Şimdi Ara

DELTA Servis (47. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
238.841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: golge1710

    Buradaki delta servis ile ilgili sorunların hepsi içi vs gibi sözde güvenilir firmalardada var.Bende daha önce teleservis ti sanırım cihaz bırakmıştım.cihaz 29. İş gününde tarafıma hiç bir müdahale yapılmadan verildi servisten çıkmadan kontrol ettiğimde acilmama sorununun aynen devam ettiğini görünce yetkiliye durumu ilettim.oda bana yeni kayıt açalım demezmi.başladım bağırmaya servisin orta yerinde.beni bir ay daha telefonsuz bırakacak uyanık.neyse hemen ilk kayittan aldılar telefonu iki gün daha kalsaydi değişim hakkım doğacaktır ama gelin gorunki 29 günde yapamadıklarını bir gecede yaptılar ertesi gün cihazı onarılmış şekilde tarafıma verdiler.yani bu olaylar hepsinde var hep müşteri haksız.haaaa ben olsam bende müşteri haksız derim. Nedenim.Bakın arkadaşlar eğri oturalım doğru konuşalım.Bir gün bir arkadaşımla harici harddisk konusunda konuşuyoruz.o zamanlar philips 400 gb harici harddisk almıştım onbeş gün sonra bozuldu.philips e verdim bir haft sonra 500 gb ligini bana gönderdiler.buda benim çok hoşuma gitmişti.bu sohbeti yaptığım arkadaşın tabiri şu oldu.abi neden dert ediyorsun ben harici harddisk alınca tam iki yılın dolmasına bir iki ay kala hdd yi havlu vs gibi bir şeye sararim sonrada çalışırken yere carparim hdd sizlere ömür.iz varmı yok.firmalar zaten bunun içini açıp kontrol edemiyorlar.değişim yapıyorlar.buna benzer farklı sektörlerde birçok olaya şahit oluyoruz.örneğini çok gormusumdur.yani kusuru birazda kendimizde aramalıyız.firmalar müşteriye müşteriden firmaya güvenmiyor.art niyetin karıştığı yerde iyi niyetlilerde sıkıntı çekiyorlar.
    Telefonları yarı fiyatını alıyorsunuz sonrada servise kızıyorsunuz.Samsung Lg Htc gibi firmaların aşağı yukarı eksiklikleri var mı? var.Lg g3 marka telefon aldım aşağı yukarı 1250 liraya aldım.Bu telefonun aynısı 2.200 tl.Aradaki fark azımsanmayacak kadar az.Ne derler: ne kadar ekmek o kadar köfte




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre1270393

    Telefonları yarı fiyatını alıyorsunuz sonrada servise kızıyorsunuz.Samsung Lg Htc gibi firmaların aşağı yukarı eksiklikleri var mı? var.Lg g3 marka telefon aldım aşağı yukarı 1250 liraya aldım.Bu telefonun aynısı 2.200 tl.Aradaki fark azımsanmayacak kadar az.Ne derler: ne kadar ekmek o kadar köfte

    Alıntıları Göster
    Başlarda bende buradan olumlu yorumlardan sonra 2013 de almıştım.Bir kaç kere servise gönderdim ilk izlenimlerim olumlu idi bende olumlu yorum yapanlardanım ama sonra telefon ısınma sorunu için kameraya değiştirdiklerinde anladım ki asla ama asla paralel ithalat alınmamalı kamera odaklanmıyor ve berbat bir görüntü kalitesi 5M pixel mi taktılar artık bilmiyorum...Telefon servise düşmezse ne ala ama düştü müydü atın çöpe daha iyi aradıkları hemen kullanıcı hatası direk kullanıcı hatası diyerek para ile işlem yapıyorlar hatta şikayetim var'da para verip ekran değiştirdiği halde sıkıntı yaşayan çok insan var AMAN ARKADAŞLAR AMAN DİYORUM UZAK DURUN.BÜTÇE KISITLIYSA ALIN AMA SERVİSLİK DURUMDA GÖTÜRÜN TANIDIĞINIZ BİR TELEFONCUYA YAPTIRIN İNANIN DAHA UCUZA VE DAHA GÜVENİLİR OLUR.400 lira ucuza aldım telefonu bana 700 lira ek masraf açtılar varın siz düşünün bir daha asla girmem ben paralel ithalat yoluna...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: golge1710

