Herkese merhaba, Yeni Mini Countryman ülkemizde birkaç aydır satışa ve ozellikle elektirikli olan 204hp 250nm güç 64.6kw batarya kapasitesine sahip olan modeli %10ötv diliminde kaldığı için benzinli kardeşinden ve daha güçlü olan elektirikli versiyonlarından daha uygun bir fiyata sahip. Aracı almayı düşünenler yada almış olanlar forumda bir araya gelebiliriz, bu aracla ilgilenen çok insan var ama ortak bir platform yok bu bakımdan burası tam da yeri olabilir. Bmw ix1 ile yeni countryman Almanya da aynı bantta üretiliyorlar aynı bataryaları ve motorları kullanıyorlar, teknoloji olarak ve kalite olarak birbirleri ile benzerler. Ebat olarakta çok yakınlar, ![]() ![]() < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni 2024 Countryman (U25) Benzinli / Elektirikli

-
-
Konu hayırlı olsun. Başlığı oluşturan arkadaşa teşekkür ederim. Aracı yaklaşık 20 gündür kullanıyorum. Sorusu olan, merak eden arkadaşlara yardımcı olabilirim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thief27 -- 24 Haziran 2024; 0:8:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Şuan güncel x1 f48 18isdrive kullanıcısıyım ama potansiyel mini countryman e kullanıcısıyım diyebilirim :)
Ön siparişi geçtik beklemedeyiz aracı alırsam daha detaylı paylaşımlar yaparım 👍
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ben de sipariş ettim elektriklisini, temmuz sonu geleceğini söylediler 2 hafta önce ama sonradan hiç aramadım. bu konunun varlığı çok iyi olmuş, ellerinize sağlık.
-
Merhaba, hayırlı olsun, bizim siparişte 14 haziranda verildi takipteyiz, borusan avcılardan verdik. Bu aracı alırken ikilemde kaldığımız diğer araç tesla model y sr. Countryman i ya çok beğeniyorlar yada hiç beğenmiyorlar, biraz göz aşinalığına ihtiyaç var gibime geliyor.
Siz hangi araçtan geçiş yapacaksınız?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teksaz16 -- 24 Haziran 2024; 20:7:4 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler hocam, sizlere de hayırlı olsun, ilk aracımız a3, 2. Olarak ise q2, ateca ve arona sonrası buna geçmeyi planlıyoruz. Elektrikliye alışabilirsek ilerde belki a3 yerine de bir elektrikli alınabilir duruma göre. Biraz öyle cidden hocam, yurtdışı youtube yorumlarında da ya aracı çok sevmişler ya da beğenmemişler. Özellikle eski mini fanları tasarımı pek sevememiş ama bence marka adına aracı büyütmek güzel bir gelişme oldu, daha geniş kitlelere ulaşılabilir böylece.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Siparişte uzun sürecek gibi hocam, biz 14 haziranda siparişi geçince ben en geç temmuz 20 gibi gelir diyordum ama ağustos 10 civarı dedi satış temsilcisi. Bekleyeceğiz ve %10 ötv devam ederse alacağız inşallah.
Aracı kullananlar henüz burayı keşfetmediler onlarda tüketim, donanımlar ve kullanışlılık gibi konularda burada paylaşımlarda bulunurlarsa almayı düşünenler için iyi bir referans olacak.
Uzun yolda tahminim 110-130 bandında hızlarda bu araç 100kmde en çok 16-17kw civarı tüketecek bu tüketimle de %100 den %20ye sarjla rahat 300km yol gidebilir hatta fazla da gidebilir ama bunlar denenmeden bilinmez.
Tesla model y sr hernekadar daha iyi bir sürtünme katsayısına sahip olsa da batarya kapasitesi bu araçtan daha düşük. Hatta bazı kullanıcılar uzun yolda bataryanın kapasitesinin düşük olmasından kaynaklı biraz şikayetçiler. Birde tesla model y de beni en çok rahatsız eden konforsuz ve terleten koltukları oldu, cam tavanın perdesiz oluşuda klimaya ekstra bir yük getiriyor, countryman sunroof perdesi sayesinde ve konforlu koltukları ile daha rahat bir yolculuk sağlar doye düşünüyorum.
