(Bu bir şikayet konusudur) Aylar önce Türk Telekom müdürlüğüne, yeni binamıza fiber altyapı talebini, bina sakinlerinin imzasını eklediğimiz bir dilekçe ile bizzat elden iletmiş ve takip nosu almıştık. Aradan geçen sürede hiçbir çalışma yapılmadı. Zaten öyle hızlı bir şekilde çalışmaların yapılmasını beklemiyorduk ancak biliyoruz ki bu işi takip etmeyip sorgulamalarımıza devam etmezsek bu işin olmayacaktı. Bu ayın başında dilekçe ile başvurduğumuz müdürlüğe tekrar gittim. Orada Çözüm Masası diye bir bölüm olduğunu öğrenip o kısma geçtim, durumu anlattım. Cevaben "Bizim bilgimiz yok, ne yapıldığını bilmiyoruz, siz bu durumu Erişim ve Planlama birimine sorun, onlar daha iyi bilir. Ne zaman altyapı yapılır sorusunun cevabı ise yok, herhangi bir zaman olabilir." denildi. Adı çözüm masası ama bir şey çözdükleri yok. Erişim ve planlama birimi, benim dilekçeyi verip takip nosu aldığım yer zaten. Oraya geçtim. Fiber talebini ve neden geciktiğini sordum. Aldığım cevabı aşağıya yazıyorum: "Türk Telekom, özel bir firma. Özel firmalar kâr amacı güderler, kâr getirmeyen iş yapmazlar. Biz devlete bağlı değiliz ve yüksek kâr getiren yerlere istersek altyapı çalışması yapıyoruz. Sizin adresinizde iki adet başvuru görünüyor. Bu bizim için yüksek kâr sağlamıyor. Bu şekilde size fiber getiremeyiz. Ancak ilerleyen dönemlerde talepler artarsa, kâr edeceğimiz inanırsak, bu taleplerin değerlendiridiği dönemde fiber altyapı çalışması zaten istemesenizde yapılır. İnternet için çok acele ediyorsunuz. Bir kere internet hayati bir ihtiyaç değildir. Israrınızı anlamlandıramıyorum. Ancak madem bu kadar ısrarcısınız, tek özel firma biz değiliz. Rakip firmalar da var kazık yapan. Gidin Vodafone'a, Superonline'a, onlara başvurun. Bizden bu dönemde bir şey beklemeyin." Bu sözleri Türk Telekom müdürlüğünde, altyapıdan sorumlu kişi söyledi, düşünün. Bende boş durmadım tabii. "Sizin söyleminize göre internet 5-10 yıl sonra o da isteseniz gelecek. Cumhurbaşkanımız, bakanlar ve hatta sizin başkanınız (Ümit Önal beyi kastettim) fiberi yaygınlaştıracağız derken yalan mı söylüyorlardı, siz nasıl böyle konuşabiliyorsunuz, resmen mağdur kalacaksın diyorsunuz!" şeklinde cevap versemde muhatabım yukarıda yazdıklarımı tekrar etmeye devam etti. Bu durumu nasıl, kime, nereye şikayet edebilirim? CİMER, BTK, İç işleri bakanlığı açık kapı, Şikayetvar.com'dan şikayetlerimi ilettim. Ancak sonuç alabileceğim başka bir yer var mı acaba? --------------------------------------------------------------------------------------- Güncelleme (27.09.2021) Bu konuyu açtıktan sonra bulabildiğim tüm yetkili kişilere ulaşmaya çalıştım. En sonunda Sakarya Türk Telekom Müdürlüğünde Ticari Faaliyetler Yöneticisi Zafer Önal bey bana telefon aracılığıyla ulaşıp özür diledi ve proje işlemlerimi başlattığının haberini verdi. Bu dediğim görüşme 29 Temmuz'da gerçekleşti. O günden bugüne yine hiçbir şey yapılmadı. Bugün ise olaya nokta koyuldu. Sonuç: SİZE İNTERNET VEREMİYORUZ! Bahane şu: Zafer bey aynen şöyle dedi: "Size yakın saha dolabı yok. Kabloya uzak saha dolabından internet vermek istesek bile alamazsınız. Size yakın saha dolabı planlıyoruz. Ancak malesef süreç uzun ve ne zaman biteceği belli değil. Sakarya'ya Telekom Magnet gelince size ondan vericez. En azından yaraya pansuman olsun." Yani havada bulut, sen interneti unut demek istedi. Geri giden, zavallı ülkemde bu tür gelişmelerin olması normal. Milletvekili tanıdığım olmayınca işler yürümüyor. Torpil devletinde, ya dayın olacak ya da öleceksin. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkangunes04 -- 27 Eylül 2021; 19:51:55 > |
_____________________________
![]() Furkan Güneş "İnandığım gibi yaşıyorum" |