Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
680
Cevap
4
Favori
58.613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonicPower


    quote:

    Orijinalden alıntı: cossetti

    quote:

    Orijinalden alıntı: SonicPower

    Arkadaşım bakmıştı kodlama aynı olduğunu demişti o 11 gün önce almıştı bende dün aldım emin olmak için kendim bakacam bugün onun koduna belki o en başta yazan koda bakmıştır.ona göre bilgilendirme yapıcam kimseye yanlış düşünceye sokmak istemem belli onunki ilk parti olabilir

    Son durum nedir kontrol etme şansı bulabildiniz mi? yeni partilerde sorun olmadığına dair net bir kanıt olsa alıcam su telefonu

    Baktım onunki aaab ilk parti yani

    O zaman yeni Partilerde böyle bir sorunla karşılaşan yok sanırım... genel anlamda böyle bir sonuca varılmakta...siz gerekli kontrolleri yapmışsınızdır diye tahmin ediyorum...almalı mıyım peki siz memnun musunuz???




  • Yeni partide sorun yok mu??

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unloser

    Son durum:
    15.05.2012 17:38:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    Cihaz bilgileri

    Imei/Seri no: xxxxxxx

    İş emri numarası: AN889495

    Model: SE LT26I BLACK

    Müşteri Adı: OKTEN ILETISIM

    Son Kullanıcı: OKTEN ILETISIM

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: CIHAZ ISININCA SARI BOLGE CIKIYOR-EKRANDA SARI BIR NOKTA GORUNUYOR-Nokta hatasi-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: BATARYA KAPAGI-DATA KABLOSU-ON KAPAK-PIL-SARJ ADAPTORU-TASINABILIR KULAKLIK-FATURA FOTOKOPISI

    Yapılan işlemler: Genel Kontrol Yapilmistir.-EKRAN DEGISTIRILDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.

    İşlem geçmişi

    15.05.2012 17:38:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    10.05.2012 15:25:51: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.

    08.05.2012 12:05:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

    04.05.2012 15:30:00: Cihazınız transfer edilmiştir: TELESERVICE ANKARA SUBESI

    04.05.2012 14:36:00: Maltepe bölgemizde kaydı alındı.



    uzun itirazlar sonunda "sorun kabul edilebililir denilip 10.05 tarihinde kargoya verilmişş denilen telefonu kargodan geri aldırıp ekranı degiştirler...


    Dostum tam olarak ne yaptığını anlatır mısınız. Benim cihaza da hata bulunamamıştır demişler. Daha kargoya verilmemiş. Nasıl bir itirazda bulundunuz nerelere başvurdunuz anlatırsanız bana ve buradaki birçok arkadaşa yardımcı olacağınıza eminim.




  • Şimdilik hiç sorunla karşılaşmadım ama özellikle oyun oynarken aşırı ısınıyor bu ilerde ekran için bir sorun yaratmaz umarım ben memnunum genel olarak 4.3" ekran için şarjıda iyi gidiyor diyebilirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende de sarı ekran,kamera,hoperlör sorunları vardı.Aldığımda hiçbişey yoktu zamanla oldu.1 hafta kadar once verdim teleservise ürünü değiştirmişler(swap).salı gibi ankaradan gelir heralde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berken2

    bende de sarı ekran,kamera,hoperlör sorunları vardı.Aldığımda hiçbişey yoktu zamanla oldu.1 hafta kadar once verdim teleservise ürünü değiştirmişler(swap).salı gibi ankaradan gelir heralde.

    Öncelikle geçmiş olsun... Umarım sorunların düzelir. İlk parti ise telefonun bu tip sorunlarını daha önce de duymuştuk zaten... Yeni telefon alacaklar için önemli bir konu olan yeni partilerde bu sorunun ortaya cıkıp cıkmadığını saptamak istiyoruz. Sonicpower arkadasımızın telefonu ikinci parti cok şükür ki henüz bir sorun oluşmamış.

    Umarım yeni parti telefonlara sahip olan arkadaslar duyarlı olup fikirlerini bizimle paylaşırlar...Yeniden söylüyorum...Yeni partilerde bu sorun ortaya cıkıyor muuu???Aksini iddaa eden çıksın lütfen ya da bu konu hakkında bilgisi olan !!!(telefonu 1. parti olup sarı ekran sorunu yaşayan arkadaslara geçmiş olsun fakat öğrenmek istediklerim 1. parti harici kullanıcıları tarafından cevaplanırsa memnun olurum)

    Teşekkürler....




