Şimdi Ara

LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (202. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Serdareses1965 , tayaydin , Toni-1903
3 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 11 Misafir (2 Mobil) - 11 Masaüstü3 Mobil1 Android
5 sn
6.731
Cevap
259
Favori
365.030
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
74 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
19. Sırada  bugün en iyi #6
Sayfa: önceki 200201202203204
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • popturceyn P kullanıcısına yanıt
    Keşke şahıslardan değil, tüketicilerden, tüketicilerin sahip olduğu haklardan ve kanunlardan çekinseler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkür ederim hocam en azından bu olay ile karşı karşıya gelen olursa hakkını sonuna kadar arar yetkili servis ile uğraşma gereği duymaz.
    İyi forumlar.
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Burak hocam ben tv den soğuduğum ve oled almak için para iadesi istemiştim. Eğer aynısı, aynısı yok ise misli ile değişim talep edilebiliyor THH de.

    Hatta ve hatta; Misal THH ye para iadesi için başvurdunuz diyelim, karar komisyona gitmeden önce ek dilekçe ile seçimlik hakkınızı değiştirebiliyorsunuz. Para iadesi değil değişim istiyorum diyebiliyorsunuz.

  • CueMaker kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam detaylı bilgi için teşekkür ederim,
    İyi forumlar.
  • Merhaba Arkadaşlar,


    Bugün LG merkezden aradığını ileten bir müşteri temsilcisi arkadaşımız ile görüştüm. Kendisi üründe sadece panel değişikliği yapılacağını, başka herhangi bir işlem gerçekleştirmeyeceklerini ve dahası bana bugün dönüş yaptıkları için, geçen bu 12 günün hiçbir anlamı olmadığını, 20 günlük sürecin beni aradığı andan itibaren başlayacağını iletti. Kendilerine bu söylediklerinin kanunlara karşı olduğunu, garanti sözleşmesi mevzuatında ürün servise teslim edildikten sonra sürecin başladığını ilettiğimdeyse servis ile görüşeceğini söyleyip telefonu kapattı.


    Yani burada ne benim seçimlik haklarımdan, ne de beni bir seçime zorladıkları için yaptıklarının doğrudan suç olduğundan bahseden olmadı. Dahası bir de kendileri ne zaman uygun görürlerse o zaman paneli değişen TV'min getirileceğini de öğrenmiş oldum.


    Kısaca sadece 1 kez seçimlik haklarımı ihlal ederek suç işlemiş olmadılar, üstüne üstlük bir de garanti mevzuatı gereği bir ihlalde daha bulunacaklarını peşin peşin beyan etmiş oldular.


    Burada ürün özelliklerini, teknolojilerini, yeni uygulamaları konuşabilmeyi, ürünlerimizin keyfini sürdüğümüz bir minvalde paylaşımda bulunabilmeyi inanın çok isterdim. Ancak bir dünya devi karşısında karşılaştığımız tutum gerçekten çok daha ciddi konuları sorgulamamıza neden oluyor.


    Bu güncellememde kısmen de olsa sorunumun çözüldüğünü sizlerle paylaşabilmeyi isterdim. Ancak görünen o ki kanun ve yasalar el verdiği müddetçe hakkımızı aramak zorunda kalacağız.


    İyi forumlar,


    Savaş





  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Ben aradığım tarihten itibaren 20 iş günü süreniz başlıyor diye bir şey yok, öyle bir dünya yok. Elinizde TV yi servise verdiğiniz evrak var ise o gün de dahil olmak üzere 20 gündür süreç. Bu süreye Cumartesi günleri de dahildir hatta. 21. gün Tüketici Mahkemesine gidebilirsiniz. Cihazınız elinizde olsaydı iyiydi (Ben servis TV yi götürdü diye biliyorum)


    Eğer TV servisteyse 20 iş günü dolduktan sonra TV yi teslim alın, teslim alırken servis formuna "müşteri panel temin edilene kadar tv nin kendisinde kalmasını istediği için işlem yapılmadan teslim edilmiştir" yazdırabilirsiniz. Mahkeme süresince arızalı tv ile idare edebilirsiniz böylelikle. Yoksa mahkeme sonuçlanana kadar (6 ay - 12 ay) TV siz kalma durumunuz var.

