILE admits
    this problem. SONY MOBILE pledges that this "manufacturing mistake"
    will be fixed without charge.

    This assurance befits to brand SONY. BUT, when i sent my device to
    technical service in TURKEY "TELESERVICE-ANKARA" i received this
    response: "THIS ISSUE IS IN ACCEPTLABLE LEVEL"

    I have SONY MOBILE's assurance and I CAN NOT ACCEPT this
    MANUFACTURING PROBLEM.

    This situation damages SONY's reputation. It must be solved immediately.
    I demand the device changing with foolproof new one.

    For tens of aggrieved clients, TELESERVICE-ANKARA should publish an
    announcement that promises device changing with news on it's internet
    site. (http://www.teleservice.com.tr/index.asp )

    Sincerely;
    Adem Türk


    -------------------------------------------------------------------------



    Sony Mobile'a

    Yaklaşık iki aylık sabırsız bekleyişten sonra
    büyük bir heyecan ve istekle SONY'nin XPERIA-S
    marka telefonunu aldım.(IMEI: 351700541XXXXX)

    Telefonu birkaç saat kullandıktan sonra ekrandaki
    sararmayı farkettim. İnternette araştırdım;
    SONY'nin bu hatayı kabul ettiğini ve sorunun
    ücretsiz çözüleceği konusunda kullanıcılarına
    taahhüt verdiğini okudum.

    SONY gibi bir markaya da bu yakışırdı zaten dedim
    ve telefonumu servise gönderdim (TELESERVICE-ANKARA)
    Servisten cihaz değişimi beklerken; sorunun kabul
    edilebilir seviyede olduğu cevabını aldım.
    SONY MOBILE'ın kabul ettiği bu üretim hatasını
    TELESERVICE-ANKARA neden kabul etmiyor?

    SONY MOBILE'ın imajını zedeleyen bu durumun derhal
    düzeltilerek hatasız cihazlarla ücretsiz değişimini
    ve mağdur olan onlarca kullanıcı için TELESERVICE
    internet sitesinden değişim duyurusu yapılmasını
    talep ediyorum.

    Saygılarımla;
    Adem Türk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: owan
    Oradaki görevli kodu verdi fakat ürünün oraya çoktan ulaştığını İlhan adında birisinin kargoyu aldığını söyledi.
    Yani özetle benim kargom ayın 7 sinde Ankara teleservice e ulaştı. Daha sonra internetten IMEI ile cihazı takip etmeye çalıştım ama görünmedi. Çarşamba günü kayda alındı ve internetten takip etmeye başlayabildim. Yani cihaz 2 gün serviste kaldı ama servise kaydı yapılmadı. Sormak istediğim, ellerine ulaşmış ama kayda alınmamış günler tamirat sürecine dahil midir?

    Kargo firmasından telefonun teslim edildiği güne ait olan belgenin bir nüshasını ya da kargo takip numaranızla kargo firmasının sitesi üzerinden " teslim edildi " sayfasının çıktısını alın.
    Bu belgede bulunan tarih (teslim edildiği gün itibari ile) sizin için 20 iş günlük azami tamir süresinin başladığı gündür. Karşı tarafın cihazı 2 gün sonra kayda geçirmiş olması sizi bağlamaz, o firmanın sorunudur.

    http://www.alomaliye.com/2011/garanti_belgesi_uygulam.htm
    GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR
    YÖNETMELİKTE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA
    DAİR YÖNETMELİK
    "MADDE 3 – Aynı Yönetmeliğin 6 ncı maddesinin dördüncü ve beşinci fıkraları aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
    “Malın tamir süresi, ekli listede ilan edilen azami tamir süresini geçemez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir. "



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 15 Mayıs 2012; 19:53:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madcapfrog

    Kargo firmasından telefonun teslim edildiği güne ait olan belgenin bir nüshasını ya da kargo takip numaranızla kargo firmasının sitesi üzerinden " teslim edildi " sayfasının çıktısını alın.
    Bu belgede bulunan tarih (teslim edildiği gün itibari ile) sizin için 20 iş günlük azami tamir süresinin başladığı gündür. Karşı tarafın cihazı 2 gün sonra kayda geçirmiş olması sizi bağlamaz, o firmanın sorunudur.

