Şimdi Ara

DELTA Servis (48. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Veterozer

    Satın almadan önce burada yazılanları okuyarak Delta garantili(sözde) LG G3 aldım. yaklaşık satış fiyatı 1450 liraydı , 311 tl indirimden de faydalandım. Bana 1100 lira gibi birşeye maloldu. Mağaza satış fiyatları 1900-2000 lira gibi rakamlar.
    Arızalanırsa Deltayı es geçerek özel serviste yaptırırım. Ben bu riske girdim Böyle fırsatlar çıkarsa değerlendirmenizi öneririm.

    arada azımsanmayacak kadar fiyat farkı var. herkes ister distribütör garantili olsun ama bugün bir s4 alsanız arasında 400 lira oynuyor.
  • Tam da GG'den note 3 neo alma arefesindeydim. Çok da kârlıydı. Çip para falan! Nerden baktıysam şu delta servise. Şimdi de vazgeçme arefesindeyim. Konuyu açan arkadaşa ve yorumunu esirgemeyenlere teşekkür ederim. Anladım ki tüketicinin en iyi dostu yine tüketiciymiş.
  • Delta garantili LG G2 telefonum da kronik bir sorun olan ekran kayması arızası için servise yolladım . Telefon darbe gördüğü için garanti dışıdır. Müşteri memnuniyeti nedeniyle 1 kereliğine onarım yapıldı, bilgisiyle telefonu geri gönderdiler. Tabi külliyen yalan onarım filan yapılmamış. Ekran kayması halen devam etmekte. Darbe meseleside telelefonun kılıfı köşeleri çizdi ve çok ufak izler mevcut. Bu mobil bir cihaz tabiki ufak tefek çarpmalar olacak. Hemen servisi aradım neyin onarımını yaptıklarını sordum. Tabi ki laf kalabalığı Bu arada ben elektronik öğretmeniyim Neyin darbeden neyin kronik arıza olduğunu bilirim. Sıvı teması ve darbe konusu bunların kılıfı.
    Sakın grey garantili cihaz alırken iyi düşünün, hele Delta servis garantili ise 2 kere düşünmenizi tavsiye ederim. Tabiki hukuki yollara başvuracağım Telefona bilirkişi incelemesi isteyeceğim. Bakalım ekran kayması kullanıcı veya kullanım hatası mı? Yoksa LG G2 nin bazı serilerinde bolca oluşan bir arızamı internette bir incelesinler.




  • Herkese iyi forumlar 3 ay oncesinde lg g flex cihazi aldim delta servis garantili delta hakkinda pek bilgim yoktu ama cihazi ucuza aldigim icin spot cihaz hesabi kullanırım diye düşündüm gecen hafta cihazim kendiliğinden kapandi vede acilmadi o ara delta servis hakkinda arastirmaya basladim bazıları kötü bazıları iyi yorumlar yapmış ne yapacağımı bilemedim ama telde bozulmuştu servisi denemeye karar verdim iyikide denemisim müşteri hizmetleri cok yardim sever cozum odaklı cihazimi vermis oldukları kargo nosuyla ücretsiz gonderdim pazartesi kargoya verdim sali ellerinde oldu perşembe cihazimi yapilmis bir sekilde kargoya vermisler cuma elimde oldu cok hizli hizmet gflex kullananlar bilirler 4g si kapalidir sağolsunlar 4g yide aktif yapip göndermişler hergun iki kere aramama ragmen bıkmadan usanmadan cevap verdiler. Teşekkürler Delta servis bence 10 numara bi servis disturubutor firmalari bukadar hizli islem yapmiyolardi. Ben Delta Servisi denedigim ve memnun kaldigim icin TAVSİYE EDERİM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Agustos ayinda aldigim samsung s4 telefonumu gecen ay batarya sisme problemiyle servise gonderdim ve yaklasik 10 gun sonra bataryasini degistirip geri gonderdiler fakat gonderdikleri batarya eskisinden beter sarji cok cabuk bitiyor %30 dayken 10 dk icinde kapaniyor telefon sarja taktigimda cok cabuk doluyor fakat %100 deyken cikardigim halde 95 e dusuyor o kadar para verip telefon aliyorsunuz ama bu kadar cabuk sorun cikarmasi insani uzuyor cidden biktim artik bu telefonun sarj probleminden...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratt_0606

