Şimdi Ara

SiLENT HiLL DOWNPOUR (PS3 ANA KONU) EFSANE GERi DONDU OYUN CIKTI (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
752
Cevap
1
Favori
27.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hakikaten merak uyandırıcı detaylar bunlar. Oyunun her tercihimizi bize alternatif olarak geri döndürmesi Shattered Memories'in bel kemiğiydi. Eğer böyle bir şey yaparlarsa defalarca oynanabilir bir oyun olur, şahane olur. Kamera açılarıyla ilgili bilgiler de oyunda hakkıyla uygulanabilirse yaşadık demektir. SH1'in girişindeki çıkmaz yoldaki kamera, SH2'nin başındaki tuvaletin karşısındaki tel örgülere yaklaşıp uzaklaşan kamera falan ne kadar harikaydı... Bu arada Game Informer'ın taramalarında çok ilginç sahneler anlatılmış. Oyunun bir kısmında kara duman(Lost tadı alan :) tarafından kovalanacakmışız. SH3'teki kırmızı dumana benzeyecek herhalde.
  • Tek istediğim nişan alıp hedefi vurma sistemini HC deki o berbat halinden alıp ya adam gibi değiştirsinler ya da hiç yapamıyorlarsa 12 sene önceki gey gibi koşan Herri abimiz gibi en basitinden otomatik nişan alıp yaratıkların ağzına ağzına şarjörleri boşaltmamıza olanak versinler. O ağzı yanlamasına açılan iç güveysinden hallice kertenkeleyi ağzının orta yerine denk getirdiğimiz iki şotgan ( yoksa rayfıl mıydı?) fişeğiyle yere seriyorduk ya, ha işte o ruhu (ne ruhmuş be arkadaş ) versin , olmadı veriyormuş gibi yapsın ona da tavım. Budur. Yoksa hikayeydi senaryoydu derin karakterdi bunlar kolay. Yine bi elemanın bir aile ferdi ölür, bir mektup bir telgraf bir mesaj gelir hoop, 20 sene önce tatil yaptıkları Toluka Leyk yakınlarına gider, maceraya koyulur, al sana hikaye , en kolayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canned

    Hakikaten merak uyandırıcı detaylar bunlar. Oyunun her tercihimizi bize alternatif olarak geri döndürmesi Shattered Memories'in bel kemiğiydi. Eğer böyle bir şey yaparlarsa defalarca oynanabilir bir oyun olur, şahane olur. Kamera açılarıyla ilgili bilgiler de oyunda hakkıyla uygulanabilirse yaşadık demektir. SH1'in girişindeki çıkmaz yoldaki kamera, SH2'nin başındaki tuvaletin karşısındaki tel örgülere yaklaşıp uzaklaşan kamera falan ne kadar harikaydı... Bu arada Game Informer'ın taramalarında çok ilginç sahneler anlatılmış. Oyunun bir kısmında kara duman(Lost tadı alan :) tarafından kovalanacakmışız. SH3'teki kırmızı dumana benzeyecek herhalde.


    evet kamera açıları atmosferi etkileyen birşeydi
    oyuna sinematik hava katıyordu sh3 ve sh4 te de aynı durum vardı ve oyunu aksiyon oyunlarından ayırıyordu







  • benim şuana kadar oynadığım en iyi silent hill



    topic dismiss
  • silent hill 4 the room

















  • yeni gelen haberler ümit verici ama gameplay görüntülerini görmeden fazla ümit etmemeliyiz çek yapımcıların bu tür oyunlarda ne kadar tecrübeli oldukları tartışılır..
    ayrıca keskinbalta'ya teşekkürler resimler için.. bir an tekrar oynayasım geldi

    HC'yi savunan arkadaşlar için birşeylerde söylemek isterim..
    senaryo bakımından bu oyunu hiçbir zaman küçümsemedim ancak genel olarak bakıldığında ciddende bu oyunu sh stiliyle yakından uzaktan bir bağlantı göremedim
    daha önceki serileri oynamış sıkı bir sh fanı olarak HC' gibi bir oyunu sırf ticari kaygılar yüzünden aceleye getirildiğini bu yüzden oyunun bu kadar eleştirilere maruz kaldığını düşünüyorum(tabi yapılan eleştirilerin tamamında doğruluk payı vardır bunada inaniyorum)

    hatta oyunu oynarken silent hillmi oynuyorum yoksa "the suffering" mi oynuyorum bir anlam veremedim(bunuda bir itiraf olarak sayabiliriz..hoş "the suffering" de bile o kadar aksiyon olduğu halde o gerilim atmosferini yaratabilen bunu başarabilen nadir oyunlardan birisidir)

    Aynı hatanın bu seridede yapılmaması(nı) umuyorum..