    Buradaki delta servis ile ilgili sorunların hepsi içi vs gibi sözde güvenilir firmalardada var.Bende daha önce teleservis ti sanırım cihaz bırakmıştım.cihaz 29. İş gününde tarafıma hiç bir müdahale yapılmadan verildi servisten çıkmadan kontrol ettiğimde acilmama sorununun aynen devam ettiğini görünce yetkiliye durumu ilettim.oda bana yeni kayıt açalım demezmi.başladım bağırmaya servisin orta yerinde.beni bir ay daha telefonsuz bırakacak uyanık.neyse hemen ilk kayittan aldılar telefonu iki gün daha kalsaydi değişim hakkım doğacaktır ama gelin gorunki 29 günde yapamadıklarını bir gecede yaptılar ertesi gün cihazı onarılmış şekilde tarafıma verdiler.yani bu olaylar hepsinde var hep müşteri haksız.haaaa ben olsam bende müşteri haksız derim. Nedenim.Bakın arkadaşlar eğri oturalım doğru konuşalım.Bir gün bir arkadaşımla harici harddisk konusunda konuşuyoruz.o zamanlar philips 400 gb harici harddisk almıştım onbeş gün sonra bozuldu.philips e verdim bir haft sonra 500 gb ligini bana gönderdiler.buda benim çok hoşuma gitmişti.bu sohbeti yaptığım arkadaşın tabiri şu oldu.abi neden dert ediyorsun ben harici harddisk alınca tam iki yılın dolmasına bir iki ay kala hdd yi havlu vs gibi bir şeye sararim sonrada çalışırken yere carparim hdd sizlere ömür.iz varmı yok.firmalar zaten bunun içini açıp kontrol edemiyorlar.değişim yapıyorlar.buna benzer farklı sektörlerde birçok olaya şahit oluyoruz.örneğini çok gormusumdur.yani kusuru birazda kendimizde aramalıyız.firmalar müşteriye müşteriden firmaya güvenmiyor.art niyetin karıştığı yerde iyi niyetlilerde sıkıntı çekiyorlar.


    malesef haklısınız....benim birkaç tanıdıgımda bunun gibi işler yaparak servise yolladılar....??bunu yapanları anlamamıyorum bide başarıymış gibide anlatıyorlar...
    _____________________________
    doğumum anama hamallıktı,
    yaşamam bana....

    ölümüm bile hamallık,
    cenaze alayına.....




  • Su an delta servis Note 3 1380 tl Samsung servis 1800 tl..Arada 500 tl fark var..Kimse kusura bakmasin parayi sokakta bulmuyoruz..Emin olun ki Samsung servisleri en az Delta kadar berbat..Onceden yurtdisindan alirdik sifir garantili yari fiyatina simdi bu firsati bize delta sunuyor hem de 2 sene garantili..iyi veya kotu orasi tartisilir..Samsung servis sikayetlerini okusaniz kosa kosa gider delta cihaz alirsiniz..Note 2 mi delta dan cok uygun fiyata almistim pasa pasa kullaniyorum..Simdi de Note 4 un gelmesini bekliyorum.. Bu arada Turk Telekom da Delta servis cihazlari satiyor diye biliyorum..En buyuk ithalat firmasi burasi bence..Daha aktif olan bi sirket duymadim henuz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engurlu