  • almayı düşündüğüm xperia s deki şu sarı ekran vakaları iyice soğuttu beni dizay olarak çok hoşuma gitmişti gel görki teleservisin ve sony nin vurdum duymazlığından bu telefonu almıyacam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: owan

    quote:

    Orijinalden alıntı: unloser

    Son durum:
    15.05.2012 17:38:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    Cihaz bilgileri

    Imei/Seri no: xxxxxxx

    İş emri numarası: AN889495

    Model: SE LT26I BLACK

    Müşteri Adı: OKTEN ILETISIM

    Son Kullanıcı: OKTEN ILETISIM

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: CIHAZ ISININCA SARI BOLGE CIKIYOR-EKRANDA SARI BIR NOKTA GORUNUYOR-Nokta hatasi-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: BATARYA KAPAGI-DATA KABLOSU-ON KAPAK-PIL-SARJ ADAPTORU-TASINABILIR KULAKLIK-FATURA FOTOKOPISI

    Yapılan işlemler: Genel Kontrol Yapilmistir.-EKRAN DEGISTIRILDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.

    İşlem geçmişi

    15.05.2012 17:38:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    10.05.2012 15:25:51: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.

    08.05.2012 12:05:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

    04.05.2012 15:30:00: Cihazınız transfer edilmiştir: TELESERVICE ANKARA SUBESI

    04.05.2012 14:36:00: Maltepe bölgemizde kaydı alındı.



    uzun itirazlar sonunda "sorun kabul edilebililir denilip 10.05 tarihinde kargoya verilmişş denilen telefonu kargodan geri aldırıp ekranı degiştirler...


    Dostum tam olarak ne yaptığını anlatır mısınız. Benim cihaza da hata bulunamamıştır demişler. Daha kargoya verilmemiş. Nasıl bir itirazda bulundunuz nerelere başvurdunuz anlatırsanız bana ve buradaki birçok arkadaşa yardımcı olacağınıza eminim.

    cihazı perşembe günü geldi elime cuma günü geri gönderdim.
    Facebook sayfasında baya bi yazı yazdım ordan dönuş oldu onlar sagladı ekran değişimi.
    ekranda sarılık yoktu ama çok ısınıyordu.
    5 saatte sarj oluyordu 2 3 kere dondu
    ve en kötüsü kenarlarla orta arasında ışık farkı vardı 5 dk lık kullanımdan sonra kenarlar farklı ton orta farklı ton oluyordu.
    geri yolladım hiç ugraşmayacam geldiginde direk mahkeme bıktım artık..
    Ha alırsam yine sony xperia s alacam telefonumu seviyorum bence çok iyi ama kısmet degilmiş demekki




  • Benimde takılma ve donma problemleri oluyordu.
    Zaten topu topu 8 gün kullandım telefonumu.. Bu 8 gün içindede 2 kere mağazaya gidip telefonu açtırma durumunda kaldım.. İlk 4. gün sabah uyandım şarzdan çıkarttım cihazı fakat ekran açılmadı, bildirim ışıkları yanmasına rağmen hiçbir işlem yapılamıyordu telefonda. Gidip böyle dedigimde sistemsel oldugunu ve güncelleme yapacaklarını söylemişlerdi. Yaptılarda fakat yine 4 gün sonra işyerinde canım sıkıldıgı vakit bir oyun oynuyayım, zaman geçireyim diyordum kiii, oyundayken oyun ekranı ile yine takılma problemi. Neyse yarım saat sonra telefon kendini kapattı açtı fakat bir 10 dk sonraki denememde de aynı takılma problemi. Bu sefer hiç kapatmadı kendini, şarzı bitene kadar oyun ekranında kaldı. Akşamında aldıgım mağazaya geri götürdüğümde telefonu hiç bakmadan, incelemeden servise gidecek dendi, ürün gönderi formu denilen birşey imzalatıldı. Ve servise(teleservice) yollandı. Telefonumu 04 Mayıs Tarihinde yolladım ama anca 10unda İzmir kaydı alınabildi.. Ayın 14'ünde ise Ankaradaki şubeye yollandıgı belirtildi sitesinde. Asıl sözüm şudur ki telefonumu benden daha fazla el kullanmış,incelemiş oldu.. Fazlada kullanamadım zorlama ve sarı lekeler var ise bunları fark edebilme gibi bir olayım olmadı. Tahmini Yarın olmadı Salı günü elime ulaşacagını düşünüyorum telefonumun. Elime geçtiği zaman bende sizin edindiğiniz tecrübelerle telefonumu zorlayacağım umarım böyle bir sorunla karşılaşmam. Bütün ayıplı mal sahibi arkadaşlarıma geçmiş olsun diyorum. Umarım cihazı teslim edip yenisini/parasını iade alabilirsiniz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cossetti

