Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
680
Cevap
4
Favori
58.613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan

    quote:

    Orijinalden alıntı: PeR_FeCt

    o değilde yarın 7. gün olucak haftasonu ile birlikte acaba geri iade etsem kabul eder mi?
    androidtelefonlari.com

    İnternet sitelerinin iade-değişim şartları değişebiliyor. İade değişim şartlarının son günlerinde olabilirsin hızlı karar vermen faydana olur. Aynı sorunla ilgili diğer sayfalarda okudum hızlıal.com a 2. kez iade edenler var. Eğer telefonun ilk partide üretilen seriye ait ise riske girme, değişim yapmak daha mantıklı gibi.

    ilk parti olup olmadığını nasıl anlarız ki




  • bu sarı lekeleri neden bukadar dert ediyorsunuz yahu görebilmek için çok parlak beyaz ekran gerekiyor günlük kullanımda görünmüyor zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leothesaint

    bu sarı lekeleri neden bukadar dert ediyorsunuz yahu görebilmek için çok parlak beyaz ekran gerekiyor günlük kullanımda görünmüyor zaten

    benim telde artık siyah ekranda bile bariz belli oluyo.. resmen o bölge sanki ekran parlaklığı artırılmış gibi duruyo.. 9mm yada shadow gun oynadığım zaman ısındığı zaman daha çok belli oluyo özellikle.. dayanıyım dedim biraz ama olmuyo vericem garantiye..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leothesaint

    bu sarı lekeleri neden bukadar dert ediyorsunuz yahu görebilmek için çok parlak beyaz ekran gerekiyor günlük kullanımda görünmüyor zaten

    kardeş gel telefona yaklaşık 1,600 tl para ver 2hafta sonra ekranda sarı bi leke çıksın, gönder servise 15gün gelmesin ve sana kabul edilebilir bi leke böyle kulanın diyip göndersinler? varmı böyle bi olay ya ? lekeyi falan bırak bu telefon 2hafta kullanılmş ne olursa olsn müşteri mağdur edilmemek içn yenisi ile değişim yapılır, madem böyleydi en başta deselerdi bu ekranın telefonu sarı diye, takıntılı olanlarda almazlardı, defolu ürün çıkmıyomu hiç onlar satılmıyomu? defolu olarak satsalardı bu ürünü, senin gbi çok takmayan insan gidip alırdı ama orda sarı bişey durması beni çıldırttı gördüğüm gbi gönderdim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsncck

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan

    quote:

    Orijinalden alıntı: PeR_FeCt

    o değilde yarın 7. gün olucak haftasonu ile birlikte acaba geri iade etsem kabul eder mi?
    androidtelefonlari.com

    İnternet sitelerinin iade-değişim şartları değişebiliyor. İade değişim şartlarının son günlerinde olabilirsin hızlı karar vermen faydana olur. Aynı sorunla ilgili diğer sayfalarda okudum hızlıal.com a 2. kez iade edenler var. Eğer telefonun ilk partide üretilen seriye ait ise riske girme, değişim yapmak daha mantıklı gibi.

    ilk parti olup olmadığını nasıl anlarız ki

    telefonun kapağını açtığında AAAB yazıyo mesela benim telde buda demek oluyorki benim telim ilk parti eğer ABAB yada ACAB gibi yazsaydı yani ilk iki harfi AB yada AC yazsaydı 2 yada 3. parti ürün olmuş oluyodu.. bunlarda sorun yok diyolar ama arc'larda çatlak sorunu vardı arc s'lerde sorun çözdük dediler ama onlarda çatladı.. ne kadar güvenilir bilemem.. açıkçası telefon çok iyi ama ekran sararma olayı canımı sıkmaya başladı iyice..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozo_78

    quote:

    Orijinalden alıntı: leothesaint

    bu sarı lekeleri neden bukadar dert ediyorsunuz yahu görebilmek için çok parlak beyaz ekran gerekiyor günlük kullanımda görünmüyor zaten

    benim telde artık siyah ekranda bile bariz belli oluyo.. resmen o bölge sanki ekran parlaklığı artırılmış gibi duruyo.. 9mm yada shadow gun oynadığım zaman ısındığı zaman daha çok belli oluyo özellikle.. dayanıyım dedim biraz ama olmuyo vericem garantiye..

    garantiye vermen bişey ifade etmiyoki kardeş ben en başında gönderdim bana belirtilen sorun gözlemlenmemiştir diye açıklama yapmışlar, yarn telefonu alıcam bakıyım, kendi kendne geçme ihtmali olamaz :S geçiştiriyolar sadece, tüketici haklarının yolu görünüyo




  • eveet hayırlı uğurlu olsun, hafiften kenarlarda sararmaya başlıyo çok uğraşınca 1.5saatlik bir internet performansı sonrası telefonun 4bir yanı sarı,alt kısım yoğun diğer yerler hafif ama zamanla artacak eminim buna,çünkü kenarlarda yoktu eskiden...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan



    ........ KAYMAKAMLIĞI
    TÜKETİCİ SORUNLARI İLÇE HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA




    ŞİKAYET EDEN : ....... ......
    Adres: ..... ... ... .. .



    ŞİKAYET EDİLEN : Teleservice International Telefon Onarım ve Tic. Ltd. Şti.
    Adres: Atatürk Cad Bağlarbaşı Mah Çağla Sok No 9 34844 Maltepe-İSTANBUL



    ŞİKAYET KONUSU : Yetkili Servisin azami tamir süresi olan 30 iş gününü geçirmesi



    OLAYLAR : Şubat ayında (12.02.2011) ....... Bayiinden (...... İletişim) satın aldığım BlackBerry 9800 (imei no: ........) telefonumu 03.05.2011’de “üst kapaktaki boşluktan ve tuşlara basıldığında çıkan mekanik cızırtıdan” ötürü, teknik servise ulaştırılması için “Garage İletişim”e bıraktım. Teknik servis hizmetini TELESERVICE ARVATO’ nun internet sitesinden takip ettiğimde, cihazın 06.05.2011 de servis kaydı oluşturulduğu ve ardından “kozmetik hata, değişim cihazı bekleniyor” kararına varıldığını gördüm. Servis formunun arkasındaki sözleşmede “15 iş günü içinde cihazın arızasının giderilememesi halinde muadil cihaz müşteriye verilir” ifadesinde yer alan hakkımı talep etmek için teknik servisin müşteri hizmetleri ile görüştüğümde, muadil cihaz teminini bayiinin sağlaması gerektiğini söylediler. Bayi ise muadil cihaz teminini teknik servisin sağlaması gerektiğini ifade etti. Çabalarım sonuçsuz kaldı ve taraflar sorumluluğu birbirine atıp işin içinden sıyrıldı.
    Gelinen süreçte 30 iş günü dolmasına rağmen ....... .... teknik servis firması yetkilileri umursamaz bir tavır içindeler ve cihazın değişiminin ne zaman gerçekleşeceği hakkında bir fikirleri bile yok. Bu süreçte mağduriyetimin daha da büyümemesi için cihazın fatura tutarının (1320Tl) tarafıma iade edilmesini istiyorum. Gereğini arz ederim.




