Şimdi Ara

Şimdi expertiz parasını ben mi ödemeliyim yoksa sahibi mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
4.771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    valla ilan verecek olsam gidip servisinde expertinizini yaptirir ilana koyarım belgeyi istediğim fiyatada satarım .


    sahibindenin expertizli ilanlar diye bi bölüm açması lazım.






    bu tür durumlarda baştan konuşacaksın.


    araç dediğin gibiyse ben tersi çıkarsa sen vericen diye anlaşmak lazım.



    Öyle bir şey mümkün değil. Aracı expertiz yaptırdılar diyelim. İlana da koydu. Aynı gün altını bir yere sürttü veya vurdu veya motora zarar geldi her hangi bir sebeple. Bunun yerine aracınıza kefil olduğunuzu söylersiniz olur biter.

    Ama bir yaşımıza daha bastık. Artık vuruğu, kırığı var mı diye sormaktan ziyade, motor üflüyor mu, sıkıntı varsa ben ödemem diye eklemek lazım.
    _____________________________
    Pragmatistler işine geleni, idealistler hayal ettiğini savunur.
    Ben gerçeği söylerim. Acıtsa bile.

    Pragmatist fırsat kovalar, idealist kural…
    Ama hayat ikisinin de kitabına uymaz.
    Ben gerçekleri seçtim: realistim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stones_

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    valla ilan verecek olsam gidip servisinde expertinizini yaptirir ilana koyarım belgeyi istediğim fiyatada satarım .


    sahibindenin expertizli ilanlar diye bi bölüm açması lazım.






    bu tür durumlarda baştan konuşacaksın.


    araç dediğin gibiyse ben tersi çıkarsa sen vericen diye anlaşmak lazım.



    Öyle bir şey mümkün değil. Aracı expertiz yaptırdılar diyelim. İlana da koydu. Aynı gün altını bir yere sürttü veya vurdu veya motora zarar geldi her hangi bir sebeple. Bunun yerine aracınıza kefil olduğunuzu söylersiniz olur biter.

    Ama bir yaşımıza daha bastık. Artık vuruğu, kırığı var mı diye sormaktan ziyade, motor üflüyor mu, sıkıntı varsa ben ödemem diye eklemek lazım.

    senin söylediğin belki 10.000 de bir ihtimal.

    hatalı expertizde olur olmaz idye bir şey yok.ama ihtimal düşük.


    ama şuan ilanların %20 si yalan dolan pertmi ararsın olmayan araçmı motor gücünü yanlış yazan donanımı sallyan km sini sallyan vs vs.

    %20den %1 e düşse bile çok büyük bir oran.

    ben satmayı düşünen herkesin gidip expertizini yaptırmasını tavsiye ederim.araçlarını aynı gün satacaklarına eminim hatta piyasa fiyatının üzerine satarsınız. adam baksakmı ölemi bölemi diye düşünmeyecek. gelip alıp gidecek.bu şekilde üçkağıtçılar dolandırıcılar olmayan araç satıcıları kmsi düşürülmüş araçlarında piyasası olmayacak

    pert araç aldım diye konu açılmaz

    kmsi düşürülmüş araç aldım ben yandım siz yanmayın bilmemene hepsini gördük bunların.insanların o an saflığına boşluğuna gelip dolandırılmalarının önüne geçilmiş olur.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stones_

    quote:

    Orijinalden alıntı: delgadobm

    quote:

    Orijinalden alıntı: ABCdiküçgeni

    expertiz parasını her zaman aracı alacak kişi öder. bu böyledir.

    her zaman değil arkadaşım şu anda stones dostum madur olan kişidir ama aracı almadığından dolayı gene kardadır
    örnek
    satıcı 2 parca boya var der
    gırer kontrole 5 parca boya cıkar satıcı öder
    gırer kontrole 2 parca boya cıkar alıcı öder
    usul budur.

    Dostum sadece değişen çıksa âlâ, ama motoru da üflüyor.

