Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (87. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
4.627
Cevap
131
Favori
391.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türk telekom noktayı koydu, beni internetsiz bıraktı. Detaylar için: https://forum.donanimhaber.com/konu-guncellendi-turk-telekom-internet-hayati-bir-ihtiyac-degildir--149905067




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkangunes04 -- 27 Eylül 2021; 19:58:55 >
  • calibraka C kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Bina tesisatı hazır ama şebekeden kablo çekilmemiş henüz anladığım kadarıyla.

  • Merhaba,

    Bizim sitede de şöyle bir durum var. Site girişinde Yönetim Odasına Telekom Fiber dolapları koymuş, 3 adet üzerinde "Tekekom Fiber İnternet" yazan büyük dolaplar var fakat aynı site içinde 200 daire var ve hiç birinde Fiber internet yok, Sitedeki blokların karşılarında bulunan internet dağtım dolapları eski nesil bakır kablolu sistem.

    Site girişindeki Yönetici odasına kadar fiber geliyor buradan sonra sitede 30 metre ile 100 metre mesafelerde bulunan bloklara ve dairelere, birçoğu 10-15 yıl önce döşenen bakır telefon kabloları ile internet dağıtılıyor.


    Telekom sitesinde "Fiber Nerde" diye girdiğimizde, adresimde Fiber internet hizmeti mevcuttur yazıyor ve fiber internet aboneliği yapılıyor ama aslında fiber internet site girişindeki o dolaplara kadar var. Sonrası ise bakır ve eski kablo sistemi...


    Bununla ilgili olarak BTK üzerinden durumu fotoğraflarla anlatan bir şikayet yazdım, site yönetici odası içine Fiber dolapları koyduklarını ama sitenin içinde fiber tesisatı olmadığını, hem dağıtım kutularının fiber altyapıya çevrilmesini, hemde bloklara ve hatta dairelere kadar fiber internet hatların tesis edilmesini talep ettim.


    Şöyle bir cevap verildi.


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri


    Sormak istediğim şu;


    Bu cevap Telekom'un klasik oyalama cevaplarından biri midir , değilse ve gerçekten proje hazırlanıp onay bekliyorsa, bu onay süresi için ne kadar beklemeliyim, onay süreci sonrasında tesisat çekme vs.. çalışmaları yakın zamanda olur mu ?

    Buna göre tekrar BTK üzerinden talep açayım hatta gerekirse twitter üzerinden ilgili kişileri de ekleyerek birşeyler yazayım...

    Teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcum -- 28 Eylül 2021; 22:59:57 >




  • yolcum kullanıcısına yanıt
    Oyalama söz konusu değil net bir şekilde proje var onay bekliyor diyor. Onay alırsa bütçede varsa en yakın zamanda yoksa seneye yapılmak üzere planlanır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yolcum kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Onay sürecine girdi ise er ya da geç yapılacaktır hocam. Biraz sabırlı olmak lazım bu süreçte.

  • Hocam burda gozuken sol taraftaki turuncu kablo fibermi evet dairelere bakir geliyor yani burayi fiber ankastreye cevirebilirmiyiz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şirketin ceosu değil mi o adam. Biraz fazla yükseğe talep olmuş gibi. Bilemedim.Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • Proje olursa olabilir ancak.

  • captain_turkiye kullanıcısına yanıt

    Mail hesabına müşteri hizmetleri ekibi bakıyor zaten. Kendisi açıp okumuyor yani. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Bugün itibariyle 2 hafta geçti. 2 hafta önce yazdığım büyükşehir belediyesi ıslak imzalı fiber altyapı talep dilekçemizi il telekom müdürlüğüne üstyazı şeklinde iletildiğini söylemek için aradı. Bu 2 haftada diğer yerlerden de geri dönüşler oldu toplamda 7-8 kez genel merkezden arandım. Haftada bir Twitter destek sayfasına özel mesajla bir gelişme var mı diye soruyorum. Genelde "Çözüm için tüm gayretimizle çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz." böyle mesajlarla yanıt veriyorlar. Kablo veya kutu işlerine geçemedik daha. Bu hafta veya önümüzdeki hafta geleceklerdir diye düşünüyorum. Tabi müşteri hizmetlerinin dürüstlüğüne güvenebilirsek...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crowley12 -- 5 Ekim 2021; 16:47:16 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar, Türk Telekom'un beni mağdur etmesinden sonra mükemmel bir çözüm buldum ve uyguladım, sonuç almak üzereyim.