  • The Suffering'de kameradan kendinizi gördüğünüzde arkanızdan yaklaşan eleman, odada kısılmış kaldığınızda "aha battık" derken karşıdan camı kırarak odaya dalan yaratık gibi oynanışı ilginçleştiren sahneleri esgeçsem bile o iğnelerden oluşan düşman yeter bana korkmak için. Ne uğraştırıyordu be.

    İşin özü keyfinize bakın arkadaşlar. Homecoming oynanabilir bir oyundu. Ps3 veya bilgisayarımın o sıralarda olmaması sebebiyle internet kafeye gidip saatlerce oynadığım gerçeği değişmiyor sonuçta. Ama oyun bittikten sonra "Birde şöle şöle yapayım tekrar oynayayım" demiyorsam o oyunda bir sorun vardır. Silent Hill olarak en azından. The Room ismiyle çıkması gerektiğini iddia ettiğiniz 4. oyun bile Silent Hill ismini hakkıyla taşırken, bu oyun Homecoming ismiyle çıksa ve müziklerini Akira Yamaoka yapmış olsaydı, işte o zaman "Güzel olmuş kesin deneyin. Özellikle Silent Hill ve Resident Evil severleri oyalayabilir" diyebilirdik.

    Bu kadar konuşmanın ana fikri nedir? "İnşallah Downpour için yukardaki lafları söylemeyiz" olacaktır benim açımdan. "Eski SH oyunlarına geri dönme çabasında umut var" diyebilirsek bile yetecek benim açımdan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ICOSolidEye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pyramid_Head
    Ben daha önce sizin gibi değerlendiriyordum Silent Hill oyunlarını. Bilgi sahibi olunca yanıldığımı anladım. Bunu dile getirdim. Ancak tabii ki de sende bunu anlayacak kapasite yok malesef. Anlayabilseydin, seninle ve diğer kişilerle dalga geçmediğimi, aksine senden daha insanca konuştuğumu anlardın. Ancak bu iyilikte bir çizgi sonrası değişir. Bu yüzden bu mesajda biraz çizgiyi geçmemi sağladığın için kaba konuştum.


    Silent Hill seven biri olarak çıkıp HomeComing'i eleştirenlere karşı savunuyorsan, kusura bakma ama senin SH hakkında hiç bir bilgiye sahip olmadığın anlamına gelir bu olay! Hani SH oynamaya sadece Homecoming ile başlamış biri olsa ve şu yorumları yapsa tamam diyeceğim, eski oyunları oynamış bir insanın bu yorumları yapması pek sağlıklı değil, bilmiyorum yazdıklarını göndermeden önce okuyor musun? Yorumlarını okurken HC'den önce çıkan SH oyunlarını oynadığından şüphe duymaya başladım açıkçası.

    Konami ve Capcom'un para adına Resident Evil ve Silent Hill serilerini hayranlarının gözü önünde batırdığını bugün az çok herkes biliyor, bilmeyenlerin de yorumları örnekte olduğu gibi ortada. RE5 hadi neyse yeterli ilgiyi gördü ve çoğu yerden olumlu eleştiriler aldı, Takeuchi bile bu kadaranı beklemiyordu. Gerilim adına bir şey veremese'de, eski karakterler ve aksiyon unsurlarıyla defalarca oynanacak bir oyun, zevkli bir oyun. HC için aynı şeyleri söylemek mümkün değil, çünkü resmen seriye hakaret eden, ilk dört oyun ile alıştığımız SH atmosferinin içine eden bir oyundan başka bir şey değil. Bunun savunulacak bir tarafını göstermeye çalışmayın.

    Silent Hill'in en iyilerden biri olmasının sebebi yıllardır saf korkuyu çok başarılı yansıtmasından ve atmosferinden kaynaklıyor. Tabii sadece ilk dört oyunu baz alırsak. Eski oyunlarda bir koridoru yarım saatte tamamlarsın, 50 küsür odaya girersin, bir şey bulamazsın ama o odanın kapısını açarken afedersin ödün bokuna karışır. İşte bu SH ruhu demektir ve ne yazık ki Homecoming bu ruhu asla yansıtan bir oyun değil, dolayısıyla gerçekten SH oyunu olduğu tartışılır, hatta tartışılması bile gereksiz. SH'nin ilk dört oyununda karakterler her zaman karşılaştıkları durumlarda çaresiz kalırlar ve panik yaparlar, bunu yüz ifadelerinden tut, o anki hareketlerinden anlarsın. Gelin görün ki HC'de yönettiğimiz Alex ne olursa olsun aynı tepkiyi veren, her yaratığa karşı göğüs geren bir karakter! Dolayısıyla karakterin üzerindeki o gerilimi hissetmek mümkün değil. James'in Piramit kafayı ilk gördüğü sahneyi tekrar bir izleyin bakalım.

    Akira Yamaoka faktörünün'de HC denen oyun sayesinde artık olmayacağını ve bunun gerçek SH hayranları için ne demek olduğunu söylememe de gerek yok herhalde! Tartıştığımız şeyin en güzel cevabı ve özeti Yamaoka kaybıdır benim için...

    evet peki adam silent hill oynamadı diyelim sende oynadın (böle konuştuğna göree) anlat bakim bana Sh ile ilgili The order tarikatı tartışma sonucu kaça bölündü mezhepleri ve liderlerini, amaçlarını beyaz claudiye nderi kim bulmuştu ilk kimin üzerinde denenmiştir ne gibi etkileri vardır yaza yaza bitmez daha çok var ama kısa bişe yazayım dedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kasatka


    quote:

    Orijinalden alıntı: the_cooler_king


    quote:

    Orijinalden alıntı: keskinbalta


    şuraya akira yamaoka gelip başka bir nick ile yorum yapsa eminim onu da anlamıyor diye eleştirirsin



    +1

    Konami bile Hamkomink in ne kadar berbat bir şey olduğunu kabul etmişken... Bu kadar insan yanılıyor yani 6 sayfa boyunca yazılanlar ortada, Hamkamink Silent Hill adı altında çıkan oyunlar arasında en berbatı, en rezili en b.ktanıdır. Satış rakamları, tüm dünyada oynayanların yorumları bunun en açık örneğidir.


    Hocam 2 mesajda adamin ne oldugunu, anlaman lazimdi .
    Diyorum ya daha ileri gitsen adam en aptal ozelligi bile O ONUN FARKI, O FARKINDALIKTAN ZEVK ALMAYI DENEDIN mi diycek kadar kafa icinde ki organ sulanmis :)
    Iyisi mi onlari biz yine SH turkiyede otlamaya birakalim :) (bu laflari etmezdim ama ordan gelip burdakileri kucumseyince bu tur laflarin gelmesini de kabullenmis oldular)

    bu arada nickinin anlamını biliyorsun dur diye umud ediyorum ama(nadeyus tı znayeş şto eta znaçet) otlanmak kelimesi sana yakışmadı çok ayıp bu arad küçümseyen yok sadece tartışıyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canned


    quote:

    Orijinalden alıntı: anonimm

    bulmacaların azlığı demişsin sölesene SH3 te kaç tane bulmaca var ayrıca piramit kafa haklı her nölüme aynı yaratıklarımı koyacaklar eski silent hill atmosferinden şaşmamak için örnek 10 tane silent hill oynunun 10 unda da pyramid head var sıkıcı olmazmıydı.atmosfer diyosunuz ozman grafikler değişmesin atmosfer aynı kalsın örnek grafikler silent hill 2 ve 3 gibi olsun ve hiç değişmesin bölece eski silent hill atmosferide yerinde kalır. nasıl istediğiniz bu galiba çok güzel olurdu ozman dimi ?? kısacası anlayan anlar silent hill sandığınızdan da derin bir mevzu çıkan her oyunun da nazlanmadan ve kaprislenmeden oynarım babalar gibi gerisini beğenmeyenler düşünsün
    Evet, SH3'te hiç bulmaca yoktu. Hatta Bulmaca seviyesini de laf olsun diye seçiyorduk.
    Neyse... Downpour'a dönüyorum artık tamamen. Umarım çok iyi çıkar da utanan ben olurum.