    Su an delta servis Note 3 1380 tl Samsung servis 1800 tl..Arada 500 tl fark var..Kimse kusura bakmasin parayi sokakta bulmuyoruz..Emin olun ki Samsung servisleri en az Delta kadar berbat..Onceden yurtdisindan alirdik sifir garantili yari fiyatina simdi bu firsati bize delta sunuyor hem de 2 sene garantili..iyi veya kotu orasi tartisilir..Samsung servis sikayetlerini okusaniz kosa kosa gider delta cihaz alirsiniz..Note 2 mi delta dan cok uygun fiyata almistim pasa pasa kullaniyorum..Simdi de Note 4 un gelmesini bekliyorum.. Bu arada Turk Telekom da Delta servis cihazlari satiyor diye biliyorum..En buyuk ithalat firmasi burasi bence..Daha aktif olan bi sirket duymadim henuz..
    deltanın gönderdiği garanti belgesinin üzerinden bildiriyorum;

    ithalatçı firma:
    Çavuşoğlu tic. itt. ihr. ve sınır ticareti
    esentepe mh. karayol karşısı yüksekova/hakkari

    eğer bunu daha önceden biliyor olsaydım hiç bulaşmazdım.
    sony xperia z1 telefon arızalanınca (şarjı bitti kapandı ve tekrar açılmadı) garantisi var diye servise verdik, 1 kasımda verdiğimiz telefon hakkında hiçbir bilgi alamayınca arayıp durumunu soralım dedik. bizim aramamızı bekliyorlarmış ki, klasikleşmiş "anakartı arızalı ama cihazınızda darbeler var ve turnusol kağıtlarından birisi kırmızı olmuş(sanki aside daldırdık) bu yüzden garanti kapsamı dışında, 400 tl öderseniz tamir ederiz" cevabını aldım. telefonda muhakkak darbeler olur ama bu telefon darbeden sonra bu hale gelmedi, şarjı bitti kapandı ve açılmadı. konuyla bir alakası yok hep aynı bahane.

    netice itibarı ile delta garantili diye güvenmeyin, baştan ben bu cihazı piyasadan 300-500 tl aşağıya alıyorum kardeşim, bozulursa da kendim cebimden yaptırırım diyorsanız gidip en ucuza satan yerden alın.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S_O_S

    deltanın gönderdiği garanti belgesinin üzerinden bildiriyorum;

    ithalatçı firma:
    Çavuşoğlu tic. itt. ihr. ve sınır ticareti
    esentepe mh. karayol karşısı yüksekova/hakkari

    eğer bunu daha önceden biliyor olsaydım hiç bulaşmazdım.
    sony xperia z1 telefon arızalanınca (şarjı bitti kapandı ve tekrar açılmadı) garantisi var diye servise verdik, 1 kasımda verdiğimiz telefon hakkında hiçbir bilgi alamayınca arayıp durumunu soralım dedik. bizim aramamızı bekliyorlarmış ki, klasikleşmiş "anakartı arızalı ama cihazınızda darbeler var ve turnusol kağıtlarından birisi kırmızı olmuş(sanki aside daldırdık) bu yüzden garanti kapsamı dışında, 400 tl öderseniz tamir ederiz" cevabını aldım. telefonda muhakkak darbeler olur ama bu telefon darbeden sonra bu hale gelmedi, şarjı bitti kapandı ve açılmadı. konuyla bir alakası yok hep aynı bahane.

    netice itibarı ile delta garantili diye güvenmeyin, baştan ben bu cihazı piyasadan 300-500 tl aşağıya alıyorum kardeşim, bozulursa da kendim cebimden yaptırırım diyorsanız gidip en ucuza satan yerden alın.

    Alıntıları Göster
    GİTTİGİDİYORDAN lg2 32 gb delta garantili almayı düşünuyorum açıkcası servis konusunda önceden çektim baya ,olurda bozulursa aldığımıza pişman ederlermi acaba çunku baya fark var normal lg garantiliyle arasında öğrenciyim yardımcı olursanız sevinirim bozulursa bidaha telefon falan alamam, bu arada 0 açılmamıs kutusunda geliyor demi
    _____________________________




  • S_O_S kullanıcısına yanıt
    hocam aynı sıkıntıdan bende muzdarip durumdayım benimde darbeden garantisi gitmiş dedim anakartmı darbe almış yok dedi ama malesef bişey yapamıyoruz diyor kaskosu avr oda olmucak sanırım
    _____________________________
  • G2 32gb alcaktim ama tirstim acikcasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: devulations

    hocam aynı sıkıntıdan bende muzdarip durumdayım benimde darbeden garantisi gitmiş dedim anakartmı darbe almış yok dedi ama malesef bişey yapamıyoruz diyor kaskosu avr oda olmucak sanırım

    kasko denilen zıkkım zaten bu gibi garantinin kapsamadığı düşme vs için koruma sağlamıyorsa niye var?