    http://www.alomaliye.com/2011/garanti_belgesi_uygulam.htm
    GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR
    YÖNETMELİKTE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA
    DAİR YÖNETMELİK
    "MADDE 3 – Aynı Yönetmeliğin 6 ncı maddesinin dördüncü ve beşinci fıkraları aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
    “Malın tamir süresi, ekli listede ilan edilen azami tamir süresini geçemez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir. "



    İlginiz için çok teşekkür ederim. Dediğiniz gibi kargodan bu işi halletmem lazım herhangi bir durum olursa. Ama şu eklediğiniz madde kafamı karıştırdı. Yani arıza oluştuktan sonra herhangi bir iletişim aracıyla arızayı bildirdiğimiz anda tamir sürecinin başladığını mı kastediyor yoksa ben mi yanlış anladım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: owan
    Ama şu eklediğiniz madde kafamı karıştırdı. Yani arıza oluştuktan sonra herhangi bir iletişim aracıyla arızayı bildirdiğimiz anda tamir sürecinin başladığını mı kastediyor yoksa ben mi yanlış anladım.

    O şu demek; mesela tv/beyaz eşya vb servisin evinize gelerek hizmet verdiği durumlarda, tarih servisin evinize geldiği değil sizin bildirimde bulunup arıza kaydını bırakmanızla başlıyor. Ama önemli nokta, herhangi bir anlaşmazlık durumunda, son kullanıcı bu kaydı/bildirimi ispatlamakla yükümlü.
    Siz telefon gibi bir üründe, kargo içine iliştirdiğiniz arıza notu ile, kargo teslim edildiği andan itibaren işte bu süreyi başlatmış oluyorsunuz.
    Aksi taktirde gönder telefonu, firma 15 gün sonra kayıt alsın/alabilsin, böyle bir durum yok yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 15 Mayıs 2012; 22:10:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madcapfrog

    quote:

    Orijinalden alıntı: owan
    Ama şu eklediğiniz madde kafamı karıştırdı. Yani arıza oluştuktan sonra herhangi bir iletişim aracıyla arızayı bildirdiğimiz anda tamir sürecinin başladığını mı kastediyor yoksa ben mi yanlış anladım.

    O şu demek; mesela tv/beyaz eşya vb servisin evinize gelerek hizmet verdiği durumlarda, tarih servisin evinize geldiği değil sizin bildirimde bulunup arıza kaydını bırakmanızla başlıyor. Ama önemli nokta, herhangi bir anlaşmazlık durumunda, son kullanıcı bu kaydı/bildirimi ispatlamakla yükümlü.
    Siz telefon gibi bir üründe, kargo içine iliştirdiğiniz arıza notu ile, kargo teslim edildiği andan itibaren işte bu süreyi başlatmış oluyorsunuz.
    Aksi taktirde gönder telefonu, firma 15 gün sonra kayıt alsın/alabilsin, böyle bir durum yok yani.

    Anladım çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için. Bu teleservisle uğraşıcaz anlaşılan. Sony'nin kabul ettiği fabrikasyon hatasını görmezden gelmek can sıkıcı. Umarım 20 iş gününü doldururda paramı alır kurtulurum.




  • 2. ve daha sonraki partilerde bu sorun yaşanıyor mu? Yani sonuç olarak 1. parti haricinde bir Xperia S alınmalı mı alınmamalı mı ? Bu sorunun yanıtını 1. parti harici kullanıcılarından merakla bekliyoruz. Tavsiyeniz nedir arkadaşlar.... Teşekkürler...
  • Son durum:
    15.05.2012 17:38:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    Cihaz bilgileri

    Imei/Seri no: xxxxxxx

    İş emri numarası: AN889495

    Model: SE LT26I BLACK

    Müşteri Adı: OKTEN ILETISIM

    Son Kullanıcı: OKTEN ILETISIM

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: CIHAZ ISININCA SARI BOLGE CIKIYOR-EKRANDA SARI BIR NOKTA GORUNUYOR-Nokta hatasi-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: BATARYA KAPAGI-DATA KABLOSU-ON KAPAK-PIL-SARJ ADAPTORU-TASINABILIR KULAKLIK-FATURA FOTOKOPISI

    Yapılan işlemler: Genel Kontrol Yapilmistir.-EKRAN DEGISTIRILDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.

    İşlem geçmişi

    15.05.2012 17:38:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    10.05.2012 15:25:51: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.