    vlla bencede inşlh iyi bir oyun çıkar ortaya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ICOSolidEye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pyramid_Head
    Elbette eski korku ruhunu yansıtamıyor. Bu konuda sana katılıyorum.
    Homecoming Özünden koptu mu? Özünden hiçbir zaman kopmadı. Ancak tam olarak seriye tam oturmadı..


    HC eski korku ruhunu yansıtamıyor lafıma katılıyorsunuz, sonra özünden kopmadı diyorsunuz?! Açıkçası bu yorumdan sonra gerçekten Silent Hill hakkında yeterli bilgiye sahip olmadığınızı görmüş olduk. Çünkü Silent Hill'in özü ''korku ruhudur'' ve daha bunu bilmeden başka insanlara gidin SH hakkında bir şeyler öğrenin deme hakkınızın olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca rakiplerinden geri kalmamak için 5 dakikada inceleme yazıp sitesinden yayınlayan bir DERGİ'nin bünyesinde yapılan yorumları, eleştirileri örnek almak ne kadar doğurudur bilemeyeceğim.

    Hâlâ Homecoming'i SH sıfatı altına alarak, savunulacak taraflarını göstermeye çalışıyorsunuz... Önceki yorumda yazdıklarımı içinde bulundurmayan bir oyuna Silent Hill denmez. Bu kişisel görüş değil; genel düşüncedir, tabii Silent Hill hayranları için...

    abi işte hata burda bilincinize krorku diye kazınmışş (ayrıca düzelteyim piskolojik korku) tamam korkusu da var fakat konunun özünü bilmeden nasıl bir yargıya varabiliyosunuz hala anlamış değilim allah aşkına bana silent hillin hikayesini baştan sona kadar anlatabilecek var mı?? bunu sormamın nedeni yukardaki arkadaşımızın silent hill oyununu piramit kafanın oynamadığına dair kesin bir kanaat getirmesi dir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pyramid_Head


    quote:

    Orijinalden alıntı: ICOSolidEye
    quote:

    Orijinalden alıntı: Pyramid_Head
    Elbette eski korku ruhunu yansıtamıyor. Bu konuda sana katılıyorum.
    Homecoming Özünden koptu mu? Özünden hiçbir zaman kopmadı. Ancak tam olarak seriye tam oturmadı..


    HC eski korku ruhunu yansıtamıyor lafıma katılıyorsunuz, sonra özünden kopmadı diyorsunuz?! Açıkçası bu yorumdan sonra gerçekten Silent Hill hakkında yeterli bilgiye sahip olmadığınızı görmüş olduk. Çünkü Silent Hill'in özü ''korku ruhudur'' ve daha bunu bilmeden başka insanlara gidin SH hakkında bir şeyler öğrenin deme hakkınızın olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca rakiplerinden geri kalmamak için 5 dakikada inceleme yazıp sitesinden yayınlayan bir DERGİ'nin bünyesinde yapılan yorumları, eleştirileri örnek almak ne kadar doğurudur bilemeyeceğim.

    Hâlâ Homecoming'i SH sıfatı altına alarak, savunulacak taraflarını göstermeye çalışıyorsunuz... Önceki yorumda yazdıklarımı içinde bulundurmayan bir oyuna Silent Hill denmez. Bu kişisel görüş değil; genel düşüncedir, tabii Silent Hill hayranları için.

    Hikâye olmadan, korku ruhu hiçbirşeydir. Özünden tam olarak kopmadı çünkü hikâyesi seriye uygundu, atmosferi gayet güzeldi.

    Silent Hill'i gayet iyi biliyorum ;) .

    bu arada piramit kafa neden cezalandırlıdı ?? sırf sizle tartıştı diye mi ??




