Şimdi Ara

###SAPPHIRE HD6870 ve SAPPHIRE TOXIC HD6850 ALACAKLARIN DİKKATİNE### (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
185
Cevap
0
Favori
8.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Asus'ları da ithal ediyor Mersa ama, merak etmeyin Asus ürünlere her türlü Çizgi Elektronik bakar
  • Vatan'ı savunan arkadaş buna da cevap versin bir zahmet; daha fan takmasını bilmiyorlar...


    Orj. konu: http://forum.donanimhaber.com/m_44427109/tm.htm

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozan2017

    Arkadaşlar aslında bugün akşama kadar cpu sıcaklığı 20-30 derece arasında geziniyordu.

    Tesadüf akşam üzeri kasa içindeki kabloları toplarken işlemci soğutucusunu sökmem gerekti, soğutucuyu sökünce gördüm ki sistemi toplayan arkadaş (Batıkent, vatan) sogutucunun bakır tabanının koruyan etiketi sökmeden ve işlemci üzerine termal macun sürmeden takmış.

    Termaltake macun sürüp fanı tekrar monteledim ve bu bahsettiğim sonuçlar çıktı ortaya şu an da bile 8 derece . işlemcinin sensörlerinde bir bozukluk olduğunu düşünmüyorum açıkcası L3 belleğin olmayışı işlemciyi çok serin tutuyor. L3 bellekler işlemcilerin ısını yükseltiyor özelliklede phenom 2 be modellerinde.
    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LEON-X -- 13 Kasım 2010; 1:08:42 >




  • Bilgilendiridiğin iyi oldu.İnternetten alacaklar ilk önce arayıp distribütörü sorsunlar süpriz olamaması için.Merak ettiğim konu acaba İnventus Mersa'dan mal alıyor mudur?İnventus bu tür konularda oldukça hassastır.Bir ölçü olması bağlamında merak ettim.Eğer İnventus gibi bir firma satmıyor ise Mersa'nın ne mal olduğu bir kez daha kanıtlanır.Bayramdan sonra açıp soracam Mersa'dan hiç mal alıyor musunuz diye.
  • Arkadaşlar konuyu okudum ve şok oldum benim 14 ay önce aldığım sapphire 4830 kartta mersa garantisi altında, bilgilendirme için teşekkürler, teknik servisle işim olursa mutlaka fotoğraflayıp yollayacağım. LEON-X arkadaşımızın durumu içinde üzüldüm , davanın sonucunda yüzünü güldüren bir karar çıkması temennim le.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KanKoKan

    Ufak tefek firmaları bırakın, birde doyuma ulaşmış firmalar var SAMSUNG gibi,

    Adamlar nasıl olsa satışlarımız iyi, 1-2 kişi mırınkırın etse nolur mantığıyla satış yapıyorlar, 1 yıl kadar önce P2370 monitör aldım 3 ay sonra bozuldu, servise verdim 30 iş günü müddete yapılmadı, hadi dedim biraz daha zaman tanim, 45 iş günü olunca telefon ettim ( onlara kalsa ne arıyorlar ne soruyorlar) , dediler para iadesi uzun sürüyormuş, bende zorluk çıkarmadım ister yeni bir monitör gönderin isterseniz para iadesi yapın dedim,2 ay gene aramadılar, ben aradım ve bana değeri 430 tl ye gelen bir monitör göndermeye kalktılar ( ben monitörü 550 TL den almıştım) okadar iyi niyete karşı bunu yapınca tepem attı, istemiyorum bana para iadesi yapın dedim, 3 ay arayıp durdum efendim işlem uzun sürüyor yapıcaz dediler, şikayetvar.com yazdığım gün hiç aramayan samsung aradı, size monitör gönderilmiş kabul etmemişsiniz para iadesi yapamayız dedi, üsteli son 3 aydır para iadesi yapıcaz deyip oyalıyorlardı, yaklaşık 7 aydır serviste, mahkemelerde uğraşıcak zamanım yok ne monitör gönderirseniz gönderin dedim, şimdi hala bekliyorum.

    Samsung'un müşteri memnuniyetsizliğinde ulaştığı doruk noktayı aşşağıdaki adresten görebilirsiniz, sırf monitör şikayetlerinde bile adamlar diğer markaları katlamış durumda ( şikayet sayılarındaki farka dikkat edin )

    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/540



    oda bişeymi bende samsung sbh50 bluetooth kulalık vardı boyunluğu çatlatk içinde kaldı bisene dolduğunda okadar özenli kullandığım halde ve 1,5 sene oldugunda çatlarklardan birinden kırıldı buyunluğu. servise gönderdim bir hafta sonra beni arayıp bu tip cihazlarlarda parça değişimi olmuyor kabul ederseniz 115 tlye yenisini gönderelim dediler ve ben 95 tl ye almıştım. dalgamı geçiyorsunuz ben 95 tl ye aldım onu diyince telefondaki görevli iyi fiyata almışsınz dedi ürünü geri yolladılar hiç bir işlem yapmadan... samsung un garantisi böyle işte




