Şimdi Ara

Smallville İzlenir Mi? (İzlenmezmiş)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
1
Favori
2.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güzel mi? İzlenir mi? Yansıtıyor mu Superman'in çizgi romanlarındaki havasını falan?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rad-diculous -- 29 Mayıs 2014; 11:51:24 >



    _____________________________
    Life it seems will fadeaway
    Drifting further everyday
    Getting lost within myself
    Nothing matters noone else
  • Ben tavsiye etmiyorum. Gereğinden fazla uzun ve barındırdığı akıl almaz düşmanlar ile kabak tadı vermişti.

    Neresinden bakarsan bak bu kadar uzatılmamalıydı.
    _____________________________
    Asus Tuf Gaming X570 Plus // Asus Rog Strix Gaming-E WIFI2 // Ryzen 5 5600x // Ryzen 9 5900x // FSP Windale 6 // Noctua NH-D15 Chromax Black // H110i GTX // MSI 3060ti Gaming Z Trio // Gigabyte 2070 Super Gaming 3X // Crucial Ballistix DDR4 3600mhz CL16 64 Gb // WD Black SN850 1TB PCI 4.0 // Samsung 970 Evo Plus // Kingston A2000 512GB // Sabrent Rocket NVMe Heatsink // EVGA G3 750W // High Power PG-750 ATX 3.0 SM // Hp Pavillion 1440p // Kingston HyperX Alloy Elite 2 RGB // Corsair Sabre Pro Mouse // Razer DeathAdder v3 // Asus Theta 7.1 // Razer Blackshark 2.0 // Asus Essence STX II 7.1 // Sound Blaster Z // LG 65NANO866NA // BenQ Zowie XL2746S // Phanteks ENTHOO 719 // Cintiq 16 DTK-1660
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    Ben tavsiye etmiyorum. Gereğinden fazla uzun ve barındırdığı akıl almaz düşmanlar ile kabak tadı vermişti.

    Neresinden bakarsan bak bu kadar uzatılmamalıydı.

    vakit geçirmek için arıyordum da gider kitap okurum daha iyi o zaman
    _____________________________
    Life it seems will fadeaway
    Drifting further everyday
    Getting lost within myself
    Nothing matters noone else
  • Superman hikayesinin biraz dışında sürekli meteor ucubeleriyle uğraşıyorlar ilk sezonları atlatabilirsen güzel dizi.
    3-4 bölüm izle beğenirsen ve vaktin bolsa izle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Charles Bartowski

    Superman hikayesinin biraz dışında sürekli meteor ucubeleriyle uğraşıyorlar ilk sezonları atlatabilirsen güzel dizi.
    3-4 bölüm izle beğenirsen ve vaktin bolsa izle
    Bana superman'i sevdiren dizidir bir bakıma smallville en sevdiğim süperkahramanda smallville ile birlikte superman olmuştur, diziye gelecek olursam dizinin ilk sezonları duygusal yer yer pembe dizi havasında ilerliyor ancak yer yer güzel aksiyon sahneleride görülebiliyor, ilk sezonları vasatken ilerleyen sezonlar özellikle 8-9-10 sezonlar biraz daha başarılı şahsen eğer arrow'u izleyip beğendiysen smallville onun kadar başarılı olmasada izlenebilir denebilir. Bütün herşeyi ve vasat olmasını bir kenara bırakırsak bu iş zevk meselesi ben ki prison break'i ilk sezonunu izleyip bırkamış adamım ki smallville'den senaryo ve oyunculuk anlamında çok çok daha başarılı olduğunu kabul ederim ancak smallville'den aldığım zevkin 10da 1ini alamamıştım. en azından bir şans ver derim.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: !antidote!

