Şimdi Ara

ŞİKE? SİZCE NEDİR?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
108
Cevap
0
Favori
3.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 32
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ilkerinanç (19 mesaj) V2 (18 mesaj) MMX 166 (17 mesaj) 19 (6 mesaj) Rapator (5 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Spor >> Formula 1 >> ŞİKE? SİZCE NEDİR?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1453 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    T.GLOCK UN VE TOYOTA TAKIMININ YAPTIGI ŞİKEMİDİR DEĞİLMİDİR? SİZCE NEDİR?.

    edit: son tur video eklendi

    http://www.turkiyef1.com/newsfull.asp?id=14570&Glockun-%DEampiyonlu%F0un-kaderini-de%F0i%FEtirdi%F0i-an--V%DDDEO

    hamilton 6. olunca massa 5. olunca hamilton şampiyon olacaktı bilmeyenler içinde ekleme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19 -- 2 Kasım 2008; 22:47:05 >



    |
    |
  • Yarbay
    8758 Mesaj
    Ulen olaya bakar mısın yahu son 500 metrede şampiyon değişti
    Ferrari pit ekibi sevinçten uçarken bir anda donakaldı
    |
    |
  • Yarbay
    2236 Mesaj
    Onu bilemeyiz ama hamiltonun şampiyonluğuna kulp bulmak için iyi bir sebep,yıllar sonra bile şike iddiaları olacaktır
    |
    |
  • Binbaşı
    1453 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    bene musabakalardan suresiz men edilmeliler
    |
    |
  • Yüzbaşı
    542 Mesaj
    İncelemeler yapıldıktan sonra şampiyonluğun el değiştirmesi lazım. Orda yavaşlamasının bir amacı olamaz.
    |
    |
  • Yarbay
    5099 Mesaj
    evet zaten yarıştan önce hamilton ın son viraja glock un gerisinde gireceği biliniyodu, o sırada anlaştılar yol ver diye...

    anlamsız anlamsız konuşmayın arkadaşlar, yağmurun yağacağı bile son 10 dakikada belli oldu.
    |
    |
  • Binbaşı
    1352 Mesaj
    Şike olur böyle amatörcesi asla olamaz...Yani durdun durdun yağmur son 7 turda yağdı 7 tur bastın son 10 sn. de mi gitmiyo bu araba...bence incelenmeli şampiyonluk massaya verilmeli(bu çok zor ama hırsımdan söylüyorum) ve glock süresiz men edilmelidir...öyle para cezasıyla olmaz...Massa ağladı ben ağladım ya...
    |
    |
  • Yarbay
    4688 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: trulli

    evet zaten yarıştan önce hamilton ın son viraja glock un gerisinde gireceği biliniyodu, o sırada anlaştılar yol ver diye...

    anlamsız anlamsız konuşmayın arkadaşlar, yağmurun yağacağı bile son 10 dakikada belli oldu.


    arkadaşlar glock da yağmur lasrtiği vardı zaten yavaş gidiyordu ve arkadakki pilotlara geçildi pes doğrusu size ... Hamilton herşeye karşı kazandı. Massa içinde üzüldüm açıkcası. Kesinlikle şayibe yok bu yarışta f-1 den anlayanlar bunu anlamıştır zaten.
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    5522 Mesaj
    1- Glock, kuru zermin lastiğiyle gidiyordu. Düzlük neyse de ıslak zeminde frenajda ne bekleyebilirsin ki o arabadan?
    2- Hamilton'ın geçilmeden önceki tur, geçildiği virajdan bir önceki virajda tur bindireceği pilot içeride döndüğü için en az yarım saniye kaybetti. Bu da Vettel'e ve dolayısıyle Massa'ya yaradı o anlık.
    3- Neredeyse her pilot (Glock dahil mi hariç mi bilmiyorum tam olarak ama) Massa'ya yardım edeceğini söylemiş ve Massa'nın yardıma ihtiyacı yok diye bu görülmemişken, Hamilton'a -varsa tabii- yardım edilmesi yadırganmamalı.