    Herkese iyi forumlar 3 ay oncesinde lg g flex cihazi aldim delta servis garantili delta hakkinda pek bilgim yoktu ama cihazi ucuza aldigim icin spot cihaz hesabi kullanırım diye düşündüm gecen hafta cihazim kendiliğinden kapandi vede acilmadi o ara delta servis hakkinda arastirmaya basladim bazıları kötü bazıları iyi yorumlar yapmış ne yapacağımı bilemedim ama telde bozulmuştu servisi denemeye karar verdim iyikide denemisim müşteri hizmetleri cok yardim sever cozum odaklı cihazimi vermis oldukları kargo nosuyla ücretsiz gonderdim pazartesi kargoya verdim sali ellerinde oldu perşembe cihazimi yapilmis bir sekilde kargoya vermisler cuma elimde oldu cok hizli hizmet gflex kullananlar bilirler 4g si kapalidir sağolsunlar 4g yide aktif yapip göndermişler hergun iki kere aramama ragmen bıkmadan usanmadan cevap verdiler. Teşekkürler Delta servis bence 10 numara bi servis disturubutor firmalari bukadar hizli islem yapmiyolardi. Ben Delta Servisi denedigim ve memnun kaldigim icin TAVSİYE EDERİM

    Hoş geldin delta çalışanı , bırakın bu yalan dolan işlerini

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 6 kasımda servise verdiğim ps4 ten hala haber yok aradığımızda bide tersler gibi konuşup onarımda yani neden arıyorsunuz der gibi konuşuyorlar.
    Sakın delta garantili cihazlara buluşmayın beş para etmez bu servis.
    Nasıl pişmanım bir bilseniz ithalatçı garantili aldığım için cihazı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lan sayın Delta çalışanı,
    Buraya girip çakma hesaplarla yalan dolan şeyler yazacağına gidip 2-3 garibanın telefonunu ps4ünü tamir etmeye çalışsana.
    Kul hakkı yeme , yiyenle de ortak olma...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VeterözeR -- 23 Kasım 2014; 20:43:34 >
  • Hoooopppp orda durun bakalim bilipbilmeden konuşmayın 1. Ben delta çalışanı degilim 2. Cihazimin imeini veriyim sorup sorusturun servise verilmismi verilmemismi anlattiklarimda bi yalan yalakalik varmi siz nasil kotuluyosaniz memnun olmadiginiz icin bendd memnun kaldigim icin hakkini veriyorum. Sunuda unutmayin kisi kendinden bilir işi insanlari tanimadan yorum yapmayin şakşakçilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratt_0606

    Hoooopppp orda durun bakalim bilipbilmeden konuşmayın 1. Ben delta çalışanı degilim 2. Cihazimin imeini veriyim sorup sorusturun servise verilmismi verilmemismi anlattiklarimda bi yalan yalakalik varmi siz nasil kotuluyosaniz memnun olmadiginiz icin bendd memnun kaldigim icin hakkini veriyorum. Sunuda unutmayin kisi kendinden bilir işi insanlari tanimadan yorum yapmayin şakşakçilar

    Hala burda mısın sen???? imei verecekmişmiş , servisteki telefonlardan herhangi birini veremezsin ya zaten.... Mesaj sayısından belli kimin ne olduğu neyi savunduğu...
  • lanet olsun bu ithalatçı garantilerinden hepsi aynı. Bende yakın şahidim arkadaşımın başına geldi s4 ü vardı iki sefer garantilik oldu. İlkinde telefon gitti 3 hafta sonra geldi yapmamışlar teli sonra kullanıcı hatasıymış su kaçmış içine 180 tl verip yaptırdı 4 hafta sonra telefon geldiğinde tepesindeki bildirim ışığı yanmıyordu. İkinci sefer ekranı karardı tekrar servise verdi bu sefer 390 tl para istediler oda aldı telefonu götürdü 300 tl ye dışarda yaptırdı. hem 1 günde aldı hemde başka yerine birşey olmamıştı!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Veterozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratt_0606

