Şimdi Ara

FS 2004-FSX TEMEL EĞİTİM İLE İLGİLİ SORULAR CEVAPLAR (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.242
Cevap
19
Favori
156.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Sniper-

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ordinarious

    quote:

    Orjinalden alıntı: o-z-a-n kaptan
    arkadaşlar ben her ikisinede yazdım uçak ilk piste gitti sonra vor lock tan app'ye geçtim uçak alçalmadı kendi kendine ama pistin tam ortasına doğru gitti ben alçaltarak indirdim videodakindekileride yaptım sizce eksik olan ne?

    not:heading tuşuda aktifti



    Muhtemel sebepler

    1- Gereğinden yüksek veya alçak irtifada yaklaşmışsınız piste
    2- Nav1'e yanlış frekans girmişsiniz
    3- Nav-Gps switch düğmesi Gps'te kalmış (Nav'da olması gerekiyor)
    4- Hdg ışığı sönmeden App'ye başmışsınız (bundan emin değilim denemedim)

    Herhangi biri olabileceği gibi hepsi de olabilir. Tek başına ilk yazdığım sebep olamaz çünkü heading ışığı da sönmemiş. İrtifa ALT ile alakalı. ALT ışığı sönmeyip de uçak hiç alçalmıyorsa irtifanızda problem vardır. Pistin ortalanmasının sebebi sizin manuel olarak heading değiştirmeniz olmuş. Normalde Nav veya Vor Lock tuşuna basıldıktan sonra uçak dönmeye başlarken Heading ışığı söner ve bu andan sonra siz Headinge ne yazarsanız yazın birşey değişmez, devre dışı kalmıştır artık çünkü..

    Umarım yardımcı olmuşumdur..

    2-3-4 doğru yaptığıma eminim fakat 1. doğru değil sanırım çünkü 8-10 mil kala yanlışlıkla 2500'e falan tırmandım budan olabilir yardım için sağol

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: o-z-a-n kaptan

    2-3-4 doğru yaptığıma eminim fakat 1. doğru değil sanırım çünkü 8-10 mil kala yanlışlıkla 2500'e falan tırmandım budan olabilir yardım için sağol


    "Yanlışlıkla" 2500'e mi tırmandınız? Aksine, yükselmekle doğru yapmışsınız ama daha fazla yükselmeniz gerekiyormuş demek ki. İstanbul Atatürk veya S.Gökçen için piste 10 mil kala irtifanız 3000 civarında olmalı ILS iniş yapabilmek için. Daha yüksek rakımlı bir yere inecekseniz daha da yüksek olması lazım.

    Fakat Heading ışığının sönmemesi garip. İrtifanız ne olursa olsun hdg ışığı sönmesi gerekiyor normalde. İrtifa yanlışsa Alt sönmez, yani uçak alçalmaz..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ordinarious

    quote:

    Orjinalden alıntı: o-z-a-n kaptan

    2-3-4 doğru yaptığıma eminim fakat 1. doğru değil sanırım çünkü 8-10 mil kala yanlışlıkla 2500'e falan tırmandım budan olabilir yardım için sağol


    "Yanlışlıkla" 2500'e mi tırmandınız? Aksine, yükselmekle doğru yapmışsınız ama daha fazla yükselmeniz gerekiyormuş demek ki. İstanbul Atatürk veya S.Gökçen için piste 10 mil kala irtifanız 3000 civarında olmalı ILS iniş yapabilmek için. Daha yüksek rakımlı bir yere inecekseniz daha da yüksek olması lazım.

    Fakat Heading ışığının sönmemesi garip. İrtifanız ne olursa olsun hdg ışığı sönmesi gerekiyor normalde. İrtifa yanlışsa Alt sönmez, yani uçak alçalmaz..

