|
Bildirim

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Phenom II X4 940, Asus M3A78T (790GX), 2x2 GB DDR2-800 ,Samsung 2333SW 23"", Sapphire Ati HD6870 1GB, 160 Gb Intel X25-M SSD ve SCYTHE Silent Box içinde 3,5" Western Digital 750 Gb 5400 rpm sessiz HDD, 16 Mb önbellek , Lian-li PC-C32 Fanları kısılmış Kasa, Be-Queit 450 Watt güç kaynağı, Samsung DVD-RW Gümüş ön yüz, Microsoft Sidewinder X6, Cyber Snippa Intelliscope fare, SONY KDF-E50A11E 50" 3LCD HDTV, 2x Saitek P3000 Gamepad Scythe Zipang soğutucu
|
|
|
MG4'ü tercih etmeme nedenlerimden birisi de yere yakın olmasıydı (yere yakın elektrikliden kaçının). Açıkcası batarya yerden ne kadar yukarıda olursa o kadar güvenliği artıyor ülkemizde. Bu yüzden MG ZS EV modelini tercih etmiştim (tek neden bu değildi elbette). MG zaten ZS EV modeline bir türlü sahip çıkmadı bence, varsa yoksa Mg4 ile ilgilendi hep. Bu yeni model Mg4'ün yerden yüksek modeli olarak konumlandırılırsa -ki öyle gözüküyor- epey işe yapacaktır bence. Mevcuttaki pek çok Mg4 kullanıcısı SUV'a olan yüksek talep nedeniyle bu yeni modele kayacaktır. Uzun menzilli versiyonun 525 km menzile sahip 62 kWh'lık LFP batarya ile geceğini söyleniyor. Isı pompası hakkında bilgiye ulaşamadım. |
MG ZS EV <---> MZ ES5 uzunluk: 4323 <---> 4476 genişlik: 1809 <--->1849 yükseklik: 1649 <---> 1621 aks aralığı: 2585 <---> 2730 yeni modelin yüksekliği düşmüş sadece. |
|
_____________________________
|
|
ZS modeli doğuştan elektrikli olmadığı için açıkçası müsabakaya 1-0 geriden başlıyordu. MG4 harika bir platform ve MG'nin ilk tam elektrikli platformu, bu sebeple MG4 platformunun üzerine çeşitli modeller bekleniyordu zaten. İlki ES 5 adı verilen bu model olmuş, gayet de iyi olmuşa benziyor. Fakat elektrikli modellerin vergi artı çeşitli zorluklarla Çin'den ithalatı yasaklandı gibi bir şey. MG'nin ülkemize fabrika açmasını bekliyorum fakat bence istese de açamazlar. Araplar her zaman iyi tüccarlardır, ne de olsa Yahudilerin amca oğulları. BYD'nin buraya fabrika açma işini tamamen ALJ'nin bir organizasyonu olarak görüyorum. Bunu, birbirine güvenmekte zorlanan Çin ve Türk hükümetlerinin arasını bularak -tabi ki bu sırada kendi kazacını da garanti altına alarak- gerçekleştirdi. BYD burada müthiş karlı bir üretim gerçekleştiremez çünkü otomobil üretiminde öyle müthiş karlar yok. Fakat Çin'den gelecek olan arabalardan müthiş karlar elde edilecek. Böylelikle bizim hükümet bir sürü insana ekmek kapısı sağlayacak bir fabrikanın açlmasını sağlayarak kazanım elde edecek. ALJ, Çin'den gelecek araçları büyük karla satacak fakat bizim şu anlık yerli üreticilerimizin iş yapmasını engellemeyecek. Normal sıfır gümrükle satsa herkes TR'deki fabrikayı kapatıp gider çünkü başedilemez bir fiyat var Çinli araçlarda. BYD ve Çin hükümeti de hem TR'deki gücünü arttıracak hem de Avrupa pazarını biraz daha hırpalamak için fırsat bulacak. Velhasıl kelam bu güzel araba buraya gelmez kimse hayal kurmasın. |
|
_____________________________
Hatalı sollama yap, sonra KADER..
Afrika'da ortalama yaşam 50-55 yıl, Batı Avrupa'da ve İskandinavya'da 80-85 , bu da mı KADER ! |
|
Tasarım olarak Bayon'a çok benzettim. Sanki EV nin tasarımına biraz daha sadık kalsalar daha güzel olurdu. |
|
_____________________________
|
|
Bu bir şeye benzemiş sonunda. Eskisi yamuk yumuk görünen bir şeydi. |
|
_____________________________
AO
|
|
MG (Morris Garages), 1924 yılında İngiltere'de kurulan köklü bir otomobil markasıdır. Safkan İngilizdir bu marka ama Çinli SAIC Motor Corporation markayı BMW den satın aldı ve üretimler yapıyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 18 Ekim 2024; 19:47:20 > |
|
_____________________________
|