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -dehşet-

    Bilgilendiridiğin iyi oldu.İnternetten alacaklar ilk önce arayıp distribütörü sorsunlar süpriz olamaması için.Merak ettiğim konu acaba İnventus Mersa'dan mal alıyor mudur?İnventus bu tür konularda oldukça hassastır.Bir ölçü olması bağlamında merak ettim.Eğer İnventus gibi bir firma satmıyor ise Mersa'nın ne mal olduğu bir kez daha kanıtlanır.Bayramdan sonra açıp soracam Mersa'dan hiç mal alıyor musunuz diye.


    Konu içeriğinde bir arkadaş inventusun mersa ürünlerini almadığı yönünde bir mesajı var diye hatırlıyorum. Bulamazsanız da sorun değil arayıp inventusa sorabilirsiniz

    Eksen`in mersayla çalıştığıyla ilgili de mesaj var konu içeriğinde. Ancak Eksen mağdur etmeyip arkadaşa para iadesi yapmış.

    Benzer durumda inventus da tek tük mersa ürünü satsa bile dişini geçirecektir




  • Buradaki mesajların doğruluğundan supheliyim resmen alıcılar manupile edilmeye çalışılıyor diye düşünüyorum. Demin yeni açılan gaziantep vatandan saphire 6870 aldım datagate tarafından getirilen bir kart görevli bir sorun durumunda bize getireceksiniz sizin muhatabınız vatan dedi.
  • müşteri olarak tabii ki muhattabınız Vatan ama garanti durumunda ürün arızası hakkında muhattabınız garantiyi veren servis.

    Vatan'ın da bu durumda cevabı aynen "servis böyle diyorsa biz ne yapalım" olur, emin olabilirsiniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prosecutor

    Buradaki mesajların doğruluğundan supheliyim resmen alıcılar manupile edilmeye çalışılıyor diye düşünüyorum. Demin yeni açılan gaziantep vatandan saphire 6870 aldım datagate tarafından getirilen bir kart görevli bir sorun durumunda bize getireceksiniz sizin muhatabınız vatan dedi.


    Olaya biraz geniş açıdan bakın derim.
    Sapphire ürünlerini Datagate,Arena ve Penta bilişim garantisiyle piyasada görebilirsiniz. Topkapı vatan şubesinden alınan Sapphire ürün içindeki garanti belgesinde MERSA ELEKTRONİK adı ve damgası vardı. Mersayla sorunu olan forumdaki arkadaşların durumuna düşmemek için kartı iade ettim. Vatandan dolayı değil MERSA`dan dolayı.


    Ayrıca Vatanın öyle dediğine bakmayın servise gönderildiğinde kullanıcı hatasıdır gibisinden bir ibareyle Vatan`a geriye döndüğünde onların da yapabileceği pek fazla birşey kalmıyor. Datagatenin servis hizmetini bilmiyorum ama MERSA berbat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Humboldt -- 13 Kasım 2010; 15:47:13 >




  • @Leone-510

    Forumda son dönemlerde sizin öne sürdüğünüz yada benzer sebeplerle ya paylaşımını durduran ya da azaltan eski üyelerin sayısı artmakta. Bu tavrı tasvip etmediğimi belirtmek isterim. Sizin paylaşımınızı herkesin doğru algılamasını ya da benzer tutum setgilemesini beklemek başta hata olur. 3 İnsanın bulunduğu bir ortamda 3 ayrı fikir olma ihtimali her zaman vardır. Sizin kartı iade ediş sebebiniz bance de haklıdır (Sabıkalı mersa yüzünden) ve "Güneş balçıkla sıvanmaz". Sizi bu sebepten dolayı eleştiren kişilerin olması mersayı aklamaz ve bizlerinde mersa garantili ürünleri almama tavrımızı değiştirmeyeceği gibi bu tutumumuzun haksız olduğu manasına da gelmez.

    Bu nedenle yukarıdaki mesajınızı düzenlemenizi, paylaşımlarınızın devamını dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prosecutor

    Buradaki mesajların doğruluğundan supheliyim resmen alıcılar manupile edilmeye çalışılıyor diye düşünüyorum. Demin yeni açılan gaziantep vatandan saphire 6870 aldım datagate tarafından getirilen bir kart görevli bir sorun durumunda bize getireceksiniz sizin muhatabınız vatan dedi.


    Arkadaşım kartın hayırlı olsun, umarım Vatan gibi bir firmadan düzgün bir müşteri hizmeti alırsın.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Konun başlığında yazdığı gibi, HD6870 alacaklar yazıyor, ya da X ürünü alan kişiler dikkat etsin de yazabilirdi...