    Alıntıları Göster
    ILS inişin abartıldığını düşünüyorum. Madem bu kadar heveslisi var neden biraz Chart okuyup kendi başına denemiyor? Ben daha 1 ay öncesine kadar Chart'ların ne olduğunu bile bilemezken artık az-çok bu konuda bir birikimim oldu ve ineceğim pistlerin kesinlikle tüm Chart'larını (bulabildiklerim için) indirir, okur ona göre inişi gerçekleştiririm. Yani alçak yerlerde 3000 feet daha yüksek yerlerde ona göre bir irtifa belirlensin demek çok genel olduğundan çok yanlış. Eğer kaç mil kala hangi irtifada seyretmesini bir kişi bilmiyorsa önce chart okumalı veya manuel inmeli.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cocker

    ILS inişin abartıldığını düşünüyorum. Madem bu kadar heveslisi var neden biraz Chart okuyup kendi başına denemiyor? Ben daha 1 ay öncesine kadar Chart'ların ne olduğunu bile bilemezken artık az-çok bu konuda bir birikimim oldu ve ineceğim pistlerin kesinlikle tüm Chart'larını (bulabildiklerim için) indirir, okur ona göre inişi gerçekleştiririm. Yani alçak yerlerde 3000 feet daha yüksek yerlerde ona göre bir irtifa belirlensin demek çok genel olduğundan çok yanlış. Eğer kaç mil kala hangi irtifada seyretmesini bir kişi bilmiyorsa önce chart okumalı veya manuel inmeli.

    Alıntıları Göster
    İşin en eğlenceli kısmı iniş zaten, onu da bilgisayara yaptırmak anlamsız bence, sonuçta bu bir simulator kimsenin burnu kanamaz
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cocker

    ILS inişin abartıldığını düşünüyorum. Madem bu kadar heveslisi var neden biraz Chart okuyup kendi başına denemiyor? Ben daha 1 ay öncesine kadar Chart'ların ne olduğunu bile bilemezken artık az-çok bu konuda bir birikimim oldu ve ineceğim pistlerin kesinlikle tüm Chart'larını (bulabildiklerim için) indirir, okur ona göre inişi gerçekleştiririm. Yani alçak yerlerde 3000 feet daha yüksek yerlerde ona göre bir irtifa belirlensin demek çok genel olduğundan çok yanlış. Eğer kaç mil kala hangi irtifada seyretmesini bir kişi bilmiyorsa önce chart okumalı veya manuel inmeli.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Cocker
    Yani alçak yerlerde 3000 feet daha yüksek yerlerde ona göre bir irtifa belirlensin demek çok genel olduğundan çok yanlış


    Bu cümlenizin muhatabı olduğumu düşündüğümden cevap vermek isterim.

    Bir arkadaş ILS frekansı Nav1'e mi, Nav2'ye mi yazılır mealinde sormuş, diğer bir arkadaş da Alt ışığı sönmüyor, uçak alçalmıyor demiş, bir diğeri de Course değerini Heading'e de yazar mıyız, yazmaz mıyız diye sormuş. Bu sorulardan anlaşıldığı üzere FS'e henüz yeni başlamışlar. Şimdi ben cevap olarak "dostum chart oku, aha da burdan indir" deyip link versem, arkadaşın da chart'taki şekilleri sayıları vs. görünce "bunlar ne yahu" deyip Ils'den de, Fs'den de soğuma ihtimali yüksek Bu durumda en uygun cevabın 'yaklaşma irtifası=pistin rakımı+3000' olacağını düşündüm. İstisnalar hariç genelde bu uygulama başarılı oluyor çünkü. Önce bu şekilde ezbere yöntemlerle uçağı indirdikten sonra genelde insan işi daha profesyonelce yapmaya hevesleniyor zaten. İşte o zaman da chart devreye giriyor.

    Kısacası, Flight Simulator'e yeni başlamış birine chart göstermek ilköğretim öğrencisine türev integral göstermeye benzer bana göre..