    Hoooopppp orda durun bakalim bilipbilmeden konuşmayın 1. Ben delta çalışanı degilim 2. Cihazimin imeini veriyim sorup sorusturun servise verilmismi verilmemismi anlattiklarimda bi yalan yalakalik varmi siz nasil kotuluyosaniz memnun olmadiginiz icin bendd memnun kaldigim icin hakkini veriyorum. Sunuda unutmayin kisi kendinden bilir işi insanlari tanimadan yorum yapmayin şakşakçilar

    Hala burda mısın sen???? imei verecekmişmiş , servisteki telefonlardan herhangi birini veremezsin ya zaten.... Mesaj sayısından belli kimin ne olduğu neyi savunduğu...


    Slm.

    muratt_0606 isimli arkadaş kusura bakmasın.
    Fakat, forumun her köşesinde, bir konu tartışılırken ilk mesajını
    tartışılan şeyi detaylı açıklamalarla savunmaya çalışan kişiye aynı muamele yapılır.
    Çünkü ne yazık ki kötü örneklerden dolayı yaptığınız şüpheli bir durum yaratıyor.

    Ülkemizdeki ister distribütör, ister ithalatçı olsun servislerin kalitesi yerlerde.
    Ne yazık ki önyargı ile, kötü niyetle kararlar veriliyor.

    Bunda açıklardan faydalanıp ihtiyacı olmadığı halde servis-ürün avantajı kazanıp
    bunu ballandırarak anlatan fırsatçıların da etkisi var.

    Ülke olarak birbirimize güvenmiyoruz. Herkes birbirine şüpheyle yaklaşır.
    Esas tartışılması gereken konu bu bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    quote:

    Orijinalden alıntı: Veterozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratt_0606

    Hoooopppp orda durun bakalim bilipbilmeden konuşmayın 1. Ben delta çalışanı degilim 2. Cihazimin imeini veriyim sorup sorusturun servise verilmismi verilmemismi anlattiklarimda bi yalan yalakalik varmi siz nasil kotuluyosaniz memnun olmadiginiz icin bendd memnun kaldigim icin hakkini veriyorum. Sunuda unutmayin kisi kendinden bilir işi insanlari tanimadan yorum yapmayin şakşakçilar

    Hala burda mısın sen???? imei verecekmişmiş , servisteki telefonlardan herhangi birini veremezsin ya zaten.... Mesaj sayısından belli kimin ne olduğu neyi savunduğu...


    Slm.

    muratt_0606 isimli arkadaş kusura bakmasın.
    Fakat, forumun her köşesinde, bir konu tartışılırken ilk mesajını
    tartışılan şeyi detaylı açıklamalarla savunmaya çalışan kişiye aynı muamele yapılır.
    Çünkü ne yazık ki kötü örneklerden dolayı yaptığınız şüpheli bir durum yaratıyor.

    Ülkemizdeki ister distribütör, ister ithalatçı olsun servislerin kalitesi yerlerde.
    Ne yazık ki önyargı ile, kötü niyetle kararlar veriliyor.

    Bunda açıklardan faydalanıp ihtiyacı olmadığı halde servis-ürün avantajı kazanıp
    bunu ballandırarak anlatan fırsatçıların da etkisi var.

    Ülke olarak birbirimize güvenmiyoruz. Herkes birbirine şüpheyle yaklaşır.
    Esas tartışılması gereken konu bu bence.

    Valla sizin bu yazdıklarınızı görünce bende birşeyler söylemeye korktum

    Benimde G2 telefonumun deltalık işi olmuştu. Evet biraz uğraştım ama bunda benimde evrakdan kaynaklanan bir hatam vardı. Neyse aradım görüştüm çok kibar yardımsever konuştu bir bayan. Valla ne yalan söyleyim ilk başta size yazıklar olsun böylede iş olmazki falan dememden sonra böyle kibar yaklaşmaları beni şaşırttı.