    Bana superman'i sevdiren dizidir bir bakıma smallville en sevdiğim süperkahramanda smallville ile birlikte superman olmuştur, diziye gelecek olursam dizinin ilk sezonları duygusal yer yer pembe dizi havasında ilerliyor ancak yer yer güzel aksiyon sahneleride görülebiliyor, ilk sezonları vasatken ilerleyen sezonlar özellikle 8-9-10 sezonlar biraz daha başarılı şahsen eğer arrow'u izleyip beğendiysen smallville onun kadar başarılı olmasada izlenebilir denebilir. Bütün herşeyi ve vasat olmasını bir kenara bırakırsak bu iş zevk meselesi ben ki prison break'i ilk sezonunu izleyip bırkamış adamım ki smallville'den senaryo ve oyunculuk anlamında çok çok daha başarılı olduğunu kabul ederim ancak smallville'den aldığım zevkin 10da 1ini alamamıştım. en azından bir şans ver derim.

    Alıntıları Göster
    gözümü korkuttunuz. izlememeye karar verdim
    _____________________________
    Life it seems will fadeaway
    Drifting further everyday
    Getting lost within myself
    Nothing matters noone else




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dirkules

    gözümü korkuttunuz. izlememeye karar verdim

    madem izlemeyeceksin çok sevdiğim 80 dakikalık 9. sezon 11. bölüm olan absolute justice bölümünü tavsiye ederim.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Fringe dizisindeki saçmalık
    8 yıl önce açıldı
    Hannibal nasıl bir dizidir ?
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !antidote!

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dirkules

    gözümü korkuttunuz. izlememeye karar verdim

    madem izlemeyeceksin çok sevdiğim 80 dakikalık 9. sezon 11. bölüm olan absolute justice bölümünü tavsiye ederim.

    ona bakarım.
    _____________________________
    Life it seems will fadeaway
    Drifting further everyday
    Getting lost within myself
    Nothing matters noone else
  • Çok uzun.Güncellerden izle daha iyi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ratch

    Çok uzun.Güncellerden izle daha iyi.
    fena değil.süper bişey bekleme.ama izlenebilir.
    _____________________________
    KASIM 2014 = KISA DÖNEM ER (357/KD)
    ACEMİ BİRLİĞİ =58. PİYADE ALAY KOMUTANLIĞI / BURDUR MERKEZ
    USTA BİRLİĞİ = GENELKURMAY BAŞKANLIĞI / ANKARA ÇANKAYA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dil-hun

    fena değil.süper bişey bekleme.ama izlenebilir.

    Alıntıları Göster
    bana göre 14-16 yaş arasına hitap eden bir dizi. ilk sezonun 3-5 bölümünü izleyip bırakmıştım.
    _____________________________
    BMW 320i First edition M Sport
  • quote:

    Orijinalden alıntı: por favor

    bana göre 14-16 yaş arasına hitap eden bir dizi. ilk sezonun 3-5 bölümünü izleyip bırakmıştım.

    Alıntıları Göster
    10 bölüm'e yakın bir şey izledim.
    kesinlikle zaman kaybı bir dizi.
    _____________________________
    SHERLOCK, Dexter, Game Of Thrones, Arrow, Suits, House M.D., Supernatural, The Originals, Prison Break, Breaking Bad, Spartacus, Hannibal, Vikings, Teen Wolf, Chuck, Orphan Black, Bitten, TVD, Penny Dreadful, Da Vinci Demons, OZ, The Mentalist, The Blacklist, True Detective,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emilia Clarke

    10 bölüm'e yakın bir şey izledim.
    kesinlikle zaman kaybı bir dizi.

    Alıntıları Göster
    Bu dizinin bu kadar izlenmesinin nedeni amerikalıların superman hayranlığıdır.10 sezonda uçmayı başarmış bir superman in başka türlü bu kadar popüler olmasının başka nedeni yok. 7. sezondan itibaren daha iyiydi. ilk 6 sezona göre.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_DoMiNo

    Bu dizinin bu kadar izlenmesinin nedeni amerikalıların superman hayranlığıdır.10 sezonda uçmayı başarmış bir superman in başka türlü bu kadar popüler olmasının başka nedeni yok. 7. sezondan itibaren daha iyiydi. ilk 6 sezona göre.