    Arkadaşlar gerçekten çok ön yargılısınız.. Başımdan geçen iki olayı anlatayım. Hatta forumda başlık bile açmıştım;http://forum.donanimhaber.com/m_50452943/tm.htm

    2006 Model 78bin de grande punto aracım vardı. Araç 2006 yılından itibaren yetkili servis bakımlı ve vakti vaktine tüm bakımları eksiksiz yapılmıştı. Başka bir araç almak için aracı satılığa çıkarttım. 4 tane genç geldi (içlerinden biri alıcı diğerleri arkadaşları). aracı şaşmazda ustamıza göstereceğiz dediler. Tamam dedim atladık gittik. Kaportada dediğim dışında birşey çıkmadı. Motor ustalarına gösterdiler, güya usta olan bozuntu motorun üflediğini %40 bitik olduğunu söyledi. Bakımları bu kadar düzenli yapılan ve dikkatli kullanılan bir araçta bunun olmasının mümkün olmadığını söyledim. baktırma ücretini de kesinlikle ben vereyim diye teklifte bulunmadım çünkü aracımdan emindim. Bu elemanla motor durumu nedeniyle satış gerçekleşmedi, daha sonra başka bir alıcı ayrı ayrı 2 motor 2 de kaporta ustasına gösterdi aracı. sonuç:motor sapasağlamdı... ertesi gün aracı aldı ve gitti..

    İkinci olay ise şu anki aracımı alırken oldu. Satın aldığım adam sağ ön çamurluk değişti dedi. Aracı mazda yetkili servisine soktum ve servisteki usta değişme olmadığını sadece boyandığını söyledi.

    Fazla uzattım, kısacası tek bir ustaya göstermeyin aracınızı ve o ustaya da güvenmeyin körü körüne. Belki de adamın günahını alıyorsun.
    _____________________________
    hesapsat.net - Sosyal medya hesaplarını güvenle alın veya satın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: d_hamen

    [

    İyide motor kapağı açılıyor, açıldıktan sonra duman attığını görüyorsun, (ben o arada bakmıyordum kardeşim görmüş) zaten elemanda söylemiş ve raporuna eklemiş. Zaten duman atması durumu, aracın beygir gücü kontrol edilirken biraz zorlanıyor. O esnada belli ediyor. Mantık olarak böyle belli olur yani.

    Servise gidelim diye tutturdu, bende dedim, 150-200 lira servise veremem. Varsa senin bildiğin araç test yeri buyur götür. Ama ustasını ayarlayan da vardır tabi. Benim gittiğim yer kesinlikle taviz vermeyen bir yer o konuda. Öyle ki, pazartesi günleri bile tıklım tıklım, boş kalmıyor. Biri gidiyor diğeri geliyor. Çoğu yerde 70 liradır baktırması. Çünkü müşteri fazla olmadığı için. Gittiğimiz yer sürümden kazanayım diye fiyatı uzun süredir 50 lira. Ayrıca sağlam bakıyorlar.

    Satıcıda başında dursaydı da göreydi madem duman attığını. Zaten değişen var denilince tepkisi bana oldu. Bana niye diyorsun git bakan adama söyle dedim. Kimi ustalar var ki motorun sesinden bile anlar. Bu araç yağ yakıyor değil mi? der..
    _____________________________
    Pragmatistler işine geleni, idealistler hayal ettiğini savunur.
    Ben gerçeği söylerim. Acıtsa bile.

    Pragmatist fırsat kovalar, idealist kural…
    Ama hayat ikisinin de kitabına uymaz.
    Ben gerçekleri seçtim: realistim.




  • motor üflüyor derken motor kapağını mı açtı yoksa yağ cubuğunu çekip mı anladı ?şunu söyliyim benim bildiğim yağ çubuğunu çektiğinde yağ atıyor ve üfleme varsa motor bitiktir.kapağı her arabanın üfler.bende satarken öyle oldu tamiriciye götürdü bir arkadaş motor gayet iyi turboda hafif ıslık sesi var dedi diğer tamirci motor üflüyor dedi biz kime güvencez !
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maybel

    motor üflüyor derken motor kapağını mı açtı yoksa yağ cubuğunu çekip mı anladı ?şunu söyliyim benim bildiğim yağ çubuğunu çektiğinde yağ atıyor ve üfleme varsa motor bitiktir.kapağı her arabanın üfler.bende satarken öyle oldu tamiriciye götürdü bir arkadaş motor gayet iyi turboda hafif ıslık sesi var dedi diğer tamirci motor üflüyor dedi biz kime güvencez !

