Şimdi Ara

Philips Android TV lerde kablosuz aparatsız görüntü aktarımı ( PC, Android, IOS tümünde )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
5
Favori
112.518
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu konuda çok fazla bilgi kirliği olduğunu gördüm bende bir konuda hepsinin toparlamaya çaışacağım, anlatacağım tüm yöntemleri denedim ve olumlu sonuç vermiş yöntemler hepside

    PC den Philips TV ye görüntü aktarımı

    Arkadaşlar bunun için Win 8 ve üstü bir işletim sistemine sahip olmak ,Chrome tarayıcıyı bilgisayarımıza kurmamız vede bilgisayar ile tv mizi ortak wifi ağından internete bağlamamız yeterli olucaktır
    Chrome açtığımızda sağ üstteki 3 noktaya tıklıyoruz burdan YAYINLA ya basıyoruz karşımıza şuraya yayınla seçeneği gelicek ordan seçim yapabilirz, isterseniz sadece chrome tarayıcıyı yada komple masa üstünün görüntü akarımı yapabilirsiniz, bunu seçtikten sonra hemen altta tv ninizin ismini bulmuş olması lazım chrome, ona basıyoruz biraz bekliyoruz ve işlem tamam

    Notlar: Pc de ses sitemi varsa sorun çıkarabilir yayınlama esnasından sadece stereo ya ayarlayın ses kanalını böylece sorunsuz yayınlanaaktır, benim en merak ettiğim PC deki oyunlarıda denedim evet görüntü aktarılıyor ancak oyunu tam ekran yapmayın, pencereli tam ekran seçerseniz görüntü aynen aktarıyor

    Android telefondan Philips TV ye görüntü aktarımı

    Arkadaşlar ben bunu Sony Xperia X cihazımda deniyorum, yine aynı şekilde telefon ve tv yi aynı ağdan bağlıyoruz internete sonra ayarlar/cihaz bağlansısı/yayınla kısmına giriyoruz burdan tv mizi seçtiğimizde telefondaki görüntü aynen tv ye aktarılmış oluyor, android telefonunda bu seçeneği olmayanlar chrome cast uygulamasını yükleyip aynı işelmi onunlada yapabilirler

    IOS İphone telefonlardan Philips TV ye görüntü aktarımı

    Sanırım biraz karışık olan kısım burası, TV de IOS air desteği olmadığı için bunu ufak bir uygulamayı tv ye kurarark halletmemiz gerekecek, uygulamanın adı REFLECTOR 2, tv den playstore girip uygulamayı satın alın veya apk olarak indirip tv ye kuruyoruz, sonra bu uygulamayı çalıştırıyoruz bize iphone cihazımıda görebilceğimiz şekilde bir tv ismi veriyor, daha sonra iphone dan alt kontrol menusunu açıyoruz burda airplay i seçtiğimizde bize tv nin isimini gösterecek onu seçiyor ve mirroring sekmeside açık oluyor ve görüntümüz tv ye aktarıldı

    resimli anlatıma ihtiyac duyanlar olursa resimde paylaşabilirmi arkadaşlar herkese keyifli yansıtmalar şimdiden :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 28 Ağustos 2017; 20:1:19 >







  • görmeyenler için yukarı çekelim konuyu
  • Süpersin kardeşim androidtv den 23.99 a reflectorü aldım artık telefon ekranını bile yansıtabiliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goktepe

    Süpersin kardeşim androidtv den 23.99 a reflectorü aldım artık telefon ekranını bile yansıtabiliyorum
    Bişey değil kardeşim iyi kullanımlar😊👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PC'den TV ye, MKV uzantılı dosyaları nasıl yansıtıyoruz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahcey

    PC'den TV ye, MKV uzantılı dosyaları nasıl yansıtıyoruz ?
    Pc den tv ye çok geniş bir konu aslında ve bir çok yöntemi var win 10 da direk yansıtma seçeneği var sanırım, chrome kullanın yada anlattığım gibi, sağ üstte seçeneklerde yayınla kısmından tv nizi seçerken tüm masa üstünü işaretleyim böylece pc masa üstünde açtığınız her uygulama tv ye yansır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 5 Kasım 2018; 22:28:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam dışarıda APK bulsak satın deneme sürümü gibi birşey yapmaz değil mi? Full gibi kullanabilir miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: break.

