Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
681
Cevap
4
Favori
58.612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Servisden aldığım cevap

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: CIHAZ ISINDIGI ZAMAN EKRANDA SARI LEKELER OLUYOR-Ekran kontrast hatasi-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: ON-ARKA KAPAK-PiL-FATURA FOTOKOPISI-KUTU-MEMORY CARD YOK

    Yapılan işlemler: Belirtilen durum kabul edilebilir seviyededir.-Genel Kontrol Yapilmistir.-YAZILIM GUNCELLENDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.



  • ben zamanında sony ericsson yüzünden tüketici hakem heyetine gittim. şimdi bu telefon çok hoşuma gidiyor ama güvenimi sarsan sony ericsson yine aynı şeyi yaptı, yine kronik bir sorun.

    benim merak ettiğim kullanılan yapışkandan dolayı mı sorun çıkıyor yoksa ekrandan dolayı mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhangumus

    Servisden aldığım cevap

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: CIHAZ ISINDIGI ZAMAN EKRANDA SARI LEKELER OLUYOR-Ekran kontrast hatasi-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: ON-ARKA KAPAK-PiL-FATURA FOTOKOPISI-KUTU-MEMORY CARD YOK

    Yapılan işlemler: Belirtilen durum kabul edilebilir seviyededir.-Genel Kontrol Yapilmistir.-YAZILIM GUNCELLENDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.

    Belirtilen durum kabul edilebilir seviyedeymişmiş..
    Bunu yazan servise kabul edilebilir seviyede küfretmek haktır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ''Belirtilen durum kabul edilebilir ''

    Şaka yapıyorlar herhalde, SONY'nın sarı ekran sorunu olan bütün telefonları koşulsuz şartsız değişim yapması lazım. İnsanlara fabrika çıkışlı ayıplı ürün satıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lath.Crusader


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhangumus

    Servisden aldığım cevap

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: CIHAZ ISINDIGI ZAMAN EKRANDA SARI LEKELER OLUYOR-Ekran kontrast hatasi-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: ON-ARKA KAPAK-PiL-FATURA FOTOKOPISI-KUTU-MEMORY CARD YOK

    Yapılan işlemler: Belirtilen durum kabul edilebilir seviyededir.-Genel Kontrol Yapilmistir.-YAZILIM GUNCELLENDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.

    Belirtilen durum kabul edilebilir seviyedeymişmiş..
    Bunu yazan servise kabul edilebilir seviyede küfretmek haktır...

    Gerçekten anlamak çok zor.Hatanın olduğu kabul edilmiş fakat resmen siz bu telefonu böyle kullanmaya devam edin diyor adamlar.Ohh ne güzel dimi.Herhangi başka bir vatanadaş aynı paraya sorunsuz bir telefon kullanabiliyoken ben neden bu kronik sorun telefonu kullanmaya mahkum ediliyorum acaba.Gerçekten acayip soğudum ilk fırsatımda tüketici hakları hakem heyetine başvurmayı planlıyorum.Bu telefonu alacak olanlarında 2 kere düşündükten sonra almalarını tavsiye ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhangumus -- 9 Mayıs 2012; 11:48:03 >




  • sony yeni cihaz değiştirmeyi kabul etti ama bizim turk servisleri kabul etmedi.etmezde.
  • Dünyanın en değersiz vatandaşlarıyız işte.
  • arkadaşlar şikayetlerinizi şikayetvar.com da yazın.sony tıpış tıpış size geri dönüş yapacak.çok etkisi olur.istediğiniz gerçekleşene kadar da şikayeti kapatmayın.
  • Yapılan işlemler: BAHSEDILEN DURUM RETICI FIRMA TARAFINDAN KABUL EDILEBILIR-SEVIYEDEDIR

    Bana da aynı cevap verildi. İşin yoksa uğraş şimdi. Sony firması ekranıyla övündüğü telefonunun ekranında sarı lekeler ve sararmaların çıkmış olmasını hangi akla dayanarak kabul edilebilir seviye ile açıklıyor? Böyle bir kriter satış öncesinde veya ürün klavuzunda ifade edildi mi ki şimdi ona dayanarak uygulama geliştiriliyor. Anlaşılan o ki topu birbirlerine atıp işin içinden sıyrılmaya çalışacaklar. Hukuksal süreçler nasılsa aylarca sürüyor her hangi bir yaptırımda olmuyor en kötü ihtimal para iadesi yaparız gözüyle baktıkları için... Yazık sony firması bu yıl zarar açıklamıştı seneye ise iflasını verecek anlaşılan...
  • telefonu alalı 1 hafta olacak geçen perşembe aldımherhangi bisıkıntı ile karşılaşmadım radyoyu ilk açtığımda kanal ararken dondu kapatıp açtım düzeldi aşırı zorlamadım teli ama sararma falanda görmedim telefonda yüklü gelen oyunda yok galiba şimdi hangi oyunu yüklememi tavsiye edersiniz..
  • arkadaşlar hakkınızı mahkemede arayın derim. açın tazminat davasını bakın sonra nasıl biyerlerinizi öpüyorlar... bu telefonların %50 si fabrika çıkışı hatalı üretim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: This is it