    Zaten baktıkları yöntem anlaşılır yöntemdir. Dediğim gibi ben o esnada bakmıyordum. Kapağı açıp bakmışlardır büyük ihtimal. Diyelim ki yağ ekleyeceksiniz kapağı açtınız ve siyah duman geldi içinden. Bu durumda ne olur? Araç yağsız kalmış ki duman atmış. Dahada iflah olmaz. Artık 10 günde 1 veya 1 ayda 1 yağ eklersiniz sürekli..
    _____________________________
    Pragmatistler işine geleni, idealistler hayal ettiğini savunur.
    Ben gerçeği söylerim. Acıtsa bile.

    Pragmatist fırsat kovalar, idealist kural…
    Ama hayat ikisinin de kitabına uymaz.
    Ben gerçekleri seçtim: realistim.




  • tabiki siyah duman gelmesi normal değil o zaman motor üflüyor demektir.ama normal üflemsinde bir sakınca yoktur.
    _____________________________
  • Valla oyle ekspertiz yerlerine artik guvenemem. Ben otomobil firmasinin yetkili bayinin 2. El hizmetlerinden ekspertiz raporlu hasarsiz boyasizdir diye bir arac aldim. Satis sozlesmesinde bile aracin hasarsiz oldugu yaziyor. Eve geldim park ettim. Seytan durttu plakayi sorguladim. 1500 tl hasar (carpma) ! Aradim yok oyle bir sey dedi. Arastirdim otoparkta araca carpmislar. Bir daha aradim, cami kirip airbagi calmislar ben biliyorum dedi. Hasarda imzasi bulunan eksperi bulduk. 1-2 fotograf verdi, yasak olmasina ragmen. Bir daha aradik, yalan soyluyorsun diye, arama lan bir daha zirt pirt lavuk diyerek kurumsalligin dibine vurdu. Cok saglam bir Avukatla tebligat cektik. (bircok noktadan sikistirdi.) 1 hafta sonra Sirketin genel muduru avukati arayip araci iade aldi...
    Bunun gibi ekspertiz konulari cok sikintili, En guzeli kendi tanidigin ustana gostermek. Bu memleketin en iyi kismi hala isini iyi yapan ustalar var !!! Kurumsallik cogu zaman zorbalik oluyor...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stones_

    quote:

    Orijinalden alıntı: d_hamen

    [

    İyide motor kapağı açılıyor, açıldıktan sonra duman attığını görüyorsun, (ben o arada bakmıyordum kardeşim görmüş) zaten elemanda söylemiş ve raporuna eklemiş. Zaten duman atması durumu, aracın beygir gücü kontrol edilirken biraz zorlanıyor. O esnada belli ediyor. Mantık olarak böyle belli olur yani.

    Servise gidelim diye tutturdu, bende dedim, 150-200 lira servise veremem. Varsa senin bildiğin araç test yeri buyur götür. Ama ustasını ayarlayan da vardır tabi. Benim gittiğim yer kesinlikle taviz vermeyen bir yer o konuda. Öyle ki, pazartesi günleri bile tıklım tıklım, boş kalmıyor. Biri gidiyor diğeri geliyor. Çoğu yerde 70 liradır baktırması. Çünkü müşteri fazla olmadığı için. Gittiğimiz yer sürümden kazanayım diye fiyatı uzun süredir 50 lira. Ayrıca sağlam bakıyorlar.

    Satıcıda başında dursaydı da göreydi madem duman attığını. Zaten değişen var denilince tepkisi bana oldu. Bana niye diyorsun git bakan adama söyle dedim. Kimi ustalar var ki motorun sesinden bile anlar. Bu araç yağ yakıyor değil mi? der..

    İyi de ankara da yetkili ağaçlı ford servisi var, 80TL gibi bir fiyata kardeşimin aracını ekspertize sokmuştuk. en ince detayına kadar incelemişlerdi aracı hatta steteskop gibi bir cihazla motor pistonlarını dinlemişlerdi vuruntu yapıyor mu diye. Diğer ford yetkili servisleri ekspertiz yapmıyor ankarada. Yani 150-200tl lik fiyatı size kim söyledi bilmiyorum.

