Şimdi Ara

###SAPPHIRE HD6870 ve SAPPHIRE TOXIC HD6850 ALACAKLARIN DİKKATİNE### (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
185
Cevap
0
Favori
8.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yalnız şöyle bişey var. Bu tip problemlerin sadece belli bir markada olacağınız sanmıyorum. Sektörün geneli böyle türkiyede. Hani sürekli derler ya "Elektronik sanş işi". Onun sebebi aslında teknik servislerin kağıt üzerinde olması. Eğer sanşlıysanız bir bilgisayar parçası 5-6 yıl bozulmadan çalışır. Ama değilseniz teknik servisle uğraşırısınız ondan sonra çöp olur.

    Şimdi türkiyede elektronik anlamda teknik servislerin rezil olduğunuz herkez bilir öyleki çoğu insan daha beter olacak diye ayıplı ürününü götürmez. Bunun nedeni türkiyenin bu konularla (çip, elektronik ve teknolojik konular) uzaktan yakından alakası olmamasıdır. Gelecek 100-200 yılda bu konularla alakası olacağını pek zannetmiyorum.

    Bunun dışında yabancı firmalar içinde çok çekici bir pazar değil türkiye pek çok markanın ekran kartını mumla arıyoruz. Bana gayet normal geliyor bu tip olaylar sonuçta yaşadığımız ülkenin şartlarına alışmamız lazım firmalarda kendilerini korumak için yokolmaya başlamış bir ülkede kalıcı yatırımlar yapmaz.




  • MERSA dan birileri umarım bu yazılanları okur. Arkadaşlar aklınızda olsun garantiye göndereceğiniz ürünün yakından ve bir kaç farklı açıdan fotoğraflarını çekip ürünün yanına o fotoğraflarıda koyun öyle gönderin. Bu adamlar işi azıtmış karttan parça söküp kullanıcı hatası demek ne demek ya. Beceremiyorsan bırakırsın. Çizgiyi örnek alsınlar biraz.
  • bi arkadaş hızlıal.com dan almayın dedide ben 1ay önce pcmin 3parçasını yanılmıyorsam aldım nelere dikkat etmeliyim
  • @pcnin yeni uzmanı

    Dikkat edeceğiniz en önemli konu, aldığınız ürünlerin MERSA garantili olup olmadığıdır.

    Hızlıal'ın da müşteri ilişkilerinin çok iyi olduğunu söyleyemem, bir telefon sipariş etmiştim ablama ve anam ağladı, telefonla ulaşmak imkansız, yerlerine gidip kafa göz dağıtmamak için zor tuttum kendimi topunun allah belasını versin...

    Bu firma da rezildir benim gözümde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miasmus

    Yalnız şöyle bişey var. Bu tip problemlerin sadece belli bir markada olacağınız sanmıyorum. Sektörün geneli böyle türkiyede. Hani sürekli derler ya "Elektronik sanş işi". Onun sebebi aslında teknik servislerin kağıt üzerinde olması. Eğer sanşlıysanız bir bilgisayar parçası 5-6 yıl bozulmadan çalışır. Ama değilseniz teknik servisle uğraşırısınız ondan sonra çöp olur.

    Şimdi türkiyede elektronik anlamda teknik servislerin rezil olduğunuz herkez bilir öyleki çoğu insan daha beter olacak diye ayıplı ürününü götürmez. Bunun nedeni türkiyenin bu konularla (çip, elektronik ve teknolojik konular) uzaktan yakından alakası olmamasıdır. Gelecek 100-200 yılda bu konularla alakası olacağını pek zannetmiyorum.

    Bunun dışında yabancı firmalar içinde çok çekici bir pazar değil türkiye pek çok markanın ekran kartını mumla arıyoruz. Bana gayet normal geliyor bu tip olaylar sonuçta yaşadığımız ülkenin şartlarına alışmamız lazım firmalarda kendilerini korumak için yokolmaya başlamış bir ülkede kalıcı yatırımlar yapmaz.


    Valla biz onlara ayak uydurmucaz biz müsteriyiz onların müsteriye ayak uydurması lazım. Eyerki uydurmuyorlarsa burda çekip gidicekler veya bunların elinden bayilikleri alıcaksın bu kadar basit.




  • ben de bundan sonra mersa garantili bir ürün ne alırım ne de bana danışanlara aldırırım.

    akıllarınca leon-x'in kartına kullanıcı hatası deyip işin içinden çıktılar ama dh ahalisinden birine yamuk yaparsanız böyle zarar görürsünüz. umarım bu konuyu okurlar da gerek prestij, gerekse de para bakımından ne denli zararda olduklarını görürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LEON-X

    @pcnin yeni uzmanı

    Dikkat edeceğiniz en önemli konu, aldığınız ürünlerin MERSA garantili olup olmadığıdır.

    Hızlıal'ın da müşteri ilişkilerinin çok iyi olduğunu söyleyemem, bir telefon sipariş etmiştim ablama ve anam ağladı, telefonla ulaşmak imkansız, yerlerine gidip kafa göz dağıtmamak için zor tuttum kendimi topunun allah belasını versin...