  • CueMaker kullanıcısına yanıt
    Normal şartlarda 10 günü doldurdukları için bana ikame ürün temin etme zorunlulukları var. Ama daha burada bile değiliz maalesef.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    ! Yazıklar olsun. MH beyin ölümü terk cevaplar vermiş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt

    Göz göre göre kendi yasalarını uygulayacaklarını beyan etmeleri gerçekten kabul edilebilir bir şey değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    paşam ne zaman isterse arasin surec baslasin yani:))lg sasirmis bence,philips olma yolunda ilerliyor satis sonrasi hizmetlerde.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 48C2'ye webos güncellemesi gelmiş. Bu güncellemeler için changelog'u takip edebileceğimiz bir sayfa var mı?

  • hEro_ kullanıcısına yanıt

    Ürünün tam modelini girince, ürün sayfasında sağ taraftaki kolonda mevcut.



    www.lg.com
    LG Destek ürünlerinizle ilgili size yardımcı olmaya hazır | LG Türkiye
    https://www.lg.com/tr/destek
  • Açıkcası LG bunu kesin düzgün yayınlamıyordur diye bu sayfaya bakmak bile istememiştim. Yanılttılar :)


    Teşekkür ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hEro_ -- 4 Ekim 2022; 19:37:51 >
  • hEro_ kullanıcısına yanıt
    Changelog'larda çok bir bilgi bulacağınızı sanmayın. En fazla yazılan "küçük değişiklikler yapıldı" yazar. Güncellemeler ile ilgili changelog'larda yazılmayan detaylı bilgi paylaşımlarını avsforum, reddit gibi yabancı sitelerde araştırıp bulabilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • LG gerçekten işin suyunu çıkarmış bulunmakta. Servis aradı az önce, tv de 6 adet birleşik ölü piksel bulunmaktaymış fakat merkezden 8 adet ve üzeri olan ölü pikseller garanti kapsamındadır diye yanıt gelmiş. O yüzden işlem yapılmıyormuş. LG merkezi aradım. Pazartesi günü görüştüğüm kişi 3 adet aynı noktada 5 adet farklı nokta ölü piksel varsa garantiye girer demişti. Aradan 2 gün geçiyor, piksel 3 den 8 e çıkıyor. Gerçekten insanı çileden çıkarıyorlar. @Burak_Keskin06 hocamla da görüştük, kendisi konuyla alakalı zaten tekrar görüşeceğini iletti. Artık hakem heyeti ile işimizi çözeceğiz gibi duruyor.

  • azizbaris kullanıcısına yanıt

    hocam demek ki 8 ölü piksel olsaymış servis 10'a çıkaracakmış :( yazık, milleti neden hakem heyetiyle falan uğraştırıyorlar :( valla bende geçen sene 86nano ve 65g1 aldım 1'er ay arayla, inşallah bir sorun çıkmaz diye dua ediyorum, 86nano da sıkıntı var aslında yerel led karartma çok başarısız geceleri resmen rahatsız edecek şekilde göze batıyor ancak bu durum genel bir sorun olduğu için kabullendim, özellikle g1'de inşallah bir sorun çıkmaz.

  • azizbaris kullanıcısına yanıt

    Çığırından çıktı. Size servisin bütünleşik pixel kümelenmesinden olan ibrazını kayıt altına alın sonra tekrar görüşün.

  • Arkadaşlar LG G1 65 tv’de çizgi çıkmıştı. Servisten ve merkezden hiçbir haber gelmedi. Pazartesi gününden bu yana arayıp ısrarla sordum. 1 ay geçmişti çünkü. Bugün merkezi arayıp bana net bir bilgi vermeden kapatmıyorum dedim. En az 1-2 dk öyle bekledik sessizce. Sonra beklemeye alayım dedi birileriyle görüştü. Değişim kararınız çıktı. Servis iletişime geçecek dediler. Bakalım şu an çözüldü gibi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Maalesef ürünü kullanan arkadaşlar sorun yaşayanlara gerekli desteği vermiyorlar. Ancak kendileri bir sorun yaşadığında onlara en büyük desteği verecek olanlar da tüm bu süreci yaşayan, cefasını çekenler.

    Sadece sorun yaşayan arkadaşların mesajlarını beğenmeniz bile konunun üst sıralarda listelenmesine fayda sağlayacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • azizbaris kullanıcısına yanıt

    Hocam eğer elinizde servis formu varsa hiç beklemeyin. E-devlet üzerinden tüketici hakem heyeti başvurunuzu yapın. Eğer firma probleminizi çözerse zaten dilediğiniz zaman iptalini isteyebilirsiniz. Boşuna zaman kaybetmeyin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 200201202203204
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.