Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (86. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.244
Cevap
99
Favori
265.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
47 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Bununla bir ilgisi olabilir hocam ancak yine de bir arıza kaydı bırakın bence, bir kontrol sağlansın.

    Keşke ilgilenseler alt yapınızda sıkıntı yok diye geçiştiriyorlar kaç kere şikayette bulundum en son btk üzerinden açtım 1 hafta oldu ilgileniyoruz diye mesaj atıyorlar her gün

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri




  • Merhaba tasindigim yerde porttan ziyade direk altyapi gözükmüyor. Tum komsularim vdsl kullaniyor. Bu konuda yusuf kiraca dm atmistim. Dun beni turk telekom il mudurlugunden aradilar ve gelin internetizi baglayalim, port actik dediler. Ben taahutlu airfiber kullaniyorum gec kaldiniz diyerek reddettim. Simdi binayi sorguladigimda ise hala gerekli altyapi bulunmamaktadir diyor. Evde airfiber internet olsa da (yetersiz kaliyor) turknete basvurmayi dusunuyordum aslinda. ne yapmaliyim?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İnscrutability kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam. tuketici.btk.gov.tr adresine konuyu iletin lütfen. Yine de çözüme ulaştırılmaz ise;




    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleriebasvuru.ombudsman.gov.tr
    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU E-BAŞVURU SAYFASI
    https://ebasvuru.ombudsman.gov.tr

    Bu adrese başvurunuzu iletin olur mu? Btk ya ilettiğinizi ancak herhangi bir çözüme ulaşmadığından bahisle yazacaksınız.

  • Merhaba hocam, iyi günler dilerim. Fiber altyapıyla ilgili bir konuda görüşünüze ihtiyacım var. Cevaplarsanız minnettar olurum. Bizim binamız 6 yıllık bir bina ama satışa 2020 yılında açıldı ve bir daire alarak yerleştim fakat binamızın altyapısı bakır haliyle bu durum internette sıkıntı yaratıyor. Yüksek crc değerleri ve hat zayıflaması gibi ve telekom bu sorunu çözmediği için bende fiber altyapı talep etmeye karar verdim. Apartman yöneticimizle görüşüp ona 120 metre yakınımızda aynı cadde üzerinde fiberli bina olduğundan bakırın sorunlarından bahsettim kendileride sorunlar yaşadığını söylerek mantıklı buldu benden örnek dilekçe istedi ve bende kendisine dilekçeyi ilettim. 9 Eylül 2021de imzalar toplanmaya başladı fakat 22.09.2021 oldu hala 2 daire imza atmadı atacaklarını söylediler ama ulaşamadığımız için kendilerine imzalatamadık. Bende süreci hızlandırmak adına dilekçesiz bireysel olarak apartmanımız adına ilk olarak twitterdan twitter destek, ümit önal, yusuf kıraçı etiketleyip binamıza fiber altyapı talep ettiğimizi bakırda sorun olduğunu yazdım 2 - 3 saat sonra 444-1-444 telekom hattından arandım. Ceomuz Ümit Önal beye attığınız tweete istinaden şeklinde. Bana klasik fiber dönüşüm sürecinden bahsetti adresimi alıp talebimi ileteceklerini iletti. Telefonu kapattıktan sonra Yusuf Kıraç beyde özel mesaj atmıştım ona baktırıyorum şeklinde cevap verdi. Daha sonra arayan eden olmadı bunlar dün gerçekleşti. Yusuf bey öğleden sonra 2 gibi yazmıştı yani arayan olmamasını anlıyorum zaten yeni aranmıştım. Bunlar olduktan sonra akşamına açık kapıdan fiber talep edersem daha hızlı sonuç alacagımı söyleyen arkadaşımın yönlendirmesiyle apartmanda imzalanması için hazırladığım dilekçenin bir örneğini imzalar kısmını çıkarıp açık kapı üstünden fiber alt yapı talebi olarak ilettim. Şuan aklıma takılan 15 daireli fiberli binaya getirdikleri gibi bizim 12 daireli binamıza fiber altyapı getirtebilir miyim? Diğer şey ise apartman yöneticimiz imzaları tamamlayınca bağlı olduğumuz telekom müdürlüğüne gidince imzaların olduğu dilekçeyi kabul ederler mi yoksa benim açık kapıdan yolladığım imzasız dilekçe yönetimize sıkıntı çıkarır mı? Siz olsanız böyle bir durumda nasıl bir aksiyon alırdınız hocam önerilerinize açığım. Vereceğiniz cevap için şimdiden çok teşekkür ederim. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • chnd kullanıcısına yanıt

    Size gelin bağlayalım demişler, demek ki bir port müsait olmuştu ve onu size vereceklerdi, bir başkasına verdiler demek ki siz reddedince. Adamlara geç kaldınız demişsiniz ama bu sözü yutup gidip abonelik yapın bence. Ellerinde port varsa bile bunu Türknet e aktarırlar mı onu da bilmiyorum ama aboneliği başlatıp daha sonra Türknet e taşıyabilirsiniz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Taahut dayatmasi olmasa dusunebilirdim 24 ay taahut dayatmasi yaptılar israrla taahutsuz paket sormama ragmen. Pek olumlu bi havada gecmedi konusmamiz...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dostlar aklıma takılan bir şey var. Cimer, btk ve açık kapı gibi yerlerden yolladığımız dilekçeyi nasıl takip ediyoruz? Telekom müdürlüğüne gidip vermediğimiz için elimizde dilekçe takip no yok sonuçta. Yine ilgili devlet kurumlarından akıbetini sormak mı gerekiyor? @XpressMusic34




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crowley12 -- 23 Eylül 2021; 9:46:27 >
  • Crowley12 kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Fazla dilekçe olması sıkıntı çıkarmaz. Telekom bölge müdürlüğünüzden erişim planlama ile görüşmenizi birebir yapıp süreci daha iyi takip edebilirsiniz esasen. Bu imkan yoksa yani bölgenizdeki Telekom müdürlüğü size uzak ise, bu durumda online olarak zaten dilekçelerinizi iletmişsiniz o açıdan verebileceğim bir tavsiye yok.