  • inşallah bu sefer güzel birşey yaparlar..
  • Pyramid Head neredesin

    quote:

    bu arada piramit kafa neden cezalandırlıdı ?? sırf sizle tartıştı diye mi ??






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OguzhanKeskinbalta -- 24 Ocak 2011; 0:48:23 >




  • Koymayın şu adamı tırsıyorum. İnşallah Downpour da böyle unutulmaz bir boss katar seriye. Piramit ve Walter'ın üstüne iyi gider.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canned

    Koymayın şu adamı tırsıyorum. İnşallah Downpour da böyle unutulmaz bir boss katar seriye. Piramit ve Walter'ın üstüne iyi gider.




    Pyramid Head














    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OguzhanKeskinbalta -- 19 Ocak 2011; 9:53:02 >




  • 37 ekranda nasil yapiyorsan altima ziciyordum eskilerde simdi 42`` de malak gibi bakiyorum.
    SH 1 zamanlarima gittim.
    Odaya giriyorsun altarnatif dunyada otelde yurudun zemin tel izgara. Odada bir sey yok ama asagida sessizligin icinde sise kiriliyor.
    Oda bos ama tirsiyorum arkadas.
  • Eski oyunların grafikleri yenilerine taş çıkartır. Çıkacak oyunun grafiklerinden fazla beklentim yok.
  • sh1'in tadı çok farklı zaten o piyano bulmacasını çözebilmek için iki gün uğraştığımı bilirim(o zamanlar tam çözümüde yoktu)
    birde sh1'de kasabanın karanlık boyuta geçiş yaptığı zamanlarda daha çok heyecan yapıyordum genellikle yaratıkları daha zor oluyordu sürekli kaçmak zorunda kalıyorduk..(ses efektlerin verdiği tırsma modu ise cabası)
    en yoğun duygularıda sh2de yaşadım özellikle diyorum bakın sh2 bir film olsaydı oscara bile giderdi o derece yani..(gerçi çekiliyor şimdi ama konusu sh3 deki olayları ele alıyor muhtemelen 2inci film bahar aylarında gösterime girebilir.. sh2 için ne desek boş kelimeler kifayetsiz kalıyor..)
    sh3 de daha karanlık atmosferlerde geçti çoğunlukla... yaratılan boss modelleri gayet güzeldi özellikle alessa'nın yansıması ile kapıştığımız o lunaparktaki sahne mükemmeldi hastanedeki aynalı odada karşı tarafta gördüğümüz manzaranın hali hala aklımda...
    sh4 de sh hayranlarını en çok tırstıran olay walter sullivan karakteridir bu adam ölmediği gibi sürekli peşimden gelmesine çok sinir olmuştum birde yanında Eileen gibi tatlı bir kız olunca ona zarar gelmesin diye sürekli uğraşmak zorunda kalıyordum birde walter'dan eğer o bebeği almışsanız ve o bebek sandığa konulursa ileriki bölümlerde o sandığın üstünde bebek resimleri oluyor sandık açılmıyor felan..eileenin odasında yatağın üstünde duran tavşanın ilerleyen bölümlerde sizi eliyle işaret eder gibi olması size bakması... odanın deli gibi tuhaflaşması..çocuk ağlamaları.. Joseph Scrieber adlı gazetecinin "Im watching you I'm always watching you" sesleri felan..kapının gözetleme deliğinden baktığınızda Henry'in hayaletiyle karşılaşma olayı size(help me pls help me) diye yalvarması... vs vs


    sh oyuncuların çoğuna sorsanız önce sağlam hikaye/atmosfer/sesler/ve en son olarak grafik derler bugun sh'nin 4 seriside halen oynanabiliyorsa buna ben buyuk alkış tutarım (tabi bunun neden olduğunu yeni yetme bebelere anlatamazsınız onlar crysis ile fear ile büyümüşlerdir çünkü)

    benimde çıkacak olan seriden beklediğim budur özellikle pc'yede çıkarsa çok sevinirim konsol portu olsun veya olmasın farketmez..(gerçi olmasada kiralar oynarız en fazla)




  • Bu yeni SH buram buram AW kokuyor
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.