Şimdi Ara

###SAPPHIRE HD6870 ve SAPPHIRE TOXIC HD6850 ALACAKLARIN DİKKATİNE###

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
185
Cevap
0
Favori
8.302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 86
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 12
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 11 saat 53 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • LEON-X (19 mesaj) 6.cadde (15 mesaj) ozzzy222 (12 mesaj) Humboldt (12 mesaj) Deumos (9 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Ekran kartı >> ###SAPPHIRE HD6870 ve SAPPHIRE TOXIC HD6850 ALACAKLARIN DİKKATİNE###
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    7914 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bugün forumdan bir arkadaşımıza Vatan Computer kampanyasından faydalanarak mağazadan %18 indirimle Sapphire HD6870 alalım dedik. Arkadaş Vatana gidip ekran kartı için indirimden yararlanmak istediğini belirttiği halde "Ürünlerimiz web mağazamız için kampanyadadır" gibisinden diretip kartı mağaza fiyatıyla World kart 12 taksit 486 TL civarından ürünü vermişler. Ekran kartını takmak için beni misafir etti sağolsun. O fiyakalı Sapphire HD 6870 kutusunu elime alıp kartı dış kutusundan çıkarayım derken garanti belgesi uça uça yere düştü. Alıp baktım ve o ibareyi gördüm. MERSA ELEKTRONİK. Direkt olarak aklıma LEON-X in durumu geldi ve kartı direkt kutusuna koyup iade etmeye gittik. Allahtan aynı gün içinde yapılan alışverişler için para iadesi sorunsuzca yapılıyor.

    Kısacası Sapphire HD6870 veya herhangi bir Sapphire modeli kart alacak arkadaşlara uyarım olsun istedim.

    Türkiye distribütörlük için 3 firma var diye biliyordum. O yüzden Sapphire alabiliriz demiştim ki Mersa yazısını görünce direkt olarak kartı iade ettirdim. Ne olur ne olmaz karta birşey olursa kullanıcı hatası deyip işin içinden çıkıyorlar

    quote:

    Sapphire Technology Limited 'in Türkiye sınırları içerisinde atanmış üç farklı resmi distribütörü vardır. Bunlar alfabetik sıra ile aşağıdaki gibidir.
    Arena Bilgisayar A.Ş.
    Datagate Bilgisayar Malzemeleri A.Ş.
    Penta Bilgisayar Sistemleri A.Ş.



    MERSA adam gibi işini yapmadığı sürece ne MERSA garantili ürün alırım ne de aldırırım.

    Okuyan arkadaşlar sizlerden de ricam aynı sağduyu göstermenizdir. Bugün bir başkasına yarın bize olabilir.

    Elektronik işi biraz şans işidir ancak MERSAnın olduğu yerde sıfır şans


    19.12.2010 tarihinde Topkapı Vatan şubesinden ekran kartı alacak bir arkadaş telefon edip Sapphire Toxic Hd 6850lerin de MERSA garantili(garantisiz) olduğunu söyledi. Tabi ki bende alma başka birşey bul al dedim

    Web üzerinden alışveriş yapacakların dikkatine.

    Düzeltme: İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Humboldt -- 20 Aralık 2010; 23:43:57 >



    |
    |




  • Yarbay
    3423 Mesaj
    bende bugün yarın vatandan bişiler alcam ve mersa ürünü olmamasına dikkat edecem bundan sonra.. bilgilendirme için teşk
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    37026 Mesaj
    Demek ki Vatan mersa ile çalışıyor.

    Başka yerden bakın
    |
    |
  • Yarbay
    5827 Mesaj
    Mersa konusunda doğru yapmışsınız Ama Vatan'ın ilk dediği de doğru. Kampanyalar sadece Webdan alışverişlerde geçerli. O konuda diretme gibi bir durum yok.
    |
    |
  • Yarbay
    2464 Mesaj
    Leone-510 ne düşünsen haklısın bu konuda, biz böyle tepkiler vermez isek bu firmalar akıllanmaz.
    |
    |
  • Yarbay
    7914 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Hangi ürün olursa olsun bakın derim arkadaşlar. Akşama kuzenime işlemci ve dvdrw aldık. Orada bile açtırıp baktırdım mersa çıksaydı onları da almayacaktım

    @*Furious*
    Hocam tam olarak bilmiyorum ama galiba dediğiniz doğru. Vatanın işine mi geliyor artık nedir anlamadım ama nerde mersa garantili ürün var hepsi vatanda diyebiliriz.

    @adilazimdegilx
    Vatanın ilk dediği doğru olabilir ancak bu kadar büyük saçmalık görmedim. Benzer durum Gold için de geçerliydi. Web fiyatı 1390 TL olan laptopu arkadaşa alırken 1600 TL diye fiyat çektikleri halde oradaki görevliyle konuştuğumda 1390 TL den almıştım.