    Hocam dışarıda APK bulsak satın deneme sürümü gibi birşey yapmaz değil mi? Full gibi kullanabilir miyim?
    Yok full sürüm olarak bulursunuz👍😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim eskiden chromecast düzgün calısırdı fakat su an ilk yansıttıgımda ekran parcalanmıs ve donmus sekilde cıkıyor. sizde de böyle bir durum var mı?
  • Philips android tv var. Yayınla kısmında veya smart viewda çıkmıyor. Wifi dirwct mi açmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosunkaya

    Philips android tv var. Yayınla kısmında veya smart viewda çıkmıyor. Wifi dirwct mi açmak lazım
    Chrome daki yayınla kısmını diyorsunz değilmi, tv ve pc aynı modeme wifiden bağlanması lazım, görmüyorsa tv yi pc yi açıp kapatın bazen görmemezlik yapabiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evohan kullanıcısına yanıt
    Normal miracastla, telefonlar bağlanıyor smart view veya kablosuz ekran ile chromeda yayınlada çıkmıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tosunkaya kullanıcısına yanıt
    Chrome da veya YouTube da Tarayıcının kendisini değilde video veya resmi yayınlıyor. Ancak her videoda olmuyor. Örneğin dizi izle sitelerinin %80 de oluyor. Bunun için Chrome da videonun üst kısımlarında wifi))) işareti çıkıyor oraya basınca ekrana geliyor.

    Biraz uzun sürerse videoyu ileri geri alın telefonda.
    Direk Ekran yansıtma daki görüntüden tv ye bağlanırsanız görüntü çok kötü kalitesiz. Ancak bu yöntemle video full hd ise full hd açıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rhodium

    Chrome da veya YouTube da Tarayıcının kendisini değilde video veya resmi yayınlıyor. Ancak her videoda olmuyor. Örneğin dizi izle sitelerinin %80 de oluyor. Bunun için Chrome da videonun üst kısımlarında wifi))) işareti çıkıyor oraya basınca ekrana geliyor.

    Biraz uzun sürerse videoyu ileri geri alın telefonda.
    Direk Ekran yansıtma daki görüntüden tv ye bağlanırsanız görüntü çok kötü kalitesiz. Ancak bu yöntemle video full hd ise full hd açıyor.
    bazı video yükleme sitelerinde direk chromecast özelliği var zaten p2p fast player mesela bu gibi yerlerden film izlerken sağ altta chromecast simgesine tıklayıp o şekilde tv ye aktarırsanız daha akıcı bir yayaın izliyorsunuz aynen
  • Rhodium kullanıcısına yanıt
    nasıl yayınlayacağımı biliyorum. tv, laptopta bağlanacak listesinde çıkmıyor. laptopun miracast desteği var, wireless projeksiyona vs bağlanıyor. tvyi görmüyor. tvye telden ve tabletten cast edebiliyorum.
  • Teşekkürler evohan. Detaylı anlatımın sayesinde istediğim bütün ekran yansıtmalarını yapabildim. Allah razı olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarrafi

    Teşekkürler evohan. Detaylı anlatımın sayesinde istediğim bütün ekran yansıtmalarını yapabildim. Allah razı olsun...
    bir şey değil kardeşim iyi seyirler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SecurityMJ

    benim eskiden chromecast düzgün calısırdı fakat su an ilk yansıttıgımda ekran parcalanmıs ve donmus sekilde cıkıyor. sizde de böyle bir durum var mı?
    aynı problem bende de var. geçen hafta aldım philips sup 7304 modelini. bilgisayarda chrome dan yayınla dediğimde tv de ekran gelip 2 sn sonra donuyor. neyden olabilir acaba?
  • abstruseozgur a kullanıcısına yanıt
    herhalde güncellemeler ile alakalı
  • merhaba arkadaşlar. filme sağ tıklayıp ekranda yayınla dediğimde sorun yok fakat altyazıyı ekleyemedim. Nasıl ekleyebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.