Şimdi Ara

LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (202. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
7.189
Cevap
279
Favori
394.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
74 oy
Sayfa: önceki 200201202203204
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • popturceyn P kullanıcısına yanıt
    Keşke şahıslardan değil, tüketicilerden, tüketicilerin sahip olduğu haklardan ve kanunlardan çekinseler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________

    PSN: SAVIARs
    Gamertag: SAVIARs
    Steam: SAVIARs
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkür ederim hocam en azından bu olay ile karşı karşıya gelen olursa hakkını sonuna kadar arar yetkili servis ile uğraşma gereği duymaz.
    İyi forumlar.
    _____________________________
    Burak Keskin
    Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Burak hocam ben tv den soğuduğum ve oled almak için para iadesi istemiştim. Eğer aynısı, aynısı yok ise misli ile değişim talep edilebiliyor THH de.

    Hatta ve hatta; Misal THH ye para iadesi için başvurdunuz diyelim, karar komisyona gitmeden önce ek dilekçe ile seçimlik hakkınızı değiştirebiliyorsunuz. Para iadesi değil değişim istiyorum diyebiliyorsunuz.

    _____________________________
    ¦¦¦ AMD RYZEN 5 5600X ¦¦¦ MSI B550 GAMING EDGE WIFI¦¦¦ KINGSTON HYPERX 3600 DDR4 ¦¦¦ SAPPHIRE NITRO 6700XT ¦¦¦ SILICON POWER US70 1 TB ¦¦¦ SCYTHE FUMA 2 ¦¦¦ SEAGATE 3TB SKYHAWK x 2 ¦¦¦ WD 14TB ¦¦¦ AEROCOOL XPREDATOR ¦¦¦ HIGHPOWER 750W 80+ GOLD ¦¦¦ LG 55GX OLED TV-MONITOR ¦¦¦
  • CueMaker kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam detaylı bilgi için teşekkür ederim,
    İyi forumlar.
    _____________________________
    Burak Keskin
    Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi
  • Merhaba Arkadaşlar,


    Bugün LG merkezden aradığını ileten bir müşteri temsilcisi arkadaşımız ile görüştüm. Kendisi üründe sadece panel değişikliği yapılacağını, başka herhangi bir işlem gerçekleştirmeyeceklerini ve dahası bana bugün dönüş yaptıkları için, geçen bu 12 günün hiçbir anlamı olmadığını, 20 günlük sürecin beni aradığı andan itibaren başlayacağını iletti. Kendilerine bu söylediklerinin kanunlara karşı olduğunu, garanti sözleşmesi mevzuatında ürün servise teslim edildikten sonra sürecin başladığını ilettiğimdeyse servis ile görüşeceğini söyleyip telefonu kapattı.


    Yani burada ne benim seçimlik haklarımdan, ne de beni bir seçime zorladıkları için yaptıklarının doğrudan suç olduğundan bahseden olmadı. Dahası bir de kendileri ne zaman uygun görürlerse o zaman paneli değişen TV'min getirileceğini de öğrenmiş oldum.


    Kısaca sadece 1 kez seçimlik haklarımı ihlal ederek suç işlemiş olmadılar, üstüne üstlük bir de garanti mevzuatı gereği bir ihlalde daha bulunacaklarını peşin peşin beyan etmiş oldular.


    Burada ürün özelliklerini, teknolojilerini, yeni uygulamaları konuşabilmeyi, ürünlerimizin keyfini sürdüğümüz bir minvalde paylaşımda bulunabilmeyi inanın çok isterdim. Ancak bir dünya devi karşısında karşılaştığımız tutum gerçekten çok daha ciddi konuları sorgulamamıza neden oluyor.


    Bu güncellememde kısmen de olsa sorunumun çözüldüğünü sizlerle paylaşabilmeyi isterdim. Ancak görünen o ki kanun ve yasalar el verdiği müddetçe hakkımızı aramak zorunda kalacağız.


    İyi forumlar,


    Savaş

    _____________________________

    PSN: SAVIARs
    Gamertag: SAVIARs
    Steam: SAVIARs




  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Ben aradığım tarihten itibaren 20 iş günü süreniz başlıyor diye bir şey yok, öyle bir dünya yok. Elinizde TV yi servise verdiğiniz evrak var ise o gün de dahil olmak üzere 20 gündür süreç. Bu süreye Cumartesi günleri de dahildir hatta. 21. gün Tüketici Mahkemesine gidebilirsiniz. Cihazınız elinizde olsaydı iyiydi (Ben servis TV yi götürdü diye biliyorum)


    Eğer TV servisteyse 20 iş günü dolduktan sonra TV yi teslim alın, teslim alırken servis formuna "müşteri panel temin edilene kadar tv nin kendisinde kalmasını istediği için işlem yapılmadan teslim edilmiştir" yazdırabilirsiniz. Mahkeme süresince arızalı tv ile idare edebilirsiniz böylelikle. Yoksa mahkeme sonuçlanana kadar (6 ay - 12 ay) TV siz kalma durumunuz var.