    Sizin gittiğiniz tarz ikinci el ekspertiz yapan yerler bence hiç güvenilir değil. Değişen olayını da tam olarak bilemezler, sadece boya ve bilgisayardan beygir gücünü bilirler. Ki zaten 2006 model için 2-3 beygirlik düşüş gayet normal.

    Motorun yağ yakma durumu ve bitmişlik durumu benim bildiğim egzozdan çıkan mavi duman ile anlaşılıyor. yeni motorlarda üfleme herzaman oluyor. motor kapağından siyah duman kesinlikle normal değil ama siz görmediğinize göre yine de satıcıya haksızlık yapmış olabilirsiniz. Adam aracına güvenmese yetkili servise gidelim demez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi d_hamen -- 15 Kasım 2011; 23:20:07 >
    _____________________________
    hesapsat.net - Sosyal medya hesaplarını güvenle alın veya satın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: d_hamen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stones_

    quote:

    Orijinalden alıntı: d_hamen

    [

    İyide motor kapağı açılıyor, açıldıktan sonra duman attığını görüyorsun, (ben o arada bakmıyordum kardeşim görmüş) zaten elemanda söylemiş ve raporuna eklemiş. Zaten duman atması durumu, aracın beygir gücü kontrol edilirken biraz zorlanıyor. O esnada belli ediyor. Mantık olarak böyle belli olur yani.

    Servise gidelim diye tutturdu, bende dedim, 150-200 lira servise veremem. Varsa senin bildiğin araç test yeri buyur götür. Ama ustasını ayarlayan da vardır tabi. Benim gittiğim yer kesinlikle taviz vermeyen bir yer o konuda. Öyle ki, pazartesi günleri bile tıklım tıklım, boş kalmıyor. Biri gidiyor diğeri geliyor. Çoğu yerde 70 liradır baktırması. Çünkü müşteri fazla olmadığı için. Gittiğimiz yer sürümden kazanayım diye fiyatı uzun süredir 50 lira. Ayrıca sağlam bakıyorlar.

    Satıcıda başında dursaydı da göreydi madem duman attığını. Zaten değişen var denilince tepkisi bana oldu. Bana niye diyorsun git bakan adama söyle dedim. Kimi ustalar var ki motorun sesinden bile anlar. Bu araç yağ yakıyor değil mi? der..

    İyi de ankara da yetkili ağaçlı ford servisi var, 80TL gibi bir fiyata kardeşimin aracını ekspertize sokmuştuk. en ince detayına kadar incelemişlerdi aracı hatta steteskop gibi bir cihazla motor pistonlarını dinlemişlerdi vuruntu yapıyor mu diye. Diğer ford yetkili servisleri ekspertiz yapmıyor ankarada. Yani 150-200tl lik fiyatı size kim söyledi bilmiyorum.

    Sizin gittiğiniz tarz ikinci el ekspertiz yapan yerler bence hiç güvenilir değil. Değişen olayını da tam olarak bilemezler, sadece boya ve bilgisayardan beygir gücünü bilirler. Ki zaten 2006 model için 2-3 beygirlik düşüş gayet normal.

    Motorun yağ yakma durumu ve bitmişlik durumu benim bildiğim egzozdan çıkan mavi duman ile anlaşılıyor. yeni motorlarda üfleme herzaman oluyor. motor kapağından siyah duman kesinlikle normal değil ama siz görmediğinize göre yine de satıcıya haksızlık yapmış olabilirsiniz. Adam aracına güvenmese yetkili servise gidelim demez.

    Zaten dediğim gibi kardeşim görmüş. Görür görmez yanıma gelip söyledi zaten motor duman atıyor diye. Bilmiyorum kimden duydum yetkili servis pahalı olur olayını ama kendimde Jetta alırken servise gitmiştim, 100 lira almışlardı sanırım. Bir dahaki sefere soruşturacağım.
    _____________________________
    Pragmatistler işine geleni, idealistler hayal ettiğini savunur.
    Ben gerçeği söylerim. Acıtsa bile.

    Pragmatist fırsat kovalar, idealist kural…
    Ama hayat ikisinin de kitabına uymaz.
    Ben gerçekleri seçtim: realistim.