    sadece para almak için olsa gerek

    en iyisi yurtdışından kendin getirteceksin en ucuz şekilde olacak.
    _____________________________
  • S_O_S kullanıcısına yanıt
    Peki hocam teli açıyorkar mi madem garanti dışı teli acmamasi gerek değil mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: devulations

    Peki hocam teli açıyorkar mi madem garanti dışı teli acmamasi gerek değil mi
    Delta servis dediğiniz firma DGB elektronik midir?
    _____________________________
    CPU: İ5 13600K 3.50GHZ@5.1GHZ (ID Cooling SE-214-XT ) VGA: Intel ARC A770 RAM: 4X16 Gskill Ripjaws S5 DDR5 6000mhz CL32 Mainboard: ASUS PRIME Z790-P WIFI 7200MHz(OC) DDR5 Audio Card: Creative Sound Blaster ZX CASE: Thermaltake Level 10 GT Battle Edition PSU: EVGA 1000 GQ SSD: Samsung 970 Evo Plus 500Gb (Cooler:ID-COOLING Zero M15 m.2 NVME) HDD: WD20EARX DRW:Asus DRW-24D5MT M-Disc Monitor: Asus 24'' MX239H Keyboard Set: Asus TUF Gaming K1 Set Headset: Sennheiser HD280 Pro 64Ω Sound System: Logitech X530 Printer: LaserJet M1132 MFP Modem: Asus DSL-N17U OS: Win10 Pro 64Bit Yarabbi Şükür daha ne olsun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: devulations

    Peki hocam teli açıyorkar mi madem garanti dışı teli acmamasi gerek değil mi

    aynen dediğin gibi dostum. ben de bugün öğrendim ki cihazın su alması bile cihazın hiç içi açılmadan kapakları açtığında karşına gelen bölümden anlaşılıyormuş. dolayısıyla içini açmadan garanti dışında isterseniz bakalım ama ücretli olur demeleri lazımken bunlar kendi kafalarına göre açmışlar, sonra ne olduysa garanti kapsamı dışında olduğunu hatırlamışlar.

    ben senden ücretli onarımı asla talep etmemişken, cihazıma bunu belirtmeden müdahale etmeleri aldığımız hizmetin ne kadar kurumsal(!) olduğunu gösteriyor işte.

    birde bununla ilgili görüşmek için aradığımda göya yetkili kişi metin beyin gevrek gevrek "biz cihazın yetkili servisiyiz, açıp bakabiliriz" demesine diyecek söz bulamadım. kendime kızdım nereden bulaştık diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S_O_S -- 12 Kasım 2014; 18:01:03 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S_O_S

    quote:

    Orijinalden alıntı: devulations

    Peki hocam teli açıyorkar mi madem garanti dışı teli acmamasi gerek değil mi

    aynen dediğin gibi dostum. ben de bugün öğrendim ki cihazın su alması bile cihazın hiç içi açılmadan kapakları açtığında karşına gelen bölümden anlaşılıyormuş. dolayısıyla içini açmadan garanti dışında isterseniz bakalım ama ücretli olur demeleri lazımken bunlar kendi kafalarına göre açmışlar, sonra ne olduysa garanti kapsamı dışında olduğunu hatırlamışlar.

    ben senden ücretli onarımı asla talep etmemişken, cihazıma bunu belirtmeden müdahale etmeleri aldığımız hizmetin ne kadar kurumsal(!) olduğunu gösteriyor işte.

    birde bununla ilgili görüşmek için aradığımda göya yetkili kişi metin beyin gevrek gevrek "biz cihazın yetkili servisiyiz, açıp bakabiliriz" demesine diyecek söz bulamadım. kendime kızdım nereden bulaştık diye

