Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
680
Cevap
4
Favori
58.613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: assault79

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~SeBi~

    Ekranın sararmasından korkan arkadaşlara tavsiyemdir.

    Ekranın sararmasının yegane sebebi telefonun çok fazla ısınmasıdır. Telefonun ısınmasının yegane sebebi ise 3G internet kullanımıdır. Aynı seride bazı kişilerin sararma yaşayıp bazılarının yaşamam sebebi ise 3G kulanım oranlarıdır. Telefonunuz ile yolda giderken youtube'dan video izlemek yerine wi-fi alanında aynı videoyu izlemek sizi sarı ekrandan bir nebze daha fazla korur.
    3G sadece Xperia S serisinde ısıtmıyor telefonu. Neredeyse tüm telefonlarda ısınma sebebidir. I Phone'lar da dahil. Xperia S serisinin ekranının sararmasının sebebinin pilin telefona dahili olması ve telefonun ince olması sebebiyle ekran ile anakart arasının daha yakın olması diye bir söylenti var. Ekran malzemesinde kullanılan plastik jelatin mamülü filmin sarardığından şüpheleniliyor.
    Sony'nin bu problemi çözmesinin yolu ise ya anakartı sıfırdan dizayn etmek (Yani sıfır bir telefon yatırımı yapmak), ya da Ekran yapısını yeniden dizayn etmek (Bu da en az onun kadar yatırın isteyen birşey ) Yani bu problem seriden seriye geçici önlemlerle azaltılabilir, ısı aktarımını azaltan materyallerin kullanımı ile yok edilebilir ama hiçbirşey bu telefonun sakat doğduğu gerçeğini ortadan kaldıramaz.

    Android 4 ICS de 3G kapama işlemi ve dikkat edilmesi gerekenler:

    Menü > Ayarlar > Diğer > Mobil Şebekeler > Şebeke Modu : Yalnızca GSM

    Önemli : Android 4 ICS de telefonu kapayıp açınca genelde şebeke modunun kendi kendine 3G ye döndüğü görülmektedir.
    Android markete 2G-3G OnOff diye bir uygulama var, onu indirip masaüstünüze kısayol yaptıktan sonra tek dokunma ile bu menüye gelip seçimi yapabilirsiniz.

    Oyun oynarken, film izlerken vb telefonunuzu ısıtabilecek kullanımlarda hem mobil interneti hemde wifi'i kapalı tutun. Sorunun üzerine gitmek sararmanın telefonunuzda görünmesini kolaylaştırır.


    çok doğru dediklerinize katılıyorum.bende ars s vardı ondada sararma vardı

    Arkadaşlarım,

    Allahaşkına yapmayın,biz bu cihazı niye alıyoruz.3G'yi kapatacaksam,cihazı ısıtacak oyun oynamayacaksam ne yapayım ben bu cihazı.Gider bir 3310 alırım ne ısınma ne sarı ekran kullanırım gider.
    Burada önemli olan Sony firmasının yapmış olduğu hatayı gidermesidir.Ki doğru olan da budur.Sony firması bunu yapmışmıdır.Türkiye için bence cevap kocaman bir HAYIR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhangumus

    Servisden aldığım cevap

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: CIHAZ ISINDIGI ZAMAN EKRANDA SARI LEKELER OLUYOR-Ekran kontrast hatasi-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: ON-ARKA KAPAK-PiL-FATURA FOTOKOPISI-KUTU-MEMORY CARD YOK

    Yapılan işlemler: Belirtilen durum kabul edilebilir seviyededir.-Genel Kontrol Yapilmistir.-YAZILIM GUNCELLENDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.

    hocam merhaba. aynı mağduriyet bende de var. yarın yetkili servise göndericem telefonu. ürün değişimini sen mi talep etmiştin diye soracaktım bi de sarı lekenin boyutu yeri nasıldı onu bi sorayım dedim. cevap verirsen sevinirim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre_yek

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhangumus

    Servisden aldığım cevap

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: CIHAZ ISINDIGI ZAMAN EKRANDA SARI LEKELER OLUYOR-Ekran kontrast hatasi-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: ON-ARKA KAPAK-PiL-FATURA FOTOKOPISI-KUTU-MEMORY CARD YOK

    Yapılan işlemler: Belirtilen durum kabul edilebilir seviyededir.-Genel Kontrol Yapilmistir.-YAZILIM GUNCELLENDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.

    hocam merhaba. aynı mağduriyet bende de var. yarın yetkili servise göndericem telefonu. ürün değişimini sen mi talep etmiştin diye soracaktım bi de sarı lekenin boyutu yeri nasıldı onu bi sorayım dedim. cevap verirsen sevinirim :)

    Evet ben değişim talep ettim.Sarı leke beyaz ekranda rahatça görülebilen alt orta tarafta bir leke halindeydi.