    Bu firma da rezildir benim gözümde.


    Datagate daha iyi midir leon-x hocam , benim eksenden aldıgım sapphire 5850 datagate garantili çıktı .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademoz05

    Teşekkürler bilgilendirme için

    dostum aynısını da bana yaptı cizgi elektironik zamanında 790fx asus ankart almıstın overclok yaparsam voltaj vermeden cok daha dogrusu voltaja gerek kalmadan overclok yaparım ve anakartım bırgun actıgımda calısmadı cizgi ye gıttıgınde ram slotun bozuk deyıp ben mutlaka gormem gereken bır ankart uzerındekı nokta gıbı patlamayı gormemısım ne voltaj verıldı ne de baska bır sey dememe ragmen garantıye gırmedı anakart ı kırdım asus anakartı severım ama artık almamayı dusunuyorum garantı durumundan dolayı saygılar
  • Bu mersa sanırım yenilerde böyle oldu. 3 yıl önce Q6600 işlemcim bozulmuştu. Birebir değişim yapmışlardı.

    Şimdiki insanların attığına göre ise durum resmen kötü. Sanırım teknik servislere kıl elemanları almışlar.
  • Çizgi de çok büyüdü artık Foxconn unda Yetkili servisi olmuş Bu demektirdir ki HP ninde çok yakında Servisini alır

    Çizgi Elektroniğin kazandığı krediyi bu şekilde eriteceğini sanmıyorum. Anakartı siz garanti dışı yapmış olabilirsiniz.
    Ki!! Eğer tamiri mümkünse Çizgi mutlaka maliyeti aşmadığı müdettçe ücretsiz yapar. Garanti dışı kalmış deyip atıvermez.
    Daha 2 ay önce 1.5 yıl önce aldığım 4890 ın parasını iade ettiler.

    Datagate AŞ. ye birşey demiyorum intel öyle her önüne gelene distribütörlük vermez ...

    Arena'nın Mersa' dan kalır tarafı varmı bende ekran kartımı Arena garantili aldım korka korka aldım.
    Aredan 2 kez mağdur oldum birinci satıcı aracılığı ile distiribütör datagate hallaetti sorunu.
    2. si yine anakart kargo yanlış yapıldı anakart kayboldu bende kurtuldum

    Hani sağlam pabuç yok pisada al birini vur ötekine altı kağıtcılar




  • vatan valla 10 ay kulladıgım 4890 ı ın parası iade yaptılar 6 gb ram kingstoon un para iadesi yapıldı 600 watt fsp eppsilon power gitti 800 watt fsp evrest geldi i7 930 cpu degişti.Daha ne olsun
  • LeonX kardeşimize yaptıklarından dolayı mersa ya takmış durumdayım. Ne kendim ne de çevremdekilere mersa garantili ürün aldırmıyorum.
  • Leon arkadaşımızın problemlerinin başladığı tarihten beri (ki konunun ilk zamanlarından beri takipçisiyim kendisi de bilir :)) ne mersa garantili bir ürün aldım ne de aldırdım.
    Bundan sonra da bu fikrim biraz zor değişir, biz kullanıcılar olarak seçimlerimizi yapmazsak bizi kullanmaya çalışanlar her zaman olacaktır.
    Sırf başka bir ithalatçı firma için 5-6 gün beklediğim ürünler oldu, mersadan almamak adına ki en doğrusunu yaptığımı düşünüyorum. Sonuçta firmanın ayakta kalmasını sağlayan biz kullanıcılarız (genel olarak söylüyorum) dolayısı ile parayı verdiğimiz gün kadar ürünü kullandığımız günlerde de yanımızda olmak zorundalar.
  • Evet arkadaşlar MERSA'ya ait bir şey almamaya devam edin, en azından diğer firmalar çok daha iyidir bunlardan.

    Bugün aşağıdaki başlık vardı ama silinmiş zaten forumun bu yanlı yaklaşımına hastayım

    " Vatan Bilgisayar Bursa Rezaleti " adı altında idi, konu sahibi arkadaş harddisk sorunu yaşamış ve doğal olarak arıza sonrası hizmeti almak için Vatan ile görüşmüş ama nafile, alt tarafı bir disk için çıkarmadıkları rezillik kalmamış, yani kimileri çok memnun kimilerinin de yüzüne bakan yok, bu nasıl bir dengesizliktir, yani arıza sonrası uygulanacak prosedör bellidir, yapılacak işlemler ve iş akışı da bellidir ama neden standartı yok bunların, bunu anlatmaya çalışıyoruz...


    Üstte EGEERDENİZZ kardeşimiz memnuniyetini yazmış,bunu okuyan kişi; "vay be.. Vatan ne süper müşteri hizmeti veriyor" diye algılar, peki bu arkadaşa belirttiği gibi hizmet veren Vatan Bilgisayar, bana ve çok basit sebeplerden dolayı arıza yaşayan insanları neden mağdur edip başından atıyor ?