    _____________________________
    ¦¦¦ AMD RYZEN 5 5600X ¦¦¦ MSI B550 GAMING EDGE WIFI¦¦¦ KINGSTON HYPERX 3600 DDR4 ¦¦¦ SAPPHIRE NITRO 6700XT ¦¦¦ SILICON POWER US70 1 TB ¦¦¦ SCYTHE FUMA 2 ¦¦¦ SEAGATE 3TB SKYHAWK x 2 ¦¦¦ WD 14TB ¦¦¦ AEROCOOL XPREDATOR ¦¦¦ HIGHPOWER 750W 80+ GOLD ¦¦¦ LG 55GX OLED TV-MONITOR ¦¦¦
  • CueMaker kullanıcısına yanıt
    Normal şartlarda 10 günü doldurdukları için bana ikame ürün temin etme zorunlulukları var. Ama daha burada bile değiliz maalesef.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________

    PSN: SAVIARs
    Gamertag: SAVIARs
    Steam: SAVIARs
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    ! Yazıklar olsun. MH beyin ölümü terk cevaplar vermiş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PC Specs
    MSI Z690 Unify-X| Intel i9 14900KF SP104 Godbin |MSI Suprim Liquid X 4090 + Phanteks T30-12| 2x24GB Corsair Dominator Titanium 7800mhz | HAVN HS420 | MSI Ai1300P | Corsair MP600 PRO XT 1TB|Corsair Titan RX 360 |
    Gaming Gears Entertainment Setup
    LG 48 C5 OLED | Dualsense Midnight Black Controller | Ipad Pro 12.9 M2|Airpods Pro 2 |Apple Watch Series 8 45mm, iPhone 15 Pro Natural Titanium
    Creator of Antec 1200 SuSeSi 2009-2011 | StreaMRoLLeR AC Origins Theme | StreaMRoLLeR Nature Theme Setup2023 | Best Lego Adventurers Collection in Turkiye
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt

    Göz göre göre kendi yasalarını uygulayacaklarını beyan etmeleri gerçekten kabul edilebilir bir şey değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    PSN: SAVIARs
    Gamertag: SAVIARs
    Steam: SAVIARs
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    paşam ne zaman isterse arasin surec baslasin yani:))lg sasirmis bence,philips olma yolunda ilerliyor satis sonrasi hizmetlerde.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 48C2'ye webos güncellemesi gelmiş. Bu güncellemeler için changelog'u takip edebileceğimiz bir sayfa var mı?

    _____________________________
  • hEro_ kullanıcısına yanıt

    Ürünün tam modelini girince, ürün sayfasında sağ taraftaki kolonda mevcut.



    www.lg.com
    LG Destek ürünlerinizle ilgili size yardımcı olmaya hazır | LG Türkiye
    https://www.lg.com/tr/destek
    _____________________________
    Feeling is Everything
  • Açıkcası LG bunu kesin düzgün yayınlamıyordur diye bu sayfaya bakmak bile istememiştim. Yanılttılar :)


