Şimdi Ara

Segment arttıkça neler artar, yol tutuş azalır mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
3.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Ankara istikameti mesajda belirttiğim gibi yani çıkış

    1.8 140 hp idi aracım ama ciğeri yetmedi

    iniş için bu tarz bir durum yaşamadığım için dedikleriniz olabilir bir fikrim yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teslaa89

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sönmeyen Arıza Lambası.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ANKARA-BASKENT06

    İ10 la i30 un yol tutuşu birmi ben yukarda genel olarak yazmışım köpek gibi millete saldırıyosun biz bilmiyoruz sanki yakıt tüketiminin arttığını

    i10 daha iyi

    i10 viraja kaç lastiğiyle giriyor

    Alıntıları Göster
    https://forum.donanimhaber.com/hyundai-i10-geyik-testi-cikmis-km77-a-segmentinin-lideri--132351949#132351949





  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    duran kütlenin durumuna da bağlı. örneğin duvar zayıfdır, ağır araç duvarı yıkarak süre uzadığı için araca etkiyen kuvvet azalır. hafif araba yıkamayabilir. duran bir araca çarpabilir. ne kadar ağırsa darbeyi o kadar az alır(yine momentum kanunları sebebiyle). ya da duruyor olabilir. yine ağır araç daha az darbe alır.

    ağır arabaya ve hafif arabaya aynı yükü yükleseniz hafif arabanın yüzdesel olarak ağırlığı daha fazla artacağı için kaza anındaki performansı daha korkunç olabilir.


    koca jip yerine xc90 ya da land rover koysak aynı şey olmaz. 1071 kg polonun güvenliğini yine aynı ağırlıkta bir şahin sunamaz mesela.

    ağır araç kaza anında genel olarak daha avantajlıdır. ama hafif araba da kaza mahallinde sıyrılacak kadar çeviktir.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.