Şimdi Ara

Sıcak motor neden geç çalışır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
5.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2001 palio bezinli 1.2 motor aracımız var.Soğuk havalar da araç tek marşa sorunsuz çalışıyor ama 15 dk sonra stop edeyim 3 veya 4 defada ancak çalışıyor nedeni sizce ne olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • buji

    buji kablosu

    distribütör

    enjektör

    benzin pompası

    benzin filtresi

    hava filtresi

    sübaplar

    lifterler

    ecu

    ...

    .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    Hangisi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yokmu başına gelen nokta atışı yapayım.Palio kullanıcıları nerdesiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egzantrik mili karıncalanmıştır

    egzantrik milini değiştirir yada tamir ettirsiniz ancak 10 20 bin km sonra tekrar yapar motorun

    derinliklerine inilmesi gerekir esas sebebi öğrenmek için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dymmt

    egzantrik mili karıncalanmıştır

    egzantrik milini değiştirir yada tamir ettirsiniz ancak 10 20 bin km sonra tekrar yapar motorun

    derinliklerine inilmesi gerekir esas sebebi öğrenmek için

    Sizinde başınıza geldimi boyle bir şey?Ben selenoid valften şüpheleniyorum.Sanki benzini depoya geri kacıriyor gibi geliyor.Sizin söylediginiz olsa ilk calıştırmadada çalışmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    motor suyu ekleme geç ısınma
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • tayfun_aslan T kullanıcısına yanıt
    2005 model vw caddy aracım 300 bin km den sonra yapmaya başladı

    ilk marşda çalışıyordu motor soğukken daha sonra motor ısınınca çalışmada zorluk yaşıyorduk

    egzantrik mili tamir edildi ve araç düzeldi

    tam hatırlamamakla beraber 50 bin km civarında tekrar arızalandı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dymmt

    2005 model vw caddy aracım 300 bin km den sonra yapmaya başladı

    ilk marşda çalışıyordu motor soğukken daha sonra motor ısınınca çalışmada zorluk yaşıyorduk

    egzantrik mili tamir edildi ve araç düzeldi

    tam hatırlamamakla beraber 50 bin km civarında tekrar arızalandı





    Egzantrik mili değişimi işcilik zormu ne kadara mal olur degistirmeye kalksak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada arac daha 100000 km de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aklıma şu ihtimal geliyor;Lpg sistemi silindire gaz kaçırıyor ve bu gaz akşamdan sabaha uçuyor dolayısıyla araç kolay çalışıyor ancak stop edip hemen çalıştırmak isteyince silindirde bulunan gazdan dolayı motor boğuluyor..Varsayım ama olabilecek birşey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Aklıma şu ihtimal geliyor;Lpg sistemi silindire gaz kaçırıyor ve bu gaz akşamdan sabaha uçuyor dolayısıyla araç kolay çalışıyor ancak stop edip hemen çalıştırmak isteyince silindirde bulunan gazdan dolayı motor boğuluyor..Varsayım ama olabilecek birşey

    Hocam arac benzinli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tayfun_aslan T kullanıcısına yanıt
    Kusuruma bakma araç LPG’li diye geçti aklımdan..Sübaplarda veya başka bir yerde genleşme ile ilgili sorun olabilir..Allah kolaylık versin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dymmt

    2005 model vw caddy aracım 300 bin km den sonra yapmaya başladı

    ilk marşda çalışıyordu motor soğukken daha sonra motor ısınınca çalışmada zorluk yaşıyorduk

    egzantrik mili tamir edildi ve araç düzeldi

    tam hatırlamamakla beraber 50 bin km civarında tekrar arızalandı





    Peki hocam sizin araçta bu problem oldugunda tekleme yığılma çekiş düşüklüğü varmıydı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Kusuruma bakma araç LPG’li diye geçti aklımdan..Sübaplarda veya başka bir yerde genleşme ile ilgili sorun olabilir..Allah kolaylık versin..

    lpg bilinçaltımıza yer etti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buna benzer bir sorun 5 sene önce bende vardı, araç focus 1.6 benzin+lpg, benzin deposuna würth benzin enjektör temizleyici atıp şişesinin üstünde yazan proesdürü uyguladım (benzinde yüksek devirde belli bir km sürmek). Sonrasında bu sorunumdan eser kalmamıştı. Gerçi bu aralar sanki tekrar başladı gibi ama rahatsız edici sıklıkta değil.
  • Mazotşist kullanıcısına yanıt
    ben de bunu yaptım ama kimseyi inandıramadım

    https://forum.donanimhaber.com/liqui-moly-mucizesine-birkez-daha-sahit-oldum--131246770#131246851

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karbon clean yaptirsak daha sağlam olmazmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    ben de bunu yaptım ama kimseyi inandıramadım

    https://forum.donanimhaber.com/liqui-moly-mucizesine-birkez-daha-sahit-oldum--131246770#131246851

    Hocam o dikiş makinesi sesi benim araçtada var lpgye geçtiği zaman muhtemelen 30 dereceye ayarlanmış lpg geçiş ısısı subaplar yağsız kaldığından oluyor.

    Ben yağda liquiy moly kullanıyorum memnunum birde subap sesi kesici katkı kullanacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendede 1.2 16 valt palio var çok nadir olsada senin durumunu bende yaşıyorum not araç lpgli

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.