Countryman de adaptif hız sabitleyici ve navigasyon yok diye biliyorum ama yanlışta biliyor olabilirim. Birde bu araçta ambiyans aydınlatma olmaması da biraz can sıkıcı ama olmazsa olmaz değil tabiki. Benim beklentim keyifli ve konforlu sürüş. Testten edindiğim izlenime göre de araç elektirikli bir cihaz gibi değilde keyif veren bir otomobil gibi olmuş, sonuçta bi araçların bize keyif vermesi de önemli bir kriter
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
hocam dün sordum ben de, temmuz sonu ağustos başı gibi dediler benim siparişe. forumda olan bi arkadaşın tüketimi şehiriçi 15ti. ekşide yorum yapanlardan birinin verilerine göre ise uzun yolda da 16-18 arası olacak gibi 130 aşılmazsa. youtubeda da bir eleman var, o 19 yakıyor ama o biraz hızlı sürüyor anladığım, 140ları geçtiği oluyor.
bu aracın ingilterede satışı 47 bin pound hocam. o 47 bin poundluk araçta cam tavan yok ama Türkiye paketinde eksiltilen donanımlar var. böyle düşününce bu araba her ne kadar bu fiyatı hak etse de ambiyans bence de kaldırılmamalıydı.
-
Alacak arkadaşlara fayda sağlar diye paylaşıyorum. Daha önce Android Auto kullanırken seyahat planlayıcısı çalışmıyordu iphone ile beraber hem digital key hem de seyahat planlayıcısı ve navigasyon sekmesi aktif hale geldi. Bu arada güncelleme almış da olabilir o yüzden yanıltmak istemem ama şu anda misal İstanbul'dan Antalya'ya gideceğiniz zaman şarj etmeniz gereken durakları tıpkı Teslalarda olduğu gibi size gösteriyor ona göre rota belirliyor. Aynı şekilde tıpkı teslalarda olduğu gibi herhangi bir anahtara ihtiyaç olmadan cep telefonu ile aracı çalıştırabilir, cep telefonu ile bagajı açıp klimayı başlatabilirsiniz.
-
Mesajı yeni gördüm aracı yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Uzun yolda ortalama 15.6 KW tüketti, şehir içinde 14 civarında tüketimi var. Araç full doluyken 500 KM menzil gösteriyordu. Araçta az önceki mesajda da belirttiğim gibi navigasyon, tıpkı teslalarda olduğu gibi seyahat planlayıcısı var. Ben tesla siparişi verip iptal ettim. Tesla'yı da test ettim, sürüş konforu olarak Mini, Tesla'dan çok daha iyi. Süspansiyonları çok daha yumuşak, kasisleri teslalara kıyasla hissettirmiyor. Benim Tesla'dan vazgeçip Mini almamın asıl sebebi de hep SUV araçlar kullandığım için Mini'nin sürücü koltuğu Tesla'ya kıyasla daha yukarıdan görüş sağlıyor, tabii insanların öncelikleri değişebilir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: thief27Mesajı yeni gördüm aracı yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Uzun yolda ortalama 15.6 KW tüketti, şehir içinde 14 civarında tüketimi var. Araç full doluyken 500 KM menzil gösteriyordu. Araçta az önceki mesajda da belirttiğim gibi navigasyon, tıpkı teslalarda olduğu gibi seyahat planlayıcısı var. Ben tesla siparişi verip iptal ettim. Tesla'yı da test ettim, sürüş konforu olarak Mini, Tesla'dan çok daha iyi. Süspansiyonları çok daha yumuşak, kasisleri teslalara kıyasla hissettirmiyor. Benim Tesla'dan vazgeçip Mini almamın asıl sebebi de hep SUV araçlar kullandığım için Mini'nin sürücü koltuğu Tesla'ya kıyasla daha yukarıdan görüş sağlıyor, tabii insanların öncelikleri değişebilir.
Yanıt için teşekkürler.
Aracın lansmanda çok fazla videosu yayınlandı ama detaylı kullanıcı testi şuan için yok. Tesla bu konuda daha şanslı alan çok olduğu için etkileşimde fazla oluyor.
Bizim araçlardan ülkeye kaç adet giriş yaptı/yapacak bilmiyorum ama satış danışmanlarının söylediğine göre sipariş veren çok ama teslimat hızını bilemiyoruz tabiki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba, elektrikli modelde ev tipi şarj kablosu ve hızlı şarj kablosu çıkıyor sanırım. Bunun dışında alım esnasında herhangi bir ek aksesuar vb.. veriyorlar mı? Ek olarak aracı kullanırken yaşadığınız en major sorun yada geliştirilmesi gereken bir konu dikkatinizi çekti mi? Elektrikli Favoured da Adaptif Cruise, Navigasyon ve Deneyim modları bulunmuyor. Bence mevcut donanım yeterli gibi. Bizim de teslimat Ağustos görünüyor. Haziran başı sipariş vermiştim.