    Ancak şu var ki, binanızdaki daire sayısı yeterli gayet ve en kısa sürede fiber dönüşüm olacağını düşünüyorum. Müsait olduğunuzda bölge müdürlüğünüzün erişim planlaması ile irtibata geçerseniz çok yerinde olacaktır diye düşünüyorum.

  • chnd kullanıcısına yanıt

    Taahhütsüz abonelik de yapabilirsiniz.

  • Crowley12 kullanıcısına yanıt

    Cimer, Btk ve Açık kapı size sistem üzerinden takip no veriyor zaten, cevap gelirse oraya geliyor oradan takip ediyorsunuz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam cevap için teşekkürler. Hazırladığım dilekçeyi imzaları toplasın diye apt. yöneticimize verdim 10 imza var 2 imza kaldı o haliyle bende açık kapıdan başvurdum bildiğiniz gibi. O da İzmir BTKya yönlendirilmiş. Anlam veremedim farklı şehirler olduğu için. Bugün ilimin Telekom müdürlüğünü telefon ile aradım. Onlarda bağlı olduğum erişim planlamanın numarasını verdi. Fiziken gitmem mümkün değil hem korona hemde aynı ilçe değil 100 km üstü bir mesafe. Bu dilekçenin 12/10 imzalı halini e-posta ile erişim planlamaya gönderebilir miyim, Sizce bu mümkün mü?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Crowley12 kullanıcısına yanıt

    Her ilde BTK müdürlüğü olmaması sebebiyle, bağlı olunan yere yönlendirmişlerdir.


    Hayır değil, çünkü e postalar internette yok erişim planlamanın. Elden teslim edilmesi gerekir veya BTK dan kayıt oluşturup erişim planlamaya diye yazabilirsiniz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam dilekçenin fotoğrafını ekleyip ilimizin erişim planlama bölümüne iletilmesini hem btkdan hemde cimerden yazacağım. Açık kapıda aktif kaydım var oradanda yazarsam kapatılır mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Crowley12 kullanıcısına yanıt
    Tekrar yazmanıza gerek yoktur. Zaten ilettiğiniz talepler mevcut. Müsait olan birisi de elden verirse daha farklı yapılacak bir şey kalmıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam ben işimi garantiye almak adına şunları yaptım. Diğer arkadaşlarda benzer yerlere yazabilir. Dilekçenin daire sakinlerince imzalı fotoğrafını uygun bir dil ve metinle BTK Tüketici Şikayete, Cimerden Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığına, Açık Kapıdan Büyükşehir belediyesi altyapı koordinasyon merkezine, açık kapı üstünden 4 gün önce imzasız talep şeklinde telekoma ama BTKya gitti, Twitter türk Telekom desteğe, Twitterdan CTO Yusuf beye, LinkedIn CEO Ümit beye ve son olarak Twitterdan ulaştırma altyapı bakanlığı iletişim sayfasına ilettim. Umuyorum fiziken Telekom binasına gitmeme gerek kalmadan süreci başarırım. Son çareler olarak ilgili Telekom müdürlüğünü arayıp online dilekçeyi iletmek mümkün mü rica edip yardım ederler mi sorucam. Olumsuz dönülürse postayla Telekoma dilekçeyi göndericem. Başvuru sürecinde oluşacak gelişmeleri ve fiber altyapı gelmesi sürecine geçersek devamında oluşacak gelişmeleri buradan paylaşacağım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Dostlar bu gün telekomdan aradılar Ümit Önal beye LinkedIn üstünden yazdığım ıslak imzalı dilekçe yüzünden. Bana 21inde ümit bey vasıtasıyla ilettiğim fiber talebimiz için Telekomun iç yazışmayla üstdüzey ilgili yetkililere bu talebi ilettiği ve binamızı değerlendirmeye aldıklarını tahmini süre veremediklerini ama beni bilgilendireceklerini söylediler. Daha Telekoma ıslak imzalı dilekçe ve ilgili devlet kurumlarından yolladığım yazılar ulaşmadı. Bu aşamaya tamamen Twitter ve LinkedIn üstünden geldim. Diğer yerlerden taleplerim ulaştıkça bu sürecin hızlanacağını düşünüyorum. Sizce bunlar ne demek istedi ve projelendirme olup proje için tahmini bitiş tarihi alana kadar düzenli yazayım mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Crowley12 kullanıcısına yanıt

    Merhaba, bilgi için teşekkürler.

  • Crowley12 kullanıcısına yanıt

    Bir süre beklemenizi tavsiye ederim.

  • Arkadaşlar merhaba bende bir altyapısızlık konusuyla uğraşıyorum binamda şöyle bir kutu var. Görünüşe göre bina içi altyapı tamam Cat 6 kablo çekilmiş. Gereken yerlere dilekçeleri gönderdim BTKdan olumsuz yanıt geldi. Bu kutunun varlığı işimi hızlandırabilir mi. Merkeze falan gidip göstersem.

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.