Şimdi Ara

ŞİKE? SİZCE NEDİR? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
0
Favori
3.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç

    güzelim yarışın bitmesine 300-500 metre kala olursa insan huylanır diyorum okuma yazman da mı yok senin anladık mclaren fanatiğisin de...

    hayu bunun 300-500 umu var.glock kuru zemın lastıklerı ıle zaten vakıt kaybedıyor.

    ana konuda trelemetre verılerı var.oradanda anlasılacagı gıbı glock yaklasık 15 sanıye hamılton san daha yavas.
  • quote:

    güzelim yarışın bitmesine 300-500 metre kala olursa insan huylanır diyorum okuma yazman da mı yok senin anladık mclaren fanatiğisin de...



    anladık ferrari fanatiğisinde teknik bilgin zayıf olduğu için olayları çözemiyorsun . Bilenleri dinlemeni tavsiye ederim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç
    quote:

    Orjinalden alıntı: MMX 166
    kuru zemın lastıgı kullanan bırı vıraj da frenaj noktasını one ceker yanı erken fren yapar.vıraj cıkısı hızlanması gec olur.bunlar en temel bılgıler

    nasıl iyi bir jokey olmak için daha önce at olmak gerekmiyorsa iyi bir f1 izleyicisi olmak için pilot olmam gerekmiyor.dimi?
    yoksa yanlılıyormuyum?o yüzden neyi nasıl yorumlayacağımı soracak en son kişi sizlersiniz,geçelim...
     ŞİKE? SİZCE NEDİR?
     ŞİKE? SİZCE NEDİR?
     ŞİKE? SİZCE NEDİR?


    ıste dedıgım ss lerdede mevcut.glock vıraj oncesı fren noktasını one cekıyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: MMX 166


    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç

    güzelim yarışın bitmesine 300-500 metre kala olursa insan huylanır diyorum okuma yazman da mı yok senin anladık mclaren fanatiğisin de...

    hayu bunun 300-500 umu var.glock kuru zemın lastıklerı ıle zaten vakıt kaybedıyor.

    ana konuda trelemetre verılerı var.oradanda anlasılacagı gıbı glock yaklasık 15 sanıye hamılton san daha yavas.



    hayu diil yahu... ya hu yani.allahaşkına gibi bir kelime....
    neyse o resimde virajın sonunu görüyorsun dimi.o virajın bitiminde finish var.anlamadıysan bu şekilde anlatayım sana olayı.scumacher vardı istanbulda bir yarışta 7 tur yanlış lastikle yarışmak zorunda kalmıştı.aslında yanlış değil de uygun olamayan lastıkle.tam 7 tur arkasından baskı yedi en sonunda lastiği yarıldı artık yarış dışı kaldı geçildi.bu adam o kadar gelip(ki 2-3 dakika olmuştu yağış başlayalı)o yarışı bitiremiyorsa o bıraksın asıl f1 bilmemne olayını gitsin gazoz simit falan satsın.umarım anlaşabiliriz şimdi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkerinanç -- 2 Kasım 2008; 23:17:17 >




  • abi orda bırakın virajı arabayı bayır aşşa bıraksa kendiliginden fineşe gidecek. çaktırmadan sag sol yalpalar gibi yapıyor görmüyomusunuz benmi körüm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: V2


    quote:

    güzelim yarışın bitmesine 300-500 metre kala olursa insan huylanır diyorum okuma yazman da mı yok senin anladık mclaren fanatiğisin de...



    anladık ferrari fanatiğisinde teknik bilgin zayıf olduğu için olayları çözemiyorsun . Bilenleri dinlemeni tavsiye ederim

    ya yerim sizin tekniğinizi.gören de bunlar gelip gaza frene basıyor teknik ekibin yerinde lastiğe vites kutusuna bunlar karar veriyor sanacak.alemsiniz ya çok gülüyorum sizin gibilere...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç

    quote:

    Orjinalden alıntı: MMX 166


    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç

    güzelim yarışın bitmesine 300-500 metre kala olursa insan huylanır diyorum okuma yazman da mı yok senin anladık mclaren fanatiğisin de...

    hayu bunun 300-500 umu var.glock kuru zemın lastıklerı ıle zaten vakıt kaybedıyor.

    ana konuda trelemetre verılerı var.oradanda anlasılacagı gıbı glock yaklasık 15 sanıye hamılton san daha yavas.



    hayu diil yahu... ya hu yani.allahaşkına gibi bir kelime....
    neyse o resimde virajın sonunu görüyorsun dimi.o virajın bitiminde finish var.anlamadıysan bu şekilde anlatayım sana olayı.scumacher vardı istanbulda bir yarışta 7 tur yanlış lastikle yarışmak zorunda kalmıştı.aslında yanlış değil de uygun olamayan lastıkle.tam 7 tur arkasından baskı yedi en sonunda lastiği yarıldı artık yarış dışı kaldı geçildi.bu adam o kadar gelip(ki 2-3 dakika olmuştu yağış başlayalı)o yarışı bitiremiyorsa o bıraksın asıl f1 bilmemne olayını gitsin gazoz simit falan satsın.umarım anlaşabiliriz şimdi...