  • Satıcının söylediği sorunlar dışında bir sorunla karşılaşılırsa tabi ki ücreti satıcı öder, arkadaşlar da belirtmiş zaten. Keşke ödemeseydiniz hocam.
    _____________________________
    Nokia Şarjı Bulunur
    Çağrılık Kontör Mevcuttur
    Okeye 4. Tavlaya 2. Olunur
    Adres Tarif Edilir.
  • normalde alıcı öder ancak satıcı ile anlaşmak gerekir gitmeden önce adını koymak gerekir.başka bişey çıkarsa sen çıkmazsa ben öderim demelisiniz.
    _____________________________
  • Alıcısı ödemeli her durumda. Araba alıyorsunuz, 50 TL'lik pazarlık mı olur...

    2006 Vectram vardı, alırken servise götürdüm, darbesiz boyasız 70 bin km' de dendi. Arabayı altı ay kullanıp 90 Binde sattım; alıcısı servisi, sanayisi, anlayan arkadaşı 2 gün boyunca göstermedik yer bırakmadı. Tam 1 yıl sonra yanında 4 kişiyle geldi; bana sattığın araç 2009 yılında (bense 2010 Şubat'ta alıp Temmuz'da satmışım) 170 bin bakımına girmiş, Adana'da dedi... Sene olmuş 2011. 13 ay sonra satmak istediğinde yetkili servis farklı bir rapor düzenlemiş...

    Şimdi aynı durumu düşünelim; araç bildiğim kadarıyla 90 bin km'de, darbesiz, boyasız bir araç. Aldık gittik servise; ekspertiz dedi ki araçta 1 parça boya, 1 parça değişen var... Ben niye ödeyeyim; alırken başka ekspertiz raporu verdiler bana. Böyle saçmalık olur mu?

    Başka bir olay daha; 2007 Corollam vardı, takla attı, yetkili serviste kaskolu diye ilkin 3 parça boya lazım dedikleri halde arabada darbe görmeyen yerleri de boyadılar. Sağ taraf hariç komple boya oldu araç... 1 yıl sonra satmak lazım oldu; 3 ayrı alıcıyla 2 ayrı yerde kontrol ettirdik. 1. ekspertiz raporunda komple boyalı, 2. sinde 4 parça boyalı, 3. sünde 5 parça boya var dediler... Değişenleri de aynı şekilde farklı farklı yazıldı. Aynı usta bile 1 hafta öncesinde verdiği raporla çelişebiliyor, o zaman anladım.

    Araba alırken 200-300 TL' de bunun için koymalı bir kenara. Madem adamın sözüne itibar etmiyoruz; değişen, boyanan, motorunda, yürüyeninde arıza çıkarsa pazarlıkla düşülür ama ekspertiz raporunu sen öde, almıyorum demek tuhaf bence..
    _____________________________
    Mazda Speed 3 MPS




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belash



    Arkadaşım zaten araç alırken böyle bir şey olur mu. Expertiz parasını sen öde gibi. 17.850 e anlaşmak istedim. Yok dedi 18 bin, expertiz benden olsun paradan düşeriz dedi. Kaportasını vs geçtik. Araç yağ yakıyor diyorum, duman atıyor diyorum. Şimdi satıcı gelip, ben nereden bileyim motoru duman atıyormuş diyemez. Kendi bindiği araç değil mi? Demek ki bakımlarını aksatmış. Zaten yolda, satmayı düşünmüyordum da, ford bayisine götürsem takasta bu fiyata alırdı da. Götürseydin madem niye satıyorsun bu şekilde? Laf salatası yaptı.
    _____________________________
    Pragmatistler işine geleni, idealistler hayal ettiğini savunur.
    Ben gerçeği söylerim. Acıtsa bile.

    Pragmatist fırsat kovalar, idealist kural…
    Ama hayat ikisinin de kitabına uymaz.
    Ben gerçekleri seçtim: realistim.
  • Anlam veremiyorum bu cümlelere bir türlü;
    motor üflüyor, peki üfleyen bir motor aşınmaya bağlı üflüeme yapıyorsa nasıl 75 bg lik araç 72 bg çıkar.
    boyalı denen parça değişmişde denebilir. Boya yaparken düzeltme gerekebilir bunun için atıyorum kapı veya çamurluklar sökülür düzeltilir yerine takılır. buna bakan usta da değişmiş der. şayet atıyorum kapı değişmişse veya çamurluk değişmişse kaput değişmişse ne olur. sökülüp boyanır yerine takılırsa ne olur.