    Ama bu demezki delta süperdir. Sonuçta delta dediğin sirkecide küçük bir tamir onarım atölyesinden ibaret. Delta garantili alacakların zaten internette araştırıp alması gerekiyor. Bende öyle yaptım ve riske girdim. Az değil 1600 yerine indirimi çip parası vs 1090 liraya geldi. Kısmet. Bozulurda yapmazlarsa en azından bilerek ucuza aldım derim diye düşündüm. Bu arada şunuda belirteyim diğer yetkili servislerde çok iyi değil. Ben kaç senedir forumlarda her aldığım telefonun forumunda takılırken garanti olayınıda inceledim ve samsung hariç hep şikayet duydum. Hele motorola ve iphone telefonlarımıza hizmet veren teleservice varya, allah düşmanımı bile düşürmesin. Ama sor bak kaç kişininde işini halletmişlerdir.

    Kısaca bana mantıklı gelen tek şey o gün telefonumuzu tamir etmek için eline alan servis elemanının psikolojik durumuna bağlıyız. Düşünsene adam akşam hanımla kavga ediyor, sabah o hışımla işe bir geliyor senin telefonun önünde. Heleki reset atmadıysan ve tel ekranında sevgilinle mutluluk dolu bir resminiz var ise hepden yandın

    Kısaca servisin iyisi kötüsü olmaz. Hepsi herzaman bağlı bulunduğu firmanın tarafındadır bizim değil. İnanın onlar gayet rahat iken biz hala servis olayına birbirimizi üzüyoruz. Bence hiç gerek yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SULZER

    quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    quote:

    Orijinalden alıntı: Veterozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratt_0606

    Hoooopppp orda durun bakalim bilipbilmeden konuşmayın 1. Ben delta çalışanı degilim 2. Cihazimin imeini veriyim sorup sorusturun servise verilmismi verilmemismi anlattiklarimda bi yalan yalakalik varmi siz nasil kotuluyosaniz memnun olmadiginiz icin bendd memnun kaldigim icin hakkini veriyorum. Sunuda unutmayin kisi kendinden bilir işi insanlari tanimadan yorum yapmayin şakşakçilar

    Hala burda mısın sen???? imei verecekmişmiş , servisteki telefonlardan herhangi birini veremezsin ya zaten.... Mesaj sayısından belli kimin ne olduğu neyi savunduğu...


    Slm.

    muratt_0606 isimli arkadaş kusura bakmasın.
    Fakat, forumun her köşesinde, bir konu tartışılırken ilk mesajını
    tartışılan şeyi detaylı açıklamalarla savunmaya çalışan kişiye aynı muamele yapılır.
    Çünkü ne yazık ki kötü örneklerden dolayı yaptığınız şüpheli bir durum yaratıyor.

    Ülkemizdeki ister distribütör, ister ithalatçı olsun servislerin kalitesi yerlerde.
    Ne yazık ki önyargı ile, kötü niyetle kararlar veriliyor.

    Bunda açıklardan faydalanıp ihtiyacı olmadığı halde servis-ürün avantajı kazanıp
    bunu ballandırarak anlatan fırsatçıların da etkisi var.

    Ülke olarak birbirimize güvenmiyoruz. Herkes birbirine şüpheyle yaklaşır.
    Esas tartışılması gereken konu bu bence.

    Valla sizin bu yazdıklarınızı görünce bende birşeyler söylemeye korktum

    Benimde G2 telefonumun deltalık işi olmuştu. Evet biraz uğraştım ama bunda benimde evrakdan kaynaklanan bir hatam vardı. Neyse aradım görüştüm çok kibar yardımsever konuştu bir bayan. Valla ne yalan söyleyim ilk başta size yazıklar olsun böylede iş olmazki falan dememden sonra böyle kibar yaklaşmaları beni şaşırttı.