  • sarı ekran sorunu olanlar telefonu nereden aldınız şimdi hepsiburadadan almak istiyorum ordan alıpta bu sorunu yaşıyan varmı yakın zamanda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre124

    sarı ekran sorunu olanlar telefonu nereden aldınız şimdi hepsiburadadan almak istiyorum ordan alıpta bu sorunu yaşıyan varmı yakın zamanda

    Hepsi burada değild de gittigidiyor da ingiltere den, fransa dan falan telefon getirip satan bi firma var onlardan aldım adı idealsecim firma Ensar İletişim birinin ekranı soluk çıktı biraz sarımsı. ACAM yazıyor arkasında ama bu üründe de sorun var. Firmayı aradık yoğunlarmış perşembe gelin dediler umarım sıkıntı yaşatmadan sıfır ürün verirler.
  • Eyvallah hocam inşallah bi sıkıntı çıkarmazlar
  • arkadaşlar benimde cihazında sarı lekeler var. cihazı ikinci el aldım ve daha 18 ay garantisi var. cihazı teleservice e gönderip birebir değişim mi alınıyor? ben ürünün hatalı bir üretim olduğunu düşünüyorum. kaymakamlığa gidip tüketici hakem kurulu ile görüşüp şikayette bulunup fatura bedelini tahsil edebilir miyim? sizin sorunlarınız nasıl çözüldü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qiangya

    Merhaba, çocuklar, bu web sitesinde biliyor musunuz? bana bir kupon ver. olmak kadar% 90 kapalı olabilir. Gerçekten mi? ya da değil? Bana emin olun yardımcı olabilir? bkz:http://t3mall.net/8uuQ.w

    Bi ara çok sarmıştınız, tam kurtardık derken yine mi dadandınız çocuklar!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben cihazı teleservice e gönderdim. sıfırı ile değişim olacacağını söylediler. şimdi beklemedeyim. hadi hayırlısı bakalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowmexo -- 21 Mayıs 2013; 12:13:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowmexo

    ben cihazı teleservice e gönderdim. sıfırı ile değişim olacacağını söylediler. şimdi beklemedeyim. hadi hayırlısı bakalım.

    Tam olarak neler yaptığını yazabilir misin acaba?

    Bende 1 yıldır sarı ekranlı kullanıyorum,telefonsuz kalmamak için bu zamana kadar hep bekledim ama göndersem iyi olacak.Dipnot:bendeki sarı leke normal kullanımda yok gibi birşey.Baya bi ısınınca oluşmaya başlıyor,özelllikle alttaki led kısmın üstü resmen sararıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eraysgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowmexo

    ben cihazı teleservice e gönderdim. sıfırı ile değişim olacacağını söylediler. şimdi beklemedeyim. hadi hayırlısı bakalım.

    Tam olarak neler yaptığını yazabilir misin acaba?

    Bende 1 yıldır sarı ekranlı kullanıyorum,telefonsuz kalmamak için bu zamana kadar hep bekledim ama göndersem iyi olacak.Dipnot:bendeki sarı leke normal kullanımda yok gibi birşey.Baya bi ısınınca oluşmaya başlıyor,özelllikle alttaki led kısmın üstü resmen sararıyor

    bendede aynı bölgede aşırı ısınınca daha çok belli oluyordu. önce teleservice i aradım ve

    - cihazında sarı leke olduğunu ve yaptığım araştırmalar ile bu sorunun ilk üretim cihazlarda mevcut olduğunu öğrendim. benimde seri numaram aaab yani ilk üretim ve cihazıma nasıl bir olay izleneceğini sordum.
    -görüştüğüm yetkili kişi de cihazın sıfırı ile değiştirileceğini ama önce sorunun ilk üretimden kaynaklı olduğunun vs tespiti için servis elemanlarının incelemesi gerektiğini söyledi.
    bende '' tamam öyleyse faturanın fotokopisini size göndereceğim aksi halde tüketici haklarına başvuru yaparım dedim.
    - yetkili : tabi beyfendi cihazınızı faturası ve yanında bir not ile gönderin ve azami 20 gün içerisinde işlemler tamamlansın dedi.


    bende cihazın yanında şöyle bir not yazdım:

    TELESERVICE'e Tarih

    Satın almış olduğum SONY Xperia S model ilk üretim cihazın üretimden kaynaklı olan sarı ekran hatası bulunmaktadır. Yaptığım araştırmalar ve SONY den aldığım bilgiler doğrultusunda cihazın probleminin üretim kaynaklı olduğunu öğrenmiş bulunuyorum. Tüketici haklarım doğrultusunda cihazımda kesinlikle bir onarıma gidilmemesini ve yalnızca birebir değişim yapılmasını talep ediyorum. Aksi halde tüketici haklarım noktasında işlemler başlatacağımı belirtmek isterim.
    Seyfullah Sadıkoğlu
    İMZA

    Telefonu iyicene koruyacak şekilde sardım ve paketledim. Fatura fotokopisi ve bu dilekçeyi de kargoya ekleyip YURTİÇİ KARGO ile ücretsiz gönderdim. Yurtiçi Kargo ile anlaşmalılar ve ücretsiz alıyorlar müşterilerden cihazları.