    Port sorunu yaşayan, evine hiç internet bağlantısı verilemeyenler için faydalı olacak çözümüm ise şöyle gelişti:


    Öncelikle bulunduğum mahalle (sizde sokak varsa sokak da olur) içerisindeki bina numaralarını tek tek Turknet, gibirnet ve millenicom'da alt yapı sorgulama ekranından sorgulattım. Birkaç hanede internet aboneliği alınabilir göründü.


    Yeni binamızın hemen yanındaki komşularımıza bina numaralarını ve internetlerinin olup olmadığını sordum. Üç katlı binadan 1. ve 2. katlarında internet kullanmayan komşularım olduğunu öğrendim. Altyapı sorgusunda ise internet bağlanabilir görünüyordu.


    Komşumdan iznini alarak, komşunun dairesine, kendi adıma başvuru yapıcağımı söyledim. Kabul etti. Ben de başvuruda bulundum.


    Ertesi gün Türk Telekom ekibi geldi. Kendilerine aynen şöyle dedim: Siz telefon kablosunu zaten şu karşıdaki binanın 2. katına çekeceksiniz. Oraya değil de, o kabloyu şu binaya çekseniz? (Yani benim daireme)


    Adamlar tuhaf karşılayıp olmaz dedi. Ben de "O zaman siz bildiğiniz gibi yapın" dedim. İşlerini bitirdiler. Hattı çektiler.


    Komşuya modemimi koydum. Millenicom'dan ekibin gelip aktivasyonu tamamlamasını bekliyorum. o da olunca komşudan kablosuz router aracılığıyla interneti kullanıcam.


    Bu arada router olarak TP-Link Deco E4'ten 3 tane almıştık zamanında, onları kullanıcaz.


    Alın size alternatif çözüm 👍




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkangunes04 -- 5 Ekim 2021; 21:47:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tamam o zaman. Yazayım bir tane. Bakalım cevap ne olacak?Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • Benim kapasite arttırimi sorunu 7 aydır çözülmedi girişteki ankastrede 6 kişilik yer var hepsi dolu toplam 8 daire var iki daire internet alamıyor. Port talebi açtım bir ayı geçti hala ses yok. Kimse iptal de etmiyor. Sanki marsta hissediyorum kendimi mobil internete kaldım yetmiyor. Hiçbir çözüm üretmiyorlar tek dedikleri hatti dondurup uygun port olunca bağlayacaklar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cimerden dilekçe yazınca hangi bakanlığı seçiyoruz btk yok burada.

  • Creative52 C kullanıcısına yanıt
    Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığını seçmelisin hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dejuf -- 6 Ekim 2021; 11:50:57 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • captain_turkiye kullanıcısına yanıt

    Tamamdır.

  • Limonen kullanıcısına yanıt

    Çözülür insallah en kısa sürede.

  • Creative52 C kullanıcısına yanıt

    Başkanlıklar kısmının altında Btk var hocam. Onu seçemez iseniz Ulaştırma Altyapı Bakanlığı seçeneğini işaretleyin.

  • furkangunes04 kullanıcısına yanıt

    Nakil talebinde bulunun kendi adresinize. Ne diyecekler bakalım.

  • Bina dışındaki ankastre kutusu diye geçiyor galiba çok eski kablolar dağınık bunun yenilenmesi toparlaması için dilekçe mi vermem gerekiyor açık kapı yada btk dan sonuç alabilirmiyim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Profesor -- 6 Ekim 2021; 21:11:56 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.