Şimdi Ara

Sil süpür kullanamiyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.852
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Meraba arkadaslar bugun sil süpür kullanmak istedigimde Sil süpür kullanamiyorum Sil süpür kullanamiyorum onay veriyorum hata cikiyor bu sorun ile karsilaşan varmidir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Bimcell kullanıyorum sorun yok geçen haftanın hediyesi günlük 5gb hediyesi yatıyor altta sizin hat faturalı mı

    Sil süpür kullanamiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deryadeniz907 -- 27 Ekim 2021; 22:30:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uygulamayı silip tekrar kurun isterseniz.
    Faturasız Teknosacell hattımda kontrol ettim sıkıntı yok.
    Olmadı m.h ile görüşebilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • GENERALCELL kullanıcısına yanıt

    Arkadaşın hattı faturalı olabilir faturalı kullanan arkadaşım şimdi kontrol etti onda da aynı şekil sms fatura uyarısı çıktı faturasız hatlarda sorun yok anlaşılan


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deryadeniz907 D kullanıcısına yanıt
    Hattim faturali tt

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • deryadeniz907 D kullanıcısına yanıt
    Faturali hatta sikinti olabilir benim hatta faturali

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • deryadeniz907 D kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen faturalı.
    Belki yazılımsal bir problem olabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sil babuşşşşş
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • phasan P kullanıcısına yanıt

    E faturaya geçin 1 gb da kazanın


    SMS ya da e fatura olmanız lazım sil süpür kullanabilmeniz için


    1GB e-mail adresiniz yazıp 3008'e gönderin.

    Örnek: 1GB turktelekom@turktelekom.com -> 3008


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Zaten ben yillardir kagit fatura kullanmam ya sms yada e fatura kullanirim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • phasan P kullanıcısına yanıt

    E faturayı iptal edip tekrar deneyinn

    4 faturalı hatta sil süpür yaptım bugün


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Faturasizda sikinti yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • deryadeniz907 D kullanıcısına yanıt

    Yeni son aylarda faturaliya gecenlerde sıkıntı var galiba. 13. ayında olan faturalı hattımda sil supur yapiliyor,32 gün önce faturalıya geçen hattımda sil süpürden önce SMS faturayı onayla diyor. Zaten efaturadaydı. 2 hafta önce de carsamba yaptırmamıştı persembe düzelmişti.

    Gülü seven dikenine katlanır hesabı yıllardır Turk Telekomun Online İslemler işkencesine katlanıyoruz işte.

    Neyse ki benim acelem yok ctesi geceye kadar. Bakalım duzelecek mi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OkumadanAlma kullanıcısına yanıt

    Ben de uygulama üzerinden 2 aydır tl yükleyemiyordum sistem hep hata veriyordu bende bankacılık uygulamasından 2 ay boyunca 35 er tl yükledim bankacılık uygulamasında en az 35 tl yüklenebiliyor, bim de en az 30 tl (hattım bimcell kullandığım paket dost s aylık 23tl) uygulamada 25 tl yüklenebiliyor. Neyseki dün akşam uygulamadan tekrar tl yüklemeye kalktım bu sefer sorunsuz şekilde 25 tl yükleyebildim yıllardır itip kakmayla çalışan bir uygulamadan bahsediyoruz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OkumadanAlma kullanıcısına yanıt
    bu hafta sorun olfu uzun suredir faturali kullanirim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sorun hala devam ediyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tipik TT. 3 senelik hat sil süpür yapılmıyor


    Sil süpür kullanamiyorum
    Sil süpür kullanamiyorum
    Sil süpür kullanamiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Öyle birşey olabilir mi, Telekom kaliteliydi?

    Bimcellde sorunyok Sil süpür kullanamiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulboeu37 -- 29 Ekim 2021; 9:30:33 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bulboeu37 B kullanıcısına yanıt
    Kendi müşterisine Sil Süpür vermiyor ama yan operatörüne veriyor

    Bu arada sorun bendede var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Telekom kalitesi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bende sıkıntı yok

    Sil süpür kullanamiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.