Şimdi Ara

(SATILDI) Yüksek hasar kayıtlı aracımızı satamıyoruz (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
0
Favori
7.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MuammA_ kullanıcısına yanıt
    5 yasindan kucuk, 65 bin tlye dizel, ayni segment ne alinabilir hocam, bir yakinim soruyor, tekrar konu acmayayim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun. Airbag açmış araç. Kaskoda değişmemiş, özelde tamir edilmiş. Sıkıntı yaşamanız doğal. Alkol işi talihsizlik olmuş.

    İlk sahibisiniz, belli ki çok temiz kullanmışsınız aracı. Sizi tanıyan biri alır çünkü arabanın ne olduğunu biliyordur. Ama yabancı birine satmanız zor çünkü çok şüpheli duruyor. Bilmem anlatabildim mi.

    Ben sıkıntı yaşamanızda anormal bir durum görmüyorum şahsen.
  • Renault symbol diyorsunuz ve yüksek hız diyorsunuz bence insanlara bu inandırıcı gelmiyor :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mekatroniks kullanıcısına yanıt
    Hocam 90da frene bastik, fakat arac kizaklayarak yuksek bir kaldirima carpti. Yuksek hiz dedigim duz yolda yapilacak hiz degil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Makaraydı zaten :) satılamamasının tek sebebi fiyatının yüksek olması başka bişey değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mekatroniks -- 10 Eylül 2020; 0:38:44 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • araç alttan karnından darbe almış işi bitmiş "ekmeği yenmiş" kategoride bir araç

    bir de araç Clio, BMW falan olsa durum farklı olurdu.

    Çakma piyasaya bakıp 65bin TL'ye satarım zannetmeyin. Bence 58-60bin TL cok iyi bir teklif.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim aldığım araçta alttan darbe almış kaldırıma çıkıp ön taraftan darbe yemişti fakat alırken airbag açmaması, saseleri işlemsiz olması, podye temiz olması üzerine aldım. 2012 yılında 12 bin liralık hasar vardı serviste yapılmış hepsinin kayıtlarını aldım orjinal parcalar kullanilmis. Demem o ki serviste yapılsaydi sıkıntı olmaz alınabilirdi ama airbag açması, sase sıkıntısı olması, ozelde olmasi vs fiyatı epey düşürür o araç bir nevi pert yani ve sembol sonuçta anladığım kadarıyla yeni araç almışsınız ben olsam 60 verene satardım sizde baya kullanmışsınız 7 yıllık araba sonuçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 200bin km agir hasarli symbol'u 65000 alacagima hic almam daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı fiyata 2 araba düşünün,

    1. araba serviste yapılmış 30 bin hasar kaydı var

    2. araba özelde yapılmış 20 bin hasar kaydı var

    Giderim servis kayıtlıyı alırım.
  • Aynı fiyata 2 araba düşünün,

    1. araba serviste yapılmış 30 bin hasar kaydı var

    2. araba özelde yapılmış 20 bin hasar kaydı var

    Giderim servis kayıtlıyı alırım.
  • Hava yastıkları ve ön göğüs tamir mi edildi yoksa değişti mi? Emniyet kemer gergileri ne oldu?
  • Aşırı düşük fiyat isterseniz de satamazsınız. Bu sefer bu arabada bir pislik var diye düşünürler.
  • Serviste toplansaydıda 30 olsaydı hasar kaydı ben alırdım ama dışarda yaptırılan arabaları kolay kolay almam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pert olmuş araba toplanırsa böyle olur geçmiş olmasın pert araçla dolandırıclıktan ne fark var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fractal design

    <<AMME HİZMETİ>>>

    Bu sizin araç.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-ilk-sahibinden-masrafsiz-full-bakimli-2013-symbol-touch-848300012/detay



    Bu da sahibinden'in "Oto360 > Araç Değerleme" fiyatlandırması



    Bu rakamdan hasardan dolayı değer kaybını düşün, ortaya çıkacak olan fiyat sizin satış rakamınız olacak.

    Sahibinden üzerindeki rakamlara araç satıldığını düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.

    Yüksek km dizel araç almak hele ki 75lik dCi'lerin 150bin km'de rektefiye istemesini göz önüne alırsak büyük risk. İnsanların yanaşmamasını gayet iyi anlıyorum. Dizel kullanıcısı olarak 100 bin km'den sonra dizel kullanmak istemem.

    Not: Aracım 26bin km'de.
    Allah aşkına komiksiniz yeminle nerde 150 binde rektefiye isteyen araba ? Kaç örnek verebileceksiniz nadir durumlar hariç saçmalıyorsunuz resmen

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hauntedd kullanıcısına yanıt
    Geldi bi sümbülcü. Gidin sanayide motorcularla konuşun. En sevdikleri motor 75lik dci motor. Örneklere gelince yeni kasasında bile 150-170binde motor yenileyen onlarca sümbül biliyorum. Çoğu şirket aracı.
  • 20 gün önce 200bin km 2012 Fiesta 1.4 TDCİ Trend sattım sol ön çamurluk değişen , bel altı çizik sürtme boyalı 10 adet hasar kaydı toplam 7818 TL çoğu 200-400 TL en büyüğü 3bin TL 67.000 TL kusura bakmada Fiesta sümbülün içinden geçer kalite olarak , o fiyata zor bence


    (SATILDI) Yüksek hasar kayıtlı aracımızı satamıyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8D107F370 -- 11 Eylül 2020; 11:45:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracı fiyatını vs takip etmiyorum ama satamıyorsanız fiyatınız yüksektir.
    Bir malın fiyatını satıcı belirler ama ederini alıcı karar verir. Demek ki ederi sizin istediğiniz kadar yüksek değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • piyasada sadece alsatçılar kaldı. onlar da birbirlerinden alıyorlar ama durumun farkında değiller. gerçi reiz ayakta gitmeyi yasakladı. belki 2. ele tekrar hareket gelebilir.
  • Yetkili serviste yapılan 20k hasar kayıtlı aracı gözü kapalı alırım.
    Özel serviste soda-japon ile toplanan aracı hasmıma bile aldırmam.
    Saygılar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.