    Hukuki Sebep : Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun

    Deliller : Fatura, Yetkili servislerden alınan fiş

    Netice-i Talep : Yukarıda açıklanan nedenlerle ödenen bedelin iadesine, karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim. .../05/2011




    Ad Soyad
    imza


    Dilekçe yazıyorsunuz bari kanunları tam anlamıyla öğrenin

    Azami süre 30işgünü değil , 20iş günüdür . 1 yıldır bu yasa yürürlükte hala öğrenemeyen insanlar var . Bu forumda bu süreyi ben 30 kez yazdım . Biraz araştırın lütfen

    ayrıca 15iş günü olan muadil sağlama süresi de 10 güne indirilmiştir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 14 Mayıs 2012; 2:53:58 >




  • Bilen arkadaşlara birşey danışmak istiyorum, benim cihazım geçen hafta pazartesi ellerine vardı fakat çarşamba günü kayda alındı. Benim garanti süreci pazartesiden itibaren mi yoksa çarşambadan itibaren mi işlicek?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan



    ........ KAYMAKAMLIĞI
    TÜKETİCİ SORUNLARI İLÇE HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA




    ŞİKAYET EDEN : ....... ......
    Adres: ..... ... ... .. .



    ŞİKAYET EDİLEN : Teleservice International Telefon Onarım ve Tic. Ltd. Şti.
    Adres: Atatürk Cad Bağlarbaşı Mah Çağla Sok No 9 34844 Maltepe-İSTANBUL



    ŞİKAYET KONUSU : Yetkili Servisin azami tamir süresi olan 30 iş gününü geçirmesi



    OLAYLAR : Şubat ayında (12.02.2011) ....... Bayiinden (...... İletişim) satın aldığım BlackBerry 9800 (imei no: ........) telefonumu 03.05.2011’de “üst kapaktaki boşluktan ve tuşlara basıldığında çıkan mekanik cızırtıdan” ötürü, teknik servise ulaştırılması için “Garage İletişim”e bıraktım. Teknik servis hizmetini TELESERVICE ARVATO’ nun internet sitesinden takip ettiğimde, cihazın 06.05.2011 de servis kaydı oluşturulduğu ve ardından “kozmetik hata, değişim cihazı bekleniyor” kararına varıldığını gördüm. Servis formunun arkasındaki sözleşmede “15 iş günü içinde cihazın arızasının giderilememesi halinde muadil cihaz müşteriye verilir” ifadesinde yer alan hakkımı talep etmek için teknik servisin müşteri hizmetleri ile görüştüğümde, muadil cihaz teminini bayiinin sağlaması gerektiğini söylediler. Bayi ise muadil cihaz teminini teknik servisin sağlaması gerektiğini ifade etti. Çabalarım sonuçsuz kaldı ve taraflar sorumluluğu birbirine atıp işin içinden sıyrıldı.
    Gelinen süreçte 30 iş günü dolmasına rağmen ....... .... teknik servis firması yetkilileri umursamaz bir tavır içindeler ve cihazın değişiminin ne zaman gerçekleşeceği hakkında bir fikirleri bile yok. Bu süreçte mağduriyetimin daha da büyümemesi için cihazın fatura tutarının (1320Tl) tarafıma iade edilmesini istiyorum. Gereğini arz ederim.




    Hukuki Sebep : Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun

    Deliller : Fatura, Yetkili servislerden alınan fiş

    Netice-i Talep : Yukarıda açıklanan nedenlerle ödenen bedelin iadesine, karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim. .../05/2011




    Ad Soyad
    imza


    Dilekçe yazıyorsunuz bari kanunları tam anlamıyla öğrenin

    Azami süre 30işgünü değil , 20iş günüdür . 1 yıldır bu yasa yürürlükte hala öğrenemeyen insanlar var . Bu forumda bu süreyi ben 30 kez yazdım . Biraz araştırın lütfen

    ayrıca 15iş günü olan muadil sağlama süresi de 10 güne indirilmiştir

    Sayın "savcım" ahkam keserek ifade ettiğiniz değişiklik "25 Mayıs 2011" tarihinden itibaren yürürlüğe girdi. Yukarıdaki yazılan dilekçe ile ilgili yorum yapmadan önce ne zaman yazıldığına bakıp, "yeni düzenleme ile şu şekilde yazılmalıdır" diye belirtseydiniz çatışma ortamı yaratmamış olurdunuz. Kaldı ki bu görevi elçi olarak üzerinize almanıza gerek yok insanlar öğrenemiyorsa sıkmayın canınızı çekilin kenara hayatın tadını çıkarın böyle yaşanmaz ki...
    10 yıl geçmiş ben forumları bırakalı halen aynı üsluplar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lath.Crusader


