Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (85. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
3.245
Cevap
99
Favori
266.235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
47 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba;


    Dilekçenizi müdürlüğe teslim ettiğinizde takip no almayı unutmayınız.

    tamamdır üstadım. Bu gece linkedin üzerinden Ümit Önal beyede durumu bildirdim ilgili birime aktardım dedi bakalım inş ordan da bişi çıkar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TSuNaMi_ kullanıcısına yanıt

    Dilekçeyi verip takip no yu kendisine gönderseydiniz keşke daha iyi olurdu. Estağfurullah.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Dilekçeyi verip takip no yu kendisine gönderseydiniz keşke daha iyi olurdu. Estağfurullah.

    onu akıl edemedik ama dilekçeyi verince yine mesaj atarım inş yine cevap verir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TSuNaMi_ kullanıcısına yanıt

    İnşallah hocam.

  • Arkadaşlar geçen sene fiber alt yapı çalışması yapıldı ve yuvarlak ile çizdiğim yerden karşımdaki binaya yanımdaki binaya fiber alt yapı çektiler bu binalarda daha önceden hiç alt yapı yoktu ADSL vs. benim binada ADSL vardı fiberden sonra ADSL'den VDSL hizmet almaya başladım 16Mbitten hızım arttı lakin fiber bağlamadılar bana ?

    Dairemde 6 kişi oturmakta karşımdaki binada 6 kişilik ama ona fiber çektiler.


    Ben nasıl bir yol izlemem gerekli bu fiber alt yapının gelmesi için yardımcı olabilcek varsa çok sevinirim.


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri




  • mert478 M kullanıcısına yanıt

    Ne kadar hız alabiliyorsunuz maksimum VDSL ile?


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - taleplerinetspeed.com.tr
    Netspeed - Limitsiz Mutluluk
    https://netspeed.com.tr/altyapi-sorgula
  • modem değerlerinde 100 görüyorum 85 net geliyor

  • mert478 M kullanıcısına yanıt

    Bu sebeple öncelikli grupta olmayabilirsiniz fiber için. Yine de taleplerinizi iletmenizde fayda var elbette.

  • Selamlar,

    Bugün il merkezine giderek dilekçeyi teslim ettim. Bugünün nasıl geçtiğini anlatayım, belki yardımım dokunur. Ayrıca aklıma yatmayan 2 nokta var, onları da siz aydınlatabilirseniz çok iyi olur.


    Beni iyice tanıdınız zaten, Kayseri ilinin Develi ilçesinden katılım sağlıyorum :))

    VDSL bulunan binamıza fiber hat çektirmek için bina sakinlerinin imzasını içeren bir dilekçe yazdım. Dilekçeyi geçen hafta BTK, CİMER, Açık Kapı gibi mecralardan da göndermiştim. Diğerlerinden bir şey çıkmadı da Kayseri Valiliğinden Açık Kapıya "Talebiniz Develi Telekom Birimine iletilmiştir." şeklinde cevap gelmişti.

    Buralardan bir ilerleme kaydedemeyeceğimi bildiğim için bu sabah 45 km uzaklıkta bulunan il merkezindeki müdürlüğe gidip planlama erişim birimiyle görüşmek istediğimi söyledim. 4. katta olduğunu söylediler, ben de çıktım. Odada 2 kişi vardı. Develiden geldiğimi ve binaya fiber hat çektirme talebimizi belirten dilekçeyi teslim etmek istediğimi söyledim.

    Adama dilekçeyi uzattım. Daha tamamını okumadan yani x mahallesi x sokak kısmını okur okumaz "He bunun projesi onaylandı ya dilekçeyi vermene bile gerek yok." dedi. Diğer masadaki adam da "Zaten bunu yapmazsak biz zararlı çıkarız." dedi. O an, muhtemelen Kayseri Valiliğinin emrine göre onaylandı diye düşündüm.

    "Olsun ben yine de elden vereyim." dedim ve bir üst kata çıktım. Dilekçe kabul eden hanımefendi bugün yokmuş, bana başka bir adam yardımcı oldu. O da tam bilmiyor, hanımefendiyi aradı ve işlemleri ondan tek tek bilgi alarak gerçekleştirdi. Bilgisayar ekranını ben de görüyordum. Dilekçeyi tarattı, konuyu seçti, muhatabın (benim) ismini yazdı, ileri-ileri diyerek işlemi tamamladı ve dilekçe takip numarasını bana verdi. Telefonun hoparlörünü açtığı için ben de karşıdaki hanımefendiyi duyuyordum, kadın "şöyle yap, bunu seç" diyerek adama yaptırdı.

