Şimdi Ara

C4 mü Civic mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
90
Cevap
0
Favori
1.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.
    Bir suredir elimdeki araci degistirmeyi dusunuyorum.
    60 bin bandina kadar ciktigimda iki arac bana yakin duruyor.
    Biri sedan digeri hatchback dogrudur ama cok muhim degil bu fark.
    C4 dizel otomatik
    Civic Lpg otomatik.
    En az orta , mumkunse full paketler.
    Hangisini secmeli?
    Tesekkurler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • bluemoon kullanıcısına yanıt
    Tabii ki civic.
  • tabii ki civ civ yazmaya gelmiştim. yazılmış.
  • İki aracı da bilen ve test etmiş biri olarak civic diyorum. İçi çok daha ferah, malzemesi bence biraz daha kaliteli, şanzımanı eski tip ama sorunsuz, amortisörleri daha rahat, hazır lpg kitle geliyor ve lpg ile gayet ekonomik oluyor. Piyasası çok daha kuvvetli. 5 yıl garanti.

    c4'ün avantajı blue hdi dizel motoru ve yeni nesil eat şanzıman. Onun dışında malzemesi, tipi, iç mekan ferahlığı, ikinci el gücü civicten geride. Arka süspansiyonu şimdiye kadar gördüğüm en kötü torsiyon çubuklu araba, bam güm gidiyor ve çok yalpalanarak çalışıyor. Sanki önü farklı arkası farklı araba gibi gidişi var. Ayrıca içinde daha eskilerden kalma sıkıcı bir kokpit havası var, civicin kadranlar vs daha uzay mekiğivari teknolojik güzel bir hava veriyor.

    308 ile civic arasında kalsanız kesinlikle 308 derdim ama c4ü düşününce ben civic alırdım. Citroenin c4ü tamamen yenilemesi lazım.




  • Civic çok daha ferah ve gösterişli bi araç. Ortanca kasası daha güzeldir, en dolusunu rahatlıkla alırsınız. 2011'e kadar var orta kasa.

    C4 mü Civic mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hsnksy92 -- 25 Mayıs 2016; 17:13:06 >
  • hsnksy92 kullanıcısına yanıt
    Yeni kasasini dusunuyorum eger karar verirsem.
    Orta kasasi asiri pahalandi.
    Ayrica yeni kasayi daha cok begeniyorum.

    Civic henuz test surusu yapamadim.
    Bendeki en buyuk soru isareti yalitimla ilgili hep kotu seyler okumus olmam.
    Benim Astra H yalitimda oldukca basarisiz. Eger Civic Astra'nin gerisindeyse elemek zorunda kalabilirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bluemoon kullanıcısına yanıt
    Tercih meselesi tabi. Bizde 2007 orta kasa var elegance modeli, ibre 100 ü geçtiğinde rüzgar sesi alıyor, neresinden aldığını bir türlü tespit edemedim ama tahminen sunrooftan geliyor, tırtıklı yolda yol sesinide alıyor çoğu araç gibi ama engelsiz ve tırtıksız yolda arabada çıt yok, rüzgar sesi hariç. Yeni kasayı bilmiyorum ama daha iyi olduğuna eminim.

    Modsuz olarak orta kasa en şık duranı bence, modifiye edilirse civicin her modeli güzel.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    A3 mü Golf mü ?
    5 yıl önce açıldı
    Megane 3 mü Egea Hb mi?
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bir c4 1.6 e-hdi mcp exclusive kullanıcısı olarak C4 ün + ve - yönlerini sıralayayım

    +ları

    Yalıtım iyi (Rüzgar sesi,yol sesi vs fazla yok)
    Yol tutuş iyi
    Donanımı iyi (elektrikli bel desteği kör nokta vs var)
    motor az yakıyor (şuana kadar istanbul şehir içi 20-25 km ortalama hız ile 5.8 lt yakıyor)

    -leri

    -Şanzuman biraz sarsıntılı (MCP)
    -Arka süspansiyon sesli çalışıyor (açıkçası beni rahatsız etmiyor fazla)
    -Direksiyon biraz büyük ve ağır (Toyota corollaya göre bayaa ağır)
    -Arka diz mesafesi geniş değil ama çoğu C segmenti araçta çok geniş değil (sedanlar ve istisnalar hariç)

    Civic kullanmadım onunla ilgili yorum yapamam ama C4 ten oldukça memnunum
  • 2. El değeri düşmesin, lpg beni ırgalamaz, hata sorun problem az isterim dersen civic
    2. El değeri önemli değil dizelden Şaşmam az yaksın hatchback hoşuma gidiyor bagaj Kapasitesi de çok önemli değil dersen C4 karar senin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ses yalıtımı,Hatch-408 L bagaj,donanım,tasarım ve sürüş zevki olarak C4 çok daha iyi.

