Şimdi Ara

DELTA Servis (45. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @Delta Servis, bu konuyu inceledim ve bir müşteri kazandınız, tebrikler . Size şunu sormak istiyorum. Xperia Z3C çıktı çıkacak. Ürünün tahmini ülkeye giriş tarihi verebilir misiniz? Malzemecim.com a baktım fakat sitede iş yok. Bizdeuygun dan mı bakmam gerekli sizin garanti sağladığınız cihazlara
  • Forum da lay lay lom cevap vermek çok kolay. Asıl sizlerin arızalarını giderebiliyorlar mı bu önemli ki şikayet var ve burada gördüğüm kadarıyla çok ilgisiz ve alakasız işlemler yapan müşteriyi başından atan bir firma.

    Bende delta servis garantili bir LG G2 almayı düşünüyordum ki kesinlikle vazgeçtim. Doğubank piyasasının olduğu yere yakın sanırım orada ki esnaflardan kapmışlar çakallığı.

    Şikayet var.com'da bir şikayet okudum ben bile sinirlendim verilen cevaba.

    Adamın telefonunun kamerası arızalı sıkıntı var vs diyor. Bunlar kalkmış telefonun etrafında olan 1-2 tane çizik vuruk yerleri fotoğraflayıp telefon ''DARBE ALMIŞ''diye millette kitlemeye çalışıyor.

    Kendini uyanık zanneden teknik servis bile diyemeyeceğim bir şirket olduğunu anladım. En ufak bir şey de ''KULLANIM HATASI'' diyebilecek bir firma. Dediğim gibi delta firmasının bakacağı telefonu almıyorum ALMAYACAĞIM. Gider 200-300 tl fazla veririm kafam rahat eder.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anonim Düşünce


    quote:

    Orijinalden alıntı: bottousa

    Delta servis güvencesiyle almış olduğum Samsung Galaxy S3 cep telefonumu inretnet sitelerinde gezinirken donma yapması ve kendi kendine açılıp kapanması problemiyle delta servise istanbula gönderdim telefon servisten geldi ve servis formuna mekanik bakım yapıldı yazılım yüklendi yazılmış, telefonu açar açmaz aynı gün yine aynı problemi yaşadım telefon donmaya başladı.Hatta telefonun sağ üst kısmını da bir yere vurmuşlar çelik gövde üzerinde bi zedelenme siyah nokta oluşmuş.Sonra telefonu tekrar gönderdim ve şikayetimi açık bir dille yazdım , bilgisayar başında olamadığım için bankacılık işlemlerini telefon üzerinden hallediyorum ve düzgün tamir edilmediği için işlerim aksıyor daha doğrusu maddi zararım oluşuyor.

    Her neyse konuyu fazla dağıtmadan devam edersek ikinci kez servise gönderdim ve yaklaşık 20 gün sonra telefon çıktı geldi telefonu kargo şubesinde ilk açtığımda sol tarafında yeni darbeler gördüm birisi üst kısımda birisi ses azaltıp artırma kısmında, ama üst kısımdaki bariz bir darbe sanki bir tornavida ucuyla oraya baskı yapılmış ve ezilmiş gibi.Servis takip formuna ise telefon darbe gördüğü için kullanıcı hatası vardır garanti kapsamı dışındadır ama müşteri memnuniyeti açısından bir kereliğine yazılım güncellenmiştir şeklinde yazmışlar.Büyük olasılık 3. seferde de aynı şikayetle telefonun geri geleceğini bildikleri için telefonu kendileri darbeleyip suçu kullanıcı hatası diye üzerime yıktılar.Telefonda tek bir darbe iz olmadığına bütün arkadaşlarım , çevrem şahittir ve servisten geldikten sonra telefonun durumu ortada.Bu ülkede dürüst insan kalmamış galiba, Türkiye biraz olsun başını kaldırıp sonra tekrar eğiyorsa dürüst olmamamızdan kaynaklıdır.

    Şimdi sevgili arkadaşlar ben bu telefonu 2 defa delta servise gönderdim ve garanti kapsamı dışında bıraktılar hem de telefonun orasına burasına zarar vererek.Bulunduğum ilde yani Denizlide telefonumu yaptırsaydım yine garanti kapsamı dışında kalacaktı ama en azından sağında solunda vuruklar oluşmayacaktı ve sözde telefona yapılan yazılım yükleme işi 15 *2 = 30 gün yerine bana 20 dakikaya malolacaktı ve en azından işlerim aksamayacaktı.O serviste nasıl teknik elemanlar çalışıyorsa artık anlayamıyorum, kardeşim bu üç kuruşluk telefon değil biraz dikkat edersin.