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhangumus

    Servisden aldığım cevap

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: CIHAZ ISINDIGI ZAMAN EKRANDA SARI LEKELER OLUYOR-Ekran kontrast hatasi-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: ON-ARKA KAPAK-PiL-FATURA FOTOKOPISI-KUTU-MEMORY CARD YOK

    Yapılan işlemler: Belirtilen durum kabul edilebilir seviyededir.-Genel Kontrol Yapilmistir.-YAZILIM GUNCELLENDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.

    Belirtilen durum kabul edilebilir seviyedeymişmiş..
    Bunu yazan servise kabul edilebilir seviyede küfretmek haktır...

    Yorumuna çok güldüm dostum :)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: komplocu

    arkadaşlar bende xperia arc larda oluşan çatlak zedelerdenim sonyericsson hemen bu çatlak problemini garanti kapsamına aldı ve kasalar değişmişti benim telefonda 3kez çatladı şu an 4.çatlak oluştu ve olay tüketici hakem heyetine gitti sony bu sararma problemini neden görmezden geliyor anlamadım inşallah bir çözüm olur....bir tavsiyem var daha önce farklı marka ve farklı ürünlerde bir çok defa mahkemelik olan birisi olark diyorum ki sarılık problemi olan cihazı hemen servise verin servisten geldikten sonra yine oluyorsa yine verin hiç üşenmeyin toplam 4 defa servise girerse cihaz iade ve değişim hakkı otomatik olur..... yalnız servisin raporda yazdığı şey önemli tamirden gelen cihazlarda servis raporu ne yazmış önemli..... fakat servisin bunu arıza olarak görmemesi önemli değil hakem heyeti gerekirse bilirkişi raporu ile bunu arıza kabul edebilir ve iş biter siz mutlaka servise gönderin ve raporları biriktirin mutlaka değişim yada iade alacaksınız...ben tüketici hakem heyetinin telefonun önüne görüntülü görüşme için kamera koymamasını üretim hatası olarak görüp iade hakkı verdiğini gördüm hemde xperia arc için .... sağlıcakla

    not:tüketici hakem heyetinden xperia arc ım için para iadesini alır almaz xperia S alıcam bu sorun olursada uğraşacağım ama telefonu alıcam...

    +1

    4 kere aynı sebepten servise giderse cihaz, değişim hakkı ya da para iadesi alabilirsiniz . Benim telefonumda da bariz sararmalar oluştu fakat yurtdışında olduğumdan servise veremiyorum yazın geldiğimde biraz uğraşıcaz gibi duruyor bakalım.




  • Son durum:
    11.05.2012 19:19:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    Cihaz bilgileri

    Imei/Seri no:-----

    İş emri numarası: AN890671

    Model: SE LT26I WHITE

    Müşteri Adı: ERPA TEL.HiZM.SAN.

    Son Kullanıcı: FURKAN TERCAN

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: EKRAN ALTINDA MENU TUSLARININ USTUNDE PIXEL YANMASI VAR-Nokta hatasi-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: ON-ARKA KAPAK-PiL-MEMORY CARD YOK

    Yapılan işlemler: Telefonunuzda belirtilen hata gozlemlenmemistir.-Genel Kontrol Yapilmistir.-YAZILIM GUNCELLENDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.

    İşlem geçmişi

    11.05.2012 19:19:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    10.05.2012 17:17:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.




    arkadaşlar sony xperia destek hattı, asya telekom, sony müşteri hizmetleri, telefonu aldğm turkcell bayii vs. vs... konuşmadığım görüşmediğim kalmadı bi teleservise ulaşamadım şerefsizler açmıyo telefonu tam bana sıra gelince müzik sesi gidiyo biri konuşcak derken bağlantı kesiliyo... tüketici sorunları hakem heyetine başvuracağım bilginize... yalnız şöyle bi durumda var ankarada asya telekom varmış onlar dedilerki keşke ilk başta bize getirseydiniz bizde teleservice e gönderiyoruz ama bizim gönderdiklerimizden değişim yapılmayan olmadı herkesnki yenisiyle değiştirildi, benim şuan kaydım olduğu için tekrar göndermem birşey ifade etmezmiş :/ varmı böyle saçmalık ya :S telefonu değişim yapılan varmı ???




  • Konu hararetini yitirdi sanırım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BhuRkY

    Konu hararetini yitirdi sanırım...

    Pardon, son sayfayı görmemişim :)
  • arkadaşlar ben xperia s ten one s e geçtim. allah sabır versin diyorum size ne diyim. fabrika hatası (ayıplı ürün, defolu ürün) olup değiştirmeyen sony e yazık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msqonn

    arkadaşlar ben xperia s ten one s e geçtim. allah sabır versin diyorum size ne diyim. fabrika hatası (ayıplı ürün, defolu ürün) olup değiştirmeyen sony e yazık

    one s e geçmeyi ben de düşünüyorum nerden buldun one s i spot mu aldın ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leothesaint

    quote:

    Orijinalden alıntı: msqonn

    arkadaşlar ben xperia s ten one s e geçtim. allah sabır versin diyorum size ne diyim. fabrika hatası (ayıplı ürün, defolu ürün) olup değiştirmeyen sony e yazık

    one s e geçmeyi ben de düşünüyorum nerden buldun one s i spot mu aldın ?

    evet hocam. yurt dısı kayıtlı aldım. dogubank tan. 1350 tl. xperia s i 1200e almıstım. adama dedim xperia s te sarı ekran sorunu var dedim. adam dedi o okadar önemli birşey değil dedi. istersen baska xperia s veririm dedi. bende tamam dedim başka ver. ona baktım o da aaab girişliydi . düşündüm şimdi yine xpera s alsam yine sarı ekran olacaktı. alsam olmayacak satsam olmayacak. one s var mı dedim. daha gelmedi dedi. bende yeni xpera s i alıp. oradaki dogu banktaki başka bir magazada one s gördüm siyah. xperia s i sıfır kutusunda kullanmadım dedim adama. kaç olur üstte dedim. öyle böyle hesapladı. 300 tl üste alırım dedi. okadar para veremem dedim. çıktım ordan magaza magaza dolasırken adama kapıda gel hadi vereyim dedi. değiştirdik telefonları. 150 tl farkla. iyikide almısım diyorum. cok rahatladım. xperia s i elden çıkarttım ya aldıgım fiyata çok rahatladım. yoksa cihaz çöp olacaktı. xperia s ten sonra one s harika geliyor. incelemelerim one s sayfasında var




  • Tlefonum bugün servisden geri gedi.Sarı lekelerle alakalı hiç bir işlem yapılmamış.Tek yaptıkları şey benim kurduğum UK generic romu kaldırıp yerine yeniden Tr rom kurmuşlar.Allah hepimize sabır versin ayıplı ürünü kullanmaya devam :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhangumus -- 15 Mayıs 2012; 12:00:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: owan

    Bilen arkadaşlara birşey danışmak istiyorum, benim cihazım geçen hafta pazartesi ellerine vardı fakat çarşamba günü kayda alındı. Benim tamirat süreci pazartesiden itibaren mi yoksa çarşambadan itibaren mi işlicek?

    Beni bu konuda aydınlatacak bir arkadaşımız yok mu acaba? İlgilenirseniz yada fikrinizi yazarsanız sevinirim. Gün dolduğunda ona göre hareket etmek istiyorum.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.