    ilan için söylüyorum istenen fiyat güncel piyasa ile uyumlu gibi.
    araba alırken alıcı kişi 50 yi 100 aramamalı temiz araba almak istiyorsa. Araç satan kişiler peryagmber değilki her söyledikleri doğru olsun inanılsın. Bunlara takılıyorsanız 2.el araç almayın.
    Pert ten toplanan araca aynı renk araçtan parça takılıp satılsa o expertizemi güveneceksiniz yolda giderken yada kaynakla birleştirilen arka - ön yapılmış araçlara binseniz expertizi sağlam olsa ne yazar.
    Aklınıza yatıyorsa hiç düşünmeyin alın sıkılınca az bir değer kaybıyla satarsınız. Piyasası olan tutulan bir araç çünkü.Dizel araçlar kolay kolay arıza vermiyor yakıt kalitesi ile ilgili olan arızalar hariç. Bakımları serviste yapılmışsa 400.000 kmyi ufak tefek masraflarla görür.Kendimde aynı araçtan kullandım ordan biliyorum.

    Kendimden örnek vereyim araçlarımı satarken bildiğim şeyleri alıcıya söylerim ama 2.el araç olduğunu kul yapısı olduğunu araca başka değerler yüklememsini begendiyse aklına yattıysa almasını söylerim. Arabayı bir avuç civata olarak değerlendirmesini söylerim alırsa alır almazsa almaz zaten.
    Bİr gün aracımı satarken 2. el almış olduğum bir araçtı serviste expertiz yaptırdı alıcı ve tamponu boyalı çıktı. Alıcı hemen fiyat kırmak istedi ama az buz bi rakam değil komple boyalı muamelesi yaptı mezarcı arkadaş neyse bende expertizi ödemesini istedim ve kendisine aracımı satmak istemediğimi söyledim. Kusur bulup para kırıp fırsatçılık yaptığını düşündüğümü söyledim. Paşa paşa ödedi ücreti akşamda aradı istediğim fiyattan aldı arabayı çökta memnun kaldı.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonata007dr

    Anlam veremiyorum bu cümlelere bir türlü;
    motor üflüyor, peki üfleyen bir motor aşınmaya bağlı üflüeme yapıyorsa nasıl 75 bg lik araç 72 bg çıkar.
    boyalı denen parça değişmişde denebilir. Boya yaparken düzeltme gerekebilir bunun için atıyorum kapı veya çamurluklar sökülür düzeltilir yerine takılır. buna bakan usta da değişmiş der. şayet atıyorum kapı değişmişse veya çamurluk değişmişse kaput değişmişse ne olur. sökülüp boyanır yerine takılırsa ne olur.


    ankarada expertiz işinin içinde bulunduğum için cevap vereyim:
    1- motor aşınmaya bağlı üfleyebilir ama beygiride fazla çıkabilir. turbo yağ basıyordur 70 bg lik araç 80 bg çıktığınıda gördük. lifte kaldırınca turbodan yağ damlıyordu.
    2- bize gelen araçlarda boya testinde verilen raporda şayet parça sökülüp takıldıysa kendini çok rahat belli ediyor. rapora boyalı + sökülüp takılmış yazıyoruz, alıcıya durumu anlatıyoruz.
    dediğiniz gibi sökülüp takıldıysa ne olur değişmişse ne olur ikiside aynı şey. ama kaput değişecek kadar darbe aldıysa %80 ihtimal iyi darbe yemiştir. çamurluk ya da kapılar değişmişse direklerin ya da şasenin işlem görüp görmemesine göre muamele yapılmalıdır. atıyorum ön çamurluk değişmiş şasede hiç birşey yok olabilir normaldir ha düzeltilip boyanmış ha değişmiş. insanları anlamak mümkün değil. 1 parça boya çıktı diye bozulan pazarlıklar gördüm onlarca.