    arkadaşlar hakkınızı mahkemede arayın derim. açın tazminat davasını bakın sonra nasıl biyerlerinizi öpüyorlar... bu telefonların %50 si fabrika çıkışı hatalı üretim.

    arkadaşım kızma ama kaç kez büyük firmaları mahkemeye verdin kaç kez kazandın süreçler çok kolay mış gibi akıl veriyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbas

    telefonu alalı 1 hafta olacak geçen perşembe aldımherhangi bisıkıntı ile karşılaşmadım radyoyu ilk açtığımda kanal ararken dondu kapatıp açtım düzeldi aşırı zorlamadım teli ama sararma falanda görmedim telefonda yüklü gelen oyunda yok galiba şimdi hangi oyunu yüklememi tavsiye edersiniz..

    arkadaşım bizim derdimiz ne sen ne kafası yaşıyorsun ya :)
  • arkadaşlar şmdi belirtilen sorun kabul edilebilir ne demek ? yani ekranın sararması sizden kaynaklanıyo onarım yapalım fln mı diyo bunlar ben anlamadım ? :S bana daha cevap gelmedi size kaç günde cevap verdiler ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: minur

    arkadaşlar şikayetlerinizi şikayetvar.com da yazın.sony tıpış tıpış size geri dönüş yapacak.çok etkisi olur.istediğiniz gerçekleşene kadar da şikayeti kapatmayın.

    ülkeler arası "akıl verme turnuvası" yapılsa Türk toplumu birinciliği açık ara alır yani :))
    Gir bak dediğin siteye teleservice kaç kişiyi sallayıpta cevap vermiş kaç aydır şikayetini yazıp çözüm bekleyen var ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan063

    arkadaşlar şmdi belirtilen sorun kabul edilebilir ne demek ? yani ekranın sararması sizden kaynaklanıyo onarım yapalım fln mı diyo bunlar ben anlamadım ? :S bana daha cevap gelmedi size kaç günde cevap verdiler ?

    ekranın tamamının sararması kabul edilebilir diye ifade ediliyor. Teknik servis tarafından ve bize firmanın söylediği bu diyorlar...
  • o değilde yarın 7. gün olucak haftasonu ile birlikte acaba geri iade etsem kabul eder mi?
    androidtelefonlari.com
  • aynı sorunu yaşayan eski bir xperia s kullanıcısı olarak sorununa çözüm üretmeye çalışıyoruz ama forum yazışmasını bile bilmeyen şahısların aramızda olması gerçekten çok üzücü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PeR_FeCt

    o değilde yarın 7. gün olucak haftasonu ile birlikte acaba geri iade etsem kabul eder mi?
    androidtelefonlari.com

    İnternet sitelerinin iade-değişim şartları değişebiliyor. İade değişim şartlarının son günlerinde olabilirsin hızlı karar vermen faydana olur. Aynı sorunla ilgili diğer sayfalarda okudum hızlıal.com a 2. kez iade edenler var. Eğer telefonun ilk partide üretilen seriye ait ise riske girme, değişim yapmak daha mantıklı gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan

    quote:

    Orijinalden alıntı: minur

    arkadaşlar şikayetlerinizi şikayetvar.com da yazın.sony tıpış tıpış size geri dönüş yapacak.çok etkisi olur.istediğiniz gerçekleşene kadar da şikayeti kapatmayın.

    ülkeler arası "akıl verme turnuvası" yapılsa Türk toplumu birinciliği açık ara alır yani :))
    Gir bak dediğin siteye teleservice kaç kişiyi sallayıpta cevap vermiş kaç aydır şikayetini yazıp çözüm bekleyen var ...

    haklısın ,uluslar arası yarışma yapılsa okuduğunu anlamama konusunda ülkemiz 1. olur




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.