    Saygılar..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ordinarious

    quote:

    Orjinalden alıntı: Cocker
    Yani alçak yerlerde 3000 feet daha yüksek yerlerde ona göre bir irtifa belirlensin demek çok genel olduğundan çok yanlış


    Bu cümlenizin muhatabı olduğumu düşündüğümden cevap vermek isterim.

    Bir arkadaş ILS frekansı Nav1'e mi, Nav2'ye mi yazılır mealinde sormuş, diğer bir arkadaş da Alt ışığı sönmüyor, uçak alçalmıyor demiş, bir diğeri de Course değerini Heading'e de yazar mıyız, yazmaz mıyız diye sormuş. Bu sorulardan anlaşıldığı üzere FS'e henüz yeni başlamışlar. Şimdi ben cevap olarak "dostum chart oku, aha da burdan indir" deyip link versem, arkadaşın da chart'taki şekilleri sayıları vs. görünce "bunlar ne yahu" deyip Ils'den de, Fs'den de soğuma ihtimali yüksek Bu durumda en uygun cevabın 'yaklaşma irtifası=pistin rakımı+3000' olacağını düşündüm. İstisnalar hariç genelde bu uygulama başarılı oluyor çünkü. Önce bu şekilde ezbere yöntemlerle uçağı indirdikten sonra genelde insan işi daha profesyonelce yapmaya hevesleniyor zaten. İşte o zaman da chart devreye giriyor.

    Kısacası, Flight Simulator'e yeni başlamış birine chart göstermek ilköğretim öğrencisine türev integral göstermeye benzer bana göre..

    Saygılar..

    Alıntıları Göster
    @Ordinarious: Pratik yöntemler yeni başlayanlaa gösterilmeli ama yeni başlayanlar da bilmeli ki bu işle ciddi olarak ilgilenilecekse bir gün zaten kendilerini Chart okurken bulacaklar ve her terimi, her şekli sorarak öğrenecekler. Bu işin zevki de burada zaten.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cocker

    @Ordinarious: Pratik yöntemler yeni başlayanlaa gösterilmeli ama yeni başlayanlar da bilmeli ki bu işle ciddi olarak ilgilenilecekse bir gün zaten kendilerini Chart okurken bulacaklar ve her terimi, her şekli sorarak öğrenecekler. Bu işin zevki de burada zaten.

    Alıntıları Göster
    Şimdi arkadaşlar bu durumda nasreddin hoca misali ikinizde haklısınız. Biriniz bu işin doğru yolunu anlatmaya çalışıyor, diğerinizide hevesli arkadaşların hevesinin kaçmamasını istiyor.

    O yüzden ikiniz bir orta yol bulun ve bu yeni başlayan hevesli arkadaşlara şöyle güzel bir döküman hazırlayın, bu işe nerden nasıl başlayıp nereye doğru gideceklerini gösteren bir sıralama da olabilir, ya da elinizin altındaki eğitici dökümanlarda olabilir.

    Saygılar.
    _____________________________
    2004 Accord 2.4 Executive




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsultan

    Şimdi arkadaşlar bu durumda nasreddin hoca misali ikinizde haklısınız. Biriniz bu işin doğru yolunu anlatmaya çalışıyor, diğerinizide hevesli arkadaşların hevesinin kaçmamasını istiyor.

    O yüzden ikiniz bir orta yol bulun ve bu yeni başlayan hevesli arkadaşlara şöyle güzel bir döküman hazırlayın, bu işe nerden nasıl başlayıp nereye doğru gideceklerini gösteren bir sıralama da olabilir, ya da elinizin altındaki eğitici dökümanlarda olabilir.

    Saygılar.