-
Merhaba,
Aracınız şimdiden hayırlı olsun, aracı teslim alanlar sorularınızı daha net yanıtlayacaktır. Benimde teslim almış olanlara ilave sorularım olacak,
- Sizinde sorduğunuz kablo olarak ev içinde ac ve dc içinde uygun kablolar var mı? (Konuyu pek bilmediğim içib ac ve dc aynı kablo mu onu da bilmiyorum)
- Navigasyon mini connected ile gelecek deniyor ama net değil. Deneyim modu olarak Core-Green-Go Kart modları var ama Timeless ve adını hatırlayamadığım bir yada bir kaç mod bulunmuyor.
Aracın güzel özelliklerinden birisi de araçta dikey ve yatay park var.
Güncel bmw x1 kullanıcısı olarak run on flat teknolojisi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Araçla birlikte AC şarj kablosu veriliyor onun haricinde bir kablo yok.
Navigasyon var, daha önce de yazmıştım aktif olarak kullanabiliyorum. Iphone aldıktan sonra birçok özelliğini kullanabildim. Mini connected store, mini sesli asistanı vesaire hepsi aktif kullanılabilir halde. Deneyim modları yok doğru, sadece go-kart, core ve green modu var. Park asistanı var ve baya güzel. Bir sorun yaşamadı. @EmrahBoz77 Bey'in de sorusuna cevap vermiş olayım, aracı alırken yalnızca paspas verildi, onun haricinde bir aksesuar verilmedi. Geliştirilmesi gereken bir sorun şu an için göremiyorum. Özellikle uzaktan erişim geldikten sonra benim şu da olsun diyebileceğim bir şey kalmadı. Daha önce elektrikli araç kullanmamıştım, bu konuda tecrübeli arkadaşlar daha iyi yanıt verebilir, benim tek alışamadığım husus kalan KM verisinin sürüş esnasında çok sık değişmesi. Misal bir yokuş tırmanırken 400 KM olan veri bir anda 200'lere düşüyor ama yokuş inerken de tam tersi oluyor. Keşke bunun yerine daha genel, ortalama bir veri sunsaydı dedim. Yalnız bu belki tüm elektrikli araçların sorunudur. Dediğim gibi daha önce deneyimim olmadığı için bu bana tuhaf geldi. Bunun haricinde bir sorunum yok.
Yine @EmrahBoz77 Bey yazdığı için tekrar edeyim, araçta navigasyon, seyahat planlayıcısı var. Sadece animasyonlu navigasyon yok.
-
Bilgiler için teşekkür ederim, ara ara kullanıcı deneyimlerinizi paylaşırsanız çok seviniriz.
-
Selamlar hocam ben de 16 Mayista teslim aldim. Bugun gordum konuyu.
Navigasyon var demissiniz ancak bende applecarplay baglamadan calisan bir navigasyon yok acaba siz yeni teslim aldiniz ve guncel yazilim mi var sizde
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam apple ile digital key oluşturdum. Apple wallet'ta mini gözüktü, daha sonra mini diye bir uygulama indirdim. Fotoğraflarını atarım. O program aracılığıyla uzaktan erişim sağladım ve aracın menüsüne girip mini connected store diye bir uygulama var. Oraya girip tüm update'leri yaptım. Sonrasında çalıştı. Ben Carplay'in navigasyonunu kullanmıyorum aracın kendi navigasyonunu kullanıyorum. Bu arada mini'nin kendi sesli asistanı da update yaptıktan sonra aktif hale geldi.
-
quote:
Orijinalden alıntı: thief27Araçla birlikte AC şarj kablosu veriliyor onun haricinde bir kablo yok.