    3- ankarada iddalıyızdır.
    _____________________________




  • bu tip konuların baştan konuşulmasında yarar var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DemirAtlı -- 16 Kasım 2011; 3:56:24 >
    _____________________________
    гi∂єг ๏ภ tђє รt๏г๓
  • 5 senelik dizel fiesta motoru bitik enkaz olmuş bakımlı olsa o km de 2006 model motoru bitmez rektefiye olsa 20 bini geçti değermi değmez sağlamı zaten daha ucuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unixslax -- 16 Kasım 2011; 4:12:00 >
    _____________________________
  • Sen ödemelisin çünkü adamın dediğinin dışında birşey yok. Değişen olup olmadığı yapılan expere göre değişebilir. Yani birisinin değişmiş dediğine diğeri değişmemiş diyebiliyor. Ayrıca parçalar boyanmak için sökülüp takılabiliyorda. Bu değiştiği anlamına gelmez.
    Ayrıca 146.000 km olan bir araca bakmaya gitmişsiniz. Tamircinin motor hakkında söylediği doğru. Siz neden daha sonra adama yok niye öyle dedin böyle dedin diyorsunuz?
    Madem o kadar anlıyordunuz götürmeseydiniz ve kendiniz baksaydınız.

    Benim anladığım kadarı ile ( Yanlışta olabilir ) ekspertiz parasıda ödememişsiniz.

    Arkadaşım ben yetkili serviste ekspertiz yaptırdım. İki ayrı şehirde. Sonra aracımı satarken yine bu servislerden birisine ekspertize gittik bir ay sonra. Bana orjinal ve boyasız raporu veren aynı servis bu sefer sağ iki kapı harici komple boyalı diye rapor çıkardı. Üstüne 80 TL daha servis parası aldı. Satışımız bozuldu. O an elimdeki iki raporu dürüp bir taraflarına sokasım geldi. Fiat markası.

    Bence siz eksperlere filan fazla takılmayın derim. İki, üç yere göster öyle al.
    _____________________________


    TODAY TOMORROW TOYOTA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonata007dr

    Anlam veremiyorum bu cümlelere bir türlü;
    motor üflüyor, peki üfleyen bir motor aşınmaya bağlı üflüeme yapıyorsa nasıl 75 bg lik araç 72 bg çıkar.
    boyalı denen parça değişmişde denebilir. Boya yaparken düzeltme gerekebilir bunun için atıyorum kapı veya çamurluklar sökülür düzeltilir yerine takılır. buna bakan usta da değişmiş der. şayet atıyorum kapı değişmişse veya çamurluk değişmişse kaput değişmişse ne olur. sökülüp boyanır yerine takılırsa ne olur.



    quote:

    Orijinalden alıntı: demon




    Ortada yanlış anlaşılma var. Motor üfleme ile kalmayıp DUMAN attı diyoruz. Ben boyalısında, değişenin de değilim. Neyi varsa dürüstçe söylesin. Motor yağ yakıyor. Siz hiç haftada 1 yağ isteyen araç sürdünüz mü?

    Sevgili demon, araç test parasını ben ödedim. Ben değişeninde değilim diyorum ama motor DUMAN attı diyorum. Ne demek yani 146 binde araç alıyorsunuz ne bekliyorsunuz ki filan? Ne alakası var yani her 150 bini geçen araç, duman atıp yağ mı yakıyor? Kardeşimde 92 model Bmw var neden böyle bir sıkıntısı yok?

    Bu düşünce ile insanları resmen teşvik ediyorsunuz adeta km ile oynayın, düşürün 100 bin üstünde ise diye? Tamircinin yorum yapma hakkı yok bu konuda. Bazı arkadaşlarında dediği gibi eğer anlamıyorsanız bu işlerden tamirciye inanırsınız. Yok anlıyorsanız benim gibi vaz geçersiniz.

    Bakın bu işlerde uğraşan bir ustamız var yanılmıyorsam. Buyrun kendisine sorun.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast




    Motor duman atması ne demek arkadaşa izah eder misiniz rica etsem? Ve 146 bin km araç alıyormusum, bu durum normal bişi ona göre..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stones -- 16 Kasım 2011; 15:29:30 >
    _____________________________
    Pragmatistler işine geleni, idealistler hayal ettiğini savunur.
    Ben gerçeği söylerim. Acıtsa bile.

    Pragmatist fırsat kovalar, idealist kural…
    Ama hayat ikisinin de kitabına uymaz.
    Ben gerçekleri seçtim: realistim.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.