    quote:

    Orijinalden alıntı: berken2

    bende de sarı ekran,kamera,hoperlör sorunları vardı.Aldığımda hiçbişey yoktu zamanla oldu.1 hafta kadar once verdim teleservise ürünü değiştirmişler(swap).salı gibi ankaradan gelir heralde.

    Öncelikle geçmiş olsun... Umarım sorunların düzelir. İlk parti ise telefonun bu tip sorunlarını daha önce de duymuştuk zaten... Yeni telefon alacaklar için önemli bir konu olan yeni partilerde bu sorunun ortaya cıkıp cıkmadığını saptamak istiyoruz. Sonicpower arkadasımızın telefonu ikinci parti cok şükür ki henüz bir sorun oluşmamış.

    Umarım yeni parti telefonlara sahip olan arkadaslar duyarlı olup fikirlerini bizimle paylaşırlar...Yeniden söylüyorum...Yeni partilerde bu sorun ortaya cıkıyor muuu???Aksini iddaa eden çıksın lütfen ya da bu konu hakkında bilgisi olan !!!(telefonu 1. parti olup sarı ekran sorunu yaşayan arkadaslara geçmiş olsun fakat öğrenmek istediklerim 1. parti harici kullanıcıları tarafından cevaplanırsa memnun olurum)

    Teşekkürler....

    bende ikinci parti mevcut.şükür sıkıntı yok.1-2 donma dışında sıkıntı olmadı.o da normal bana göre çünkü aşırı ısınmadan sonra olabiliyor.güncellemeden sonra donma yaşanmaz diye umuyorum.yalnız ben 1.parti olanını da kullandım 20 gün bayağı zorlamama rağmen sarı leke olmamıştı.umarım hepinizin sorununa bir an evvel çözüm bulurlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonicPower

    Şimdilik hiç sorunla karşılaşmadım ama özellikle oyun oynarken aşırı ısınıyor bu ilerde ekran için bir sorun yaratmaz umarım ben memnunum genel olarak 4.3" ekran için şarjıda iyi gidiyor diyebilirim

    oyun oynarken ısınması gayet doğal bir durum.galaxys-2 daha beter ısınıyor.özellikle hem iphone hemde s2 yi denedim oyun oynarken ısınıyor mu diye ama onlar da çok kötü ısınıyor.ısınma olayı durduk yerde olmuyorsa sorun yok demektir.
  • arkadaşlar herkese selam. s2 den sonra beni kendine resmen aşık eden hatta rüyama bile giren telefonda böyle sorunların olduğunu görmekten dolayı çok üzgünüm. önümüzde ki hafta telefonu almak için gereken parayı toplamış olacağım. arkadaşlar ben gold ya da teknosa mağazasından alacaktım. üretim numarasını orda nasıl kontrol edebilirim ve artık alıp almama konusunda çelişkideyim...
  • Arkadaslar ayni problem benimde basima geldi ve hepsiburada.com a aldiktan 15 gun sonra degisim icin gonderdim ve kabul edildi, yenisi gonderilecek. Onuda acmadan iade edicem kusurlu bir telefonla ugrasmak istemiyorum. Ilkini iade edecektim 8 gunu gecirdigim icin degisime kabul ettiler.
  • arkadaşlar son olarak edindiğim bilgiyi paylaşıyorum. izmir çankayada ki sony centerdan aldığım bilgiye göre ilk parti üretilenlerin bazılarında bu sorun yasanmış ama 2. ve 3. parti üretimlerde düzeltilmiş. haziran ayının başında sony centerlara yeni parti gelecekmiş. şu anda ellerinde kalmadığını söylediler. ayrıca sony türkiye genelinde 20 noktada teknik servis kuracakmış. yakınında sony center olan arkadaşlarda teyit edip burada paylaşırlarsa daha güvenilir bir haber olur. herkese hayırlı günler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: minur

    quote:

    Orijinalden alıntı: cossetti

    quote:

    Orijinalden alıntı: berken2

    bende de sarı ekran,kamera,hoperlör sorunları vardı.Aldığımda hiçbişey yoktu zamanla oldu.1 hafta kadar once verdim teleservise ürünü değiştirmişler(swap).salı gibi ankaradan gelir heralde.

    Öncelikle geçmiş olsun... Umarım sorunların düzelir. İlk parti ise telefonun bu tip sorunlarını daha önce de duymuştuk zaten... Yeni telefon alacaklar için önemli bir konu olan yeni partilerde bu sorunun ortaya cıkıp cıkmadığını saptamak istiyoruz. Sonicpower arkadasımızın telefonu ikinci parti cok şükür ki henüz bir sorun oluşmamış.

    Umarım yeni parti telefonlara sahip olan arkadaslar duyarlı olup fikirlerini bizimle paylaşırlar...Yeniden söylüyorum...Yeni partilerde bu sorun ortaya cıkıyor muuu???Aksini iddaa eden çıksın lütfen ya da bu konu hakkında bilgisi olan !!!(telefonu 1. parti olup sarı ekran sorunu yaşayan arkadaslara geçmiş olsun fakat öğrenmek istediklerim 1. parti harici kullanıcıları tarafından cevaplanırsa memnun olurum)

    Teşekkürler....

    bende ikinci parti mevcut.şükür sıkıntı yok.1-2 donma dışında sıkıntı olmadı.o da normal bana göre çünkü aşırı ısınmadan sonra olabiliyor.güncellemeden sonra donma yaşanmaz diye umuyorum.yalnız ben 1.parti olanını da kullandım 20 gün bayağı zorlamama rağmen sarı leke olmamıştı.umarım hepinizin sorununa bir an evvel çözüm bulurlar

    sizin 2. parti dediğiniz cihazı nerden aldınız. bende almayı düşünüyorum ama 2. parti mi 1. sorunlu olanlardan mı onu nasıl anlayacağım bilmiyorum.




  • Cihazım yurtdışından alınma ama faturası mevcut. Uluslararası garanti kapsamında. Daha önce Sony çağrı merkezini aradığımda sorunu bildiklerini ve bununla ilgili yetkililerce aranacağımı söylemişlerdi. Bugün çağrı merkezi ağız değiştirdi. Bende Sony merkeze e-mail göndermeyi planlıyorum. Ancak Sony firmasının sarı ekran problemini kabul ettiğine dair yazıların/açıklamaların linki lazım. Türkiye 2. sınıf bir ülke, Türk vatandaşları da 2. sını vatandaş değildir. Eğer bu cihaz sorunlu iken Fransada değiştiriliyorsa, Türkiye'de de değiştirilmeli. Çünkü benim cihazımı şu an bir Fransız kullanıyor olabilirdi.

    Ek olarak çağrı merkezi çalışanı, bu sorunu şikayetvar.com'a yazmamı söyledi.

    Hemhttp://www.sonymobile.com/global-en/support/contact-us/contact-form/Phones/phone/tr_TR/
    adresindeki form aracılığı ile ek olarak bilgi@eu.sony.com adresine durumu anlatır bir protesto maili gönderdim.

    Xperia S telefonlar ile ilgili Sony firmasının sarı ekran problemini kabul ettiğine dair yazıların/açıklamaların varlığından söz edildi.
    Bu açıklamanın resmi linki elinizde varmı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet05 -- 21 Mayıs 2012; 17:56:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukerkol

    quote:

    Orijinalden alıntı: minur

    quote:

    Orijinalden alıntı: cossetti

    quote:

    Orijinalden alıntı: berken2

    bende de sarı ekran,kamera,hoperlör sorunları vardı.Aldığımda hiçbişey yoktu zamanla oldu.1 hafta kadar once verdim teleservise ürünü değiştirmişler(swap).salı gibi ankaradan gelir heralde.