    Ama bu demezki delta süperdir. Sonuçta delta dediğin sirkecide küçük bir tamir onarım atölyesinden ibaret. Delta garantili alacakların zaten internette araştırıp alması gerekiyor. Bende öyle yaptım ve riske girdim. Az değil 1600 yerine indirimi çip parası vs 1090 liraya geldi. Kısmet. Bozulurda yapmazlarsa en azından bilerek ucuza aldım derim diye düşündüm. Bu arada şunuda belirteyim diğer yetkili servislerde çok iyi değil. Ben kaç senedir forumlarda her aldığım telefonun forumunda takılırken garanti olayınıda inceledim ve samsung hariç hep şikayet duydum. Hele motorola ve iphone telefonlarımıza hizmet veren teleservice varya, allah düşmanımı bile düşürmesin. Ama sor bak kaç kişininde işini halletmişlerdir.

    Kısaca bana mantıklı gelen tek şey o gün telefonumuzu tamir etmek için eline alan servis elemanının psikolojik durumuna bağlıyız. Düşünsene adam akşam hanımla kavga ediyor, sabah o hışımla işe bir geliyor senin telefonun önünde. Heleki reset atmadıysan ve tel ekranında sevgilinle mutluluk dolu bir resminiz var ise hepden yandın

    Kısaca servisin iyisi kötüsü olmaz. Hepsi herzaman bağlı bulunduğu firmanın tarafındadır bizim değil. İnanın onlar gayet rahat iken biz hala servis olayına birbirimizi üzüyoruz. Bence hiç gerek yok

    Slm.

    korkmaya gerek yok tecrübelerimizi, bilgimizi aktarmak için buradayız. Siz olumlu izlenim edindiyseniz bunu aktarmaktan daha doğal bir durum olamaz.

    Forumda bazı firmaların elemanları var. Özellikle üye olup sonrasında ilk mesajlarıyla eleştirilen ürünü övmeye başlıyorlar. Bu tecrübeler nedeniyle ilk mesajında bu tarz firma övücü yazanlara karşı önyargılıyız. Bazı kötü niyetliler yüzünden ilk mesajında gerçekten kendi deneyimini yansıtmak isteyenler de eleştirilebilir.

    Ülkemizdeki insan kalitesi yetersiz ne yazık ki. Servisteki elemanın ruh hali vs. ne olursa olsun profesyonellik gereği işini en doğru şekilde yapması lazım. Ama bu bir temenniden öteye gidemiyor. Herkes ben böyle yaptım, istediğin yere şikayet et modunda.

    Tüketicilerimizde de aynı kalitesizlik var. Sırf apple yeni ürün veriyor diye cihazının hoparlörünü bozup götürenler de var. Karşılıklı kötü niyetli insanlar yüzünden gerçekten iyi niyetli ve işini halletmeye çalışan normal insanlar da arada harcanıp gidiyor. türkiye gerçeği bu ne yazık ki.




  • Arkadaşlar yanlis aksettiysem ozur dilerim ancak ben gercektende delta çalışanı degilim belki inanmiycaksiniz ama gecen gun yigenimde ben ithalat mali aldim diye iştaha geldi z3 aldi onun firmada teccell diye bi firma z3 kasada cok dikkat edilmezse belli olmayan biraz yamukluk vardı ithalatci firmaya gonderdi 1 haftada yenisiyle degistirp gönderdiler ya iyiler bize denk geliyo yada başına sıkıntı gelenlerin eksik anlattigi birşeyler var. 2012 senesinde birtane note2 aldim birtanede esime s3 aldim medcell iletişim den cihazları hala kullaniyoruz hic ariza vermediler. Şimdi ben bu firmalardadami calisiyorum. Muratozkanoglu@gmail.com facebook tan profilime bakabilirsiniz yinede inanmazsaniz oda kendi ayibiniz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    quote:

    Orijinalden alıntı: SULZER

    quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    quote:

    Orijinalden alıntı: Veterozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratt_0606