    Neyse bu kızgınlıkla gittim bir akıllı telefon daha aldım kendime , artık delta servis yüzünden işlerimin aksamasını istemiyorum.Adamlara güvenmenin sonucu bana pahalıya patladı zaten 30 günlük süreçte 3 tane s3 parasını kazanmaktan olmuşumdur.Şu anda yaptık diye yolladıkları telefon yine bozuk yine bozuk.Madem bu sorun darbe almasından kaynaklanıyordu ilk servis formuna neden yazmadın diye sorarlar adama? Bu kronik bir sorun haline gelince bu haliyle karşımızdalar...

    Şimdi hakkımı aramayacağım değil Tüketici haklarına gidip sonuna kadar hakkımı arayacağım , gerekirse bu telefonu çöpe atarım sıkıntı da değil.Ama bu Delta teknik servisin ilgisizliğini ve dikkatsiz elemanları yüzünden müşterilerin yaşayabilecekleri memnuniyetsizlikleri hem sanal ortamda, hem arkadaş çevremde, hem de yasal olarak duyuracağım.

    Şimdi herkes dursun düşünsün , ister inanın ister inanmayın ama ben memnun kalmadım,belki siz kalırsınız ancak zorrrrr diyorum.
    Halit ULUSOY / Denizli

    Bu yazınız için teşekkürler. Asla parelel ithalat ürün almayacağım..

    Konuyu biraz daha okumaya devam etseydiniz delta teknik servisinde cevabini gorurdunuz. Ses kayitlarina kadar yayinladilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba. Malesef Telefonumun dokunmatik ekranının sadec en üst kısmındaki algılamama problemi nedeniyle telefonu servise yolladım.
    Bu arada ilk kez DELTA SERVİS'i test etmiş olacağım. 25 eylül perşembe günü öğleden önce ellerine geçti telefon. Bakalım nasıl bir uygulama , tavır ve zamanlama gösterip sonuc ortaya koyacaklar hep birlikte göreceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: valentino_vip

    Arkadaşlar merhaba. Malesef Telefonumun dokunmatik ekranının sadec en üst kısmındaki algılamama problemi nedeniyle telefonu servise yolladım.
    Bu arada ilk kez DELTA SERVİS'i test etmiş olacağım. 25 eylül perşembe günü öğleden önce ellerine geçti telefon. Bakalım nasıl bir uygulama , tavır ve zamanlama gösterip sonuc ortaya koyacaklar hep birlikte göreceğiz.


    Hala SP mi kullanıyorsun kardeşim .
    Ben telefonun ekranını çatlattım sonra kendim ekranı alıp değiştirdim.çinden 20 tl ye aldım dokunmatik ekranı. Şimdilerde benimki de üst taraflarda zor algılıyor.
    Bunu yedeğe çıkarıp Z2 alacağım.
    Sağlıcakla :)
  • Galakxy S4 telefonumu 4 ay kulllandıktan sonra ekran problemi nedeniyle garanti kapsamında servise gönderdim. 12/09/2014 tarihinde ellerine ulaştı. 3 kez telefonla görüştüm. Bana her görüşmede bildirilen yeni ekran siparişini verdik yurtdışından parçanın gelmesini bekliyoruz şeklindeydi. Normalde 10 iş günü içerisinde ürünün teslim edilmesi gerekir. Aksi halde benzer nitelikteki ürün gönderilir. 20 iş günü içerisinde ürün gönderilmezse yenisiyle değiştirilir veya bedelin iadesi talep edilir. Bu garanti şartlarında da yer alıyor. Kaldı ki, 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında kanununda da ilgili düzenlemeler bu şekilde yapılmış. Bu nedenle 10 iş günü geçmiş olması nedeniyle ürünün tamiri tamamlanıncaya kadar benzer ürünün tarafıma gönderilmesi gerekmekte.
    Ayrıca 20 iş günü geçtiğinde ürünün elime geçmemesi halinde de tüketici mahkemesine başvurma durumum söz konusu olacak. Yapılan telefon görüşmesinde 20 iş günü sonunda yeni telefon gönderilmez, ancak 4 kez tamire giden ve sonuç alınamayan ürünler için bu durum geçerli denildi. Ama kanun öyle demiyor. Yurt dışından parça ne zaman gelirse o zaman tamir yapılıp gönderilir mantığı yanlıştır. Sonuça o parçanın gelmesi 1 seneyi bulsa biz 1 sene beklemek zorunda mıyız? Her telefon görüşmesinde bir kaç gune kadar gelir parça denildi ama hala gelecek. 17 gündür telefonsuzum. Firma bana pek güvenilir gelmedi. hakkımızda hayırlısı yasal yollar bizi bekliyor anladığım kadarıyla :(