    Bunu anlamak neden zor bu kadar anlamıyorum, MERSA garantili ürün almayın deniyor burada, millet olayı direk Vatan'ı karalıyor musunuz diye anlıyor.

    Evet Vatan'da benim gözüm de beş para etmez bir firmadır, bu kadar açık ve net söylüyorum, bu işin başka boyutu ancak MERSA çıkışlı ürün alınması da işin diğer başka boyutunu ifade ediyor, buyursun alsınlar Mersa'dan çıkışlı ürünleri kimseyi tutmuyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LEON-X -- 13 Kasım 2010; 15:45:00 >




  • bende eksen bilgisayarla sorun yaşamıştım
    512mb sd hafıza kartı almıştım k750i için 80tl civarında para vermiştim
    4 defa gittim teknik servise ve gitmesi gelmesi falan derken
    inanmayacaksınız ama 1gb lık olan baya pahalydı ben 512 liği alırken
    ve bu teknik servise gitme olayları o kadar uzamış ki 1gb lığa gittim 40tl verdim aldım sıfırını tabii
    bir daha da eksen den herhangi bi şi almadım
    ithalatçı firmayı hatırlamıyorum
    şu ana kadar hem fiyat olarak hemde sorunlarımın çözümü bakımından en iyi firma inventus diyebilirim
    ithalatçı firmayla işi kendileri hallediyor eğer ellerinde aynı ürün varsa size onu veriyorlar
    yani ürünün geri gelmesini beklemenize gerek yok
    2gb 1066 lık balistix ramlerim vardı 1sene geçmişti bozuldu ramler
    götürdüm ramleri ve 1 gün sonra para iadesi yaptılar bozuk olduğu test edildikten sonra
    ve üstüne koyup 2*2 1066mhz lik patroit ramleri almıştım müthiş olmuştu

    mersa olayını da anlatmadan olmaz
    inventus tan almıştım 8800gt i ve kart sorunlu gibiydi
    gittim inventus a kartı verirken dediler bu kartın ithalatçı firması mersa o yüzden 1 aya anca gelir(onlar da pek memnun değildi mersa dan söleyiş tarzlarından da anlaşılıyordu)
    ellerinde de aynı ürün yoktu(eklemeyi unutmuşum)
    kart 1 ay gitti ve sorun yok diye gönderdiler
    ama teşhisleri doğruydu en azından
    anakarttaydı sorun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defaulticus -- 13 Kasım 2010; 16:23:27 >




  • Mersayi ben burada yazılana kadar duymamıştım. Ancak ben müşteri memnuniyeti konusunda adı duyulmuş firmalarında pek iyi bir şöhrete sahip olmadıgını düşünüyorum.
  • genelde inventus tan övgüyle söz ediliyor ama internet sitesinde bişi aramak eziyet...AMD 938 pin anakart bakıyorum ama bütün hepsine bakmak zorundayım forumun ikinci el bölümü gibio yüzden bişi alacağım zaman bu tür sitelere girmiyorum(foruma giriyorum tabi )...eksen,vatan ve hepsi burada gayet iyi bu konuda...
  • Demek Mersa kara listenin en basinda giden firma oylemi ? Bundan sonra aldigim urunde ithalatci firmaya bakacam kesinlikle !!

    Bu arada arkadaslar soyle harbiden bir kara liste olustursanizda hic degilse forum olarak ortak hareket etmis olsak olmaz mi??
  • bende vatandan monitor aldam lg nin umarım Mersa değildir...
  • Bugün Ankara söğütözü vatan bayisine işlemci soğutucu almak için uğradım. aklımda SAPPHIRE 6870 ekran kartıda almak vardı ama garantisinin Mersa elektronik olduğu düşüncesi ile soğuk bakıyordum. ama buradaki ürünlerin Datagate garantisi altında olduğunu görünce fikrim değişti ve soğutucu ile birlikte 6870 ekran kartıda aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoolMnaiaC

    Bilgilendirme için teşekurler MERSA sözde garantili ürünlerinden uzak durmak lazım ,gerekçeye bak ; kartın üzerindeki kondansatörü sökmüşsünüz" kullanıcı hatası garanti dışı , Katliam çıkar *Face Of Death* flimine konu yaparım MERSA



    arkadaşın başına gelen gibi tahtakaleden SEGA Dreamcast almıştı arkadaş arızalı çıktı yasin elektronikten kendisi gitmiş değiştirmemişler dedim sen ver bana ben değiştiricam aldım cihazı gitim adam bana demezmi arkadaşım siz bunun biosunu değiştirmişsiniz dedim ne saçmalıyosun sen ya cihazdaki sorun aniden kapanmasıydı adam gelmiş bios değişmiş diyo zar zor değiştirim cihazi




