< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark-Child -- 29 Ekim 2018; 12:11:55 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark-Child -- 29 Ekim 2018; 12:11:55 > |
Turknete gelenlerin çoğu yoğun şekilde internet kullananlar abone sayısı artıncada altyapı kaldırmadı tabi
|
...............
|
Turknet i övmeye çalışmayın
![]() |
Allah bildiği gibi yapsın çöp.net'i. Ne halleri varsa görsünler!!! 2 aydır internetsiz kaldım sayelerinde.
Başıma gelenlerin özeti: Önce evrakları gönderdik 15 günde anca kuruluma geldiler. Sonra YAPA altyapısında olmama rağmen 23down/3up'a muhtaç ettiler. Ekimin ortasına kadar bir haltı beceremeyip sorunu çözemediler. Şikayetvar ve BTK'ya şikayet ettiğim için şak diye netimi kestiler. BTK'daki şikayete verdikleri cevapta internet hizmeti alamadığınız gün sayısı hesaplanıp faturanızdan mahsup edilecek demelerine rağmen toplam 16 gün internet erişimi almama rağmen 125 lira fatura çıkardılar. Sırada cimer var oradan da sonuç çıkmazsa tüketici mahkemesine kadar yolu var lanet olsun böyle firmaya. |
Biraz beddua gibi olacak ama sorun yaşamayan arkadaşlar diliyorum ki bir kere sağlam sorun yaşar. Ondan sonra anlarsınız neye kızdığımızı bende sorun yaşayana kadar Turkneti güzel bilirdim. Sorun yaşayınca hizmeti görünce anlıyorsunuz neden Turknet 65tl iken diğerleri 80 90 tl.
Adamlar destek kaydını cevapladığı halde kapatmıyor neden mi ? Yenisini yazmayın diye. Adamlar seni aramıyor aramanızı istiyorum diyorsun takmıyorlar bile neden ararlarsa kullanıcı bastıracak robot ve oyalamak için yazılan cevaplar varken neden arasınlar. Sorun çözülünce arayıp bilgi vereceğiz diyorlar. 30 gün sorun çözülmüyor. En sonunda ben dayanamıyorum resmi bir dille Sorun çözülmedi tarafıma bilgi verilmedi.Bir gelişme olunca arayacağız denildi aranmadı bundan anlıyorum ki hiç bir gelişme olmadı sevgili müşteri hizmetleri bey/hanım'dan açıklama bekliyorum. Yazıyorum. Cevap: Sorununuzu çözdük oluyor :D Peki sorun çözüldümü ? iki hattın biri çözüldü biri hala bozuk. Sorunu çözdükleri gün sorundan 30gün sonra benim mantıklı sıkıştırmama sorunu çözerek cevap veriyorlar. Tarafımı arıyorlar 30 gündür iki üyelikten arayın diye bastırmama rağmen aramayanlar çözünce arıyor. Ne dediler peki ? Sorunun suçunu Türk Telekoma attılar onlardan dönüşün daha yeni olduğunu söylediler ama bana hiç bir şekilde şu nedenden dolayı diye bir yazı yazmadılar bilgi istememe rağmen ne güzel hayat. Umursama sonra sorunu Türk Telekoma at. Sıkıştırdığım internet düzgün diğer hat hala bozuk kendileri destek kaydında yazdı. Hattınızda bir sorun gözüküyor diye internet bir ara tamamen gidince bunu sorun gördü beyfendiler hala çözülmedi. İptal dilekçesi yolladık iki hat içinde kendim bile doldurmadım dilekçeyi okuyamadık bahanesi çıkmasın diye dilekçe örneğini bilgisayardan doldurdum imzaları bir tek kendimiz attık faksladık geçen mesaj geldi ulaştığına dair ancak hala bir arama yapılmadı iptal olmasını bekliyoruz. Forumda o kadar umursamaz insanlar var ki TurkNetle bir kere sorun yaşamamış hattı stabil bir kere destek kaydı doldurmamış gelmişler buralara millete laf ediyorlar. Kardeşim yada Kardeşlerim biz size durduk yere Turkneti kötülemedik başta da belirttik sıkıntı çıkana kadar sıkıntı yok çünkü muhatap olmadığın biri ile nasıl sıkıntı yaşayabilirsin ki. Diliyorum ki kullandığınız süre boyunca bir kere sağlam bir sıkıntı yaşarsınız destek hizmetini görürsünüz sonra gelir millete boş yere kötüleme dersiniz. Her zaman memnum olmayan kullanıcılar olur sorun onlara denk gelir bunu anlarız ancak Turknet müşteri hizmetlerinden memnun olan bir kişi varsa ben aklından şüphe ederim. Varsa aranızda ben müşteri hizmetlerini çok sevdim TürkNetin ara diyorum geri beni arıyorlar diyen ki ben başka zamanda internet hızımı düşürün modemim kaldırmıyor internet kullanamıyorum diye hızımı düşürtmem bile 1 hafta sürdü. Kısaca Türknet kullanıp bir kere sorun yaşayamayanlar yaşadığınızda gülüyor olacağım :D |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozan4550 -- 27 Ekim 2018; 19:37:20 > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TulparHAN -- 27 Ekim 2018; 22:48:15 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|