  • Elektronik (TV, telefon, beyaz eşya vs.) alış verişin kesinlikle şans işi olduğuna inanıyorum. İthalatçı firma veya Türkiye Yetkili Servisler olsun; interneten de alsanız, gidip bayii den de alsanız hiç ummadığınız sorunlarla karşılaşabiliyorsunuz. İş servise gelince de; hangisi olursa olsun çözüm bulunamadığı takdirde çoğu servis de uyanıklık yapma çabasındalar. Serviste oluşan hasarı da ispatlayamayacağımızdan kabahati kullanıcıya yükleyip işin içinden sıvışmaya çalışıyorlar. Ayrıca servis için ürünleri kargo ile gönderirken veya teslim alırken de dikkatli davranmadığımız için pek söz hakkımız olmuyor bu gibi sorunlarda. Tüm servisler bu şekilde çalışıyor demek yanlış olur tabi ama genel olarak böyle.

    Bu arada ben de uygun kampanya yakalarsam S5 olmazsa S4 alma niyetindeyim. İthalatçı firmadan :(

    Allah hepimize alış-veriş şansı versin. Ne diyeyim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vizontele35 -- 28 Eylül 2014; 14:03:58 >
  • Sizin garanti kapsamınız altında bir adet lg g2 D802 ürün geldi bize. Kutuda garanti belgesi var ama doldurulmamış, faturada yok. Garanti belgesi üzerinde şimdi gördüm, garanti belgesi ve faturası olmayan cihazlar garanti kapsamına alınmayacaktır deniyor. Şimdi benim hem garanti belgesini hem faturayı almammı gerekiyor, yoksa imei üzerinden işlem yapıyormusunuz?
  • Merhabalar, Delta Servisin üzerinde yazan ve garanti belgesi üzerinde yazan adresler farklı. Cihazı sitede yazan adrese mi yolluyoruz.

    Adres : Hobyar Mh. Bankacılar Sk. Delta Plaza No:7 Eminönü / İstanbul
  • delta yetkilisi foruma uzun zamandır girmiyor en iyisi sorularınızı mail yada telefon yoluyla sormanız maile biraz geç de olsa cevap veriyorlar
  • Arkadaşlar delta servisle ilgili bi bilgide ben paylaşıyım.
    Gittigidiyor üzerinden satın aldığım LG G2 (2 yıl delta servis garantili) telefonumda bir sıkıntı yoktu. gayet güzel bi 3 ay geçirdikten sonra ekrana çift tıklayarak açmaya çalıştığımda algılamamaya başladı.
    Telefonu eve gelince kabını çıkartarak incelediğimde telefonun ekranının % yuzde 35 lik bir kısmının yerinden çıktığını gördüm ama ekran sapasağlam duruyordu telefon çalışıyordu şaşırdım baya ama telefonu detaylı incelediğimde telefon kasasının kasılmış olduğunu ve ekranı yerinden çıkardığını fark ettim. Telefonu aldığım gittigidiyor üzerinden idealseçimle görüştüğümde ilk 1 ay içinde fark etseydiniz değişimi yapacağını ama 1 aydan sonra muhattabın delta servis olduğunu söyledi. Telefonu kargo ile delta servise gönderdim. Neyse telefonla ilgilenen arkadaş beni aradı ve kullanıcı hatası olduğunu ekran değişimi gerektiğini ve 450 tl ücretinin olduğunu söyledi. arkadaşla yaptığım sohbette nasıl kullanıcı hatası oldugunu sordum. ve bana kasanın kenarında ufak bir darbe izi olduğunu söyledi. benim bildiğim ben telefonu ağır bir şekilde düşürmedim. belki yiğenimdeyken filan olmuştur o konuda kesin bir şey söyleyemiyeceğim. Neyse hadi öyle bir çarpma oldu diyelim telefonun kasası eğilirmi diye soruyorum bende ilk defa görüyorum böyle bir şeyi diyor peki nasıl olmuş olacağını soruyorum cebindeyken bacak harektlerinden kasılmış olabilir diyor. telefonun böyle olmasının sebebi %99 fabrika hatası bunu geç fark ettiğim için biraz suç bende de var ama hiçbir telefonda görmediğim sıkıntı benim başıma geldi. Böyle şeyler olabilir sonuçta kul yapısı ama önemli olan satılan malın araksında durmak telefonu alırken biraz araştırdım garanti firmalarının arasında en kurumsal delta servis duruyordu ama yanılmışım. benden size tavsiye biraz fazla para verin resmi garantili alın telefonunuzu. hani bunun peşin ide bırakmayacağım ilk fırsatta tüketici mahkemesine gidip başvuracağım çok yüksek ihtimal haklı çıkacağım değişim yapacaklara ama uğraştırıyorlar teknik serviste arkadaşa gösterdim telefonu o da şaşırdı böyle bir şey olmaz die bakalım hakkımızda hayırlısı olsun ama delta servise hiç bir şekilde güvenmeyin yaptıkları ayıp telefonda bana nasıl olduğunu izah edemiyor kullanıcı hatası diyor. alışmışlar artık herkeşe kullanıcı hatası demeye....