Navigasyon var, daha önce de yazmıştım aktif olarak kullanabiliyorum. Iphone aldıktan sonra birçok özelliğini kullanabildim. Mini connected store, mini sesli asistanı vesaire hepsi aktif kullanılabilir halde. Deneyim modları yok doğru, sadece go-kart, core ve green modu var. Park asistanı var ve baya güzel. Bir sorun yaşamadı. @EmrahBoz77 Bey'in de sorusuna cevap vermiş olayım, aracı alırken yalnızca paspas verildi, onun haricinde bir aksesuar verilmedi. Geliştirilmesi gereken bir sorun şu an için göremiyorum. Özellikle uzaktan erişim geldikten sonra benim şu da olsun diyebileceğim bir şey kalmadı. Daha önce elektrikli araç kullanmamıştım, bu konuda tecrübeli arkadaşlar daha iyi yanıt verebilir, benim tek alışamadığım husus kalan KM verisinin sürüş esnasında çok sık değişmesi. Misal bir yokuş tırmanırken 400 KM olan veri bir anda 200'lere düşüyor ama yokuş inerken de tam tersi oluyor. Keşke bunun yerine daha genel, ortalama bir veri sunsaydı dedim. Yalnız bu belki tüm elektrikli araçların sorunudur. Dediğim gibi daha önce deneyimim olmadığı için bu bana tuhaf geldi. Bunun haricinde bir sorunum yok.
Yine @EmrahBoz77 Bey yazdığı için tekrar edeyim, araçta navigasyon, seyahat planlayıcısı var. Sadece animasyonlu navigasyon yok.
Yanıtınız için teşekkürler. Sadece Ac kablo veriliyorsa o zaman Dc şarj için ayrı kablo mu almamız gerekiyor? Evde şarj içinde farklı bir kablo mu gerekiyor?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
DC için kablo alınmaz zaten DC istasyonlarında kablo var. Evde şarjı wallbox üzerinden yapacaksanız farklı bir kablo gerekmez ama normal priz üzerinden yapacağım diyorsanız bir ara kablo gerekli.
-
Yanıt için sağol hocam aracı alırsak memlekete gittiğim zamanlarda evden şarj etme imkanım olacak ama evden şarj için dediğiniz gibi kablo gerekli kar/zarar hesabı yapıp ona göre almak gerek sonuçta yılda en çok gittiğim zamanlarda 8-10 kez kullanacağım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Dün biz de biraz meraktan Avek'e baktık. Seat grubu Cupra Born modeline 77Kwh batarya koymuş, menzil Mini ve Id4'ten daha iyi, ama araç hatchback görünümlü, Mini kadar donanımlı değil (koltuklar ve bagaj kapağı bile manueldi), iç hacim çok küçük değildi, fiyat 1.800 civarına inebiliyor. Arabanın tasarımı önden Hyundai gibi Kore arabalarına benzemiş bence, daha iyi olabilirdi. Id4 menzilde ayıp etmiş, şehir dışında gıcık edebilir. Ama fiyat sanırsam 1.600'lü bir şeydi.. Her iki araçta da(hatta Audi'de bile) Mini gibi aplikasyona bağlanma yok. Lastikleri gördünüz mü bu arada?:) Bu kadar geniş yanaklı olması ilginçti. Bu kısım ise elektrikli düşünenlere; Menzil konusunda; Mini ile %80 şarjla yola çıkıp 100km civarı yol yaptım %54'e düştü kış günü. Araçların föylerinde gösterilen menzil aslında daha düşük oluyor çünkü bataryayı %80 dolulukla kullanıyorsunuz genelde. Bir de hava koşulları menzili etkiliyor. Bu şartlar altında premium marka değeri, konfor, tasarım ve menzil adına Mini'yi güzel fiyata aldığımızı düşünüyorum. |