    Alıntıları Göster
    payware uçakların kılavuzlarını payalaşabilir miyiz ? zaten sitelerinde ücretsiz sunuyorlar (çok şükür ) özellikle Wilco' nun kılavuzları basit ve eğlenceli oluyor, hayırsever vatandaşlar da türkçeye çevirirse kaymaklı kadayıf olur diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Silver_Sky -- 14 Nisan 2009; 21:05:14 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silver_Sky

    payware uçakların kılavuzlarını payalaşabilir miyiz ? zaten sitelerinde ücretsiz sunuyorlar (çok şükür ) özellikle Wilco' nun kılavuzları basit ve eğlenceli oluyor, hayırsever vatandaşlar da türkçeye çevirirse kaymaklı kadayıf olur diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Manuellerini kastediyorsan onları paylaşmakta sıkıntı yok, hele ki türkçe'ye çeviren olursa. Ama eklentiler üst konusunda paylaşılırsa daha iyi olur.
    _____________________________
    2004 Accord 2.4 Executive




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsultan

    Manuellerini kastediyorsan onları paylaşmakta sıkıntı yok, hele ki türkçe'ye çeviren olursa. Ama eklentiler üst konusunda paylaşılırsa daha iyi olur.

    Alıntıları Göster
    Selamlar, vakit buldukça FSX ile uçmaya çalışıyorum ufak ufakda çözmeye çalışıyorum. yanlız en zorlandığım kısım görsel yaklaşma sırasında pisti hizalamaka, bunun için bir kolaylık varmıdır acaba. bunu da çözebilirsem biraz daha detaylı öğrenmeye çalışacağım artık.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaVinci

    Selamlar, vakit buldukça FSX ile uçmaya çalışıyorum ufak ufakda çözmeye çalışıyorum. yanlız en zorlandığım kısım görsel yaklaşma sırasında pisti hizalamaka, bunun için bir kolaylık varmıdır acaba. bunu da çözebilirsem biraz daha detaylı öğrenmeye çalışacağım artık.

    Alıntıları Göster
    @DaVinci hocam klavye ile mi uçuyorsun. Çünkü uçağı klavye ile indirmek gerçekten de çok zor. Eğer joystickin yoksa bir tane edinmeye çalış.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jedi_master

    @DaVinci hocam klavye ile mi uçuyorsun. Çünkü uçağı klavye ile indirmek gerçekten de çok zor. Eğer joystickin yoksa bir tane edinmeye çalış.

    Alıntıları Göster
    Klavyeyle havada düz uçmak bile çok zorken, bir de iniş yapmaya çalışmak nasıl birşeydir tahmin edemiyorum

    Ben kalkış için taksiyi bitirdikten sonra sağ-sol tuşlarına ilk basışım yine indikten sonra taksi yaparken oluyor. Uçak havadayken sadece Autopilot kullanıyorum, inişte de Ils. Öyle hassas birşey ki, sağ veya sol tuşuna bir kere bastıktan sonra o uçuştan umudu kesiyorum, uçağı toparlamak mümkün değil. Hassasiyeti düşürmek düşünülenin aksine olayı daha da içinden çıkılmaz hale getiriyor. Tuşa daha fazla basılı tutmak zorunda kalıyorsunuz, sonra olayı toparlamak için de B737 ile akrobasi yaparken buluyorsunuz kendinizi
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ordinarious

    Klavyeyle havada düz uçmak bile çok zorken, bir de iniş yapmaya çalışmak nasıl birşeydir tahmin edemiyorum

    Ben kalkış için taksiyi bitirdikten sonra sağ-sol tuşlarına ilk basışım yine indikten sonra taksi yaparken oluyor. Uçak havadayken sadece Autopilot kullanıyorum, inişte de Ils. Öyle hassas birşey ki, sağ veya sol tuşuna bir kere bastıktan sonra o uçuştan umudu kesiyorum, uçağı toparlamak mümkün değil. Hassasiyeti düşürmek düşünülenin aksine olayı daha da içinden çıkılmaz hale getiriyor. Tuşa daha fazla basılı tutmak zorunda kalıyorsunuz, sonra olayı toparlamak için de B737 ile akrobasi yaparken buluyorsunuz kendinizi