  • PAUL WALKER kullanıcısına yanıt
    İmzamda bu olaya benzer durum var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: woodypecker

    sonuç ne oldu haber verdiler mi şikayetlere baktım genelde kullanıcı hatası deyip para istrmişler


    çok geçmiş üzerinden ama tahmin ettiğiniz gibi, kullanıcı hatası diyip ücret istediler. ben de yaptırmadım.
  • iyi ki şu internet var.yoksa şimdi g.g den lg g3 siparişi verecektim gaza gelip.ama okudugum yorumlar ve içinde bulunduğumuz toplum şartları bunlardan uzak dur,zaten işin başından aşkın bide bunlarla uğraşma diyor.biz ülke olarak ,zihniyet olarak herşeyin kolayına kaçtıgımız ve kısa yoldan ,uğraşmadan haketmeden zengin olmak yükselmek istediğimiz için başkasının hakkına ,emeğine ve dolayısıyla parasına saygı göstermiyoruz.biz millet olarak malı satalım parayı alalımda gerisi ne olursa olsun.
    yazık gerçekten çok yazık.bizim yabancılardan neyimiz eksik te bu durumlara düşüyoruz.okudugumu yorumlara gerçekten üzüldüm.tamamen onlar suçlu demiyorum ama bunların zihniyetinide biliyoruz kardeşim.bizde bu ülkede yaşıyoruz.
    güven vermek herşeyden önemlidir.bunu bir anlayabilsek.empati yapabilsek.hep kendi başımıza geldiğinde düşünüyoruz.
  • İtimat edilmeyecek bir firma olduğunu bizzat yaşayarak tecrübe ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1080p -- 2 Ekim 2014; 15:49:50 >
  • Saygili kibar dolandiricilar olur ya onu gibi konusmalar gayet duzgun ama durumu aciklayamiyolar kullanici hatasi diyolar akdiktan sonra pisman olmamak icin uzak durun bu firmalardan biraz fazla verin kalitesini ispatlamis yerlerden alin bunlara para kazandirmayalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: milliadam

    quote:

    Orijinalden alıntı: woodypecker

    sonuç ne oldu haber verdiler mi şikayetlere baktım genelde kullanıcı hatası deyip para istrmişler


    çok geçmiş üzerinden ama tahmin ettiğiniz gibi, kullanıcı hatası diyip ücret istediler. ben de yaptırmadım.

    şikayetlerden baktığım kadarıyla delta servis basit sorunları olan telefonları tamir etmiş fakat ekran ve anakartla ilgili sorunlarda kullanıcı hatası deyip tamir için ücret istemişler.İthalat telefonların garantisi düzgün değil.
  • Arkadaşlar konu baştan sona okuyunca acayip karasız kaldım.GG Delta garantılı s4 almak ıstıyorum bayram ındırımıyle fıyat çok cazip.sizce ne yapayım
  • Arkadaslar bende gg'den delta garantili lg g3 32 gb almayı düşünüyordum ama bu sayfalarda ve şikayetvar sitesindeki yorumlara bakınca karşımda yetkili bi servisten çok merdiven altı çalışan sadece para odaklı, insanları birşeyler ödemeye mecbur bırakmaya çalışan bir firma varmış gibi bir izlenim oluşturdu bu yüzden biraz daha fazlasını verip içime sinecek bi yerden alacağım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • matador_mirkhan M kullanıcısına yanıt
    garantiyi önemsemiyorsanız alın sonuçta orjınal gönderiyorlar birşey olursa cebinizden yaptırırsınız
  • 
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.