    Alıntıları Göster
    bu arada deltaya bulaştık ya bir kere sorunlarım bitmedi, çoğaldı.

    bugün cihazı gidip servisten geri aldım. ve verirken şarj olan, şarja bağladığımda şarj olduğuna dair üzerindeki ışık yanan cihazım delta servisten geldikten sonra şarja bağladığımda hiç bir tepki vermiyor.
    sony xperia z1'i servise verdiğimde bana verilen kayıt formunda açıkça
    "cihaz şarj alıyor, açılmıyor." yazıyordu bununla ilgili gene delta servisten metin beyle görüştüğümde bana bu sefer verdiği cevap
    "ne var yani, ne istiyorsunuz"
    cihaza ne yaptığınızı öğrenmek istiyorum delta servis, size vermeden önce şarj alan cihazın neden şimdi şarj almadığını öğrenmek istiyorum.
    cihazınız bozuk, isterseniz 400 tl karşılığında yaparız

    buradan öteye gidemedik ne yazık ki

    okuyup ibret alın diye yazıyorum. cihaza garanti dışı bırakacaklarını bilerek söküp ne yaptılarsa, şu anda şarj ışığı da yanmıyor.

    yani sizin de cihazınızın etrafında çizikler, lekeler varsa boşuna deltaya göndermeyin zaten garanti kapsamı dışında kalıyor, bir de gönderdiğiniz şekilde geri gelmiyor.
    _____________________________




  • S_O_S kullanıcısına yanıt
    size benzer bir tartışmada ben yaşadım hocam bende bu sabah cihazım nerede diye sordum daha kargoya vermemişler peki cihazı neden açtınız dedim prosedür dedi ama dedim cihazım su geçirmez şimdi sıkıntı olucak dedim dediki z serisinin hiç bir üsrünü su geçirmez değildir biz buna göre işlem yapıyoruz dedi sizinde dediğiniz gibi okuyanlar varsa çevrelerinde bilgilendirsinler telefon cizik darbe almışlarsa göndermesinler
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: devulations

    size benzer bir tartışmada ben yaşadım hocam bende bu sabah cihazım nerede diye sordum daha kargoya vermemişler peki cihazı neden açtınız dedim prosedür dedi ama dedim cihazım su geçirmez şimdi sıkıntı olucak dedim dediki z serisinin hiç bir üsrünü su geçirmez değildir biz buna göre işlem yapıyoruz dedi sizinde dediğiniz gibi okuyanlar varsa çevrelerinde bilgilendirsinler telefon cizik darbe almışlarsa göndermesinler

    adamlar garantiye sokmamak için elinden geçeni yapıyorlarsa sırf ürün çizik değil diye garantiden faydalanmakta bence boş bir çaba olacak. Zira; ÇİZİKSİZ CİHAZI KENDİLERİDE SIRF GARANTİYE SOKMAMAK İÇİN ÇİZEBİLİRLER.
    _____________________________

    hey sen, bana hiç umut olmadığını söyleme
    birlikte ayakta duruyoruz, ayrılırsak düşeriz
  • HuKe kullanıcısına yanıt
    aynen hocam bu yüzden garantiye göndermeden cihazın resimlerini çekmekte fayda var ancak cihazınız düştüyse geçmiş olsun diyorum yani
    _____________________________
  • Aman dikkat!!!

    Uzak durulması gereken bir servis!!!

    Ben bilgisayar ve bileşenlerinin satış ve tamirini yapan bir firma sahibiyim ve bu servisin garantisinde olan hiçbir ürünü satmıyorum çünkü;

    Kendi başıma gelen olayı paylaşayım;

