Şimdi Ara

Sony Teknik Servis Nasıldır? Öğrenmek İsteyenler içeri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
1
Favori
465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 09-11-2017 Tarihinde Sony 65xe9005 model tv satın aldım. Kurulumu yapıldı. Genel olarak tv den memnun olmama rağmen tv nin kenarlarında ışık sızması vardı ve özellikle geceleri çok parladığı için rahatsızlık veriyordu. Gündüz dahi belli oluyordu bu durum.

    Sony Teknik Servis Nasıldır? Öğrenmek İsteyenler içeri

    Bundan dolayı cihazı cihazın değiştirilmesi için sony ile görüştüm ve cihazın gelinip alınacağı söyledi. Neyse cihazı götürdüler. 1 hafta sonra müşteri hizmetleri aradı ve bu ışık sızmasının normal olduğunu, cihazın değişmeyeceğini söyledi. Cihazı geri gönderdiklerini belirtti. Bende çok üstüne düşmedim. Cihazdan memnundum neticede. Maceram burda başlıyor.

    Servis televizyon getirdi ve duvara astı. Ardından gitti. Bende tv yi bir inceleyeyim dedim. Bir baktım ki ekranda baloncuklar oluşmuş, çigi şeklinde lekeler var.

    Sony Teknik Servis Nasıldır? Öğrenmek İsteyenler içeri

    Sony Teknik Servis Nasıldır? Öğrenmek İsteyenler içeri

    Tekrardan hemen servisi aradım ve eleman 5dk ya geri geldi. Zaten gideli bir kaç dk olmuştu. Ekranı gösterdim, oda fotoğraflarını çekip merkez servise gönderdi. TV yi almadan gitti. Ertesi gün tekrar servisi arayıp durumu sorayım dedim. Ekrandaki lekelerin kullanıcı hatası olduğunu, yapabilecek bişey olmadığını söyledi.

    Bu sefer müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim, onlara mail ile durumu izah ettim ve cihazın fotoğraflarını gönderdim. Zor bela cihazı alıp incelemeye kabul ettiler. Servis gene geldi ve cihazı götürdü. Bu esnada cihazın videosunu da çektim. Başıma geleceği biliyorum çünkü.

    Neyse cihaz incelendi, rapor olarak cihaz ekrana zarar verebilecek kimyasal ile silinmiş miş. Cihaza en ufak bir kimyasal sürmediğim gibi zaten sorunda cihaz bendeyken ortaya çıkmadı.
    Cihazı yine geri göndereceklerini belirttiler ve cihaz iade geldi. Servis cihazı açarken yine video çekeyim dedim. Ne olur ne olmaz.

    Cihaz kutudan bir çıktı, üzeri haritaya dönüşmüş, her yeri leke, iz, baloncuk. Bu şekilde cihazı kesinlikle teslim almayacağımı söyledim ve cihazı geri gönderdim. Teslimat formuna ise de cihaz ekranında yeni lekeler oluştuğu için teslim almıyorum yazdım ve cihazı geri gönderdim.

    Sony Teknik Servis Nasıldır? Öğrenmek İsteyenler içeri
    Sony Teknik Servis Nasıldır? Öğrenmek İsteyenler içeri
    Sony Teknik Servis Nasıldır? Öğrenmek İsteyenler içeri
    Sony Teknik Servis Nasıldır? Öğrenmek İsteyenler içeri

    Tabi elimde servisin cihazı alırken ki videosu ve getirirken ki videosu var. Dedim eşek değil ya sony müşteri hizmetleri. Olayın kullanıcı hatası olmadığını videolara bakarak bile kolaylık ile anlar. Bugün görüştüm, '' efendim kullanıcı hatası olan lekeler ilerlemiş, tabiki buda kullanıcı hatası'' demezler mi.

    Yanımda birisi olsa o tv yi kafasında parçalardım. Mahkemeye gidiyorum. Buradan gelişmeleri bildireceğim.


    Sony servisin gerçek yüzünün öğrenilmesi için yazdım konuyu. Konuyu öne çıkarırsanız memnun olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 8 Mayıs 2018; 13:13:49 >







  • İki ülke arası fark. Haklı olduğunuz halde sizi mağdur etmişler. Öte yandan adam Abd'de mide reflüsü olduğu gerekçesi ile 650 dolarlık malı koşulsuz iade ediyor.



    Sanırım sorun markada değil. En azından Philips veya Sony veya Samsung farketmiyor. Hepsi ülke ölçeğine ve tüketici haklarının durumuna göre muamele ediyor.




    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    2. Seferde verdikleri cevap çıldırmalık. Neymiş önceki kullanıcı hatası ilerlemiş. Hastalık mı bu? Bana da bulaşır mı acaba diye sormak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    güzelim tvyi mundar etmişler
    bence hangi servis olduğunu yazın buradan ifşa edin
    sanırım servis kullanıcı hatası deyince genel merkezde arkasında duruyor
    maddi kayıp söz konusu olunca olaylar böyle işliyor demek ki
    geçmiş olsun......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi recep -- 8 Mayıs 2018; 17:26:43 >
  • recep R kullanıcısına yanıt
    Servis incelemedi İstanbul'a gönderdi direk. Servis merkeziymiş orası. Ben gerçekten sony firmasını böyle bilmezdim. Hiç utanma sıkılma yok. Samsung un servisinden de çok şikayet var ama bu şekilde mağdur etmediler hiç.



    Keşke Samsung alsaydım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • joven kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Cihazı servis söküyor, kutuya koyuyor, götürüyor getiriyor. Benim burada en ufak bir müdahalem yok. Buna rağmen servis formunda cihaz kimyasal teması gibi saçma sapan bir açıklama var.



    Tv yi götürüp sony binasının önünde yakmak mı gerekli illede. Sony japonya y bile ulaştım yardımcı olamayız dediler.



    Karşıda ada gibi muhatap bile yok. Papağan gibi aynı şeyi tekrarlayıo duruyorlar. Sanırım işe girmek için aranan özellikle içinde değil zeka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en iyi servis samsung gibi geldi bana kötünün iyisi
    ama servise tv verince asla eskisi gibi dönmüyor sanki illa çizik filan oluyor
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • OLED Alsan bu tür sorunlar olmazdı.

    Neyse geçmiş olsun.. İnşallah çözüme kavuşur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arka aydınlatmalıda köşeden niye ışık sızması olmuş enteresan
  • Hocam oledlerde bir sürü problem var. Özellikle yanma problemi yaşamamak amacı ile aldım bu tv yi. Fakat kısmet başka probleme imiş.

    @barisdragon

    Bende anlamadım. Garip bir şekilde ekranın kenar kısımlarında ışık sızması var. O bölgedeki koyu renkler açık görünüyor, bundan dolayı o bölgede şerit varmış gibi geliyor insana. Gündüz dahi belli oluyor. Karanlık odada film izleyince gerçekten can sıkıcı oluyor baya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 9 Mayıs 2018; 17:48:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.