Hem sizlere fikir olması açısından hem de arabayı merak eden diğer insanlar için yorumlarımı yazayım ben de. Arabayı Cumartesi günü teslim aldım. 1908TL ödeme yaptım. Yanında anahtarlık, yan sanayi kauçuk paspas, ilkyardım ve lastik tamir kiti verdiler. Cok sayıda araba değiştirmiş ve kullanmış birisi olarak artık marka marka ciddi kıyaslama yapabiliyorum. Elektriklide de ilk tecrübem değil, hali hazırda evde EQB var ve ikisini de kullanıyoruz. Yorumlarımı böyle değerlendirebilirsiniz - Ekran, Tesla harici gördüğüm en kaliteli ekran. Bunlara Mercedes, BMW, Audi de dahil. İl başta karmaşık gibi geliyor fakat aslında kullanımı kolay bir yazılımı var. - Arabanın performansı idare eder. Bunu derken ilk defa elektrikli araba kullanacaklar için fazla fazla yeterli. Zaten anlık maksimum tork aldığınız için özellikle düşük süratlerde farkı hiç hissetmiyorsunuz. Fakat 100km üstünde hızlanmak için biraz efor harcamak gerekiyor. EQB'de böyle değil mesela. O araba ciddi güçlü. - İç hacim klasik C segmenti. VW Golf ebatlarına gibi düşünebilirsiniz. - Oturuş pozisyonu, koltuk rahatlığı gibi konuları oldukça beğendim. - Ön cam ve etrafındaki sütunlar, enteresan bir şekilde üstünüze doğru eğimli gibi. İçeride oturunca anlıyorsunuz. Garip bir hissiyatı var :) - Ses sistemi idare eder. Kötü diyemem. Daha önce kullandığım Renault'larda falan arabayı satmam sebebiydi o kadar. Bunda baslar iyi fakat bi ses genişliği yok. Sesin zayıflığını hissediyorsunuz. Bu yorumları EQB'deki Burmester üzerine yapıyorum tabi. - Oyuncakları çok eğlenceli. Fakat klasik olarak herkese bir kere gösterip kapatıyorsunuz Go-Kart modunu falan :) - Yazılımı, özelleştirme için oldukça iyi. Yani arabada zaten olan özellikler "gizli özellik" diye dışarıdan açtırmak yerine yazılıma ekleyin arkadaş! Mini tam olarak bunu yapmış. Bagajın açılma yüksekliği bile ekrandan ayarlanabiliyor. - Uzaktan bağlantı büyük keyif. Diğer arabada bu yok mesela. Arabayı önden ısıtmak için önceden kurmak falan gerekiyor. Mini bu konuda fersah fersah önde. Cok faydalı bir uygulama kesinlikle - Yağmurlu havalarda, aynaların orada garip bir vortex oluyor ve gelen sudan ayna resmen gözükmüyor. Can sıkıcı olabilir. - Gelelim en sevdiğim noktalara. "Sezgisellik" diye bir kavram var ya, Countryman bu nkotada zirve diyebilirim. Bir çok işi ekrandan yapmak can sıkıcı fakat araba sizle o kadar bütünleşiyor ki ekrana hiç ihtiyacınız kalmıyor. Aklıma gelen örnekler - Arabayı önceden ısıt diye komut gönderiyorsunuz. İlk aklınıza gelenler "kaç derece olacak, koltuk ısıtma açılacak mı" vs. Araba diyor ki "bunları düşünme, ben senin için en iyisini yapacağım" ve gerçekten de yapıyor. 22 derece, gayet sıcak, direksiyon ısıtma azıcık açılmış, maksimum verimlilik sağlanmış fakat tam da sürücünün istediği gibi bir ortam oluyor - Özellikle EQB'de, güvenlik donanımlarında hiç memnun değilim. Olur olmadık yerde otomatik fren yapması, çok sert bir şekilde geri çeride sokması, enteresan yerlerde entesan uyarılar vermesi gibi dertler var. Daha önce Audi A3 kullanmıştım son kasa. O daha iyiydi. Fakat Mini bambaşkaymış. Otomatik frenleme, şerit ortalama vs, adeta bir yarış oyununda yardım ayarlarını açmışsınız gibi davranıyor. Normal sürüşe en ufak müdahale yok fakat ihtiyaç olan yerde tatlı tatlı işini yapıyor. Hız uyarısı dışında hiçbir özelliği kapatma ihtiyacı hissetmedim. Cok beğendim. - Mesela telefonunuzla bir video çekmek istediniz ve bangır bangır radyo dinliyorsunuz. Telefonun video kaydını açınca Android Auto ile iletişim halinde olan araba bunu anlıyor ve sesi komple kısıyor. Özetle, malzeme kalitesi ya da gerçek araba özellikleri noktasında fiyatını hak eden bir noktada (eksi deme kesinlikle, tam fiyatının ederi). Fakat yazılım (hem sensörlerin çalışması hem de ekran yazılımı) noktasında, bu çağa çok iyi ayak uydurduğu bir gerçek. Tesla'dan bu yana bu tarafta en beğendiğim araba diyebilirim. En ufak bir pişmanlığım yok. Hepimiz keyifle kullanalım inşallah :) |
Özelden bir kaç arkadaş araçtan memnun musunuz yazmıştı, herkese faydası olması açısından fikirlerimi buradan yazıyorum. Öncelikle araç ilk elektrikli aracımız ve evin ikinci aracı, eşimin benzinli bir aracı var ama mini yi ilk araç olarak kullanıyoruz. Yaklaşık 1 aylık deneyimlerimi artıları ve eksileri olarak yazıyorum. Artıları; - İş yerimizde şarj imkanımız olması sebebi ile inanılmaz ekonomik, ortalama tüketimimiz 15,5 kWh/100km, - Sessizliği ve konforu gayet yeterli, Daha önce Audi Q2 kullanıyorduk, ondan daha iyi diyebilirim, - Aracın iç tasarımı çok başarılı, özellikle ambiyans aydınlatma ile çok keyifli hale gelmiş, - Q2 ye göre çok geniş bir araç, bagajı ve arka alanı gayet yeterli, - Hızlanması gayet yeterli, - Mini uygulamasının kullanımı çok rahat, - Ekranın boyutu, konumu ve hassasiyeti çok güzel, - Borusan servis desteği, Eksileri; - Öndeki eski tip head up ekran çok demode, - Telefon ile bağlantıda senkron sorunları mevcut, örneğin spotify dan şarkı dinlerken telefondan değiştirdiğim şarkı 2 saniye sonra araçta değişiyor, ayrıca açtığım videolarda telefon ekranı ile araçtan gelen ses senkron çalışmıyor - Önden çekiş olmasından kaynaklı ani hızlanmalarda tedirgin ettiği anlar oluyor, Şimdilik aklıma gelenler bunlar, biraz daha deneyimledikten sonra editlerim. Daha uzun yok yapmadığım için o konuda yorum yapamıyorum. Herkese kazası sürüşler. |
Yakın zamanda aracımı teslim aldım. Son parti teslimatlarda kablo dışında paspas da vermiyorlar. Maalesef araç için piyasada orjinali dışında ürün bulmak da mümkün değil. Tanınmış iyi bir marka olan Rizline da da maalesef ürün bulunmuyordu. Geçen hafta Rizline iletişimden bana U25 kodlu araç için de ürün çıkarttıklarının mesajı geldi. Linkini aşağıya yazıyorum. Bagaj Halısı ise haftaya çıkacakmış. Ben orjinal ürünü yurtdışından getirterek almıştım, belki ihtiyaç olur diye paylaşmak istedim. Mini Countryman U25 EV 2024 Sonrası Havuzlu Paspas | Elektrikli - Rizline https://www.rizline.com/mini-countryman-u25-ev-2024-sonrasi-havuzlu-paspas-7c-elektrikli_12396.html |
Merhabalar, aralık ayının son haftasında sipariş vermiştim avcılar borusandan. Tam rengin adını hatırlamıyorum ama açık metalik gri ve kahverengi koltuk kombinasyonlu. Dün akşam arayıp kapora istediler, şubat 15 gibi de teslim olunacağı bilgisini verdiler. İlk sipariş verdiğimizde de şubat sonu mart başı olarak demişlerdi. Belki renk kombinasyonu bu tarihlerde küçükte olsa farklılık oluşturabiliyodur. Yukarıda bir arkadaş tesla yerine neden bunun tercih edildiğini sormuş; kendi adıma şunu söyleyim; tesla y tasarımı benim hoşuma gitmiyor. Mini malzeme kalitesi olarak çok daha iyi, kullanması da bana daha keyifli geldi. Elektrikli araç bakmaya başladığımda aradığım donanımlardan minide olmayan şeritte tutma adaptif sürüş ve koltuk soğutma. Diğer aradığım donanımların nerdeyse tamamı minide var. Teslanın bu araca göre en büyük avantajı otonom sürüş. Bunun dışında yazılım olarakta miniden iyidir ama mini de piyasada tesladan sonra yazılımı en stabil ve kuvvetli markalardan biri. Belki byd nin sealion 7 modelini bekleyebilirdim, o da bu yaz türkiyede satışa çıkacak. O geldiğinde ötv avantajı ne durumda olur fiyatlar nasıl olur bilmediğimden beklemek istemedim. |
Benzer içerikler
- range rover evoque yorum
- adidas mı nike mı
- mini countryman elektrikli yorumlar
- gazelle kamyonet yorumları
- ssangyong torres yorum
- seat fiyat listesi 2025
- yeni passat
- honda fiyat listesi 2025
- skoda elektrikli araba
- togg kredi ödeme planı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X