    Telefonumu uzun zamandır kulaklıkla kullanmıyordum bir gün kulaklığı taktım ve müzik dinledim aradın biraz zaman geçti ve ses bozularak patlak hoparlör gibi ses çıkarmaya başladı bu sorun telefona herhangibir kulaklık takınca meydana geliyor kulaklık takmayınca hiçbir sorun yaşamıyordum bunun üzerine servisi aradım kargo ile göndermemi istediler, ben kargoda zarar görür diye giderek elden teslim ettim, teslim ederken de özellikle belirttim ekranda çizik yok ayrıca kasada soyulmadan başka hiçbir sorun yok ona göre forma bu şekilde ekleyin dedim ve aynen bu şekilde eklediler sonrada bir hafta - on gün geçti aradan servisten aradılar ve ürünün darbeli olduğunu bu nedenle garanti dışı bıraktıklarını ve 487 tl karşılığında onarabileceklerini belirtiler, bende ellemeyin telefonu geliyorum dedim ve gittim bana telefonun alt kısmında bir darbe izi gösterdiler ki öyle bir izde yoktu ben verirken alt kısımdaki bu darbe nedeni ile üst kısımdaki kulaklık bozulmuş nedeni de anakart çatlamasıymış (çocuğa anlatsanız inanmaz güler geçer), neyse sonuçta servis uzatmadım telefonu aldım tüketici haklarına başvurdum bakalım sonuç ne olacak buradan bildireceğim.

    Başkaları mağdur olmasın diye delta servisin sorunlu bir servis olduğunu paylaşmak istedim, başınızın ağırmasını istemiyorsanız bu servisin garantisindeki ürünleri almayın ve satmayın elemanları üç kuruş prim için ürünleri çesitli mazeretlerle garanti dışı bırakıp ücretli onarım teklif ediyorlar, milletin canını yakıyorlar ama bir gün çikar elbette bunun acısı örneğim benim telefonum Mesut BAŞAL tarafından garanti dışı bırakıldı hiç unutmayacağım o ismi...

    Bu arada telefonu tüm özellikleri ile kullanmaya devam ediyorum sadece tüketici hakları sonucu belli olana kadar kullaklık kullanacak olursam bluetooth kulaklık ile kullanacağım...

    Delta Servis Garantili ürünlerden uzak durmanızı tavsiye ederim
    _____________________________




  • curselive C kullanıcısına yanıt
    aynı kişi telefonda anlamsız bir polemik ve laf kalabalığı yaptı.

    gevrek gevrek konuşarak insanın sabrını test ediyor zannımca. başka bir yetkiliyle görüşmek istediğinizde de kendinden başka yetkili olmadığını söylüyor. varın kurumsallığı siz düşünün.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esrarengiz52

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq_

    telefonunu şuraya veripte işi sıkıntısız halledilen yok mu arkadaşlar? cihazda wifi sıkıntısı başladı inanın göndermeye korkuyorum. en son istanbula gidip kendi elimle vereceğim cihazı.

    Kendi ellerinle vermen bir şey değiştirmiyor ki. Seni bir insan karşılayacak. Bilgilerini alacak sonra biz sizi ararız... diye geri yollayacak. Sen aranmayı bekleyeceksin en az 2 hafta sonra seni biri arayacak (kullanıcı hatası 300 tl ver yapalım.) diyecek... Söylentilere göre bir başka olasılık daha var telefonu tamir edecekler eline gelecek sevineceksin. bir bakacaksın ki telefonda başka başka sorunlar hortlarmış arayacaksın tekrar gönder bakarız diyecekler göndereceksin kullanıcı hatası diyecekler 300 - 500 sıkışmış araya gönder yapalım diyecekler böyle işte ....

    Alıntıları Göster
    direk tüketici haklarına verdim kazandım para iadesi alacam hemde bozuk telefondan kurtuldum...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahirasker

    direk tüketici haklarına verdim kazandım para iadesi alacam hemde bozuk telefondan kurtuldum...

    Alıntıları Göster
    Satın almadan önce burada yazılanları okuyarak Delta garantili(sözde) LG G3 aldım. yaklaşık satış fiyatı 1450 liraydı , 311 tl indirimden de faydalandım. Bana 1100 lira gibi birşeye maloldu. Mağaza satış fiyatları 1900-2000 lira gibi rakamlar.
    Arızalanırsa Deltayı es geçerek özel serviste yaptırırım. Ben bu riske girdim Böyle fırsatlar çıkarsa değerlendirmenizi öneririm.
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.