    Öncelikle geçmiş olsun... Umarım sorunların düzelir. İlk parti ise telefonun bu tip sorunlarını daha önce de duymuştuk zaten... Yeni telefon alacaklar için önemli bir konu olan yeni partilerde bu sorunun ortaya cıkıp cıkmadığını saptamak istiyoruz. Sonicpower arkadasımızın telefonu ikinci parti cok şükür ki henüz bir sorun oluşmamış.

    Umarım yeni parti telefonlara sahip olan arkadaslar duyarlı olup fikirlerini bizimle paylaşırlar...Yeniden söylüyorum...Yeni partilerde bu sorun ortaya cıkıyor muuu???Aksini iddaa eden çıksın lütfen ya da bu konu hakkında bilgisi olan !!!(telefonu 1. parti olup sarı ekran sorunu yaşayan arkadaslara geçmiş olsun fakat öğrenmek istediklerim 1. parti harici kullanıcıları tarafından cevaplanırsa memnun olurum)

    Teşekkürler....

    bende ikinci parti mevcut.şükür sıkıntı yok.1-2 donma dışında sıkıntı olmadı.o da normal bana göre çünkü aşırı ısınmadan sonra olabiliyor.güncellemeden sonra donma yaşanmaz diye umuyorum.yalnız ben 1.parti olanını da kullandım 20 gün bayağı zorlamama rağmen sarı leke olmamıştı.umarım hepinizin sorununa bir an evvel çözüm bulurlar

    sizin 2. parti dediğiniz cihazı nerden aldınız. bende almayı düşünüyorum ama 2. parti mi 1. sorunlu olanlardan mı onu nasıl anlayacağım bilmiyorum.

    ben şahsen bu işin içindeyim zaten. ancak ürün yok şu an maalesef.sonuç olarak timlerde aynı ürün vardır,arka kapağı çıkardığınızda ABAB olarak geçer.dedğim gibi ise sorun yaşanmaz.ama AAAB ise sıkıntı olabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet05



    Cihazım yurtdışından alınma ama faturası mevcut. Uluslararası garanti kapsamında. Daha önce Sony çağrı merkezini aradığımda sorunu bildiklerini ve bununla ilgili yetkililerce aranacağımı söylemişlerdi. Bugün çağrı merkezi ağız değiştirdi. Bende Sony merkeze e-mail göndermeyi planlıyorum. Ancak Sony firmasının sarı ekran problemini kabul ettiğine dair yazıların/açıklamaların linki lazım. Türkiye 2. sınıf bir ülke, Türk vatandaşları da 2. sını vatandaş değildir. Eğer bu cihaz sorunlu iken Fransada değiştiriliyorsa, Türkiye'de de değiştirilmeli. Çünkü benim cihazımı şu an bir Fransız kullanıyor olabilirdi.

    Ek olarak çağrı merkezi çalışanı, bu sorunu şikayetvar.com'a yazmamı söyledi.

    Hemhttp://www.sonymobile.com/global-en/support/contact-us/contact-form/Phones/phone/tr_TR/
    adresindeki form aracılığı ile ek olarak bilgi@eu.sony.com adresine durumu anlatır bir protesto maili gönderdim.

    Xperia S telefonlar ile ilgili Sony firmasının sarı ekran problemini kabul ettiğine dair yazıların/açıklamaların varlığından söz edildi.
    Bu açıklamanın resmi linki elinizde varmı ?


    şikayetvar.com a da yazın tabi ama sadece bu yeterli olmaz,bildiğiniz her yere yazın.hatta sanayi bakanlığın akadar mail atın.şikayet edin.sony e de her gün mail atın,umarım en kısa sürede olumlu sonuçlanır.




  • özellikle de facebookta ki duvarlarını süsleyin.bi arkadaş oraya yazarak netice aldığını berlirtmişti..
  • sony mobile forumlarına üye oldum. Moderatörleri ilgileniyor gibi.

    Sarı ekran sorunu ve Türkiyedeki servis sorunu ile ilgili bombalamaya başlayacağım.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.