    Alıntıları Göster
    klavye ile uçmuyorum, joystick ile uçmaktayım, uzaktayken pisti hizalamış gibi görüyorum ama son anlara geldikçe birde bakmışım tekerleklerden biri pist dışında kalmış, ya o şekilde iniyorum ya da toparlarken çakılıyorum
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaVinci

    klavye ile uçmuyorum, joystick ile uçmaktayım, uzaktayken pisti hizalamış gibi görüyorum ama son anlara geldikçe birde bakmışım tekerleklerden biri pist dışında kalmış, ya o şekilde iniyorum ya da toparlarken çakılıyorum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: DaVinci

    klavye ile uçmuyorum, joystick ile uçmaktayım, uzaktayken pisti hizalamış gibi görüyorum ama son anlara geldikçe birde bakmışım tekerleklerden biri pist dışında kalmış, ya o şekilde iniyorum ya da toparlarken çakılıyorum

    Sanırım yan rüzgar yiyiyorsun. Buna yapacak bir şey yok ne yazık ki. Rüzgar gelen yöne göre yaklaşmanı ayarlaman gerek. Zamanla tecrübe edindikçe inişlerin de güzelleşecektir emin ol.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jedi_master

    quote:

    Orjinalden alıntı: DaVinci

    klavye ile uçmuyorum, joystick ile uçmaktayım, uzaktayken pisti hizalamış gibi görüyorum ama son anlara geldikçe birde bakmışım tekerleklerden biri pist dışında kalmış, ya o şekilde iniyorum ya da toparlarken çakılıyorum

    Sanırım yan rüzgar yiyiyorsun. Buna yapacak bir şey yok ne yazık ki. Rüzgar gelen yöne göre yaklaşmanı ayarlaman gerek. Zamanla tecrübe edindikçe inişlerin de güzelleşecektir emin ol.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar inişi çözmüş bulunmaktayım fakat sert bir iniş yapıyorum.Oda klavyeden oynadığımız için sanırım.Tam piste değecekken otodan çkıp manuele alıyorum uçağın önünü yukarı kaldırıyorum oluyor..Bunu fareye almamız mümkünmü acaba??En azından klavyeden iyi olacağını düşünüyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Murat ÖZDAĞ -- 15 Nisan 2009; 20:56:49 >
    _____________________________

    Turkish Virtual Flight Pilot
    ASUS TUF GAMING B550M-E WIFI | Ryzen 7 5700x | MSI Mag Forge A650BN 650W | CORSAIR VENGEANCE RGB RT 32GB (2X16GB) CL16 | Samsung 980 PRO
    Macbook Pro | Samsung EVO 250GB | 16GB Ram




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murat ÖZDAĞ

    Arkadaşlar inişi çözmüş bulunmaktayım fakat sert bir iniş yapıyorum.Oda klavyeden oynadığımız için sanırım.Tam piste değecekken otodan çkıp manuele alıyorum uçağın önünü yukarı kaldırıyorum oluyor..Bunu fareye almamız mümkünmü acaba??En azından klavyeden iyi olacağını düşünüyorum..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Murat ÖZDAĞ

    Arkadaşlar inişi çözmüş bulunmaktayım fakat sert bir iniş yapıyorum.Oda klavyeden oynadığımız için sanırım.Tam piste değecekken otodan çkıp manuele alıyorum uçağın önünü yukarı kaldırıyorum oluyor..Bunu fareye almamız mümkünmü acaba??En azından klavyeden iyi olacağını düşünüyorum..


    Normalde yok fakat "Mouse as yoke" isimli arka planda açılan bir ek programla mouse'u joystick olarak kullanabiliyorsunuz. Uçuş sırasında enter tuşuna basınca devreye giriyor.

    Link:http://www.lovettsoftware.fsnet.co.uk/Mouse/Whole/setup.exe

    Not: Eklenti freeware'dir..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ordinarious

    quote:

    Orjinalden alıntı: Murat ÖZDAĞ

    Arkadaşlar inişi çözmüş bulunmaktayım fakat sert bir iniş yapıyorum.Oda klavyeden oynadığımız için sanırım.Tam piste değecekken otodan çkıp manuele alıyorum uçağın önünü yukarı kaldırıyorum oluyor..Bunu fareye almamız mümkünmü acaba??En azından klavyeden iyi olacağını düşünüyorum..