    sızın dedıgınız yagmur lastıklerı ıle kuru zemınde atılan tur sonrasında olusmustu.yanı orada sorun kuru zemınde yagmur lastıgının ısınarak cabucak ufalanması ıdı.

    burada ufalanma yok.aksıne kuru zemın lastıgı yagmurlu havada cabubak erıyıp bıtmez.fakat bır dez avantajı olur oda yola tutunamaz.
    buda altındakı suyu ıyı bıcımde tahlıye edememesınden gelen bır ozellıktır.aynıo ozellık hızlanmadada kendını gosterır.
    yagmur lastıgı kullanan hamılton kuru zemıon astıgı kullanan mglock a nazaran daha ıyı yol tutusu ve cekıs yakalar.

    cunkı kuru zemın lastıgı muhtemelen o anda ya patınaj cekıyordur.yada plot patınajı onlemek ıcın plot devır-gaz aralıgını kontrol edıyoırdur

    umarım acıklayıcı olmustur.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç


    quote:

    Orjinalden alıntı: k_t_destek
    Kasten yol verildiyse bile bu Glock'u bağlar.

    maalesef öyle olmaz.dünya toz pembe bir yer değil.kasıt varsa şampiyonluk el değiştirir...

    McLaren'in olayla bir ilgisi yoksa neden el değiştirsin?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç


    quote:

    Orjinalden alıntı: V2


    quote:

    güzelim yarışın bitmesine 300-500 metre kala olursa insan huylanır diyorum okuma yazman da mı yok senin anladık mclaren fanatiğisin de...



    anladık ferrari fanatiğisinde teknik bilgin zayıf olduğu için olayları çözemiyorsun . Bilenleri dinlemeni tavsiye ederim

    ya yerim sizin tekniğinizi.gören de bunlar gelip gaza frene basıyor teknik ekibin yerinde lastiğe vites kutusuna bunlar karar veriyor sanacak.alemsiniz ya çok gülüyorum sizin gibilere...


    görende adamlar kırk yıllık f1 pilotu sanacak...bi bunlar biliyor f1 i, diğer yorum yapanlar kazma...illa dedikleri doğru olacak...

    senin eklediğin ss lerdede belli oluyorki yarış çizgisi halen yeterli derecede kuru...ama glock nedendir bilinmez bu8na rağmen yavaşlama ihtiyacı duyuyor...




  • mmx 166@
    biliyorum neyin neden olduğunu merak etme.ama 2 tur önde gidip son 500 metrede yarışı veriyorsan bu artık yol tutuşla şunla bunla açıklanamaz.videoyu tekrar tekrar seyrediyorum en ufak bir yalpalama falan yok direkt gel geç diyor adam.yağmur başlayalı 1-2 sakika olmuş ve o kadar da ıslak değil zemin. bende diyorum size 2-3 turluk mezvzu olsa insan şüphelenmez normal karşılar ama bir viraj ötede finish varsa ve sen arkandakini bu kadar kolay geçiriyorsan;
    1-çok berbat bir pilotsun orda yerin yok,ki o ana kadar 5. olmuş adam demekki orada olmayı hakediyor.
    2-şike yapıyorsun,takım telsizinden emir geldi yol verdin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkerinanç -- 2 Kasım 2008; 23:33:27 >
  • ilkerinanç bilmiyorsun bari insanları küçümseyip seviyeyi düşürme. Senin yeyip yemenle olmuyor zaten gerçekler bunlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: V2

    ilkerinanç bilmiyorsun bari insanları küçümseyip seviyeyi düşürme. Senin yeyip yemenle olmuyor zaten gerçekler bunlar.

    ya sen neyi biliyorsun arkadaşım yarışçımısın teknik ekipmisin sen ne görüyorsan biz de onu görüyoruz yorum farkı oluyor bırakın bu janjanlı lafları.kimi küçümsemişim ben asıl"lan sen ne biliyon teknik bilgin yok bişeyin yok"tarzında öesaj atan sizsiniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç
    biliyorum neyin neden olduğunu merak etme.ama 2 tur önde gidip son 500 metrede yarışı veriyorsan bu artık yol tutuşla şunla bunla açıklanamaz.videoyu tekrar tekrar seyrediyorum en ufak bir yalpalama falan yok direkt gel geç diyor adam.yağmur başlayalı 1-2 sakika olmuş ve o kadar da ıslak değil zemin. bende diyorum size 2-3 turluk mezvzu olsa insan şüphelenmez normal karşılar ama bir viraj ötede finish varsa ve sen arkandakini bu kadar kolay geçiriyorsan;
    1-çok berbat bir pilotsun orda yerin yok,ki o ana kadar 5. olmuş adam demekki orada olmayı hakediyor.
    2-şike yapıyorsun,takım telsizinden emir geldi yol verdin...

