< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ResenİcraEdenAvukat -- 13 Mart 2018; 18:39:48 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ResenİcraEdenAvukat -- 13 Mart 2018; 18:39:48 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Ne diyosun bilader sıkıntılımısın angara bebesi falan ne konuşuyosun
|
Aks mesafesi artınca, aracın direksiyon girdilerinde yavaşlama meydana geliyor kısaca. Yüksek hızlı virajlarda araç daha stabil oluyor. Fakat dar yollarda aks mesafesi dar olan araçlar, direksiyon girdilerine çok daha güzel cevap veriyorlar.
Gerisi paraya bağlı. Araç ağırlaşınca güvenliği azalabilir, yol tutuşu kötü yönde etkilenebilir. |
Buralar karışır vaziyet alın. Abartı tepkiler ne biliyim bu kadar basit konu için bile kırıp dökmeye gerek varmı. Sen düzeltirsin bak kardeşim böyle böyle. Düzgün şekilde tartışabiliriz. Ama yooook. O na bişi desin bu buna bişi desin. Gerçekten ülke ülke değil tımarhane.
|
c segmenti araçların genelde en iyi yol tutan araçlar olduğu hikaye
yada herhangi bir segment içinde geçerli değildir benim civic type s ile 80 le yardıra yardıra girdiğim virajda mercedes s serisinin süzülerek yanımdan geçişi geldi bir an aklıma (Kızılcahamam kargasekmez virajları Ankara istikameti) |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |