Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
680
Cevap
4
Favori
57.947
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 167
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 15
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 8 saat 58 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Favoriye Eklediklerim 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • progress (53 mesaj) Kid Lazer (42 mesaj) hsilan (25 mesaj) mehmet05 (22 mesaj) MunOG (21 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (294 mesaj) Mobil (52 mesaj) Tablet (5 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Sony >> Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Servisden aldığım cevap



    Garanti Durumu: Garantili Onarım



    Arıza açıklaması: CIHAZ ISINDIGI ZAMAN EKRANDA SARI LEKELER OLUYOR-Ekran kontrast hatasi-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.



    Aksesuarlar: ON-ARKA KAPAK-PiL-FATURA FOTOKOPISI-KUTU-MEMORY CARD YOK



    Yapılan işlemler: Belirtilen durum kabul edilebilir seviyededir.-Genel Kontrol Yapilmistir.-YAZILIM GUNCELLENDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.



    |
    |
  • Yarbay
    2371 Mesaj
    ben zamanında sony ericsson yüzünden tüketici hakem heyetine gittim. şimdi bu telefon çok hoşuma gidiyor ama güvenimi sarsan sony ericsson yine aynı şeyi yaptı, yine kronik bir sorun.



    benim merak ettiğim kullanılan yapışkandan dolayı mı sorun çıkıyor yoksa ekrandan dolayı mı?
    |
    |
  • Binbaşı
    1361 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhangumus



    Servisden aldığım cevap



    Garanti Durumu: Garantili Onarım



    Arıza açıklaması: CIHAZ ISINDIGI ZAMAN EKRANDA SARI LEKELER OLUYOR-Ekran kontrast hatasi-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.



    Aksesuarlar: ON-ARKA KAPAK-PiL-FATURA FOTOKOPISI-KUTU-MEMORY CARD YOK



    Yapılan işlemler: Belirtilen durum kabul edilebilir seviyededir.-Genel Kontrol Yapilmistir.-YAZILIM GUNCELLENDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.



    Belirtilen durum kabul edilebilir seviyedeymişmiş..

    Bunu yazan servise kabul edilebilir seviyede küfretmek haktır...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    25537 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Thranduil the Great King

    Bu mesaj silindi.
    ''Belirtilen durum kabul edilebilir ''



    Şaka yapıyorlar herhalde, SONY'nın sarı ekran sorunu olan bütün telefonları koşulsuz şartsız değişim yapması lazım. İnsanlara fabrika çıkışlı ayıplı ürün satıyorlar.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lath.Crusader





    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhangumus



    Servisden aldığım cevap



    Garanti Durumu: Garantili Onarım



    Arıza açıklaması: CIHAZ ISINDIGI ZAMAN EKRANDA SARI LEKELER OLUYOR-Ekran kontrast hatasi-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.



    Aksesuarlar: ON-ARKA KAPAK-PiL-FATURA FOTOKOPISI-KUTU-MEMORY CARD YOK



    Yapılan işlemler: Belirtilen durum kabul edilebilir seviyededir.-Genel Kontrol Yapilmistir.-YAZILIM GUNCELLENDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.



    Belirtilen durum kabul edilebilir seviyedeymişmiş..

    Bunu yazan servise kabul edilebilir seviyede küfretmek haktır...



    Gerçekten anlamak çok zor.Hatanın olduğu kabul edilmiş fakat resmen siz bu telefonu böyle kullanmaya devam edin diyor adamlar.Ohh ne güzel dimi.Herhangi başka bir vatanadaş aynı paraya sorunsuz bir telefon kullanabiliyoken ben neden bu kronik sorun telefonu kullanmaya mahkum ediliyorum acaba.Gerçekten acayip soğudum ilk fırsatımda tüketici hakları hakem heyetine başvurmayı planlıyorum.Bu telefonu alacak olanlarında 2 kere düşündükten sonra almalarını tavsiye ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhangumus -- 9 Mayıs 2012; 11:48:03 >
    |
    |




  • Yarbay
    7086 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Thranduil the Great King

    Bu mesaj silindi.
    sony yeni cihaz değiştirmeyi kabul etti ama bizim turk servisleri kabul etmedi.etmezde.
    |
    |
  • Yarbay
    12166 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Onurmsq

    sony yeni cihaz değiştirmeyi kabul etti ama bizim turk servisleri kabul etmedi.etmezde.

    Alıntıları Göster
    Dünyanın en değersiz vatandaşlarıyız işte.
    |
    |
  • Binbaşı
    1410 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: VYC Majoris

    Dünyanın en değersiz vatandaşlarıyız işte.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar şikayetlerinizi şikayetvar.com da yazın.sony tıpış tıpış size geri dönüş yapacak.çok etkisi olur.istediğiniz gerçekleşene kadar da şikayeti kapatmayın.
  • Teğmen
    120 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MunOG

    arkadaşlar şikayetlerinizi şikayetvar.com da yazın.sony tıpış tıpış size geri dönüş yapacak.çok etkisi olur.istediğiniz gerçekleşene kadar da şikayeti kapatmayın.

    Alıntıları Göster
    Yapılan işlemler: BAHSEDILEN DURUM RETICI FIRMA TARAFINDAN KABUL EDILEBILIR-SEVIYEDEDIR



    Bana da aynı cevap verildi. İşin yoksa uğraş şimdi. Sony firması ekranıyla övündüğü telefonunun ekranında sarı lekeler ve sararmaların çıkmış olmasını hangi akla dayanarak kabul edilebilir seviye ile açıklıyor? Böyle bir kriter satış öncesinde veya ürün klavuzunda ifade edildi mi ki şimdi ona dayanarak uygulama geliştiriliyor. Anlaşılan o ki topu birbirlerine atıp işin içinden sıyrılmaya çalışacaklar. Hukuksal süreçler nasılsa aylarca sürüyor her hangi bir yaptırımda olmuyor en kötü ihtimal para iadesi yaparız gözüyle baktıkları için... Yazık sony firması bu yıl zarar açıklamıştı seneye ise iflasını verecek anlaşılan...
    |
    |




  • Teğmen
    198 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MunOG

    arkadaşlar şikayetlerinizi şikayetvar.com da yazın.sony tıpış tıpış size geri dönüş yapacak.çok etkisi olur.istediğiniz gerçekleşene kadar da şikayeti kapatmayın.

    Alıntıları Göster
    telefonu alalı 1 hafta olacak geçen perşembe aldımherhangi bisıkıntı ile karşılaşmadım radyoyu ilk açtığımda kanal ararken dondu kapatıp açtım düzeldi aşırı zorlamadım teli ama sararma falanda görmedim telefonda yüklü gelen oyunda yok galiba şimdi hangi oyunu yüklememi tavsiye edersiniz..
  • Yüzbaşı
    822 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan

    Yapılan işlemler: BAHSEDILEN DURUM RETICI FIRMA TARAFINDAN KABUL EDILEBILIR-SEVIYEDEDIR



    Bana da aynı cevap verildi. İşin yoksa uğraş şimdi. Sony firması ekranıyla övündüğü telefonunun ekranında sarı lekeler ve sararmaların çıkmış olmasını hangi akla dayanarak kabul edilebilir seviye ile açıklıyor? Böyle bir kriter satış öncesinde veya ürün klavuzunda ifade edildi mi ki şimdi ona dayanarak uygulama geliştiriliyor. Anlaşılan o ki topu birbirlerine atıp işin içinden sıyrılmaya çalışacaklar. Hukuksal süreçler nasılsa aylarca sürüyor her hangi bir yaptırımda olmuyor en kötü ihtimal para iadesi yaparız gözüyle baktıkları için... Yazık sony firması bu yıl zarar açıklamıştı seneye ise iflasını verecek anlaşılan...

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar hakkınızı mahkemede arayın derim. açın tazminat davasını bakın sonra nasıl biyerlerinizi öpüyorlar... bu telefonların %50 si fabrika çıkışı hatalı üretim.




  • Teğmen
    120 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: This is it



    arkadaşlar hakkınızı mahkemede arayın derim. açın tazminat davasını bakın sonra nasıl biyerlerinizi öpüyorlar... bu telefonların %50 si fabrika çıkışı hatalı üretim.



    arkadaşım kızma ama kaç kez büyük firmaları mahkemeye verdin kaç kez kazandın süreçler çok kolay mış gibi akıl veriyorsun
    |
    |
  • Teğmen
    120 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cbas



    telefonu alalı 1 hafta olacak geçen perşembe aldımherhangi bisıkıntı ile karşılaşmadım radyoyu ilk açtığımda kanal ararken dondu kapatıp açtım düzeldi aşırı zorlamadım teli ama sararma falanda görmedim telefonda yüklü gelen oyunda yok galiba şimdi hangi oyunu yüklememi tavsiye edersiniz..