    Keza Ankara vatanda aylar öncesinde nakit olarak alışveriş yapanlara World kart imkanlarından faydalanırken İstanbuldaki Vatan şubelerinde nakit alışveriş için fiyatları yüksek olanları baz alıyorlardı. Bölümlerdeki şeflerle konuşup nakit alacağız ama World fiyatı gibi olsun diyerek alışveriş yapmaya çalışıyorduk.Kimisi tamam derken kimisi yapamam diyordu. Çifte standart değil de nedir? Anca el atabildi Vatan bu olaya nakit parayla giden artık mağdur olmayacak en azından. Kredi karta ucuz nakit paraya daya gitsin mantığı sona ersin. Şu web alışveriş olaylarına da düzenleme getirilmeli. Adam kalkıp mağazadan alayım diyor gidiyor fiyatlarımız ayrı muhabbeti yapılıyor. Ben netten almış olsam Vatandan o ürün 12-13 gün sonra elime ulaşacak. Malum Kurban Bayramı tatilinden istifade ürün 10 günden fazla bekleyecek. 40-50 TL indirimle aldım ama 15 gün bekledim dedirtmek amacındalar gibime geliyor (Vatanın çakallığı)

    Müşteri nimettir anlayışından çıkılmış nimet müşteriyi kazıklamaktır düşüncesi hakim olmuş.
    |
    |




  • Binbaşı
    1542 Mesaj
    Teknik servisler iyice cozuttu yahu,
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    6497 Mesaj
    anakartımı garanti dışı bıraktığı için çizgi elektoniği de kara listeye alıyorum. yaptıkları çok ayıp.

    asus a da elveda böylelikle
    |
    |
  • Binbaşı
    1542 Mesaj
    Senin gtx 480 cop mu oldu yani,inanamiyorum,
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    6497 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kudretx

    Senin gtx 480 cop mu oldu yani,inanamiyorum,


    o arena ya gitti ordan da yetkili servise, ordan da kötü bir haber gelirse şaşırmam artık.

    400 dolar verdik anakarta bir hamlede garanti gitti. ekran kartı muamma da.
    |
    |
  • Yarbay
    7914 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Geçmiş olsun Just In Time

    Çizgiden böylesine kötü duyumlar almak tüketici olarak beni üzüyor. Güvenle alabileceğimiz bir marka kalmadı ithalatçı firmaların sayesinde
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    40828 Mesaj
    Teşekkürler Fatih bilgilendirme için

    Ürün alırken ithalatçısına kesinlikle bakın...

    Sapphire, PowerColor gibi markaları da MERSA getiriyor aman dikkat
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    6497 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Leone-510

    Geçmiş olsun Just In Time

    Çizgiden böylesine kötü duyumlar almak tüketici olarak beni üzüyor. Güvenle alabileceğimiz bir marka kalmadı ithalatçı firmaların sayesinde


    Çizgi anakartın ram slotunu onardı ve garanti dışına çıkardı. sizce saçmalık değil mi

    sevinsemmi üzelsemmi bilemedim.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    276 Mesaj
    Teşekkürler bilgilendirme için
    |
    |
  • Yarbay
    25863 Mesaj
    VTX Radeon HD6870

    http://www.eksenbilgisayar.com/pinfo.asp?pid=34912

    Kapıda Nakit Ödeme : 429,15 TL

    Fazla söze gerek yok...
    |
    |
  • DH Yönetici
    1830 Mesaj
    bende yeni kart alıcam marka modelden çok garanti kimden diye bakıyorum
    valla napıcağımı şaşırdım
    |
    |
  • Yarbay
    4476 Mesaj
    yapma yaaa. :S

    distribütörde stokta yoktu 6870, vatandan sapphire 6870 siparişi verdim.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    404 Mesaj
    BENDE mersadan aynı konuda şikayetçiyim beyler
    ama penta dan aldığım 4890 2 kere kolaylıkla değiştirdim.
    (merak edenler için sıcaklık sorunuydu)
    |
    |
  • Yarbay
    3665 Mesaj
    Kont'tan garantili, bozulmuş olan 2.5 inç 500gb HDD'mi servise göndermek istediğimi söyledim. UPS kargo ile evimden aldırdılar... (Ücretsiz kargo)

    Mersa ile LEON-X hocam -teknik servisin hatasından dolayı- aylardır davalı...

    Başka söze gerek varmı?

    Ha bu arada sakın hizlial.com'dan birşey almayın... 3 gündür saç baş yoldurtuyor adiler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chembond -- 11 Kasım 2010; 23:01:43 >
    |
    |
  • Yarbay
    2517 Mesaj
    Ufak tefek firmaları bırakın, birde doyuma ulaşmış firmalar var SAMSUNG gibi,

    Adamlar nasıl olsa satışlarımız iyi, 1-2 kişi mırınkırın etse nolur mantığıyla satış yapıyorlar, 1 yıl kadar önce P2370 monitör aldım 3 ay sonra bozuldu, servise verdim 30 iş günü müddete yapılmadı, hadi dedim biraz daha zaman tanim, 45 iş günü olunca telefon ettim ( onlara kalsa ne arıyorlar ne soruyorlar) , dediler para iadesi uzun sürüyormuş, bende zorluk çıkarmadım ister yeni bir monitör gönderin isterseniz para iadesi yapın dedim,2 ay gene aramadılar, ben aradım ve bana değeri 430 tl ye gelen bir monitör göndermeye kalktılar ( ben monitörü 550 TL den almıştım) okadar iyi niyete karşı bunu yapınca tepem attı, istemiyorum bana para iadesi yapın dedim, 3 ay arayıp durdum efendim işlem uzun sürüyor yapıcaz dediler, şikayetvar.com yazdığım gün hiç aramayan samsung aradı, size monitör gönderilmiş kabul etmemişsiniz para iadesi yapamayız dedi, üsteli son 3 aydır para iadesi yapıcaz deyip oyalıyorlardı, yaklaşık 7 aydır serviste, mahkemelerde uğraşıcak zamanım yok ne monitör gönderirseniz gönderin dedim, şimdi hala bekliyorum.

    Samsung'un müşteri memnuniyetsizliğinde ulaştığı doruk noktayı aşşağıdaki adresten görebilirsiniz, sırf monitör şikayetlerinde bile adamlar diğer markaları katlamış durumda ( şikayet sayılarındaki farka dikkat edin )

    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/540



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KanKoKan -- 11 Kasım 2010; 22:49:31 >
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
En ucuz kedi maması fiyatları
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,969
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.