    Servis böyle dediyse biz ne yapalım demekle iş bitmiyor, ithalatçı kadar malı satanın da sorumluluğu var bu işler de yasa da açıkça yazıyor, ama önceden de söylediğim gibi, bu yasal prosedür 8-10 ay yerine 1 hafta da sürüp karara bağlansaydı bu firmaları görürdüm o zaman böyle baştan atabiliyorlar mıydı müşterileri, bu basitliği devam ettirebilirler miydi acaba, cevap basit asla yapamazlardı böyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LEON-X -- 14 Kasım 2010; 22:21:31 >




  • Konuyu Vatanla bağdaştıran arkadaşları anlayamıyorum. Adam Mersa uyarısı vermiş konuyu okumadan yorum yapan çoğunluk Vatanı savunmaya kalkışmış.

    Mersayla ilgili bir çok şikayet mevcut emin olun bir o kadarını da yayınlamıyorlar.

    Benzer arıza durumunu Zyxel marka modemimde Mersayla sorun yaşadım. Ürün 4-5 aylıkken durduk yere yandı. Servise yolladğımda kullanıcı hatası deyip geri yolladılar. Bende aldım kırdım attım. Başka bir marka modem alıp yoluma devam ettim.

    50-60 olunca insan rahat kırabiliyor ama 500 TL ekran kartına verince kırması zor olur
  • mersa demeyin bana mersa demeyin bana elim ayağım boşalıyo, titreme krizleri geliyo...
  • eneteresan ;
    mersa garantili hd 4870 kartım bozulmuştu fatura iadesi yaptılar 3-5 gün içinde
    tanıdığımın da penta garantili gtx 295 kartı garantiye gitti yerine gtx 480 yolladıl
  • VATAN BİLGİSAYAR' IN İKİNCİ REZALETİ: benim kart bayramdan sonraya kaldı.

    11/11/2010 perşembe havaleyi gönderdim sapphire 6870 sipariş ettim. cuma gelmedi. mesaj gönderdim "ürün sevkiyat aşamasında" diye cevap geldi. cumartesi aradım "pazartesi elimde olur" dediler. pazartesi gelmedi. mesaj gönderdim. "444 00 66 arayın" diye mesaj geldi. ups kargoyu arıyorum ürün yok. sonra tekrar 444 56 56 yı aradım. oradaki hanımefendi! türünden biri "topkapıda ürünün tedariki yok. başka şubeden göndericez " dedi. yardım etmelerini rica ettim. "batıkent şubesine teyit geçelim oradan göndersinler" dedi. sipariş yerini batıkent olarak değiştirdi. " mail attım teyit verdim" dedi. batıkent şubesini arıyorum. oradaki adamlar mail gelmedi diyo. tekrar 444 56 56yı arıyorum. mail attım diyor. tekrar batıkenti arıyorum. mail yok diyorlar. en son 444 56 56yı aradım gidip şubeden ben alıcam dedim. bu kez de " şubeden teslim edemiyoruz" diye bir laf söyledi. o noktada fıttırdım yani. vatan internet ile vatan batıkent farklı ülkelerde mi diyorum. " anlıyorum ama yapabileceğimiz birşey yok" diye cevap geliyor.
    anlayacağınız bayramdan sonraya sarkıttılar işi. ama kargo gelince geri göndericem benim param nasıl olsa geri hesabıma gelecek.

    Vatan bilgisayardan hiçbirşey alınmaz bu saatten sonra. çözüm yoluna gitmiyorlar. oyaladılar. ben yine de bayramın ikinci günü batıkent mağazasına gidip orada biraz bağırıp çağırayım. ürünü vermeseler de içimdeki nefreti kusmuş olurum.
    pazartesi gelince geri yolluycam ürünü.

    en iyisi INVENTUS' tan almak.

    bu önceki: topkapıdan



    bu da sonraki: batıkent




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 6.cadde -- 15 Kasım 2010; 21:30:01 >




  • valla ben Asus 6870 alicam yada beklicem gelene kadar yada çizgi yada bogaziçinden alicam.
  • Arkadaşın mersa ile yaşadıgı durum hoş degil ama bu olayıda bu kadar büyütmeyin ! her garanti servisiyle sıkıntı yaşanabilir Telpa benim cep telefonumu 1.5 ay bekletti sonrada dediki '' bu telefonla artık genpa ilgileniyor '' 3 Ay gibi bir süreçte genpa oyaladı gittim küfür ettim telefonu değiştirdiler , ama ben hiç bi zamanda demem burdan alışveriş yapmayın diye arkadaşımın telefonuda 3 gün sonra yenisiyle değişti bu tarz olaylar garanti servislerinde yaşanabiliyor , burda sorun yaşayan arkadaşımızın durumu daha farklı yanlış anlamayın firmayı haklı görmüyorum ama bunlar olagan şeyler heleki Türkiye gibi bir ülkede kaçınılmaz
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.