    Şu an beklemedeyim kargo yeni ulaştı ellerine.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowmexo

    quote:

    Orijinalden alıntı: eraysgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowmexo

    ben cihazı teleservice e gönderdim. sıfırı ile değişim olacacağını söylediler. şimdi beklemedeyim. hadi hayırlısı bakalım.

    Tam olarak neler yaptığını yazabilir misin acaba?

    Bende 1 yıldır sarı ekranlı kullanıyorum,telefonsuz kalmamak için bu zamana kadar hep bekledim ama göndersem iyi olacak.Dipnot:bendeki sarı leke normal kullanımda yok gibi birşey.Baya bi ısınınca oluşmaya başlıyor,özelllikle alttaki led kısmın üstü resmen sararıyor

    bendede aynı bölgede aşırı ısınınca daha çok belli oluyordu. önce teleservice i aradım ve

    - cihazında sarı leke olduğunu ve yaptığım araştırmalar ile bu sorunun ilk üretim cihazlarda mevcut olduğunu öğrendim. benimde seri numaram aaab yani ilk üretim ve cihazıma nasıl bir olay izleneceğini sordum.
    -görüştüğüm yetkili kişi de cihazın sıfırı ile değiştirileceğini ama önce sorunun ilk üretimden kaynaklı olduğunun vs tespiti için servis elemanlarının incelemesi gerektiğini söyledi.
    bende '' tamam öyleyse faturanın fotokopisini size göndereceğim aksi halde tüketici haklarına başvuru yaparım dedim.
    - yetkili : tabi beyfendi cihazınızı faturası ve yanında bir not ile gönderin ve azami 20 gün içerisinde işlemler tamamlansın dedi.


    bende cihazın yanında şöyle bir not yazdım:

    TELESERVICE'e Tarih

    Satın almış olduğum SONY Xperia S model ilk üretim cihazın üretimden kaynaklı olan sarı ekran hatası bulunmaktadır. Yaptığım araştırmalar ve SONY den aldığım bilgiler doğrultusunda cihazın probleminin üretim kaynaklı olduğunu öğrenmiş bulunuyorum. Tüketici haklarım doğrultusunda cihazımda kesinlikle bir onarıma gidilmemesini ve yalnızca birebir değişim yapılmasını talep ediyorum. Aksi halde tüketici haklarım noktasında işlemler başlatacağımı belirtmek isterim.
    Seyfullah Sadıkoğlu
    İMZA

    Telefonu iyicene koruyacak şekilde sardım ve paketledim. Fatura fotokopisi ve bu dilekçeyi de kargoya ekleyip YURTİÇİ KARGO ile ücretsiz gönderdim. Yurtiçi Kargo ile anlaşmalılar ve ücretsiz alıyorlar müşterilerden cihazları.

    Şu an beklemedeyim kargo yeni ulaştı ellerine.

    Teşekkürler gelişmeleri yine yazarsan çok sevinirim




  • shadowmexo kullanıcısına yanıt
    Kardeşim bi sonuca varabildin mi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eraysgt

    Kardeşim bi sonuca varabildin mi acaba?

    Cihazın hemen her yerini sıfırlandılar full değişti ama arka kapak eskiydi. Bende yeni arka kapak ve alt kapak aldım ebay dan. Sıfır oldu telefon. Yaklaşık 16 günde geri yolladılar ürünü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S ve Ion harcandı, gerisi hikaye benim için. Bu telefonların suçu ne yani anlamış değilim.
  • Sony ixperia s lt26 i killanıyorum ekdan durup dururken karardı şimdi ise hic hateket yok sorun ne olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bir şey sorduk ama cevap veren olmadı bilen yok herhalden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet dün teleservice e AAAB serisi telefonumu gönderdiim bakalım ne sonuç çıkacak :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eraysgt

    evet dün teleservice e AAAB serisi telefonumu gönderdiim bakalım ne sonuç çıkacak :)


    3 Aralıkta göndermiş olduğum telefon bugün itibariyle geldi.Kargoya gittiğimde ise teleservisten beklenmedik bir hareketle karşılaştım Sıfır kutulu Xperia SP göndermişler.Hayret ettim doğrusu.
    Şimdi napsam diye düşünüyorum kullansam mı yoksa bi telefoncuda takas edip Zmi alsam?
  • Telefon s/n:bx903ile başlıyor. Nisan 2013den beri kullanıyorum bugün telefonu kullanırken ısındığını fark ettim? (arka planda çok sayıda uygulama açıkdi) ardından ekranın orta sol kisminda benimde bir sarı lekem oldu. Bizdeuygun.com dan almıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.