    Dilekçe takip numarasını aldıktan sonra aşağı inip az önceki adamlara "Projenin onaylandığını belirten bir takip numarası falan yok mu, siz nereden biliyorsunuz?" dedim. Sonuçta her dilekçeyi, dilekçenin geldiği mahalleyi falan ezberlemiyor ya. "Öyle bir numara yok, biz ekibimize ilettiğimiz için biliyorum." dedi. "Peki takribi ne kadar sürer?" diye sordum. "Bir tarih veremeyiz, yasal süre 180 gün." dedi. Aslında adamı tahrik ettiğim için biraz da sinirlendi, ters ters bakarak cevap veriyordu. Her neyse "Tamam teşekkür ederim, iyi günler." deyip ayrıldım. Beklediğimden çok daha kısa sürdü. Müdürlükte toplam 20 dk bile durmamışımdır.


    Şimdi gelelim aklıma takılan o 2 noktaya: İlk görüştüğüm adam projenin onaylandığını hakikaten nereden biliyor? Dediğim gibi ilk satırdaki mahalleyi okur okumaz "proje onaylandı" deyince başından savmak istiyor gibi geldi. Dilekçeyi vermene bile gerek yok ne demek ya?

    Diğer husus da bu takip numarasıyla süreci nereden takip edeceğim? İnternette aradım taradım dilekçe takip numarasıyla ne yapacağımı bulamadım. TT web sitesinde de dilekçe takip etme gibi bir şey yok. 6 haneli bu numara hangi şekilde işime yarayacak?





  • Dejuf D kullanıcısına yanıt

    Merhaba öncelikle hayırlı olsun.


    Projenin onaylandığını tabiki bilir, zaten o birim projelendiriliyor ve merkezlerine iletiyor. Onaylandı şeklinde bilgilendirme geldiğinden dolayı mahalle veya saha bazlı biliyorlar zaten nerelerde projeleri var, nereler onaylandı vb.


    Takibi için yasal süre on beş gün. On beş gün sonra Twitter TT destek hesabına gönderin o kodu ve hangi müdürlüğe verdiğinizi bildirin. Oradan bilgi alıp size dönüş yaparlar.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam, çok teşekkür ediyorum. Gerçekten bu konuda emeğin büyük.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dejuf D kullanıcısına yanıt

    Estağfurullah hocam rica ederim :)

  • Arkadaşlar merhaba, 300 metre öteden 22 dairelik sitemize Fiber altyapı çektirmek için 1 Eylül'den beri BTK ve Türk Telekom online işlemlerden defalarca şikayet kaydı açtıktan sonra bir sonuç alamamıştım fakat twitter'dan Yusuf Kıraç'a aynı sorunu ilettikten sonra geçen gün hem arayıp hemde böyle bir mesaj attılar. Ev adresini verince dairelerin çoğunun TTNET kullandığını görüp de mi hemen böyle bir çalışmaya başladılar acaba? Gaz mı veriyorlar, umutlanayım mı yoksa hiç heveslenmeyeyim mi?



    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri




  • Arkadaşlar merhaba türk telekom 50 mb internet kullanıyorum yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ama temmuz ayından beri hızım 13 mb geçmiyor modem arayüzünde alabileceğim en fazla hız 27 mb olarak gözüküyor defalarca aradım şikayet oluşturdum ama altyapınızda sıkıntı yok diyerek konuyu geçiştiriyorlar nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olabilecek var mı ?


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri




  • Merhaba. Planlama aşamasına alınmış olabilir veya belki de projesi vardı uygulama listesine mi aldılar bunu net olarak öğrenmek için zamana bırakmak lazım hocam. Belki de listelerinde vardı proje listesine aldılar çizim için.

  • Bina içi kablolama da değişiklik yapıldı mı veya binanızda yeni internet aboneliği bağlandı mı?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Umarım öyledir.. Bildirim geldikten sonra her ay dönümü çalışmalar hakkındaki son durumları soracağım

  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Bina içi kablolama da değişiklik yapıldı mı veya binanızda yeni internet aboneliği bağlandı mı?

    Kablolama yapılmadı ama yeni internet aboneliği yapıldı mı bilmiyorum

  • Olur hocam.

  • İnscrutability kullanıcısına yanıt

    Bununla bir ilgisi olabilir hocam ancak yine de bir arıza kaydı bırakın bence, bir kontrol sağlansın.

  • 
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.