    Hoooopppp orda durun bakalim bilipbilmeden konuşmayın 1. Ben delta çalışanı degilim 2. Cihazimin imeini veriyim sorup sorusturun servise verilmismi verilmemismi anlattiklarimda bi yalan yalakalik varmi siz nasil kotuluyosaniz memnun olmadiginiz icin bendd memnun kaldigim icin hakkini veriyorum. Sunuda unutmayin kisi kendinden bilir işi insanlari tanimadan yorum yapmayin şakşakçilar

    Hala burda mısın sen???? imei verecekmişmiş , servisteki telefonlardan herhangi birini veremezsin ya zaten.... Mesaj sayısından belli kimin ne olduğu neyi savunduğu...


    Slm.

    muratt_0606 isimli arkadaş kusura bakmasın.
    Fakat, forumun her köşesinde, bir konu tartışılırken ilk mesajını
    tartışılan şeyi detaylı açıklamalarla savunmaya çalışan kişiye aynı muamele yapılır.
    Çünkü ne yazık ki kötü örneklerden dolayı yaptığınız şüpheli bir durum yaratıyor.

    Ülkemizdeki ister distribütör, ister ithalatçı olsun servislerin kalitesi yerlerde.
    Ne yazık ki önyargı ile, kötü niyetle kararlar veriliyor.

    Bunda açıklardan faydalanıp ihtiyacı olmadığı halde servis-ürün avantajı kazanıp
    bunu ballandırarak anlatan fırsatçıların da etkisi var.

    Ülke olarak birbirimize güvenmiyoruz. Herkes birbirine şüpheyle yaklaşır.
    Esas tartışılması gereken konu bu bence.

    Valla sizin bu yazdıklarınızı görünce bende birşeyler söylemeye korktum

    Benimde G2 telefonumun deltalık işi olmuştu. Evet biraz uğraştım ama bunda benimde evrakdan kaynaklanan bir hatam vardı. Neyse aradım görüştüm çok kibar yardımsever konuştu bir bayan. Valla ne yalan söyleyim ilk başta size yazıklar olsun böylede iş olmazki falan dememden sonra böyle kibar yaklaşmaları beni şaşırttı.

    Ama bu demezki delta süperdir. Sonuçta delta dediğin sirkecide küçük bir tamir onarım atölyesinden ibaret. Delta garantili alacakların zaten internette araştırıp alması gerekiyor. Bende öyle yaptım ve riske girdim. Az değil 1600 yerine indirimi çip parası vs 1090 liraya geldi. Kısmet. Bozulurda yapmazlarsa en azından bilerek ucuza aldım derim diye düşündüm. Bu arada şunuda belirteyim diğer yetkili servislerde çok iyi değil. Ben kaç senedir forumlarda her aldığım telefonun forumunda takılırken garanti olayınıda inceledim ve samsung hariç hep şikayet duydum. Hele motorola ve iphone telefonlarımıza hizmet veren teleservice varya, allah düşmanımı bile düşürmesin. Ama sor bak kaç kişininde işini halletmişlerdir.

    Kısaca bana mantıklı gelen tek şey o gün telefonumuzu tamir etmek için eline alan servis elemanının psikolojik durumuna bağlıyız. Düşünsene adam akşam hanımla kavga ediyor, sabah o hışımla işe bir geliyor senin telefonun önünde. Heleki reset atmadıysan ve tel ekranında sevgilinle mutluluk dolu bir resminiz var ise hepden yandın

    Kısaca servisin iyisi kötüsü olmaz. Hepsi herzaman bağlı bulunduğu firmanın tarafındadır bizim değil. İnanın onlar gayet rahat iken biz hala servis olayına birbirimizi üzüyoruz. Bence hiç gerek yok

    Slm.

    korkmaya gerek yok tecrübelerimizi, bilgimizi aktarmak için buradayız. Siz olumlu izlenim edindiyseniz bunu aktarmaktan daha doğal bir durum olamaz.

    Forumda bazı firmaların elemanları var. Özellikle üye olup sonrasında ilk mesajlarıyla eleştirilen ürünü övmeye başlıyorlar. Bu tecrübeler nedeniyle ilk mesajında bu tarz firma övücü yazanlara karşı önyargılıyız. Bazı kötü niyetliler yüzünden ilk mesajında gerçekten kendi deneyimini yansıtmak isteyenler de eleştirilebilir.

    Ülkemizdeki insan kalitesi yetersiz ne yazık ki. Servisteki elemanın ruh hali vs. ne olursa olsun profesyonellik gereği işini en doğru şekilde yapması lazım. Ama bu bir temenniden öteye gidemiyor. Herkes ben böyle yaptım, istediğin yere şikayet et modunda.

    Tüketicilerimizde de aynı kalitesizlik var. Sırf apple yeni ürün veriyor diye cihazının hoparlörünü bozup götürenler de var. Karşılıklı kötü niyetli insanlar yüzünden gerçekten iyi niyetli ve işini halletmeye çalışan normal insanlar da arada harcanıp gidiyor. türkiye gerçeği bu ne yazık ki.

    Evet dediklerine katılıyorum. Hem telefonu öven oluyor hemde gerçekten servis çalışanı olduğunu söyleyip yorumda bulunanda. Servislerin durumu ne yazıkki konuştuğumuz gibi. Seninle aynı sorunumuz telefonlarımızda. Aynı anda gönderiyoruz servise. Bir bakıyorsun aramadan sormadan senin tel yapılmış ama benimki garanti dışı görünüyor. Tabiki bunda telefonu eline alan servis görevlisinin işgüzarlığı var. Ben ne servislerle uğraştım. Aradığımın ertesi günü kapıma gelende, telefonda beni tehdit edende. Hep farklı.

    Ama bu demek değilki kullanıcılarda melektirler. Ben kimleri gördüm forumlarda adam 1 sene olmuş ne yapıyor ediyor telefonu iade ettiriyor. Adam işi öğrenmiş. Dediğin gibi yeni model çıkacak diye. Allah akıl fikir versin napıcan elektroniğinde kölesi olmuşuz. Bundan 25 sene önce terminatör filmini izlerken yok canım teknoloji denen şeyin kölesi olmakmı. Herifler uçmuş diyoduk. Şimdi her akşam oğlanla kavga ediyoruz yeter bırak bilgisayarı diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratt_0606

    Arkadaşlar yanlis aksettiysem ozur dilerim ancak ben gercektende delta çalışanı degilim belki inanmiycaksiniz ama gecen gun yigenimde ben ithalat mali aldim diye iştaha geldi z3 aldi onun firmada teccell diye bi firma z3 kasada cok dikkat edilmezse belli olmayan biraz yamukluk vardı ithalatci firmaya gonderdi 1 haftada yenisiyle degistirp gönderdiler ya iyiler bize denk geliyo yada başına sıkıntı gelenlerin eksik anlattigi birşeyler var. 2012 senesinde birtane note2 aldim birtanede esime s3 aldim medcell iletişim den cihazları hala kullaniyoruz hic ariza vermediler. Şimdi ben bu firmalardadami calisiyorum. Muratozkanoglu@gmail.com facebook tan profilime bakabilirsiniz yinede inanmazsaniz oda kendi ayibiniz...

    Deltayı fazla sevince yanlış anlaşıldın heralde. Milletin ağzı yanınca haliyle karşısındakine parlayabiliyor. En basit xt910 forumunda arkadaşın birine sırf servisi övüp duruyor diye baya kızmıştık. Çünkü ağzımız baya yanmıştı. Servis işi şans işi. Belkide delta benim işimi halletmeseydi kimbilir neler neler yazacaktım buradan




  • Haklisiniz bende cok distribütör servis kapilarinda çileler cektigim için bu kadar hizli ve kusursuz cihazim yapilinca heyecan yaptim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi tam lg g3 siparisi vericem konuya denk geldim hadi buyur şimdi siparis ver.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxjokerxxx

    Abi tam lg g3 siparisi vericem konuya denk geldim hadi buyur şimdi siparis ver.

    Bende s4 alcaktim vazgectim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.