    Normalde yok fakat "Mouse as yoke" isimli arka planda açılan bir ek programla mouse'u joystick olarak kullanabiliyorsunuz. Uçuş sırasında enter tuşuna basınca devreye giriyor.

    Link:http://www.lovettsoftware.fsnet.co.uk/Mouse/Whole/setup.exe

    Not: Eklenti freeware'dir..

    Alıntıları Göster
    hocam o programa hiç gerek yok oyunu zaten öyle bir özellği mevcut. mesela ben joystick almadan önce mause ile uçuyordum. settingten controlse gir orada ilk pencerede mause yoke diye bir seçenek var onu deneyebilirsin. kolay gelsin. bu arada bende bu oyunu 1 aydır oynuyorum ve çok hoşuma gitti ancak öğrenmeside bir hayli zor. lessonsları yapıyourm ancak vor bölümünde ne yapacağımı anlayamadım. iyi günler.
    _____________________________
    Armsan A612 W 66cm

    MONSTER® Q61MS-17624 , 19 Kasım 2012 Sipariş, 23 Mart 2013 teslim.
    CPU: Intel® Core™ i7-3610QM ||GPU:NVIDIA GeForce GTX 675MX 2GB GDDR5 256-Bit DirectX 11.1 ||
    RAM: 16GB (2x8GB) DDR3 1600MHz SODIMM Kingston||SSD:128 GB Corsair Force GS SSD || HDD: 750GB Seagate® 3GB/sn 7200RPM 16MB ||
    DISPLAY: 17.3" Full HD (1920x1080) Mat LED Ekran




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kavil

    hocam o programa hiç gerek yok oyunu zaten öyle bir özellği mevcut. mesela ben joystick almadan önce mause ile uçuyordum. settingten controlse gir orada ilk pencerede mause yoke diye bir seçenek var onu deneyebilirsin. kolay gelsin. bu arada bende bu oyunu 1 aydır oynuyorum ve çok hoşuma gitti ancak öğrenmeside bir hayli zor. lessonsları yapıyourm ancak vor bölümünde ne yapacağımı anlayamadım. iyi günler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Kavil

    hocam o programa hiç gerek yok oyunu zaten öyle bir özellği mevcut. mesela ben joystick almadan önce mause ile uçuyordum. settingten controlse gir orada ilk pencerede mause yoke diye bir seçenek var onu deneyebilirsin. kolay gelsin. bu arada bende bu oyunu 1 aydır oynuyorum ve çok hoşuma gitti ancak öğrenmeside bir hayli zor. lessonsları yapıyourm ancak vor bölümünde ne yapacağımı anlayamadım. iyi günler.

    lessonsda privatew pilot bölümündeki 3. ders yani VOR navigasyonu bir türlü anlamadım. tüm bölümünü okudum adamın konuşmasını bitirmesini bekledim ve kouştuklarınıda anladım. bu sistem bize yerimizi sinyali aldığımız yerden uzaklığı hızımızı fln söyler diyor ancak ne yapacağımı hala tam anlayamadım. geçen yada bilen birisi pm yada buradan anlatırca çok sevinirim.
    _____________________________
    Armsan A612 W 66cm

    MONSTER® Q61MS-17624 , 19 Kasım 2012 Sipariş, 23 Mart 2013 teslim.
    CPU: Intel® Core™ i7-3610QM ||GPU:NVIDIA GeForce GTX 675MX 2GB GDDR5 256-Bit DirectX 11.1 ||
    RAM: 16GB (2x8GB) DDR3 1600MHz SODIMM Kingston||SSD:128 GB Corsair Force GS SSD || HDD: 750GB Seagate® 3GB/sn 7200RPM 16MB ||
    DISPLAY: 17.3" Full HD (1920x1080) Mat LED Ekran