    Alıntıları Göster
    C. Reeve'in filmlerini veya Man of Steel izle.Yeter sana
    _____________________________

    Jim Carrey Fan Club
    Sessizce gitmek en iyisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jim Carrey

    C. Reeve'in filmlerini veya Man of Steel izle.Yeter sana

    Alıntıları Göster
    Superman filmlerini izle hem daha iyi hem daha kısa
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elric.

    Superman filmlerini izle hem daha iyi hem daha kısa

    Alıntıları Göster
    dizi superman'in değil,clark kent'in hayatını anlatmakta...yani henüz süperman olmadan önceki hayatı...

    uçma ve hızlı koşma dışında tüm yeteneklerini nasıl öğrendiği dizide işleniyor..

    yahu dizide lex luthor var bir kere...bu bile izleme sebebidir...daha sonradan oliver queen sürekli rol alıyor.flash de var ama ona flash demiyorlardı galiba.clarktan daha hızlı koşuyordu...aquman,justice league falan hep var dizide...

    bence izle...uzundur evet ama bir kaç bölüm izleyince bırakmak istemezsin..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bcan402

    dizi superman'in değil,clark kent'in hayatını anlatmakta...yani henüz süperman olmadan önceki hayatı...

    uçma ve hızlı koşma dışında tüm yeteneklerini nasıl öğrendiği dizide işleniyor..

    yahu dizide lex luthor var bir kere...bu bile izleme sebebidir...daha sonradan oliver queen sürekli rol alıyor.flash de var ama ona flash demiyorlardı galiba.clarktan daha hızlı koşuyordu...aquman,justice league falan hep var dizide...

    bence izle...uzundur evet ama bir kaç bölüm izleyince bırakmak istemezsin..

    Alıntıları Göster
    İzle hocam. Ben de televizyonda bir kaç bölümüne denk gelmiştim, çok sıkılmadan izlemiştim. Superman de ilgini çekiyorsa kesin izle.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nfornirvana

    İzle hocam. Ben de televizyonda bir kaç bölümüne denk gelmiştim, çok sıkılmadan izlemiştim. Superman de ilgini çekiyorsa kesin izle.

    Alıntıları Göster
    Gayet güzeldi bence bu kadar eleştiri alacağını tahmin etmezdim forumdan.Fakat ilk iki sezon biraz sıkıcıydı kabul etmek lazım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkratoss

    Gayet güzeldi bence bu kadar eleştiri alacağını tahmin etmezdim forumdan.Fakat ilk iki sezon biraz sıkıcıydı kabul etmek lazım.

    Alıntıları Göster
    İlk sezonlar biraz sıkabilir ama tavsiye ederim boş vaktin varsa.
    _____________________________
  • Sıkı bir Superman hayranı biri olarak tüm sezonları 2 kere izledim. Beni her seferinde sinir eden durum şu: Clark Kent tam olaya müdahil olup mağduru kurtaracakken bir yerlerden bir meteor taşı çıkıyor. Kötü kahraman Clark'ı önce hırpalıyor. Sonra o meteor taşı bir şekilde Clark'tan uzaklaşıyor. Clark tekrar güçlenip mağduru kurtarıyor.


    Sürekli aynı durum. Sürekli aynı durum. Sinir bozucu. Hah. Clark geldi. Kötü adam hapı yuttu diyorsunuz. Ama önce aksaklık oluyor. Sonra Clark olayı bitiriyor.


    Mesela Mağdur kız sandalyeye bağlı. Clark tam çözüp kurtaracakken bir bakıyorsunuz. Kızın boynunda meteor taşından yapılmış kolye var. Veya küpe var. Haydaaa oluyorsunuz.


    Superman'in sorunu şu: Çok güçlü ve hiç bir şeyden zarar görmediği için mantıklı bir düşman bulamıyorlar.

    _____________________________
    Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.