|
Çok teşekkürler hocam. Benim sorunum aslında şu 65CX’de yaşadığım ciddi sorunlar sonrasında bana 77CX’de farklı bir panel kullanıldığı söylendiği için satın aldım. Ancak sorunun panelde olduğu belli olan ve ürün ayıbı nedeniyle meydana gelen bir sorunda çözüm ürünün tamir edilmesi değildir. 4 çözüm vardır ve bunu tüketici seçer. Buradaysa biz hakkımız olan seçimlerden birine zorlanıyoruz. Anlatmak istediğim bu. Maalesef ülkemizde bir ürün seçerken artık onu alacağımız hizmet ile beraber değerlendirmek zorundayız. Sadece panelin çok kaliteli olması, üstün teknolojik özellikleri ürün seçimi için yeterli değil. Satış sonrası hizmetlerde tüketicilerin mağdur edilmesine rağmen o markayı tercih etmek bile bile lades demek olur. Anlamsız bir ısrar nedeniyle ürünün tamirini yapmakta ısrar ediyorlar ve yurtdışından panelin gelmesi için sadece 3 gün süreleri kaldı. Bunun olamayacağını bilmelerine rağmen, tüketicinin mağdur edilmesini kabul edemiyorum. Yüksek ihtimalle 3 gün sonra aradığımda yine türlü bahanelerle karşılaşarak Aziz hocam gibi mahkeme yoluna gitmek zorunda kalacağım. Yani mahkeme yolunu tercih etmeyen hiçbir kullanıcının hakkını almasının mümkün olmadığı bir kullanıcı deneyiminden bahsediyoruz. Dolayısı ile LG alırken herkesin bir kez daha düşünmesi, burada yaşanan tüm süreçleri gözden geçirmesi gerekli. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() PSN: SAVIARs Gamertag: SAVIARs Steam: SAVIARs |




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler

önceki

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt







kullanıcısına yanıt