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kavil

    quote:

    Orjinalden alıntı: Kavil

    hocam o programa hiç gerek yok oyunu zaten öyle bir özellği mevcut. mesela ben joystick almadan önce mause ile uçuyordum. settingten controlse gir orada ilk pencerede mause yoke diye bir seçenek var onu deneyebilirsin. kolay gelsin. bu arada bende bu oyunu 1 aydır oynuyorum ve çok hoşuma gitti ancak öğrenmeside bir hayli zor. lessonsları yapıyourm ancak vor bölümünde ne yapacağımı anlayamadım. iyi günler.

    lessonsda privatew pilot bölümündeki 3. ders yani VOR navigasyonu bir türlü anlamadım. tüm bölümünü okudum adamın konuşmasını bitirmesini bekledim ve kouştuklarınıda anladım. bu sistem bize yerimizi sinyali aldığımız yerden uzaklığı hızımızı fln söyler diyor ancak ne yapacağımı hala tam anlayamadım. geçen yada bilen birisi pm yada buradan anlatırca çok sevinirim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Kavil


    quote:

    Orjinalden alıntı: Kavil

    hocam o programa hiç gerek yok oyunu zaten öyle bir özellği mevcut. mesela ben joystick almadan önce mause ile uçuyordum. settingten controlse gir orada ilk pencerede mause yoke diye bir seçenek var onu deneyebilirsin. kolay gelsin. bu arada bende bu oyunu 1 aydır oynuyorum ve çok hoşuma gitti ancak öğrenmeside bir hayli zor. lessonsları yapıyourm ancak vor bölümünde ne yapacağımı anlayamadım. iyi günler.

    lessonsda privatew pilot bölümündeki 3. ders yani VOR navigasyonu bir türlü anlamadım. tüm bölümünü okudum adamın konuşmasını bitirmesini bekledim ve kouştuklarınıda anladım. bu sistem bize yerimizi sinyali aldığımız yerden uzaklığı hızımızı fln söyler diyor ancak ne yapacağımı hala tam anlayamadım. geçen yada bilen birisi pm yada buradan anlatırca çok sevinirim.

    Sonuç olarak o bir ders. VOR un ne olduğunu, nasıl çalıştığını vs anlatıyor. Yani geçilecek bir durum yok. Görev gibi bir şey değil.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jedi_master

    quote:

    Orjinalden alıntı: Kavil


    quote:

    Orjinalden alıntı: Kavil

    hocam o programa hiç gerek yok oyunu zaten öyle bir özellği mevcut. mesela ben joystick almadan önce mause ile uçuyordum. settingten controlse gir orada ilk pencerede mause yoke diye bir seçenek var onu deneyebilirsin. kolay gelsin. bu arada bende bu oyunu 1 aydır oynuyorum ve çok hoşuma gitti ancak öğrenmeside bir hayli zor. lessonsları yapıyourm ancak vor bölümünde ne yapacağımı anlayamadım. iyi günler.

    lessonsda privatew pilot bölümündeki 3. ders yani VOR navigasyonu bir türlü anlamadım. tüm bölümünü okudum adamın konuşmasını bitirmesini bekledim ve kouştuklarınıda anladım. bu sistem bize yerimizi sinyali aldığımız yerden uzaklığı hızımızı fln söyler diyor ancak ne yapacağımı hala tam anlayamadım. geçen yada bilen birisi pm yada buradan anlatırca çok sevinirim.