    Kısaca Exclusive olmayan Confort C4 donanımları :

    Eski modellerinde Çelik jant yok. (2011)
    Dijital gösterge tablosunda ki analog kısım(ATTRACTİON da yok)
    sis farı
    çelik jant
    Cruise Control
    Tampon sensörleri(Benimkinde olduğu gibi Plus paketlerde var)
    torpido soğutma
    6 hava yastığı
    8 hoparlör
    karartılmış arka ve yan camlar
    kelebek çalışan silecek
    Elektrikli ve hafızalı ayna(Park sonrası eski haline döüyor)
    AUX ve USB girişi
    torpido ışığı
    torpidoda kitapçık için kısım
    Yol bilgisayarı
    Arıza olduğunda uyarı vermesi
    cam nikelajı
    otm katlanır ayna
    arka tampon altı krom çıta
    4 adet sis farı
    aynadan sinyal(Halen olmayan 2016 araçlar var)
    Silecek fıskiyeleri kaputun altında
    Direksiyondan radyo/Cruise/Ambiyans ayd. kontrolü
    Bazılarında dokunmatik ekran(Benimki sonradan atma)
    piano Black ve araç rengi Spoiler(2 parça)
    direksiyon altı nikelaj,üfleme,vites çevresi, el freni krom detaylar
    ileri geri yapabilen içi cep olan kol dayama
    orta konsolda 3+2 (arkada ) cep
    ışıklı makyaj aynası
    Arka koltuklarda cep
    koltuk altı çekmeceleri
    Koltuk bel ayarları
    gövde rengi dış aksamlar
    408 litre bagaj
    ic hacim ve diz mesafeleri
    Ergonomik tasarım

    Hastasına detaylar


    Bez,Bej tavan.
    Yavaş kapanan kol tutacağı(Tavan)
    Kademeli olan otm camlar
    Arka camdaki piano black kısım
    bagajdaki Citroen logosu altındali Citroen yazısı :)
    2 parçadan (yumuşak ve sert plastik) geniş göğüs
    Tavandaki emniyet kemeri ve airbagleri gösteren dijital kısım
    2 adet lamba ve 4 adet okuma lambası(Tavan)
    İç kısımda C sütununu kaplayan kısısm bej
    4 ayak üflemesi
    torpidoda şişe için oyuk kısım
    torpidoda kalemlik
    Bazılarında kol dayama içi elektrik
    Bagajda seyya lamba
    Bagajda poşet asma için yuvalar
    Yenilerde soğutmalı kol dayama ve 230V priz


    EXC ler-
    Renk degiştirebilen Gösterge tablosu
    Phoenix Jantlar
    Sis farı ve ızgaralarda krom çıta
    elektrikli koltuk
    ıvırt zıvırt uzar gider

    Golf Jetta arasındaki kalite uçurumu varken Civicle C4 kıyaslamak doğru olmaz.

    Belki C elysee


    Ha bu arada Japon arabalarının sanayilerdeki ustalar arasındaki adı nedir biliyor musunuz ?

    KONFORLU TABUT.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-61960E1CE -- 28 Mayıs 2016; 19:27:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cıvıc
  • tabi ki dizel olan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • civic tabiki

    2 Yıldır kullanıyorum sorunuz varsa cevaplayabilrim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    civic tabiki

    2 Yıldır kullanıyorum sorunuz varsa cevaplayabilrim

    Hangi modeli kullanıyorsunuz ? Rüzgar sesi ne düzeyde ?
  • İlk öncelik dizel ise C4 alınır ama böyle bir kaide yoksa kesinlikle civic

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yillik 10 bin km yapiyorum.
    Benzinle psikolojik olarak gezemem.
    Lpg de uyar o yuzden bana.
    Yalniz fiyatlari ayni kategoriye oturtmak biraz zormus piyasayi inceleyince.
    55 c4 dersek
    65 civic dememiz lazim sanki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Citroen c4.Her yeri bir ayrı güzel.
  • Bagaj demişler ama hb olmasına rağmen c4 bagaj olarak daha büyük artı hb bagajı sedana göre daha kullanışlı olur, arka koltukları da yatırınca epeeeey bir yük alır. Civicin şanzumanı dışında elle tutulur başka hiçbir artısı yok. C4 dizel civic lpgli bu da ekstra bagaj hacmini öldürür, üstüne üstlük bir de %20 daha ucuz... c4 yalıtımı gayet başarılı bir araç civic yol sesiyle meşhur, rüzgarı da cabası. C4 çukur ve kasislerden adam gibi geçildiği sürece süspansiyonları gayet de başarılı bir araç ama ben çukur kasis tanımam basar geçerim derseniz o ayrı. c4 performans olarak asla üzmez şöforlüğünüz iyiyse yolda ayar veremeyeceğiniz nadir araç olur. Civic sorunsuzdur ama c4 kronik sorunu olan bir araç değil büyük bir talihsizlik yaşamadıkça bakımdan bakıma sanayiye gidersiniz. 50-55 bin bandında c sınıfı araçlar içinde c4 rakipsiz bir araç, mcp şanzumanı kendiniz test edin başkalarının hayatında kullanmadığı araçlar hakkında yaptığı yorumlara bakarak arç tercih etmeyin. 60 ve üstü için birşey diyemem ama özellikle 65 bin gözden çıkarılıyorsa zaten tercih c sınıfı olmamalı bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 sene citroen C4 comfort plus kullandim. 2 yildir da civic fb7 elegance. C4 daha iyi bir seçenek. Bikere civicin 6 yil garantisi yalan, 10.000 km bakimlari oldukca tuzlu, arac rampalarda cikmiyor. Helede aracda 4 kisi varsa. Ama C4 bambaska bir arac. Bakım araliklari 15.000 km, motoru oldukca iyi, yakit çok çok iyi. Donanim olarak baya dolu. Civicin artilari ise 2.eli, otomatik şanzımani, lpg uyumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam civic.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.