    arkadaşım bizim derdimiz ne sen ne kafası yaşıyorsun ya :)
    |
    |
  • Onbaşı
    29 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: This is it

    arkadaşlar hakkınızı mahkemede arayın derim. açın tazminat davasını bakın sonra nasıl biyerlerinizi öpüyorlar... bu telefonların %50 si fabrika çıkışı hatalı üretim.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar şmdi belirtilen sorun kabul edilebilir ne demek ? yani ekranın sararması sizden kaynaklanıyo onarım yapalım fln mı diyo bunlar ben anlamadım ? :S bana daha cevap gelmedi size kaç günde cevap verdiler ?
  • Teğmen
    120 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: minur



    arkadaşlar şikayetlerinizi şikayetvar.com da yazın.sony tıpış tıpış size geri dönüş yapacak.çok etkisi olur.istediğiniz gerçekleşene kadar da şikayeti kapatmayın.



    ülkeler arası "akıl verme turnuvası" yapılsa Türk toplumu birinciliği açık ara alır yani :))

    Gir bak dediğin siteye teleservice kaç kişiyi sallayıpta cevap vermiş kaç aydır şikayetini yazıp çözüm bekleyen var ...
  • Teğmen
    120 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan063



    arkadaşlar şmdi belirtilen sorun kabul edilebilir ne demek ? yani ekranın sararması sizden kaynaklanıyo onarım yapalım fln mı diyo bunlar ben anlamadım ? :S bana daha cevap gelmedi size kaç günde cevap verdiler ?



    ekranın tamamının sararması kabul edilebilir diye ifade ediliyor. Teknik servis tarafından ve bize firmanın söylediği bu diyorlar...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    654 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan063



    arkadaşlar şmdi belirtilen sorun kabul edilebilir ne demek ? yani ekranın sararması sizden kaynaklanıyo onarım yapalım fln mı diyo bunlar ben anlamadım ? :S bana daha cevap gelmedi size kaç günde cevap verdiler ?



    ekranın tamamının sararması kabul edilebilir diye ifade ediliyor. Teknik servis tarafından ve bize firmanın söylediği bu diyorlar...

    Alıntıları Göster
    o değilde yarın 7. gün olucak haftasonu ile birlikte acaba geri iade etsem kabul eder mi?

    androidtelefonlari.com




  • Yüzbaşı
    822 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: PeR_FeCt

    o değilde yarın 7. gün olucak haftasonu ile birlikte acaba geri iade etsem kabul eder mi?

    androidtelefonlari.com

    Alıntıları Göster
    aynı sorunu yaşayan eski bir xperia s kullanıcısı olarak sorununa çözüm üretmeye çalışıyoruz ama forum yazışmasını bile bilmeyen şahısların aramızda olması gerçekten çok üzücü.
  • Teğmen
    120 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: PeR_FeCt



    o değilde yarın 7. gün olucak haftasonu ile birlikte acaba geri iade etsem kabul eder mi?

    androidtelefonlari.com



    İnternet sitelerinin iade-değişim şartları değişebiliyor. İade değişim şartlarının son günlerinde olabilirsin hızlı karar vermen faydana olur. Aynı sorunla ilgili diğer sayfalarda okudum hızlıal.com a 2. kez iade edenler var. Eğer telefonun ilk partide üretilen seriye ait ise riske girme, değişim yapmak daha mantıklı gibi.
  • Binbaşı
    1410 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan



    quote:

    Orijinalden alıntı: minur



    arkadaşlar şikayetlerinizi şikayetvar.com da yazın.sony tıpış tıpış size geri dönüş yapacak.çok etkisi olur.istediğiniz gerçekleşene kadar da şikayeti kapatmayın.



    ülkeler arası "akıl verme turnuvası" yapılsa Türk toplumu birinciliği açık ara alır yani :))

    Gir bak dediğin siteye teleservice kaç kişiyi sallayıpta cevap vermiş kaç aydır şikayetini yazıp çözüm bekleyen var ...



    haklısın ,uluslar arası yarışma yapılsa okuduğunu anlamama konusunda ülkemiz 1. olur
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Webtures SEO;SEO Nedir?
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,305
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.