    Sonuç olarak o bir ders. VOR un ne olduğunu, nasıl çalıştığını vs anlatıyor. Yani geçilecek bir durum yok. Görev gibi bir şey değil.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: jedi_master


    quote:

    Orjinalden alıntı: Kavil


    quote:

    Orjinalden alıntı: Kavil

    hocam o programa hiç gerek yok oyunu zaten öyle bir özellği mevcut. mesela ben joystick almadan önce mause ile uçuyordum. settingten controlse gir orada ilk pencerede mause yoke diye bir seçenek var onu deneyebilirsin. kolay gelsin. bu arada bende bu oyunu 1 aydır oynuyorum ve çok hoşuma gitti ancak öğrenmeside bir hayli zor. lessonsları yapıyourm ancak vor bölümünde ne yapacağımı anlayamadım. iyi günler.

    lessonsda privatew pilot bölümündeki 3. ders yani VOR navigasyonu bir türlü anlamadım. tüm bölümünü okudum adamın konuşmasını bitirmesini bekledim ve kouştuklarınıda anladım. bu sistem bize yerimizi sinyali aldığımız yerden uzaklığı hızımızı fln söyler diyor ancak ne yapacağımı hala tam anlayamadım. geçen yada bilen birisi pm yada buradan anlatırca çok sevinirim.

    Sonuç olarak o bir ders. VOR un ne olduğunu, nasıl çalıştığını vs anlatıyor. Yani geçilecek bir durum yok. Görev gibi bir şey değil.

    haklısınız ancak uyarı veriyor tepede durum iyi değil dersi şimdi sonlandırıyorum diyor ama ben geçemk istiyorum birde pm kutunuza bakarmısınzı?
    _____________________________
    Armsan A612 W 66cm

    MONSTER® Q61MS-17624 , 19 Kasım 2012 Sipariş, 23 Mart 2013 teslim.
    CPU: Intel® Core™ i7-3610QM ||GPU:NVIDIA GeForce GTX 675MX 2GB GDDR5 256-Bit DirectX 11.1 ||
    RAM: 16GB (2x8GB) DDR3 1600MHz SODIMM Kingston||SSD:128 GB Corsair Force GS SSD || HDD: 750GB Seagate® 3GB/sn 7200RPM 16MB ||
    DISPLAY: 17.3" Full HD (1920x1080) Mat LED Ekran




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kavil

    quote:

    Orjinalden alıntı: jedi_master


    quote:

    Orjinalden alıntı: Kavil


    quote:

    Orjinalden alıntı: Kavil

    hocam o programa hiç gerek yok oyunu zaten öyle bir özellği mevcut. mesela ben joystick almadan önce mause ile uçuyordum. settingten controlse gir orada ilk pencerede mause yoke diye bir seçenek var onu deneyebilirsin. kolay gelsin. bu arada bende bu oyunu 1 aydır oynuyorum ve çok hoşuma gitti ancak öğrenmeside bir hayli zor. lessonsları yapıyourm ancak vor bölümünde ne yapacağımı anlayamadım. iyi günler.

    lessonsda privatew pilot bölümündeki 3. ders yani VOR navigasyonu bir türlü anlamadım. tüm bölümünü okudum adamın konuşmasını bitirmesini bekledim ve kouştuklarınıda anladım. bu sistem bize yerimizi sinyali aldığımız yerden uzaklığı hızımızı fln söyler diyor ancak ne yapacağımı hala tam anlayamadım. geçen yada bilen birisi pm yada buradan anlatırca çok sevinirim.

    Sonuç olarak o bir ders. VOR un ne olduğunu, nasıl çalıştığını vs anlatıyor. Yani geçilecek bir durum yok. Görev gibi bir şey değil.

    haklısınız ancak uyarı veriyor tepede durum iyi değil dersi şimdi sonlandırıyorum diyor ama ben geçemk istiyorum birde pm kutunuza bakarmısınzı?

    Alıntıları Göster
    FS 2004 benimki yanlız..
    _____________________________

    Turkish Virtual Flight Pilot
    ASUS TUF GAMING B550M-E WIFI | Ryzen 7 5700x | MSI Mag Forge A650BN 650W | CORSAIR VENGEANCE RGB RT 32GB (2X16GB) CL16 | Samsung 980 PRO
    Macbook Pro | Samsung EVO 250GB | 16GB Ram




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.