    o ıkı turda pıst gıtgıde ıslanıyor.
    o ıkı turda glock hamılton un onunde fakat tur basına ortalama 15 sanıye kotu tur zamanı atıyor.ustelık glock kuru zemın lastıgı ıle yarısmaya devam ederken hamılton daha vettel e bıle gecılmemıstı.bu anlamda glock hamılton a yol verdı demek komık.

    ayrıca acaba sız kubıca nın mavı bayrakları dınlememesını ve hamılton u yavaslatmasına ne dıyeceksınız?bekıde o yavaslatmalar olmasa hamılton vettel e hıc gecılmeyecek

    ayrıca glock a gelen veya glock tan takıma gıden telsız konusmaları fıa tarafından dınlenıyor.yanı orada ıcınız rahat olsun.

    hamılton hakkı ıle sampıyon oldu.gecmıs olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 2 Kasım 2008; 23:37:25 >




  • quote:

    çok berbat bir pilotsun orda yerin yok,ki o ana kadar 5. olmuş adam demekki orada olmayı hakediyor.


    adam zaten 5. değildi öndekiler pit e girdiği için 5. oldu yarışı izlemedin galiba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MMX 166

    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç
    biliyorum neyin neden olduğunu merak etme.ama 2 tur önde gidip son 500 metrede yarışı veriyorsan bu artık yol tutuşla şunla bunla açıklanamaz.videoyu tekrar tekrar seyrediyorum en ufak bir yalpalama falan yok direkt gel geç diyor adam.yağmur başlayalı 1-2 sakika olmuş ve o kadar da ıslak değil zemin. bende diyorum size 2-3 turluk mezvzu olsa insan şüphelenmez normal karşılar ama bir viraj ötede finish varsa ve sen arkandakini bu kadar kolay geçiriyorsan;
    1-çok berbat bir pilotsun orda yerin yok,ki o ana kadar 5. olmuş adam demekki orada olmayı hakediyor.
    2-şike yapıyorsun,takım telsizinden emir geldi yol verdin...

    o ıkı turda pıst gıtgıde ıslanıyor.
    o ıkı turda glock hamılton un onunde fakat tur basına ortalama 15 sanıye kotu tur zamanı atıyor.ustelık glock kuru zemın lastıgı ıle yarısmaya devam ederken hamılton daha vettel e bıle gecılmemıstı.bu anlamda glock hamılton a yol verdı demek komık.

    ayrıca acaba sız kubıca nın mavı bayrakları dınlememesını ve hamılton u yavaslatmasına ne dıyeceksınız?bekıde o yavaslatmalar olmasa hamılton vettel e hıc gecılmeyecek

    ayrıca glock a gelen veya glock tan takıma gıden telsız konusmaları fıa tarafından dınlenıyor.yanı orada ıcınız rahat olsun.

    hamılton hakkı ıle sampıyon oldu.gecmıs olsun

    yukarıda resimler var dediğin olacak kadar ıslakmı pist değilmi.evet veya hayır yeterli cevap için.

    v2 ne demek istiyorsun arkadaşım pitstoplar mı kalksın yarışlarda anlamadım nereye varmamız gerektiğini?tabiki birileri pite girecek sıralamalar değişecek yazdıklarınızı okuyormusunuz ya post etmeden?




  • FIA,Ferrari yanlısı dendiğinde bu kuruluşun tarafsız olduğunu söyleyen bir çok kişi oturduğu yerden şikeyi görebiliyorsa Glocka ceza gelecektir.Ha olurda ceza gelmezse GLOck ve HAmiltona hakaret yağdıran birçok kişi bu iki isme özür borçludur ister kabullenin ister kabullenmeyin.

    ŞÖyle bir olasılıkta var;sözde şikeyi Ferrari takımı kabullenecek ve hiçbirşey yapmayacak artı sözde Ferrari yanlısı FIA bu olaylar karşısında Mclaren lehine karar alıp sessiz kalacak.Bak senZaman herşeyi daha iyi gösterecek buna eminim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç


    quote:

    Orjinalden alıntı: MMX 166

    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç
    biliyorum neyin neden olduğunu merak etme.ama 2 tur önde gidip son 500 metrede yarışı veriyorsan bu artık yol tutuşla şunla bunla açıklanamaz.videoyu tekrar tekrar seyrediyorum en ufak bir yalpalama falan yok direkt gel geç diyor adam.yağmur başlayalı 1-2 sakika olmuş ve o kadar da ıslak değil zemin. bende diyorum size 2-3 turluk mezvzu olsa insan şüphelenmez normal karşılar ama bir viraj ötede finish varsa ve sen arkandakini bu kadar kolay geçiriyorsan;
    1-çok berbat bir pilotsun orda yerin yok,ki o ana kadar 5. olmuş adam demekki orada olmayı hakediyor.
    2-şike yapıyorsun,takım telsizinden emir geldi yol verdin...

    o ıkı turda pıst gıtgıde ıslanıyor.
    o ıkı turda glock hamılton un onunde fakat tur basına ortalama 15 sanıye kotu tur zamanı atıyor.ustelık glock kuru zemın lastıgı ıle yarısmaya devam ederken hamılton daha vettel e bıle gecılmemıstı.bu anlamda glock hamılton a yol verdı demek komık.

    ayrıca acaba sız kubıca nın mavı bayrakları dınlememesını ve hamılton u yavaslatmasına ne dıyeceksınız?bekıde o yavaslatmalar olmasa hamılton vettel e hıc gecılmeyecek

    ayrıca glock a gelen veya glock tan takıma gıden telsız konusmaları fıa tarafından dınlenıyor.yanı orada ıcınız rahat olsun.

    hamılton hakkı ıle sampıyon oldu.gecmıs olsun

    yukarıda resimler var dediğin olacak kadar ıslakmı pist değilmi.evet veya hayır yeterli cevap için.

    v2 ne demek istiyorsun arkadaşım pitstoplar mı kalksın yarışlarda anlamadım nereye varmamız gerektiğini?tabiki birileri pite girecek sıralamalar değişecek yazdıklarınızı okuyormusunuz ya post etmeden?


    Pist ıslak olduğunu kimse tartışmıyor dikkat ettiysen hamilton yağmur lastiğiyle bile kontra yapıp duruyordu . Glockun durumunu artık sen düşün. Açıkcası ben böyle düşünüyorum . Sende de farklı düşünüyorsun. O kadar laf şavaşına rağmen ortak nokta bulamadık en iyisi birbirimizi yormayalım.




  • hailton gençliği verdiği heyecanla ve geçen sene kaybettiği şampiyonluğun tedirginliği ile yarışın sonuna doğru panik yaptı.hatta vettel e olmayacak pozisyonada geçildi işini zora soktu.yarışın sonlarına doğru yaptığı gereksiz saçmalıkların açıklaması yağmur değil yani.ki değiştirmiş adam laztiğini zaten...
    pist ıslak değilse bütün ukalaca yaptığınız yorumlar(sen ne biliyonki tekniğin neki tarzında)boşa gitmezmi onun için sordum o ıslakmı değilmi sorusunu...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç

    hailton gençliği verdiği heyecanla ve geçen sene kaybettiği şampiyonluğun tedirginliği ile yarışın sonuna doğru panik yaptı.hatta vettel e olmayacak pozisyonada geçildi işini zora soktu.yarışın sonlarına doğru yaptığı gereksiz saçmalıkların açıklaması yağmur değil yani.ki değiştirmiş adam laztiğini zaten...
    pist ıslak değilse bütün ukalaca yaptığınız yorumlar(sen ne biliyonki tekniğin neki tarzında)boşa gitmezmi onun için sordum o ıslakmı değilmi sorusunu...

    vettel e gecılmesındekı tek sorumlu kubıca.
    dıkkat ettıysenız 3 sanıyeye yakın olan hamılton-vettel farkı kubıca ya tur bındırırken 1.5 sanıyeye kadar dusuyor.

    nedense aklıma eskı sauber pılotu fantano geldı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç

    hailton gençliği verdiği heyecanla ve geçen sene kaybettiği şampiyonluğun tedirginliği ile yarışın sonuna doğru panik yaptı.hatta vettel e olmayacak pozisyonada geçildi işini zora soktu.yarışın sonlarına doğru yaptığı gereksiz saçmalıkların açıklaması yağmur değil yani.ki değiştirmiş adam laztiğini zaten...
    pist ıslak değilse bütün ukalaca yaptığınız yorumlar(sen ne biliyonki tekniğin neki tarzında)boşa gitmezmi onun için sordum o ıslakmı değilmi sorusunu...


    ben bildiklerimi paylaşmak istedim sen ukalık olarak görüyorsan o ayrı bir konu. Ben senden iyi biliyorum demedim hiç bir zaman. Durumu ve olabilecekleri anlatmaya çalıştım.Ama sen her defasında senmi biliyosun sanki pilotmusun havalarında cevaplar yazdın. Bazen bende greksiz cümleler sarfettim. Kafamdan uydurgum şeyler değil formula 1 in gerçekleri bunlar. Bana ukala demek için önce kendi mesajlarını bakabilirsin.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.