    08.05.2012 12:05:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

    04.05.2012 15:30:00: Cihazınız transfer edilmiştir: TELESERVICE ANKARA SUBESI

    04.05.2012 14:36:00: Maltepe bölgemizde kaydı alındı.



    uzun itirazlar sonunda "sorun kabul edilebililir denilip 10.05 tarihinde kargoya verilmişş denilen telefonu kargodan geri aldırıp ekranı degiştirler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cossetti

    2. ve daha sonraki partilerde bu sorun yaşanıyor mu? Yani sonuç olarak 1. parti haricinde bir Xperia S alınmalı mı alınmamalı mı ? Bu sorunun yanıtını 1. parti harici kullanıcılarından merakla bekliyoruz. Tavsiyeniz nedir arkadaşlar.... Teşekkürler...

    dostum bu parti işi değil sağlam ısıtınca telefonu az veya çok hepsinde bir sararma oluyor mesela benimki ilk parti yani aaab sararma çok az belli belirsiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unloser

    Son durum:
    15.05.2012 17:38:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    Cihaz bilgileri

    Imei/Seri no: xxxxxxx

    İş emri numarası: AN889495

    Model: SE LT26I BLACK

    Müşteri Adı: OKTEN ILETISIM

    Son Kullanıcı: OKTEN ILETISIM

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: CIHAZ ISININCA SARI BOLGE CIKIYOR-EKRANDA SARI BIR NOKTA GORUNUYOR-Nokta hatasi-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: BATARYA KAPAGI-DATA KABLOSU-ON KAPAK-PIL-SARJ ADAPTORU-TASINABILIR KULAKLIK-FATURA FOTOKOPISI

    Yapılan işlemler: Genel Kontrol Yapilmistir.-EKRAN DEGISTIRILDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.

    İşlem geçmişi

    15.05.2012 17:38:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    10.05.2012 15:25:51: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.

    08.05.2012 12:05:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

    04.05.2012 15:30:00: Cihazınız transfer edilmiştir: TELESERVICE ANKARA SUBESI

    04.05.2012 14:36:00: Maltepe bölgemizde kaydı alındı.



    uzun itirazlar sonunda "sorun kabul edilebililir denilip 10.05 tarihinde kargoya verilmişş denilen telefonu kargodan geri aldırıp ekranı degiştirler...


    bu bir emsal oluşturur şimdi herkezin bu şikayetten muzdarip kişielerinkini de değiştirmeleri gerekir artık

    peki erkrandaki sararma çokmuydu yani bariz belli oluyormuydu ve kalıcımıydı da değiştirdiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leothesaint

    quote:

    Orijinalden alıntı: unloser

    Son durum:
    15.05.2012 17:38:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    Cihaz bilgileri

    Imei/Seri no: xxxxxxx

    İş emri numarası: AN889495

    Model: SE LT26I BLACK

    Müşteri Adı: OKTEN ILETISIM

    Son Kullanıcı: OKTEN ILETISIM

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: CIHAZ ISININCA SARI BOLGE CIKIYOR-EKRANDA SARI BIR NOKTA GORUNUYOR-Nokta hatasi-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: BATARYA KAPAGI-DATA KABLOSU-ON KAPAK-PIL-SARJ ADAPTORU-TASINABILIR KULAKLIK-FATURA FOTOKOPISI

    Yapılan işlemler: Genel Kontrol Yapilmistir.-EKRAN DEGISTIRILDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.

    İşlem geçmişi

    15.05.2012 17:38:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    10.05.2012 15:25:51: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.

    08.05.2012 12:05:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

    04.05.2012 15:30:00: Cihazınız transfer edilmiştir: TELESERVICE ANKARA SUBESI

    04.05.2012 14:36:00: Maltepe bölgemizde kaydı alındı.



    uzun itirazlar sonunda "sorun kabul edilebililir denilip 10.05 tarihinde kargoya verilmişş denilen telefonu kargodan geri aldırıp ekranı degiştirler...


    bu bir emsal oluşturur şimdi herkezin bu şikayetten muzdarip kişielerinkini de değiştirmeleri gerekir artık

    peki erkrandaki sararma çokmuydu yani bariz belli oluyormuydu ve kalıcımıydı da değiştirdiler

    yani çok aşırı dikkatli bakınca ve beyaz sayfalarda altta çok az olan bir sarılık vardı cihazım 2 günlüktü bu arada.




  • benim telefondan leke izleri.

     Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar



     Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar
    [/url]

     Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar
    [/url]




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.