  • Selamlar

    Kimse alınmasın. Türk tüketicisi gerçek birer koyun. Sesiniz çıkmaz ise herkes tepenize biner. Adı mersa, vatan, gold, samsung her ne olursa olsun sanayi ve ticaret bakanlığı parası olan herkese şirket kurma, ithalat ve ihracat izni verirse, millet de gördüğü zarar karşısında sesini çıkartmaz ise böyle olur.
    Mersa'yı tanımam bilmem.Bende sapphire 6870'imi eksenden aldım.İçinden mersa sistem çıktı. Artık bozulursa ben gerekenleri mahkeme kanalıyla yaparım.
    Vatan bilgisayar gerçekten birşey alınmaması gereken bir firma. 5 defa alışveriş yaptım. Thermaltake Armor Plus kasa almıştım adamlar kasayı düşürmüşler. İçine sistem monte edilmiş. Vs, vs...Bir Nokia E63 almıştım.Alette ölü piksel çıktı. Bağıra çağıra değiştirdim benden ürünü aldılar. Biraz izledim ne yapacaklar diye benden aldıklarını tekrar reyona koydular. Ekran kartı aldım his 4850 kutunun üzerindeki güvenlik etiketi sökülmüş. Üçkağıtçı bir firma.
    Allah samsung'a düşürmesin. Kullandığım telefon S8500gt wave...Super Amoled ekranların özelliği koyu renklerde yukardan aşağıya çizgilenme oluşur. Laf olsun diye telefon açtım. Cihazın arızalı olduğunu, teknik servise bırakılması gerektiğini söylediler. Bende tüm samsung wave'lerde aynı problem var ne yapacağız o zaman dedim. Önce bir dumur oldu arkasından robot gibi söylediği şeyleri bir daha aynen tekrarladı...

    Kıssadan hisse şimdi ben ne diyeyim...Dünyada kendilerini kanıtlamış, sektör öncüleri, markaları nereden bilsinler kendilerini temsil edenlerin ........ olduklarını.:))) ( O nokta içerisine ne koyarsanız koyun artık!) İşte yanlış kişilerde para var maalesef.Benim olaydı vatan bak bakalım müşteriye nasıl hizmet görselerdi azıcık...

    Kalın sağlıcakla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clie

    Selamlar

    Kimse alınmasın. Türk tüketicisi gerçek birer koyun. Sesiniz çıkmaz ise herkes tepenize biner. Adı mersa, vatan, gold, samsung her ne olursa olsun sanayi ve ticaret bakanlığı parası olan herkese şirket kurma, ithalat ve ihracat izni verirse, millet de gördüğü zarar karşısında sesini çıkartmaz ise böyle olur.
    Mersa'yı tanımam bilmem.Bende sapphire 6870'imi eksenden aldım.İçinden mersa sistem çıktı. Artık bozulursa ben gerekenleri mahkeme kanalıyla yaparım.
    Vatan bilgisayar gerçekten birşey alınmaması gereken bir firma. 5 defa alışveriş yaptım. Thermaltake Armor Plus kasa almıştım adamlar kasayı düşürmüşler. İçine sistem monte edilmiş. Vs, vs...Bir Nokia E63 almıştım.Alette ölü piksel çıktı. Bağıra çağıra değiştirdim benden ürünü aldılar. Biraz izledim ne yapacaklar diye benden aldıklarını tekrar reyona koydular. Ekran kartı aldım his 4850 kutunun üzerindeki güvenlik etiketi sökülmüş. Üçkağıtçı bir firma.
    Allah samsung'a düşürmesin. Kullandığım telefon S8500gt wave...Super Amoled ekranların özelliği koyu renklerde yukardan aşağıya çizgilenme oluşur. Laf olsun diye telefon açtım. Cihazın arızalı olduğunu, teknik servise bırakılması gerektiğini söylediler. Bende tüm samsung wave'lerde aynı problem var ne yapacağız o zaman dedim. Önce bir dumur oldu arkasından robot gibi söylediği şeyleri bir daha aynen tekrarladı...

    Kıssadan hisse şimdi ben ne diyeyim...Dünyada kendilerini kanıtlamış, sektör öncüleri, markaları nereden bilsinler kendilerini temsil edenlerin ........ olduklarını.:))) ( O nokta içerisine ne koyarsanız koyun artık!) İşte yanlış kişilerde para var maalesef.Benim olaydı vatan bak bakalım müşteriye nasıl hizmet görselerdi azıcık...

    Kalın sağlıcakla.


    Hocam sesimizi çıkarmaya çalışsak da pek farklı şeyler olmuyor. Adalet sistemimiz sağolsun. Haklarımızı bile doğru düzgün savunamıyoruz, zamanında gerçekleşmiyor hiçbirşey. Birkaç post yukarıda da açıkladılar zaten mahkeme ertelenme olayları falan. Adamların tuzu kuru.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.