    Teşekkür ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hEro_ -- 4 Ekim 2022; 19:37:51 >
    _____________________________
  • hEro_ kullanıcısına yanıt
    Changelog'larda çok bir bilgi bulacağınızı sanmayın. En fazla yazılan "küçük değişiklikler yapıldı" yazar. Güncellemeler ile ilgili changelog'larda yazılmayan detaylı bilgi paylaşımlarını avsforum, reddit gibi yabancı sitelerde araştırıp bulabilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Telefon: Samsung Galaxy Note 10 plus SM-N975F Şebeke: Vodafone Yazılım: Andr. 12 Official ROM Ultrabook: Samsung Ativ Smart PC Pro XE700T1C-H02TR Win10 TV: 55 inç LG OLED 55B9PLA Smart TV Soundbar: Samsung Soundbar HW-Q990D Oyun Konsolu: Xbox Series X 1 TB Fotoğraf Makinesi: Canon EOS 70D (Canon 18-135mm f:3.5-5.6 IS STM, 10-18mm f:4.5-5.6 IS STM, 50mm f:1.8 STM Lens)
  • LG gerçekten işin suyunu çıkarmış bulunmakta. Servis aradı az önce, tv de 6 adet birleşik ölü piksel bulunmaktaymış fakat merkezden 8 adet ve üzeri olan ölü pikseller garanti kapsamındadır diye yanıt gelmiş. O yüzden işlem yapılmıyormuş. LG merkezi aradım. Pazartesi günü görüştüğüm kişi 3 adet aynı noktada 5 adet farklı nokta ölü piksel varsa garantiye girer demişti. Aradan 2 gün geçiyor, piksel 3 den 8 e çıkıyor. Gerçekten insanı çileden çıkarıyorlar. @Burak_Keskin06 hocamla da görüştük, kendisi konuyla alakalı zaten tekrar görüşeceğini iletti. Artık hakem heyeti ile işimizi çözeceğiz gibi duruyor.

    _____________________________

    Xiaomi Mi6 6/128
    12MP Dual Camera | Full HD | 6GB Ram | 128GB Rom | 5.15" | Snapdragon 835 | 4D Body
  • azizbaris kullanıcısına yanıt

    hocam demek ki 8 ölü piksel olsaymış servis 10'a çıkaracakmış :( yazık, milleti neden hakem heyetiyle falan uğraştırıyorlar :( valla bende geçen sene 86nano ve 65g1 aldım 1'er ay arayla, inşallah bir sorun çıkmaz diye dua ediyorum, 86nano da sıkıntı var aslında yerel led karartma çok başarısız geceleri resmen rahatsız edecek şekilde göze batıyor ancak bu durum genel bir sorun olduğu için kabullendim, özellikle g1'de inşallah bir sorun çıkmaz.

    _____________________________
  • azizbaris kullanıcısına yanıt

    Çığırından çıktı. Size servisin bütünleşik pixel kümelenmesinden olan ibrazını kayıt altına alın sonra tekrar görüşün.

    _____________________________
    PC Specs
    MSI Z690 Unify-X| Intel i9 14900KF SP104 Godbin |MSI Suprim Liquid X 4090 + Phanteks T30-12| 2x24GB Corsair Dominator Titanium 7800mhz | HAVN HS420 | MSI Ai1300P | Corsair MP600 PRO XT 1TB|Corsair Titan RX 360 |
    Gaming Gears Entertainment Setup
    LG 48 C5 OLED | Dualsense Midnight Black Controller | Ipad Pro 12.9 M2|Airpods Pro 2 |Apple Watch Series 8 45mm, iPhone 15 Pro Natural Titanium
    Creator of Antec 1200 SuSeSi 2009-2011 | StreaMRoLLeR AC Origins Theme | StreaMRoLLeR Nature Theme Setup2023 | Best Lego Adventurers Collection in Turkiye
  • Arkadaşlar LG G1 65 tv’de çizgi çıkmıştı. Servisten ve merkezden hiçbir haber gelmedi. Pazartesi gününden bu yana arayıp ısrarla sordum. 1 ay geçmişti çünkü. Bugün merkezi arayıp bana net bir bilgi vermeden kapatmıyorum dedim. En az 1-2 dk öyle bekledik sessizce. Sonra beklemeye alayım dedi birileriyle görüştü. Değişim kararınız çıktı. Servis iletişime geçecek dediler. Bakalım şu an çözüldü gibi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Maalesef ürünü kullanan arkadaşlar sorun yaşayanlara gerekli desteği vermiyorlar. Ancak kendileri bir sorun yaşadığında onlara en büyük desteği verecek olanlar da tüm bu süreci yaşayan, cefasını çekenler.

    Sadece sorun yaşayan arkadaşların mesajlarını beğenmeniz bile konunun üst sıralarda listelenmesine fayda sağlayacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    PSN: SAVIARs
    Gamertag: SAVIARs
    Steam: SAVIARs
  • azizbaris kullanıcısına yanıt

    Hocam eğer elinizde servis formu varsa hiç beklemeyin. E-devlet üzerinden tüketici hakem heyeti başvurunuzu yapın. Eğer firma probleminizi çözerse zaten dilediğiniz zaman iptalini isteyebilirsiniz. Boşuna zaman kaybetmeyin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    PSN: SAVIARs
    Gamertag: SAVIARs
    Steam: SAVIARs
  • 
Sayfa: önceki 200201202203204
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.