    Massa da Hamilton da haketti. Hamilton antipatiniz uzun zamandır görülmemiş kadar agresif olduğundaysa saçma çünkü sıradan izleyiciye haz veren en basit şey geçiş ve agresifliktir. Ben pilotlar şampiyonasının Ferrari'yue gitmemesine sevindim, bunun sebebi de pit duvarının yaptığı hatalardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ñolofinwë -- 2 Kasım 2008; 21:20:13 >
    |
    |




  • Emekli Yönetici
    8406 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: V2


    quote:

    Orjinalden alıntı: trulli

    evet zaten yarıştan önce hamilton ın son viraja glock un gerisinde gireceği biliniyodu, o sırada anlaştılar yol ver diye...

    anlamsız anlamsız konuşmayın arkadaşlar, yağmurun yağacağı bile son 10 dakikada belli oldu.


    arkadaşlar glock da yağmur lasrtiği vardı zaten yavaş gidiyordu ve arkadakki pilotlara geçildi pes doğrusu size ... Hamilton herşeye karşı kazandı. Massa içinde üzüldüm açıkcası. Kesinlikle şayibe yok bu yarışta f-1 den anlayanlar bunu anlamıştır zaten.


    tamam, sen yok diyorsan yoktur...

    arkadaş şike yok diyor, bizde böyle bi açıklama bekliyorduk...saolsın, konu kapanabilir arkadaşlar şike yokmuş...
    |
    |




  • Kurmay Yarbay
    5522 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: farabi12

    HAMİLTONDADA KURU ZEMİN LASTİĞİ VARDI SALLAYIP DURMAYIN!

    Yazmasını öğren. Konuşmasını öğren. Ama her şeyden önce beynini kullanmayı öğren.
    |
    |
  • Yarbay
    4688 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Rapator


    quote:

    Orjinalden alıntı: V2


    quote:

    Orjinalden alıntı: trulli

    evet zaten yarıştan önce hamilton ın son viraja glock un gerisinde gireceği biliniyodu, o sırada anlaştılar yol ver diye...

    anlamsız anlamsız konuşmayın arkadaşlar, yağmurun yağacağı bile son 10 dakikada belli oldu.


    arkadaşlar glock da yağmur lasrtiği vardı zaten yavaş gidiyordu ve arkadakki pilotlara geçildi pes doğrusu size ... Hamilton herşeye karşı kazandı. Massa içinde üzüldüm açıkcası. Kesinlikle şayibe yok bu yarışta f-1 den anlayanlar bunu anlamıştır zaten.


    tamam, sen yok diyorsan yoktur...

    arkadaş şike yok diyor, bizde böyle bi açıklama bekliyorduk...saolsın, konu kapanabilir arkadaşlar şike yokmuş...


    imalı konuşmana gerek yok.Herkes düşüncülerini söylemekte özgürdür bu forumda. Kendi düşüncelerimi söyledim bana göre de gerçek olan bu. Sana çok dokundu sanırım bu sözler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V2 -- 2 Kasım 2008; 21:24:56 >
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: cagann


    quote:

    Orjinalden alıntı: farabi12

    HAMİLTONDADA KURU ZEMİN LASTİĞİ VARDI SALLAYIP DURMAYIN!

    Yazmasını öğren. Konuşmasını öğren. Ama her şeyden önce beynini kullanmayı öğren.


    Kendinin beynini nasıl kullandığını görüyoruz o saydığın özellikler olmasa yazı yazamazdım
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    5522 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: farabi12


    quote:

    Orjinalden alıntı: cagann


    quote:

    Orjinalden alıntı: farabi12

    HAMİLTONDADA KURU ZEMİN LASTİĞİ VARDI SALLAYIP DURMAYIN!

    Yazmasını öğren. Konuşmasını öğren. Ama her şeyden önce beynini kullanmayı öğren.


    Kendinin beynini nasıl kullandığını görüyoruz o saydığın özellikler olmasa yazı yazamazdım

    Bu sondur size yazdığım; tebrik ettim o zaman sizi.
    |
    |




  • Yarbay
    2920 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: farabi12

    HAMİLTONDADA KURU ZEMİN LASTİĞİ VARDI SALLAYIP DURMAYIN!

    Hayir efendim, asil sen sallayip durma. Hamilton'da kuru zemin lastigi yoktu.
    |
    |
  • Yarbay
    2841 Mesaj
    Bi daha F1 izlersem 2 olsun.Resmen yol verdi geçsin diye.İyice bu olayın suyu çıktı.Eskiden Schumacher varken yarışlar tek düzeydi sonuç önceden belliydi sıkıcı olmaya başlamıştı şimdi tam eğlenceli olmaya başlamışken bi sürü şike vakaları haberlere yansıdı.(Mclaren in ferrariden bilgi sızdırması vs vs).Zate yakında tüm motorlar aynı olacakmış iyice izlenmez olur.En iyisi şimdiden vakit kaybetmeyim.
    |
    |
  • Binbaşı
    1934 Mesaj
    Pilotlara sürekli "şu şunu geçti, şu önde bu geride" diye bilgi veriliyormu acaba?

    Golck 1 tur önce Vettel'in Hamilton'u geçtiğini biliyormuydu acaba?

    Biliyorsa, bu bilgi telsizden gelmiştir ve herkes duymuştur, o zaman "şike" vardır.

    Bana kalırsa böyle bir bilgisi yoktu ve yavaşlamasının Hamilton'a faydası olacağını da bilmiyordu. Kuru zemin lastikleri ile tin tini gidiyordu.

    Edit:Aynadan görüyor gibi, son tekrarlarda öyle görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mllm -- 2 Kasım 2008; 21:36:42 >
    |
    |
  • Yarbay
    4688 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: liarda

    Bi daha F1 izlersem 2 olsun.Resmen yol verdi geçsin diye.İyice bu olayın suyu çıktı.Eskiden Schumacher varken yarışlar tek düzeydi sonuç önceden belliydi sıkıcı olmaya başlamıştı şimdi tam eğlenceli olmaya başlamışken bi sürü şike vakaları haberlere yansıdı.(Mclaren in ferrariden bilgi sızdırması vs vs).Zate yakında tüm motorlar aynı olacakmış iyice izlenmez olur.En iyisi şimdiden vakit kaybetmeyim.


    1 kaç yarış önce rakikonen yol vermese massa bu duruma gelebilirmiydi ? Ayrıca Glock hamiltona geçilmek istese neden pite girmesin hamiltonu zora soksun ?

    bunlara da eminim cevabınız vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V2 -- 2 Kasım 2008; 21:32:28 >
    |
    |
  • Yarbay
    13735 Mesaj
    2 tur 3 tur olsa tama da 500 metre kala yağmur lastiği olsa ne olur kar lastiği olsa ne olur? 500 metrede de hemde vettel hamiltonu geçmişken geriye düşüyorsan insan acabamı acaba der tabiki...
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    8406 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: V2

    quote:

    Orjinalden alıntı: liarda

    Bi daha F1 izlersem 2 olsun.Resmen yol verdi geçsin diye.İyice bu olayın suyu çıktı.Eskiden Schumacher varken yarışlar tek düzeydi sonuç önceden belliydi sıkıcı olmaya başlamıştı şimdi tam eğlenceli olmaya başlamışken bi sürü şike vakaları haberlere yansıdı.(Mclaren in ferrariden bilgi sızdırması vs vs).Zate yakında tüm motorlar aynı olacakmış iyice izlenmez olur.En iyisi şimdiden vakit kaybetmeyim.


    1 kaç yarış önce rakikonen yol vermese massa bu duruma gelebilirmiydi ? Ayrıca Glock hamiltona geçilmek istese neden pite girmesin hamiltonu zora soksun ?

    bunlara da eminim cevabınız vardır.


    verdiğin örnek aynı takımda yarışan pilotlar arasındaki bir olay...sanki kovalainenin hiç yapmadığı şey bu sene...

    bu yarıştaki olay ise bambaşka, farklı takımlar birbirine yol veriyor...sezon başında anlaşsın takımlar o zaman, şöyle olursa sen bana öbür türlü olursa ben sana yol vericem...

    hamilton tarihin en nefret edilen pilotu olmuştur bu yarıştan sonra...
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
En ucuz kedi maması fiyatları
Ko Cuce
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.